Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- WireGuard VPN a mindennapokra
-
LOGOUT
Manual, analóg, filmes, MF objektívek
Új hozzászólás Aktív témák
-
arthropod
tag
Nem hiszem hogy megunom, de ha igen gondolok rád

Sejtettem hogy jó lesz, főleg mikor megláttam. Vadi új, szó szerint!
Hitetlenkedtem de csak addig míg meg nem láttam! Egy Praktika gépen volt, na az sem semmi így 35 évesen egy karc, horzsolás, hiba nélkül látni!Köszi még egyszer

-
arthropod
tag
Köszi

Lenne még valami. Helios-okról hallottam hogy minél újabbak annál jobbak voltak. És állítólag nem csak a bevonat miatt. Tessar-nal is így lehet? Vagy a Zeiss az Zeiss, mindegy mikori gyártás ezeknél a "régi" lencséknél? Rajzáról annyit hogy gyorsban amit láttam agyon veri az 1,8 pentacont
Egyébként 6-ért bírnám megvenni. -
ottkar
addikt
Az 1,4-es optikát hogy pontos szakkifejezéssel éljek, kurvára eltalálták! Nekem is volt egy még filmes géppel azóta is bánom hogy elkótyavetyéltem, pláne hogy látom a Pentaxom kitobijának képét. Szegénykémet egy egy 18 éves AF-es 28-80- as is kenterbe veri. Igaz hogy az nem Vietnámban készült hanem japánban.

Új hozzászólás Aktív témák
- B650/X670 DDR5 alaplapok kedvező áron garanciával!
- HP ZBook Studio x360 Gen5 Intel Xeon E-2176M
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B650M R7 7700 32GB DDR5 1TB SSD RX 9070 XT 16GB be quiet! Pure Base 500 FX 750W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3074, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest