Hirdetés

2024. május 11., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Mass Effect: Andromeda [Spoiler Alert!] (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-02-22 22:39:15

LOGOUT.hu

Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6951) Lujo416


Lujo416
tag

Sziasztok
Már a legelső küldetésen sem tudok továbbjutni mert állandóan kifagy a játék
Ahol be kell futni a barlangba mert villámlik rögtön az első bolygón
A hang megy tovább a kép áll meg csak
valami ötlet?

(#6952) CPT.Pirk válasza Lujo416 (#6951) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Eredeti a játék? Ha igen, akkor még a vga driver kérdés, hogy friss-e?

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#6953) Lujo416 válasza CPT.Pirk (#6952) üzenetére


Lujo416
tag

Igen de próbáltam már különböző driverekkel is és sehogy se lett jó

(#6954) janos666 válasza Lujo416 (#6953) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Gondolom próbáltad, hogy leveszed a tuningot mindenről és/vagy futtatsz legalább pár perc stressz-tesztet, hogy van-e valami hardware hiba (akár csak hűtés, vagy Setup-ban UEFI frissítés után félrebökött feszültség, stb).

Ha eredeti, Oringin-ben van Repair (vagy verify vagy check, vagy ilyesmi), ha "bolti", akkor check a torrent tartalmára, vagy töltsd le máshonnan (esetleg másik verzióban) próbaképp.

Milyen Windows?

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#6955) Lujo416 válasza janos666 (#6954) üzenetére


Lujo416
tag

Igen próbáltam tuning nélkül is és azzal is (ami egyébként beton stabil mindenféle teszt és más játék alatt is)
Az a vicc hogy mindig ugyan azon a ponton akad be sehol máshol csak ott
Már egyszer sikerült azon átjutni a jettel vagy mivel ( egér középső gomb) de akkor meg maga a küldetés nem ugrott tovább csak kiszaladtam a pályáról
Amúgy Win 10 és igen "bolti" többféle frissítéssel próbálva
Már ujraraktam egy párszor a játékot de semmi változás más verzió meg nincs de másnál "hibátlan"

[ Szerkesztve ]

(#6956) CPT.Pirk válasza Lujo416 (#6955) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Esetleg még megpróbálhatsz kompatibilitást állítani egy másik win verzióra...

Amúgy mindig ugyanazzal a karakterrel próbálod, vagy csináltál újat és azzal is megakad?

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#6957) janos666 válasza CPT.Pirk (#6956) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Az nekem még szinte sohasem segített semmin. De amúgy is vastagon Win10 utáni játék.

Monitorfelbontás? Zabálja a VRAM-ot a játék, 4Gb simán teleloccsan akár 1920x1080-ban is magas textúrabeállításokkal, igazából a >=6Gb VRAM-ot és >=16Gb rendszermemóriát szereti, egyébként óvatosan kell állítgatni a grafikát.
Gondolom nincs letiltva a pagefile.

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#6958) maajsz válasza janos666 (#6957) üzenetére


maajsz
senior tag

1440p-n tolom, kihúzom amit lehet a 1060-ból settings terén, de még 50-60 fps meglegyen, viszont alig lépi meg a 3g vramot nálam.

(#6959) Lujo416 válasza CPT.Pirk (#6956) üzenetére


Lujo416
tag

Karakter váltás sem segít
1366x768ban játszom egyébként de full lowra tettem mindent és úgyse jó
Milliméter pontosan mindig ugyan ott akad be
Pagefilet is feljebb tettem de szintén zenész

[ Szerkesztve ]

(#6960) Lujo416 válasza Lujo416 (#6959) üzenetére


Lujo416
tag

Nincs esetleg valakinek egy mentése rögtön az első küldetés után? Deluxe edition-höz (1.10es update)
Már odáig jutottam hogy teljesen mindegy milyen a karakter meg ilyenek csak ki tudjam próbálni

(#6961) janos666 válasza Lujo416 (#6960) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Ha küldesz nekem custom Rider mentést (már ha lehet menteni a karakter kreálás és fagyás közt, vagy csinál már addig egy autosave-et), akkor szívesen sétálok neked egyet, úgyis kezd Mass Effect hiányom lenni. :D
(Megtalálod az email címem a profilomban.)
Ha nem ment, küldök egy alapot. Ez esetben a nőt javaslom (szerintem jobb).

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#6962) Lujo416 válasza janos666 (#6961) üzenetére


Lujo416
tag

Köszi a gyors segítséget
maajsz kolléga már küldött egy mentést rögtön a küldi után a nexuson de ha nem megy azzal sem akkor majd jelentkezem (karakter lényegtelen 😁 csak tudjak már játszani vele)

(#6963) CPT.Pirk válasza Lujo416 (#6960) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Feldobtam az első pár nap mentés fájljait, meg a profil fájlokat. Próbáld ki, hátha: [link] Nem tudom mi kell belőlük.

szerk: Jah közben látom már kaptál. :D

[ Szerkesztve ]

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#6964) Lujo416 válasza CPT.Pirk (#6963) üzenetére


Lujo416
tag

Már sikerült eljutnom Eos-ra de a folyamatos fagyások megmaradtak (bár most legalább random és egy ki-be lépés megoldja)
Egyszerűen nem tudom mitől lehet

(#6965) Rabbitf_24


Rabbitf_24
őstag

Hello

Ugyanezzel a problémával szembesültem én is.
Ki sem tudok jutni a "felkeltésem" utáni helyről, mert állandóan kifagy "direktx" és "memory" problémát felvillantva, vagy egyszerűen csak sötét képernyő és semmi.
16G ram és egy 1080Ti-vel próbálok 1440p-ben játszani.
Természetesen rágoogleztam a problémára, mindenki panaszkodik az optimalizálatlanságra, de megoldást (olyat ami működik is) nem találtam.

Valakinek sikerült ezt ebben a körben kezelnie?

Szerk: egyébként Tomb Raider 2. részénél is ugyanez a hiba jött elő, ott sem tudtam megoldani, a játék meg pénzbe kerül ezért egy kicsit idegesít, hogy már másodszor futok bele ilyen hibába...

[ Szerkesztve ]

(#6966) duvi válasza Rabbitf_24 (#6965) üzenetére


duvi
nagyúr

Csak egy ötlet, mert több játéknál is előfordult. Nem OC kártya véletlenül? Ezeknél kicsit vissza kellett venni az órajelet és az segített. Esetleg a gyári üzemmódokból a leglassabbra állítani.

(#6967) Rabbitf_24 válasza duvi (#6966) üzenetére


Rabbitf_24
őstag

Szia

Nem alap órajeleken megy, köszi, ezt megnézem majd este.
Amit még olvastam, hogy a page file-t hagyni kell dinamikusra 1-32 GByteig nyújtózni.
Ha valaki még nem próbálta, talán ez is segíthet.

(#6968) Rabbitf_24 válasza Rabbitf_24 (#6967) üzenetére


Rabbitf_24
őstag

Szóval a pagefile 32GByte-ban történő maximalizálása megoldotta a a crash problémát.
Először high settings-t alkalmazva, majd ultra-n tolva 1440p-ben 2,5 óráig semmi fagyás / crash nem volt.
Röccenésmentesen ment a konfigomon 1440pben.
Remélem tudtam segíteni annak, aki ezzel kűzd.

(#6969) core i7


core i7
addikt

Sziasztok! Valóban nem lesz soha magyarosítás a játékhoz?

(#6970) protegum válasza core i7 (#6969) üzenetére


protegum
aktív tag

Állítólag nem, bár a hasonló "szerkezetű" Dragon Age inquisitionnél a csehek megoldották és azt beszélik, hogy csinálják az andromédát is. De magyar csapatról még nem hallottam, hogy készítenék.

(#6971) melega


melega
őstag

A 2016-os hitman után kezdem az Andromedát milyen hosszú a játék?

Játékidő ha mindent végigolvasok és gondolok van 100 óra?

(#6972) maajsz válasza melega (#6971) üzenetére


maajsz
senior tag

Ha végigszöszmötölsz minden mellékküldit akkor van. Ezt szvsz nem javallom, mert sokat ront a játékélményen ha beleunsz a semmitmondó fetch questekbe, viszont van benne egy-két érdekes, sőt a memory triggerekkel kapcsolatos még érdekesebb helyenként mint a főszál. A "loyalty" küldik is elég jók, de sajnos sok más elég unalmas tud lenni.

(#6973) CPT.Pirk válasza melega (#6971) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Mindegyik bolygó összes outposztját megcsináltam, meglett mindegyik mem trigger, meg szerintem a melléküldik többsége is, az nekem 74 óra volt.

Nem untam a dolgot, teljesen élvezhető volt a játék, de meglett volna 70 alatt is, ha nem olyan elcseszett a craft rendszer, hogy oda-vissza kell szaladgálni a hajón belül.

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#6974) Heroes fan


Heroes fan
őstag

Kipróbáltam a játékot, de nagyon sok volt a duma az elején, végig ilyen sok a szöveg?

(#6975) duvi válasza Heroes fan (#6974) üzenetére


duvi
nagyúr

Igen :K

(#6976) Heroes fan


Heroes fan
őstag

Na akkor ez kemény monoton lesz végigtolni. Grafikája viszont gyönyörű.

(#6977) maajsz válasza Heroes fan (#6976) üzenetére


maajsz
senior tag

Alapvetően RPG játék "lenne", szóval a sztorinak és a döntéseknek fontos szerepe kellene hogy legyen, mert a műfaj kedvelőinek legalább akkora de inkább nagyobb élvezeti faktort nyújt role play aspektus mint a W + bal klikk. Arra akadnak egyéb játékok bőven.

(#6978) Heroes fan válasza maajsz (#6977) üzenetére


Heroes fan
őstag

Végülis toltam már társait, de azoknál volt mindig akció és nem egyhuzamban a duma.

(#6979) CPT.Pirk válasza Heroes fan (#6978) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Csak az emlékeid koptak meg, azokban sem volt kevesebb a szöveg. Ez egy rpg, ami kellemes 60..100 óra játékidőt ad ha megcsinálod a küldetéseket is.

Ha ezt túl soknak tartod, akkor csak told le a fő küldetéseket és akkor inkább FPS lesz belőle.

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#6980) Heroes fan válasza CPT.Pirk (#6979) üzenetére


Heroes fan
őstag

Szeretem a hosszúakat nem szoktam rohanni.

(#6981) tiv83us


tiv83us
veterán

Vajon mit csinal a BioWare mostansag? :))

Always Outnumbered, Never Outgunned

(#6982) janos666 válasza tiv83us (#6981) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Azt hiszem elkezdtek egy új Dragon Age, de talán még egy Mass Effect játékot is az Anthem után (amit úgy néz ki, hogy kvázi újra ki akarnak adni), de az még kicsit messzebb lesz, és utoljára fura dolgokat olvastam róla (multi-player orientált DA :((().
Nem tudom, hogy mi lett végül a ME trilógia remaster-el (gondolom elvitte az embereket az Anthem és egy időre lakat alá lett zárva a ME cím az Andromeda után).

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#6983) cyberkind válasza tiv83us (#6981) üzenetére


cyberkind
félisten

Igyekeznek megmenekíteni magukat az EA vasmarkától, hogy nehogy bezárjanak? :))
Ez a Bioware már nem az a Bioware, úgyhogy nem kár értük.

Paranormal Cocktivity

(#6984) tiv83us válasza janos666 (#6982) üzenetére


tiv83us
veterán

Hat jah, a ME trilogia legalabb nem okoz csalodast. (En le sem merem irni, hogy az elmult 8 evben hanyszor toltam vegig :B ).
Az Anthemet viszont ki sem probaltam, mivel az Anndromeda nagyon felbosszantott. :o
A remaster kiraly lenne, de ha tul akarjak elni a kovetkezo ket evet, szerintem osszekene kapni magukat, lecserelni a Frostbite-ot, alkalmazni tapasztalt veteranokat es csinalni egy vadiúj ME trilogiat.
Ahogy latom as Anthem a kutyat nem izgatja sajnos.

Cyberkind: En azert sajnalnam. Olyan keves singleplayer RPG van a piacon, foleg minosegi cuccok. EA ott volt 2009-Ben es 2012-ben is es szerintem a ME2-3 mestermu volt, EA-tol fuggetlenul.

[ Szerkesztve ]

Always Outnumbered, Never Outgunned

(#6985) janos666 válasza tiv83us (#6984) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Szerintem így némi idő távlatából az Andromeda nem annyira rossz. El tudnám képzelni, hogy egyszer még végigjátszom (mondjuk sorban 1-4 *). Attól, hogy összességében kiábrándító, van azért jó oldala is. Azt viszont nem hiszem, hogy agyba-főbe tudnám tolni az órákat az Anthem-be (az is volt sok, ami a minimum a "story" részhez). Igazából semmi másért nem játszottam vele, csak mert Bioware, illetve akkor még kevés játék tudott HDR10 formátumot küldeni a kijelzőre, ami viszonylag szépen néz ki, és egy rövid ideig még érdekes volt a repkedés. De a "story" és úgy egyáltalán az egész világ bénább, mint az Andromeda! Olyan, mint ha a ME és DA játékok írói munkájának melléktermékeiből hánytak volna össze valamit gyakornokok: misztikus sci-fi szerűség, rengeteg opcionális szöveggel, amik abszolút nem tudtak érdekelni, mert érzésre semmi közük nem volt a játékhoz, hanem olyan volt, mint belépni a játékba, hogy short-story papírkákat olvassak, amik a játékban is fikciók (vagy mint pl. megtalálni egy PC-t egy játékban, amin játszani lehet valami kártyajátékot, vagy a játék nagyon régi epizódját: semmi értelme, csak érdekesség/vicc), minden csak 'easter egg'.

* Valamikor a télen el is indítottam az első részt, közben elkezdtem mellé gépelni egy logout szösszenetet, de nem jutottam vele messzire. Pedig még most is, hiába, hogy kb 4. (5.?) végigjátszás lett volna (ha jól rémlik), még találtam benne új apróságot, vagy olyasmit, ami most mást jelentett számomra, mint ~10 éve (azt hiszem erről akart szólni a cikk). A ME3 DLC-ket pl. csak egyszer játszottam végig (a ME1-et azért olyan sokszor, mert míg jött a 2,3, addig többször sorba vettem 1; 1,2; 1,2,3; aztán a 3 után azt mondtam "soha többet régi Bioware játék" [addigra a DAO-ot is letoltam párszor**] :D).

** Ami pedig extra vicc, hogy annak idején, ~10 éve méltatlankodtunk, hogy lehetne nagyobb a textúrák felbontása, azóta pedig hasonlón játékot szinte csak fapados Unity engine kivitelben kapunk olyasmi játékokban, mint a TTON (néhány pixel az emberek arca) vagy PoE (jobb, de még mindig gyengécske), stb. Alig fut el az erős gépen, miközben alig látszik belőle valami. :DDD

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#6986) maajsz válasza janos666 (#6985) üzenetére


maajsz
senior tag

Most így karantén idején neki álltam kicsit Andromedázni, leginkább olyan megfontolásból, hogy az elmúlt 1-2 év modjait próbálgassam és elszaladt vele az idő. Pozitív, hogy még több moddal betöltve sem futottam bele semmilyen bugba az elmúlt pár 10 óra alatt.
Kezdtem direkt egy új (nem NG+) karit insanityn, hogy legyen valami challenge is ha már a játék valszeg legjobb oldala a combat play volt, de sajnos azt kell mondjam még így is elég könnyű. Azóta elég sokat Destinyztem, pvp módban is, szóval a mozgásom mint időzítés, pozicionálás, ill az aim fejlődött (részemről) jelentőset így lehet ez is közbejátszik. Illetve a modok minimálisan segíthettek ezen, mint a power balance mod (bár ez egyáltalán nem érződik op-nek sehol), kényelmileg több XP mod (mert biztosan nem játszom újra mostanában :D) illetve superstore meg kozmetikai cuccok kísérleti jelleggel. A weapon boost mod ami már túlzás, így is fogod a hornet smg-t ráteszed az autofire modot, vintage heatsink-el és gyk leolvaszt mindent és mindenkit insane fokozaton is (ha ezt fűszerezed egy cloak-invasion-turbocharge trióval az architect is két perc :DDD)

Szóval gameplay oldalról az AI itt sem erőssége a dolognak, bármivel is jönnek elő a jövőben (én szvsz shooternek jobban örülök) remélem ezen javítanak.
Ugye most az írásról meg az animációkról fölösleges beszélni, remélhetőleg erre is jóval nagyobb hangsúlyt, időt fognak fektetni, mert nyilván ez az alapja főleg annak ami "átjön".

A másik dolog ami nem jól áll nekik itt az open world jellegű dologgal a következetesség. Jobban kellene vezetni a játékot, mert így hogy "túl" nagy szabadságot engednek (még így is hogy anno pár playthrum már volt) néha elég szétesettnek érződik az amúgy is gyér fősztori. Szóval ha még gyenge is a tartalom, akkor is úgy kéne pozicionálni (mind helyileg mind időben) az opcionális questeket, hogy némi "common sense" birtokában ne oda vissza kelljen rohangálni meg utazgatni, mert kiba sok downtime az a mennyiségű "W" meg töltőképernyő. Ráadásul nagyon száraz grind érzete van, ami rettenet unalmas és fájdalmas tud lenni (ezt főként érzem a Destiny utóbbi hónapjainak gyenge content minősége miatt).
Úgyhogy a térbeli elhelyezés remélem szem előtt lesz náluk, amit az ME2-3-ban jobban eltaláltak. De még az 1. részben is ha pl biotic skillel valaki kipozicionáltál egy bizonyos távolságon túl az "elfonnyadt". Az meg, hogy ha ellent valahova belöksz vagy túl messzire löksz (pl pull+throw felfelé majd charge-al akár ~100 m :DD) és nincs következő phase vagy xp míg azt nem fejezed be, elég rossz mechanika. Félre értés ne essék, nagyon szeretem a nagy nyitott tereket, meg a szabadságot, barangolni egy játékban csak úgy és belefutni valami érdekesbe, de ezt jobban át kell gondolni. Viszont az, hogy úgy csinálod a questeket, hogy csak a térképet lesed, hogy menj sorba a "markerek" szerint már inkább unalmas grind és bármennyire érdekfeszítő RPG.

Összességében a jövőben én nem bánnám, ha ezt az OW irány folytatnák (hell, még azt se ha egy ME:A-2-t dob ki, vagy DLC-t), csak sokkal jobban kellene figyelni a részletességre. Éppen nem bánom a FB engine-t sem, bár elég gyér fps számokat produkál és az input lagja is olyan néha mintha v-sync-el menne még ha off is, szóval ha másra áll át hát legyen. Szóval ha kísérletileg kiadnának egy multi player részt, majd ha ott minden klappol ráültet egy sztorit, lehetséges jó megközelítés lenne.

(#6987) cyberkind válasza tiv83us (#6984) üzenetére


cyberkind
félisten

A mostani csapatért szerintem nem kár, ez nem az a csapat akik összedobták A trilógiát, vagy a Kotor-t, és még a többi csodálatos játékot, ez már csak egy brand, amit lassan a játékosok se hisznek el, aminek tudjuk mi lesz a vége, pláne az EA-nél.
De azért előtte csinálhatnának egy értelmes remasteredet A trilógiából.

Paranormal Cocktivity

(#6988) janos666 válasza maajsz (#6986) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

"a játék valszeg legjobb oldala a combat play volt" -> :K, legalább is a ME játékon belül nekem tuti.
Szerintem majdnem minden OW játéknál van valami gyengéje a kialakításnak. Sokszor csak azt érik el, hogy relatívan üresebbnek érződik a tágabb világ (ugyan annyi hasznos terület és tartalom nagyobb keretben oszlik szét, a többi töltelék), illetve őrli a játékos idejét az utazás és keresgélés (+ kell a jármű, de macera, ha a lóról/tankból nem lehet megtalálni az elrejtett tárgyakat, úgyhogy ki/be szállsz, futkosol is, stb). Volt, ahol egész jól összejött, mint pl. Skyrim (bár azt nagyon rég játszottam, kevésre emlékszem már belőle és messze nem tökéletes játék más szempontból), de még a sokat méltatott The Witcher 3-nál is többször éreztem azt, hogy csak az óra ketyeg a vágtatás közben a fejem felett, mint hogy szívesen lovagolok keresztül egy szép tájon (igen, néha ilyen is volt, de ritkább). Magányosabbnak, elveszettebbnek érzed magad és nincs kedved felfedezni a rejtett dolgokat, ha tudod, hogy gyakorlatilag úgyis képtelenség bejárni az egészet, de az OCD hajlamok mégis előjöhetnek, hogy elkezdd, aztán mérges leszel a játékra ezért (pl. a milliónyi kérdőjel a TW3-ban).

Mikor mindenki szidta a MEA-t, akkor tudtam, hogy nem ez lesz, de nekem az volt a személyes véleményem, hogy ezek után már pont hogy inkább azonnal rá kellett volna bízni egy közvetlen folytatást ugyan arra a csapatra némi extra felügyelet mellett. Már megfizették az árát minden tekintetben, hogy megtanulták hogy lehet összetákolni egy MEA-t (beleértve azt is, hogy Frostbite3-al), így ebből a tapasztalatból, a visszajelzések alapján a saját hibáikból tanulva szerintem már egy egész barátságos második részt is össze tudtak volna hozni belátható időn belül. Míg ha behintik sóval a nyomát az egésznek, akkor a következő ME játék megint egy random kockadobás lesz, ismét tele a saját új gyermekbetegségeivel. Főleg igaznak érzem most ezt az Anthem láttán: nem használták fel értelmesebb dologra az embereiket, mint ami egy MEA2 lett volna, és a studio megítélése attól a játéktól sem lett jobb.

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#6989) #75501312


#75501312
törölt tag

semmi, közben rájöttem :B

[ Szerkesztve ]

(#6990) CPT.Pirk


CPT.Pirk
Jómunkásember

Gyááááááááá! TJ Laser - TOP 5 UGLY MASS EFFECT ANDROMEDA CREATIONS!

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#6991) janos666 válasza CPT.Pirk (#6990) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Ennek nagyon szerettem régen az első 1-2 évadát (de rég nem nézem, leromlott a tartalom).

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#6992) janos666


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Én azért sajnálom, hogy a pletykák szerint az Andromeda-t nem adják ki újra az első trilógia felújított részeivel együtt (egy csomagban a 4 részt), egy tisztességesen patch-elt kivitelben (nem komplett remake-ként, csak tényleg minden komoly bug kigyomlálva, befejezve a Bioware módra X hónap után kötelezően félbehagyott, "eddig kalapáltuk, most már marad, ahogy van" patch-elést).

Bár szerintem többet ért volna egy Dragon Age trilógia remake, mint ez (bár szerethető, de sokkal korosabb a DAO, mint a ME1 grafika).

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#6993) CPT.Pirk válasza janos666 (#6992) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Arra várhatunk, mint egy ME3 javított endingre. :) Most ahogy olvasom eltolták jövőre a remake kiadását. (remélem majd a MEHEM modot megcsinálják a remake-hez is)

Feltételezem, hogy ki fogják gyomlálni (ha eddig még nem tették meg) az ME1-ből a fegyver melegedés rendszert, ami pont a egy nagyon jó része volt a szériának szerintem, csak a CoD-on meg társain edződött gyerekek nem tudtak mit kezdeni a dologgal. Aztán ME2-ben annyira banális beszélgetés megy le ebben a témában Conraddal, hogy az már fáj. :((

Amúgy az Andromeda az utolsó patch után teljesen jó állapotba került, kivéve az R&D rendszert, mert azt frusztráló használni. Maga a történet érdekes és a játék ME hangulata is rendben van.
Most azt ne nézzük, hogy miből tudtak ekkora űrhajókat építeni az ME2-3 közötti időben... :)

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#6994) maajsz válasza CPT.Pirk (#6993) üzenetére


maajsz
senior tag

Kíváncsi vagyok mennyire nyúlnak bele a motorba, ahhoz hogy az első részbe reload mechanikát ültessenek már elég mélyen bele kell piszkálni a kódba (animáció, ammok elhelyezése, UI módosítás stb stb), amire ha nagyon őszinte vagyok nem számítok. Persze a remény hal meg utoljára, egy ME1 combat system (na meg Mako, de ez már tényleg hab) rework az nagyon feldobná az egészet.

Az Andromedat szvsz nem raknám bele, illetve valszeg piszkálni sem kellene (hacsak vmi új AI feature segítségével a facial animationt rendezni tudnák, de itt is passzos a motor mennyire engedné), inkább a Quarian DLC-t kiadni apróért bizalom visszaszerzés céljából és ráfeküdni egy sequelre (vagy akár prequelre).

(#6995) janos666 válasza maajsz (#6994) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Én ezt régebben is úgy képzeltem, hogy portolják mindet Frostbite-ra (Annak idején írtam is, hogy szerintem ezzel kellett volna betanítani az Andromeda csapatatot, és megolajozni a költözést az új motorra.), de minimum a legutolsó UE3 verzióra.

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#6996) maajsz válasza janos666 (#6995) üzenetére


maajsz
senior tag

Szerintem korai lett volna remaster/remake az MEA előtt. Átlépni FB-ra meg nagyon nagy meló lett volna és valszeg nem kifizetődő. Látod, hogy a team mate gearezés így is komplettben lemaradt, mert ilyen toolkit egyáltalán nincs a Fb-ban. Nem beszélve, hogy a saját fejlesztő csapat is milyen kevés volt és mennyi kiszervezés is történt (többek között a csodás facial animation, amit talán valami román cég csinált és kezdettől fogva red flagelve volt).
Legvalószínűbb, hogy a Fb-ot kellett volna elengedni, dehát ugye EA licensz.. bár én nem annyira bánom, mert a combat gameplay jobban tetszett, mint a ME3-é de sokan nem így voltak vele. Ha valamit portolni lehetett volna az MEA előtt, az max az első rész mert az lóg ki erőteljesen a harcrendszer miatt, de több mint valószínű, hogy nem lett volna profit rajta és ha bukóval zárt volna, az MEA mégnagyobb dipshitben lett volna.

(#6997) janos666 válasza maajsz (#6996) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Nekem hiányozna a HDR(10 vagy DV), ha maradna az UE3 (ahhoz szerintem legalább UE4-re kéne lépni, és nem tudom milyen egyszerű az az átállás - talán hasonló munka lenne, mint a Frostbite-ra - így, hogy már van egy kész MEA).
Az első 3 rész emlékeim szerint még többet profitálna belőle látványban, mint az Andromeda. Itt leginkább csak a Tempest belterein és a Vault-okban virított, de a trilógiában ott a Citedel: Avina, zárt "lézerdiszkó" jellegű belterek, sok sötét világ a zseblámpafejű Geth-ekkel, stb.
Megkopott emlékekkel visszatekintve a MEA egy nagy sárga sivatag és pár sötétkék barlang, a trilógia pedig egy komoran félsötét, de színpompás lézershow (Valahogy így :D).
Jó, így, hogy írok, már beugrott, hogy ott volt a Havarl (vagy hogy hívták), de nem volt túl emlékezetes hely.

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#6998) maajsz válasza janos666 (#6997) üzenetére


maajsz
senior tag

Nem toltam HDR-el, de nekem így is pont az Andromeda túlszinezett. Amúgy meg van benne minden, havas, színes, esős, sivatagos, sötét, űrös.. szóval sztem ezt direkt csinálták, hogy minden bolygó más legyen.
A trilógiának meg inkább van egyféle "jellege" (mondjuk az ME1 az világításban elég gyatra, de a 2, 3 reshade-el jó színhatást ad), viszont a ME3 környezeti textúrái elég gyatrák, így remélem azon javítanak sokat.

(#6999) parkr


parkr
őstag

azért vicces mikor kinézel a hídról és egy sajtot látsz :DDD

(#7000) bubostyuk


bubostyuk
csendes tag

Sziasztok,a Voeldet hogyan kell elhagyni?Mar minden questet megcsinaltam,de nem tudok beszallni a Tempestbe,az extract se mukodik.
Ugye nem kell egy 20 oranyival korabbi mentest visszatolteni?

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Mass Effect: Andromeda [Spoiler Alert!] (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.