Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • balpis

    őstag

    válasz kraftxld #32689 üzenetére

    A "márkás" gép garanciája se terjed ki arra, hogyha a hibája miatt kiesik a termelésed.
    Ezt a veszélyt csak úgy csökkentheted, ha olyan cégtől vásárolsz, aki supportot is ad a gépre, pl. 7/24-ben (vagy 5/8, stb., igény és pénztárca szerint) megoldásban, és X (pl. 4) órán belül javít vagy cserél. Akkor viszont célszerű ilyen céget keresni és ajánlatot kérni.
    Személyes tapasztalat, hogy a "márkás" gépek ebben a kategóriában - na meg még felette se - semmivel sem megbízhatóbbak a minőségi alkatrészekből összerakottaknál. Azaz support szerződés nélkül tök mindegy. Ha meg azt is adnak, akkor az adott cég dönthet, hogy "márkásat" javasol-e vagy összerakja. Jó eséllyel össze fog egyet rakni.

    (#32692) membrandj: azért azt ne felejtsük el, mint ahogy többen felhívták rá az én fihgyelmemet is, mikor ezt a cikket először linkeltem pár hete, hogy ez ezekre a játékokra érvényes. És a legtöbben pl. a BF3-at nem így játsszák, hanem multiban, ahol nagyon felborulna ez a teszt.

    [ Szerkesztve ]

    notebookba (lenovo T400-ban volt, de sok másba is jó) SATA-I HDD caddy eladó

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés