Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
tobias88888
őstag
Gyárilag nem elérhető az AA/CP, ezek kínai mókolások, de tökéletesen működnek és a gyári minőséget hozzák. Tavaly szeptember óta használom a vezetékes AA/CP 2.1es update-t (#7011-ben is az van) gond nélkül (ugyan ez a helyzet ezzel a tolató kamerával, legjobb vétel volt). Vezeték nélkülihez is inkább ezt ajánlják páran és egy dongle-t, mert az alap 3.2 kevésbé stabil.
-
tobias88888
őstag
válasz troland26 #7016 üzenetére
ASH8-tól tudod elkérni itt és a leírást is megkapod tőle: [link]
"You CAN NOT and DO NOT install this Firmware if car is currently BELOW 56.00.100 EU N, like 51.00.500 EU N or YOU WILL Brick Your CMU." - Szóval valszeg két update kell majd hogy a legfrissebbet feltedd. És a legújabbat érdemes, sok bugfix van benne plusz Android Auto / Carplay Compatibilis (egyszerű usb hub cserével)
[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
"Vége a kétliteres Mazda MX-5-nek, nem fér bele az emissziós kvótába" https://totalcar.hu/magazin/hirek/2024/07/05/vege-a-ketliteres-mazda-mx-5-nek-nem-fer-bele-az-emisszios-kvotaba/
-
tobias88888
őstag
válasz eldoble #7063 üzenetére
Biztosan lehet, emagon is van 5 ezerért (...). "Mazda 6 2004 OBD"-re ezt dobta ki
-
tobias88888
őstag
Aksi levételnél elvileg az ablakokat újra kell kalibrálni, az ok. Viszont aksi cserét meg lehet otthon csinálni? I-stoppot is kalibrálni kell állítólag ilyenkor, ahhoz szerviz kell? Vagy ez elég és meg is van az ember?
-
tobias88888
őstag
válasz fogkefe21 #7095 üzenetére
Mindkettő motor szuper és megbízható (ezért is drágább mint mondjuk egy turbós 3 hengeres). A 2.0 viszont jobban illik a sportos kinézethez, főleg hogy a 165 lóerős motor van lebutítva szoftveresen 4000rpm felett, azaz alatta kb ugyan az és a 210Nm nem rossz.
A csomagtartó praktikus, de azért a golf-ot nem közelíti meg. Ami pozitívum még nagyon, hogy tolató kamerát és android autót együtt 30 ezer ft bele tenni utólag.
Budapesten a fogyasztás nekem 7.8 a dugóban, amúgy 90nél tud 5 körül is lenni.
[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
válasz fogkefe21 #7100 üzenetére
"Akkor igazából a motor mindegy, az 1.5 picit jobban fogyaszt városban" - Ezt így nem jelenteném ki. Leginkább attól függ mennyire nyomod plusz persze attól hogy mennyire gurítod a pirosnál / i-stopozol -e, de a kisebb motor kevesebbet kellene fogyasszon (gyár szerint 0.3l-el 100on)
Alváz védelemről nem tudok az enyémnél korábbi tulajtól (99% hogy nem kapott), 2016os és nulla rozsda van rajta.[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
válasz fogkefe21 #7100 üzenetére
Vásárlásnál a kiírást ne nézzed hogy milyen, senki nem tudja kb a sajátjáról hogy milyen. Ekörül beszélgettünk róla melyik mi: #6799. Katalógust meg itt éred el. Mindenkinek más a preferenciája, de szerintem ha nem Revolution Top-ot (adaptív tempomat) néz az ember akkor kb teljesen mindegy melyik verzió (R18/45 magyar utakra szerintem nem való, Xenon se izgat, head-up display se), mert a parkoló kamerát fél óra bele tenni magadnak. Emotion-t nem szabad csak mert nyilván kell a kijelző az AA/CP-hez.
(az újabb motornál 0.3l, ennél csak 0.1 a különbség) -
tobias88888
őstag
válasz Victoryus #7169 üzenetére
Tárhely a kisebb dolog, autógyártók ezer forint alatt tudnak megfelelő sd kártyát szerezni nagy tételben. A gond az hogy nem szabályos, például Ausztriában.
Beépített navigációnál is külön kellett kezelni például Franciaországot, mert ott tilos a speedcam jelzés. Beépített navigációtól kéne ország infó a kamera rögzítés kikapcsolásához, macerás megcsinálni (nem is tudom van -e mindegyikben navi)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest