- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kempingezés és sátrazás
- gerner1
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
Új hozzászólás Aktív témák
-
shotika
őstag
Shadereket hol lehet újratölteni? Sehogy se hajlandó a fekete textúrákat lecserélni a játék.
-
szabeska
addikt
válasz
DeathAdder #197 üzenetére
Sok jateknak nincs nativ tamogatasa, a windowsét használja ez is.
-
DeathAdder
veterán
HDR másoknál is ki van szürkítve?
ennek más módja nincs csak hogy windózon külön mindig bekapcsolom?
-
Alpi.
addikt
válasz
#15779328 #192 üzenetére
Jahhh... Ez az első alkalom, hogy az 5600-os így elfogyott. Volt már 1-2x határon, de ennyire, hogy a nálam előforduló alacsonyabb fps-eket se tudja kitartani, ilyen még nem volt.
[Eddig kb. ez volt a leg neccesebb helyzete. CP 2077-ben a városközpont]
Itt se volt már sok, de még épp ki adta. Nem esett be a gpu init.
Nem tudom, mit számoltat a procival TLOU, de azt nagyon. -
Alpi.
addikt
Igen, nekem is fullos így. Legalábbis amíg a cpu bírja, de utána sem vállalhatatlan, de na... Olyan 3.6. Nem jó, de nem is katasztrófa.
Igazán ez a kis frame time inkonzisztencia is amiatt zavaróbb, mert előtte tényleg tükörsimán fut. Lehet, el kéne rontani a tetejét és akkor is csökkenne a romlás mértéke.
Igazán a 3060 Ti-vel 1440p-be is játszható lenne szvsz. Erősen Cpu oldalon van a szűk keresztmetszet. Pompás hír egyébként.... Eddig mindig vga oldalról voltam limites, most legalább már ezt is kipróbálhattam.
(mint a Mórickás viccben. Lassan mindenünk megvan, mert már csak ez hiányzott.)
ACE- : Az érdekes. Pedig eszi a cpu-t rendesen mindenhol, amit láttam.
Emiatt tűnik úgy sokszor, hoyg nem működnek a felskálázó eljárások, mert nem növeli az fps-t, de ez a cpu limit miatt van. Magasabb fps növeli a cpu load-ot. Ha viszont a cpu már fullon megy, akkor az fps-t sem lehet növelni.
Nézd meg pl. itt a 13900K-t.
220W-ot kér a melóhoz.
Ok, 170 Fps, ami nyílván berobbantja a cpu terhelést, de 75 fps-nél is marad még ebből.
Hacsak nem egy 64 magos Threadrippered van, én arra tippelnék, hogy a monitorozó program füllent vagy nem működik rendesen valami a játékban. Ekkora különbség nem lehet szvsz.
-
Fitzgerald
veterán
válasz
Kergeboci #184 üzenetére
Én hardon kezdtem, 17 óránál nagyjából az alapjáték háromnegyedénél járok.
Az a 15 óra gondolom normál nehézségen lehet a medián érték.
20-ra tippelem az első végigjátszásomat.
Onnan tudom hogy hol járok, hogy belenéztem egy walkthrough videóba (most attól tekintsünk el, hogy a sztorit nagyjából ismerem, és évekkel ezelőtt is néztem már walkthrough videót a játékról - még ha nem is elejétől a végéig, és nem is maradt meg belőle sok minden), ami 12 órás.
A videó hossza alapján be lehet lőni, hogy mennyi lehet még hátra. -
12 órán túl: a játék, a világ hangulata továbbra is zseniális. Ellie karaktere könnyen megkedvelhető, végre egy kompetens gyerek karakter, aki amellett hogy a tinédzser kora közepén van, hasznos tagja a két/néha 3 fős túlélő csapatnak (értsd feltalálja magát, tud menekülni valamennyire harcolni, még ha úszni nem is).
Ami kicsit hiányzik, hogy a játék eddig a párbeszédek rovására mennek. Jó ez a szófukar csapat, jól átjön az a melankólia, amit a világ körülöttük amúgy is átad. Csak én magam például a The Walking Dead játékban található karakterekhez jobban tudtam kötődni (eddig). Jó, az inkább volt párbeszéd orientált interaktív ""családi" dráma", ez meg eddig inkább kaland/túlélő tényleges játék.Mondjuk az vicces, hogy 15 órás játékhosszt írnak a neten, én meg még mindig csak az 5. fejezet végén (a játék közepén) tartok
-
Alpi.
addikt
Igen, sajna egy 6 magos Ryzen nem elég teljesen. Helyenként elfogy és olyankor beesik az fps. Egyébként egészen addig, amíg a cpu load 85% alatt van, a játék kifejezetten jól fut. Gyönyörű, egyenletes frame time-ok, semmi stutter, semmi drop. Amikor kezd elfogyni a cpu, akkor kerül egy kis zavar a rendszerbe. Ez viszont tök normális ilyen esetekben. A cpu terhelés mértéke nem feltétlen az, de ezzel nem sok mindent tudunk kezdeni. +2 maggal hibátlan lenne. A vga nyaral 1080p @ 75 fps sync-el, azon nem múlik semmi.
[Prológ video] Direkt a prológot vettem fel, hogy ne legyen semmi spoiler veszély. Legalábbis, aki túl van az első 10 percen, annak.
Vram használatról annyit, hogy nálam eddig még sosem volt 6.5 - 6.8 GB fölött. Crash-elések száma : zéró
#178 -ban láthatóak a beállítások, amikkel tolom. A látványra nem lehet panasz szerintem.ui. : Ugyan itt, 2 db. Zen3 magot vennék.
-
Nite
őstag
oke, most mar a fomenu sem tolt be, csak siman restartol a gep
-
Nah akkor a tapasztalatok kb 5-6 óra játék után. A konfig egy 5600/6700xt 16gb ram (3600). A monitor 1440. A játékot magas beállításon játszva 60 fps alá max 1-1 másodpercre megy csak akkor is a legalja 52. Általában 70-90 fps között van. A játék egyszer sem fagyott ki, vagy akadt meg. 2x volt olyan hogy kiírta mikor az egyik nagyobb részből átment a következőre, hogy kistürelmet és töltött, de ez biztos gyárilag ilyen. A játék nagyon jó és hangulatos és szerencsére lehet benne fejleszteni a fegyvereket és egy kicsit a képességeket is. Sajnos a loot még könnyű fokozaton is elég gyenge. Az hogy magadnak tudsz csinálni dolgokat, ha van alapanyagod másodpercek alatt megkönnyíti a dolgokat. Az első betöltés belépéskor kicsit hosszú 2-4 perc, de megéri kivárni.
-
Nite
őstag
gyerekek, van mar valami megoldas?
kicsereltem az "allitolag" bugos dll-t, ujrageneraltattam a shader-eket, ugyan annyi ideig tartott, semmi valtozas...
100% CPU hasznalat folyamatosan a jatek alatt es 5 percenkent crash-el, dlss hatastalan, nyilvan az, hiszen nem jut neki mar a procibol...
jelenleg high-on vannak a grafikai beallitasok, de nem tudom medium-ra allitani, mert ha megprobalom ujraindul az egesz gep...
meg ekkora egy szart...
-
Alpi.
addikt
Ha valaki közepes text minőséggel tolja és szűkös a vram, állítsa fel magas-ra !
[Ahhoz kevesebb is elég !]
-
shotika
őstag
-
Kr/\toS
senior tag
válasz
szabeska #166 üzenetére
Én dolby access-el tolom, atmos setup 5.1.4, upmixer nélkül, pazarul kiosztja a fölső 4et 3d hangbeállítással. Kameraforgatással onnan jön a hang ahonnan kell. Én annyit vettem észre hogy a dinamikatartomány nagyon szét van húzva, érdemes levenni keskenyre hogy mindent jól hallj, kb úgy mintha közepes lenne máshol.
[kép] -
shotika
őstag
Engem pont az doppingol h ne kelljen 15x ujra nekiugranom egy-egy resznek. De ha ugy alakul, akkor ugy alakul, viszont sokkal jobb erzes ugy letudni egy szakaszt, h kb barmikor meghalhatsz. Ilyen fokozatokon egeszen mas elmeny tud lenni egy ilyen jatek
(foleg elso vegigjatszas alatt
)
-
-
válasz
Fitzgerald #167 üzenetére
Eddig mindig minket szidnak és mi “szívunk” a frissítésekkel(már aki) most legalább egyszer nektek is rossz
-
ACE-
addikt
Én valahogy nem élvezem, amikor 15x-re is újrakezdek egy részt, mert egy lövéssel megölnek, nekem meg már alig van lőszerem vagy egyéb cucc. Hiába ismerem a történetet, azért nem teljesen azonos vele, és másabb a környezetben bóklászni és nézelődni, mint "felvételről" nézni azokat a sorozatban.
-
sittes79
addikt
Beröffentettem a dolgokat 5800X 30 perc shader építés, dll cuccot már nem találtam nexuson. Lehet ki-át felpeccselték mármint a játékban a fejlesztők?
-
shotika
őstag
Na, most tobb idom is volt a jatekra, egyszer dobott ki, viszont, amikor megy, akkor hatalmas elmeny. Én a legnehezebb - valosaghu - fokozaton inditottam, mert amikor neztem rola streameket, ott korberajzolja az enemyket, ugy kb nulla kihivasnak tunt. A legtobb jatekban azert nem szeretem a nehezebb fokozatokat, mert kb abbol all, h irrealisan megnoveli az ellenfelek hpjat, minket meg egy utessel megolnek. Itt szerintem megtalaltak az arany kozeputat, egy jo talalattal egybol kifekszenek (mondjuk mi is).
A sztori nagyjat mar ismerem a soribol, de igy még izgibb lesz, mert minden egyes szakaszon kb vert izzadva lehet csak tovabbjutni
A jatek tovabbra is csinos (most jutottunk ki a falon tulra nemreg), loot alig van, de nagyon adom.
-
Fitzgerald
veterán
-
szabeska
addikt
Valaki jatszik 5.1-ben? Valami sustorgas jon a hatso hangfalakbol, de a mogottem levo beszed/hang 90%-ban a frontokrol jon...
-
Ma patch nélkül kb először 1 óra után 33%-on állt a shader. Meguntam játszottam mással. Gondoltam vacsi alatt után csinálja, aztán mikor kész lesz kész lesz. Onnan folytatta ahol abbahagyta és 15 perc után végzett. Játszottam kb vele egy másfél órát. Semmi akadás semmi kilépés. Nem változtattam semmin hagytam amit beállított. Magas volt kb minden. Nem tudom mennyi fps-el megy, mert van amit mér az AMD szoftvere van amit nem. Még nem jöttem rá miért. 5600/6700xt 16 gb ram. 1440-es monitor. Kiváncsi lennék mennyi fps, de egyébként mivel folyamatos és szép a grafika nem szaggat leszarom.
-
MolGabi
aktív tag
Több, mint 3 óra játékidő utáni észrevételek:
1080p-ben, először max-ra állítva, majd azokat a grafikai opciókat, amik kevésbé észrevehetők a játék alatt, azokat lejjebb véve (leginkább az árnyékok, tükröződéseknél vettem észrevehető különbségeket fps tekintetében), elmosódást stb kikapcsolva, stabil 35-45 fps-sel fut nálam a játék. Kilépés eddig csak egyszer volt, bő másfél óra után. A patch és mindkét (!) fentebb említett dll fájlok cseréje után újra Shader számolgatás, de már gyorsabban. Maga a játék az első patch után simábban fut. Ma egy tesztkört menve visszatettem eredeti állapotára a lapozófájlt, azonnal grafikai hibát okozott, szóval fontos a lapozófájl 16 vagy 32gb-ra állítása amíg nem kapunk normális javítást ehhez a bughalmazhoz. Legalábbis nálam. Az FSR-t nem próbáltam, lehet azzal még jobban futna a játék. Egyébként érdekes, hogy Max-ra állított grafikai beállítás mellett sem találom igazán szépnek a játékot, de ez már más játéknál is volt így. Későbbi javításokkal remélhetőleg orvosolják ezeket a dolgokat is.
-
-
gulupeti
senior tag
válasz
BoneDragon #155 üzenetére
Kiscsajnak a végén földbe gyökerezik a lába, de közben azért pislog, maga sem érti, hogy mi történt.
-
BoneDragon
veterán
The Last of Us PC - BUGS & GLITCHES
Vannak elég viccesek. -
Alpi.
addikt
válasz
Ferdzsoo #152 üzenetére
#128-ba is írta valaki.
Ha crash-el a tömörítés alatt, akkor eséllyel korrupt lesz az adat. Mint amikor CRC errort kapunk egy Zip / Rar / akármi-nél. Lehet, hogy nem lesz az vagy lehet, hogy sosem futunk bele, de amíg nem fut le hiba nélkül, addig egy óriási random szopófaktort hordoz magában.
Én régebb küzdöttem egy problémával, amikor az nvme ssd leállt ha a vga is terhelve volt. CP 2077-et toltam akkor és ha ott történt (töltőképernyőnél pl.), restart után elindítottam a játékot és azonnal kidobott hibaüzivel. Ha 10x próbáltam meg, akkor 10x dobott asztalra. Egészen addig, míg a beállításokat meg nem változtattam. Pl. levettem a felbontást. Úgy elsőre, hibátlanul ment. Majd visszaállítottam és akkor is. Utána lett világos, hogy olyankor egy hibás shader cache állomány szop@tott. Nem csinálta újra, hiszen már megvolt csak betöltötte és bele is állt. Amikor változtattam a beállításokon, akkor generálta újra.
Szóval emiatt gyakorlatilag bárhol, bármikor belefuthatunk problémába. Sanszos, hogy messze nem ez a kizárólagos forrása a gondoknak, így nem is minden probléma megoldója, de amíg ez nem ok, addig igazán értelmetlen kínlódni. Nem mintha utána jóval több értelme lenne, de legalább ezt kiszűrjük. -
Ferdzsoo
addikt
Esetleg csináld meg a dll cserét, majd építtesd újra a shadereket.
Olvastam valahol olyat is hogy ha kifagy shaderépítés közben akkor KORRUPT lesz a shader és utána meg azért fagy ki.
Ergó próbáld meg a shaderépítést elérni 0-ról kifagyás nélkül...
Ez egy jó guide -
#95462144
törölt tag
Nem jeleznie kellene, hanem inaktívvá tenni a beállítást normális játékoknál, amikkel hajlandóak voltak foglalkozni így van nem úgy, mint ennél az összegányolt valaminél.
#149Alpi.: Hajlandó lennék vele mókolni, ha 10 euró lenne maximum. Viszont ez úgy felidegesített, hogy azonnal kértem vissza a pénzt és messzire kerülöm a kiadót a továbbiakban. Én ilyen link embereknek egy forintot nem vagyok hajlandó fizetni... Még gyógyszerre se.
-
Alpi.
addikt
válasz
#95462144 #146 üzenetére
Nem úgy értettem, hogy nincs probléma. Az nagyon is van. Sőt, az említett, egyre gyakoribb értelmetlenül, össze ekkentett grafikai beállítások is egyértelműen a beleszarás jelei.
Én csak arra reflektáltam, hogy régen sem volt példátlan az ilyesmi. Sajnos vagy nem, ez nézőpont kérdése. Ilyenkor egyértelműen az, de ha úgy nézzük, pont ez a konfigurálhatóság adja azt a kis pluszt is, amit rengetegen szeretnek a pc-kben. Összállítod a géped, ezt raksz bele, azt. Állítgatod, stb. Nyílván nem mindenkinek, de ha mindkettőről szívesen lemondanánk, arra ott van a konzol. -
PuMbA
titán
-
#95462144
törölt tag
Ez nem torrent, hogy mókolgassam vagy crakkelgessem a 60 eurós játékot ne hülyéskedj már. Persze meg lehet oldani pikk-pakk, de a kiadó egy marék szotyira valót nem érdemel ebben az esetben kértem is vissza a játék árát. Nem fogok más gányolása miatt egy gyufaszálat se arrébb tenni. Ezt érdemlik a nagy semmit. Nevetséges az egész sztori az is aki védi őket.
-
Alpi.
addikt
válasz
Hopkins95 #141 üzenetére
Na, ezt nevezem "Real world performance" mérésnek. Rá kéne menni valami Xoc-s konfiggal, Ln2-vel.Jesus_Shaves : s:zozo által #104 + #110 hsz.-ben leírt dologgal értek egyet. Régen is érintett volt a pc szegmens ezen a téren. Csak egy nagyon egyszerű példa, ha nem tudtad, miket kell beírni a config.sys -be (vagy az autoexec-bat-ba akár) a játékok nagy része el sem indult. Persze sok minden változott, de egy minimális készséget, utánajárást még mindig igényel ez a világ. Ha csak a grafikai beállítások helyes (vagy optimálisabb) megtalálását veszem, ami manapság sajnos egyre inkább porondon van, már az sem "hülyebiztos". Ehhez képest egy Dll file cseréje, nem akkora esemény. Dlss verziót is így cserélsz, ha a játék fejlsztői nem iparkodnak eléggé.
-
shotika
őstag
válasz
PowerBuldog #139 üzenetére
A DLL-t én is lecseréltem, nagyjából 10 perc lehetett a shaderezés.
A játék gyönyörűen fest, viszont néha mozgás közben darabos pedig az fps nem esik vissza.
Ennél nagyobb probléma, hogy fél óra alatt 3x crashelt ki a game, hibaüzenet nélkül.Teljesen érthetetlen, hogyan jelenhetett meg ilyen állapotban, lényegében játszhatatlan...
-
Hát ezen behaltam, új fogalmat nyer a shader építő verseny!
Live tweeting a daring drag race for the ages.
Ryzen 5 3600 has a 22 Minute lead, but the Core i9 12900K is almost catching up!
Who will win the Shader Compilation
-
Ez most komoly? Egy 60€-s játéknál random DLL-eket kell letölteni az internetről, hogy megfelelően működjön? Ezért pár éve még csoportos pert akasztottak volna bárki nyakába...
-
Alpi.
addikt
válasz
gulupeti #137 üzenetére
Megmelegszenek a ramok nagyon. Én arra tippelnék. Vga is dolgozik, cpu is fullon és közben elég komoly ram terhelés is van. Fél óra alatt ez szében megbuggyantja a gépház klímáját. Ramok nem igen tolrálják a meleget egy pont után. Ami 45-50 fokosna atombiztos, az 60 foknál simán eleshet. (akár egy XMP-vel is) Én pl. ezért ventizem, mert a vga oda fújja a melget (óriási találmány....
) és 15-20-30 perc játék után kidobált az asztalra. Miközben a ram bármilyen teszten végigfutott 100x hibamentesen. Amikor a vga nem fűtötte.
Ez csak tipp, de én erre látok a legnagyobb esélyt, akinél esetleg megbotlik shader compile alatt.
Ahogy már az előzményekben is felemrült, hogy a cpu hőfok még prime alatt sem volt (szinte) ilyen magas, mint itt. Prime alatt nem dolgozik a vga (jelentős terheléssel). 20-30 perc alatt az rengeteget fűt és ha 10 fokkal melegebb levegővel hűtjük a dolgokat, akkor 10 fokkal melegebb lesz a kapott hőfok is. -
-
Alpi.
addikt
Ha Shader compile alatt befagy, akkor újra kell kezdeni. A hibás shader cache droppokat, fagyásokat okoz. Nem feltétlen kell újra rakni a játékot, elég a shader cache-t törölni, utána újra csinálja. Több, mint 2 GB-ot kölykedzik.
Egy komoly stabilitás tesztnek is elmenne ez a fél órás shader compile.
[Shader compile alatti terhelések] -
Honnan lehet letölteni az új patchet?
-
PuMbA
titán
válasz
SpazzMaticus #120 üzenetére
Felettébb érdekes, hogy így online, pár hozzászólásomból képes vagy felmérni hogy hogy élem az életem
Ez egyáltalán nem lehetséges. Ahogy írtam, szerintem felesleges konfliktust csinálni a kis dolgokból, hiszen ahogy írod, ezzel tökéletesen egyetértek:
"Az hogy manapság milyen állapotban jelennek meg játékok, az az élet huszonhétezernégyszázhuszonhatodrangú problémája."
Én nem szeretnék az az ember lenni, aki minden kis dologba beleáll.
-
kekigyu
aktív tag
Kapható a játék ,,dobozos,, verzióban is vagy csak digitálisan megvásárolható?
-
SpazzMaticus
tag
Aki szólni "merészel" olyan dolgok miatt is, ami a kis hóvirág lelked nyugalmát, meg a te megszokott kis konform konfliktuskerülő életviteled nem feltétlenül zavarja meg, vagy te természetesnek tartod, az nem automatikusan "fröcsögés" ám.
Az hogy manapság milyen állapotban jelennek meg játékok, az az élet huszonhétezernégyszázhuszonhatodrangú problémája. Normális ember ezen egy hangyányit nem idegeskedik.
Csak megjegyzi vigyorogva, hogy pont azért fordul ez elő, mert ilyen a többség mint te.De hát "ezt te úgysem tudod befolyásolni", a világ ilyen... Hát persze.
-
PuMbA
titán
Ez is vizsgálat alatt van, úgyhogy javítják a következő 1-2 hétben
-
Wasp91
aktív tag
Mouse stutter-t sikerült valakinek megoldania? K*rva idegesítő, hogy van elég fps, de ha mozgatod az egeret szaggat az egész.
-
PuMbA
titán
válasz
SpazzMaticus #114 üzenetére
"A konformizmus mintapéldánya vagy, a te fajtádtól tartana az ember még mindíg a pattintott kőeszköznél..."
Ha te így látod, akkor legyen így
Én inkább úgy mondanám, hogy nem akadok ki vagy idegeskedek, illetve nem töltöm az időt felesleges internetes fröcsögéssel azzal a dologgal kapcsolatban, amit nem tudok befolyásolni. Tudja a cég, hogy hibázott, ki fogja javítani, szóval nem látom a problémát azon kívül, hogy valaki veri a tam-tamot, hogy pár hétig nem játszhat. Tökéletességet sem várok el, mert az emberek közel sem tökéletesek, nagyrészt egyáltalán nem. Aki fel akar háborodni vagy hőbörögni az csinálja, én nem tiltom meg neki.
-
SpazzMaticus
tag
Pont azért "fog mindíg előfordulni ilyen", mert a többség sajnos mindíg úgy gondolkodik ahogyan te.
A konformizmus mintapéldánya vagy, a te fajtádtól tartana az ember még mindíg a pattintott kőeszköznél...Ja, "hát vannak probémák, de az élet mán' csak ilyen" mi ?
Csak egyszer kellene egy ilyen állapotban megjelent game-et játékosközösségileg ignorálni, azt is csak úgy egy-két hétig, azután beszélhetnénk róla pár év múlva hogy azóta történt-e ilyen...
De a többség egy megfelelő logóval ellátott, promózott és felhápolt aranypapirba csomagolt kuladarabot is remegve várna a megjelenés napján...
Az utolsó mondatom nem a játéknak szólt, az egy korszakos darab a PC-s verzió jelenlegi állapotától függetlenül is, hanem a "kedves" vásárlóknak, ha-szokás szerint- ezt külön magyarázatot igényelne.
Kegközelebb is irjátok be mindenhova hogy : "fú nagyon várós", meg "azonnali vétel", és vegyetek is meg mindent elővételben feltétlenül, gondolkodás nelkül...
-
McW1
tag
Akinek fagyizik próbálja v-sync on + dlss off kombót
Nekem 5-10 percenként fagyott folyamat, ezzel a beállítással stabilnak tűnik, így tudtam egy órát tolni ultrán...
-
PuMbA
titán
válasz
Hopkins95 #111 üzenetére
Nincs rendben, de mindig elő fog fordulni és ezért felesleges felháborodni vagy a fórumokat teleírni vele. Ha veszel egy autót sok-sok millióért ott is előfordulhat, hogy visszahívják és be kell vinned a szervizbe, mert hibás például a fék. A világ nem úgy működik, hogy kijönnek a termékek és hibátlanok. A Last of Us így jött ki és kész. Ez van.
-
s:zozo
aktív tag
Persze az lenne a normális, de a PC-s Gaming nem tud így működni. Nagyon régtől (c64, PC DOS, Amiga) fogva voltak és lesznek is ilyen kirívó esetek. Ez ilyen, lehet szörnyen hangzik, de így van és persze nem szabad elfogadni és vissza kell kérni a pénzt, ennél a játéknál is ha valakinek gondja van vele.
-
s:zozo
aktív tag
megértem és ne felejtsd el hogy erre ott van a refund én visszakértem volna a pénzt, mint ahogy sok játéknál megtettem, de itt írtam hogy nekem szuperul működik a game. Most ezek szerintem nem problémák ha gondod van egy termékkel visszakéred az pénzt és a cég pedig megkapja a visszajelzéseket az online csatornákon.
-
s:zozo
aktív tag
válasz
Döglött Róka #103 üzenetére
Jobb dolgom is van hogy a te sértegetéseidet olvassam. az ködös hogy, hogy kapcsolod össze a kettőt és nem a matek
Hol írtam, hogy elfogadom hogy szar? vagy hogy el kell fogadni azt írtam, hogy ez a tendencia. A szoftver fejlesztés pedig ilyen, nincs hibátlan szoftver és nem ez az első eset hogy sokaknak gondja van egy játékkal és bazmeg még mindig nem értem, hogy jön ide a
Kognitív disszonancia. A játék, mint játék jó és nem állítom hogy nincs vele gond vagy hogy az említett tendencia jó és el kell fogadni.
"
Az elmélet alapgondolata, hogy amikor valamilyen új információ vagy tapasztalat ellentmond a korábbi elképzeléseknek vagy ismereteknek, akkor disszonanciát, belső feszültséget élünk át. Ez a disszonancia szorongáskeltő állapot, melyet csökkenteni igyekszünk.
Például valaki egy bizonyos márkájú mosóport vásárol, mivel azt gondolja, hogy az a kapható legjobb termék. Ilyenkor a vásárló által tartott tudattartalom (kogníció) az, hogy jó mosóport vett. Ha azonban a vásárlás után olyan ismeret érkezik, mely szerint kapható egy jobb mosópor is (például egy reklám révén), akkor a két ellentmondó tudattartalmat valahogyan összhangba kell hozni."
Bennem csak a te hülye kötegesed kelt feszültséget. -
s:zozo
aktív tag
" És akkor az legyen is így" ne adj szavakat a számba. Még szép hogy foglalkozni kell vele és kapja is a negatív értékeléseket a steam-n. A tapasztalat ellenére viszont még veszik az emberek.
"Ezen jót nevettem" sajnos nem vicces a tapasztalat ellenére következő alkalommal is ugyan azok az emberek veszik a frissen megjelent játékot. A PC gaming nem arról szól most sem, hogy minden tökéletesen működik. Javult a DOS-s időkhöz képest azt tény. Sokan vesznek PC-t játékra, de ez nem konzol gaming, már egy hardver összeállítás is szakértelmet kíván és a szoftverek telepítése karbantartása szintén. -
Döglött Róka
veterán
-
podtibi
senior tag
válasz
Döglött Róka #99 üzenetére
Nem fogja megérteni hogy minden ami hibásan jelenik meg, de megveszi mert később ugyebár javítanak rajta, azzal csak azt támogatja hogy továbbra is hibás megjelenések lesznek.
-
s:zozo
aktív tag
válasz
Döglött Róka #99 üzenetére
Hagyd már ezeket a ködös fogalmazásokat, hogy 1+1 az kettő, hogy kapcsolod össze a kijelebtésemet a Kognitív disszonancia-val.
"Úgy gondolom, hogy aki a megjelenéskor vesz játékot annak számítania kell az ilyen hibákra és fagyásokra."
Magyarázd meg, mert én nem értem. Ez tény és semmi köze hozzá hogy ez a játék mennyire bugos, vagy jó és az én véleményem vagy sem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- World of Tanks - MMO
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Futás, futópályák
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- One mobilszolgáltatások
- Xbox Series X|S
- Egy szenzor, két zoomkamera: újraírta a Huawei a mobilfotózás történetét
- HDD probléma (nem adatmentés)
- További aktív témák...
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Veszünk: PS5 Fat/Slim/Digital/Pro konzolt, játékokat, Portalt stb. Kérj ajánlatot!
- AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL Eladó Windows 8 / 8.1 Pro
- Samsung Galaxy A04 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest