Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bucihost

    senior tag

    válasz dssport #13407 üzenetére

    Nekünk van egy 2002-es w203 2.2 CDI, 8 év alatt kötelezőkön kívűl csak enni kért. Legutóbb műszaki előtt volt 1-2 dolog cserélve. Pl stabrúd, axiál, stb. 1 gond van vele: Eszi a rozsda mint a bűn. Ahogy Aggregátor is írta, ilyen korban sajna az összeset zabálja a rozsda.

    A napokban körvonalazódott bennem is, hogy megválok a babybenz-től. Kacsingattam a w210 felé én is, de egynlőre nem tudtam dönteni mert nem akarok csöbörből vödörbe ugrani.

    Aztán a végén lehet a CDI mellé a w201 helyett jön valami 1.6-1.8 benya vw csoportból.

  • barnam_

    nagyúr

    válasz dssport #13407 üzenetére

    Azért szerintem a Csikós cikkeit is fenntartásokkal kell kezelni, kétségkívül ért/sokat foglalkozik Mercikkel, de végső soron Ő is csak egy újságíró, és a cikkeit olvasva a W210-en kívül is kijárt neki a szívás bőven.
    W210-nél inkább a rugótányér törését szoktam olvasni, azt sokat látom Facebook csoportokban. Érdekesség, hogy állítólag a 4Matic modelleknél ez nem fordul elő.
    W124-nél meg a hátsó bölcső karosszériához való felfogatása rohad ki. Nekem 4 éve van 124-es, naponta jön a HaHu-s hirdetésfigyelő. Én azt látom, hogy az 1M Ft alatti ársávban kezdenek elfogyni a nagyobb motoros példányok, a legtöbb 200D, meg néha 1-1 4 hengeres benzines. Alul motorizáltnak tűnhet a típus, de attól függ milyen motorral van szerelve. Azért egy 280/300/320 benzin még bőven felveszi (és meghaladja) a mai forgalom ritmusát, de egy 300 turbódízel is megfelelő lehet. Nekem 300 szívó dízel van, na azzal már megfontoltan előz az ember, de azért élhető.

    Véleményem:
    - ha oldtimer/youngtimer hobbi autózás a cél -> W124
    - ha használni akarod, nem dédelgetni, de azért legyen kényelmes/megbízható -> W210

    Főleg a modellfrissítés előtti W210 műszakilag nagyon hasonlít a W124-re, viszont sokkal jobb motorok vannak hozzá, alapból gazdagabb a felszereltsége is, és nem utolsósorban sokkal többet hirdetnek belőle. Bontott alkatrész is bőven van még hozzá emberi áron. Igen, a rozsda ott van, az mindenképpen rizikó, de az összes Merci rozsdásodik 20-25 éven felül.

    W203-ról nem tudok nyilatkozni.

  • bumi

    tag

    válasz dssport #13379 üzenetére

    Nekem egy W210 270CDI van. Miskolcon nyáron 6-7l-t fogyaszt, télen 10 körül. Országúton, ha megyek 100km-t 90-el, tempomattal, akkor 5l! Autópályán 130-al, meg kb. 20km város, 6 literes fogyasztás az 5hengeres motorral.
    A kéder gumit nem is értem, igen szar autónak kell lennie a cseréhez. Az enyém belülről egy kozmetikás szintű takarítás után, szinte újnak tűnne, leszámítva a kopott bőrülést. A facelift-es cdi inkább hasonlít a W211-re. Pl. számítógép vezérlés. Rohadni sajnos rohad. Viszont olcsó hozzá minden, Mercedes szinten. Utána következők már modernebbek, ennek köszönhetően drágábbak és komplikáltabbak. Ilyen szempontból valóban a W124-hez hasonlít.

    Ja, 10év alatt nem költöttem rá 1milliót, ami évi 100ezer sincs. (ellentétben egy hasonló BMW-vel, legalább is amit a neten olvasni)

  • aero.

    veterán

    válasz dssport #13356 üzenetére

    Na szóval ugye a 210. Korban van, sokat futottak, rohad is, mint a vesztés, sokszor a felszín alatt szarabbul, mint ami látszik. Ha a 12 liter még belefér, vagy nem dugózol ökör módra Bp-n, akkor meghúznám a vonalat a 320-as benzinesnél. Örök technika, ördöglakat és meglepetések nélkül, plusz azért 6 henger az 6 henger. Viszont én hamarabb vennék 124-et, mint 210-et, valahogy fekete bárány lett az a széria, már akkor elavultnak hatott, mikor kijött. De az a durva, hogy a felszín alatt ugyanúgy egy k*rvajó Merci, iszonyat kényelemmel és megbízhatósággal. Egyébként a kortárs E39 egy sok tekintetben jobb autó, nekem volt és elég nehéz lenne összehasonlítani a kettőt, a Merci 2 generációval öregebbnek érződik mellette. Ez az E60-211-ről már korántsem mondható el. Amik extra figyelmet igényelnek, hogy olyan dolgokat kell cserélned, amire nem is feltétlen gondolnál egy átlag használtautónál. Gumikéderek, filléres patentek, anyagfáradások az utastérben, futómű, fékcsövek, utastéri ventilátor, klíma felújítás és még sorolhatnám.

  • Lalikiraly

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz dssport #13356 üzenetére

    Szia!

    A 210- esek azért jó gépek. Nekem is az van. Jó ez egy egyszerű mondat volt.
    Egy 210-est hát nem is tudom van e full rozsdamentes, biztos van... De ha rászánod lehet jobb ha te megcsináltatod.

    Én nekem ilyen van és már nem kevés dolgot csináltam meg rajta 370 ért vettem. Akkor képzelheted. HA más nem írj privátba beszélgethetünk simán.

    Amúgy ha van úgy guba akkor már lehet egy újabb W211-est vennék. Bár nekem a 212 sokkal jobban tetszik.
    Mennyit mész vele egy évben? Lehet a nagyobb erősebb motorú jobban megéri.
    Pl a 200-220CDi nél nekem a 102LE változat többet eszik mint egy 140 LE változat. Nekem a 8-9 legurul, mondjuk szín város és még most kezd szegény észhez térni a 3 éves sokkjából. Most meg a marha karantén miatt nem-nagyon megyünk vele sehova. Várjuk hogy feloldják a korlátozásokat már.

    Én csakis automatát vennék. Amúgy a Benzinest is megfontolnám a helyedbe, abból még talán jobbat is ki lehet fogni. De vannak itt sokkal szakrétőbbek nálam. A 210-nél tényleg a rozsda a gond, a többi egyszerű alkatrészcserékkel megoldható...
    Én is most vettem, hozzá egy zsák cuccot :D

    Két motortartó, váltótartó, kardáncsapágy, autórádió, plusz majd még kapok két hangszórót, meg alsó motorvédő burkolatot, mert valamelyik szerelőnél, vagy valahol elhagytam.

    A motortartóktól sokat várok, mert most borzalom a kocsi, rázza a kormányt mindent a motor már. Biztos leültek a fenébe, leállításkor meg szó szerint szétrántja a kasznit. Mondjuk jó a kompressziója szó se róla, de azért annyira nem kéne érezni.

  • aero.

    veterán

    válasz dssport #13372 üzenetére

    En speciel atsiklottam felette, nem porgott ennyire a topik reg:) irok reggel, ha vegeztem a meloval

Új hozzászólás Aktív témák