Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb hardverek  »  Logitech szerviz

Hozzászólások

(#601) Thomas$ válasza Mate (#599) üzenetére


Thomas$
csendes tag

Szerintem lenne ennek egyszerűbb megoldása is csak túlbonyolítják...:S

(#602) Mate válasza Thomas$ (#600) üzenetére


Mate
nagyúr

Küldj át pm-ben egy képet a papírokról. Így látatlanban nehéz segíteni. Elvileg kellene lennie garanciajegy számnak.

(#603) Thomas$ válasza Mate (#602) üzenetére


Thomas$
csendes tag

Elküldtem elvileg

(#604) cila1 válasza Mate (#597) üzenetére


cila1
aktív tag

Nem igaz,hogy annyi garancia van rá amennyi a gari papíron van.
Magyar törvények szerint a boltnak 1 év garanciát kell vállalni az eladott termékre.
Ha az lejár akkor sincsen gond mert jelen pillanatban a Logi 3 év garival árulja a G27-et.
A Logi mondja is ha felhívod,hogy 1 évig a bolthoz kell menned ahol vetted és utána mehetsz hozzájuk érvényesíteni a gyártói garanciát.
Vannak kivételes esetek amikor nem boldogulsz a boltal mint én sem tudtam és akkor a Logi kézbe veszi az ügyedet.

(#605) Mate válasza cila1 (#604) üzenetére


Mate
nagyúr

Igen, de vannak cégek, akik olcsóbban árulják, cserébe kevesebb garancia van hozzá. Ilyen esetben 1 év után bárhova viheted nem lesz érvényes a garancia. Logitech maximum azért ad ilyen esetben is 3 évet, mert rendszerükben nem tudják lekövetni, hogy meddig él a garancia így számla alapján tudnak csak informálódni.

(#606) poli27 válasza Mate (#605) üzenetére


poli27
veterán

Ezt rosszul tudod!! A Logitech minden termékére a kiírt garanciát alkalmazza,független attól, hogy hol vetted!!Csak az számít mi van a dátumon a vásárláskor ennyi!Sőt nekem volt olyan egerem, amit ők cseréltek gariba 3 éve és lejárt a gari 2 hónapja és elromlott!Mondtam is Botondnak mi a szitu,tudjuk e javítani vagy valami, és megkukkolta náluk még garis volt és küldtek egy újat!! De vettem már mást is G27 et 1 év garival boltban, és érdekes mikor a bal shifterje elromlott, és jeleztem mi a szitu cserélték, és csak a számlamásolat kellett, nem érdekelte őket hogy a bolt 1 évet vállalt rá!

[ Szerkesztve ]

(#607) cila1 válasza poli27 (#606) üzenetére


cila1
aktív tag

Ez így igaz.

(#608) Mate válasza poli27 (#606) üzenetére


Mate
nagyúr

Ezt mondom én is. De azért adnak minden esetben maximális garanciát, mert rendszerük képtelen nyomon követni, hogy az adott termék mennyivel lett eladva.

[ Szerkesztve ]

(#609) poli27 válasza Mate (#608) üzenetére


poli27
veterán

Még mindig nem érted, náluk nincs ennyi meg annyi garancia, náluk az a gari amit a termékekhez kiírnak....azt meg hogy ki hogy árulja magasról leszarják !

(#610) Mate válasza poli27 (#609) üzenetére


Mate
nagyúr

Te nem érted, hogy miről beszélek, de nem gond :)

(#611) cila1 válasza Mate (#610) üzenetére


cila1
aktív tag

Nehogy már összevesszetek.:)
Botond megmondja mennyi az annyi ha felhívja valaki. :K

(#612) Mate válasza cila1 (#611) üzenetére


Mate
nagyúr

Nem akarok senkivel összeveszni. A lényegen nem változtat. És mi a lényeg? A fixit a lényeg :D

(#613) Thomas$


Thomas$
csendes tag

Hali! Elfogadták a kérelmet ugyhogy már ki is nyomtattam a vonalkódot de a "Hogyan" fült nem találom ami alapján elküldhetném a csomagomat...megtudná mondani valaki hogy az hol van? :)

(#614) lorincmate


lorincmate
tag

Nah én is beszállok a garanciaháborúba a rossz Z623-asommal. Full érthető a fixit de a garanciajegy száma az nem tudom mi lehet. én az európai logitechtől vettem szóval ha ők nem adtak akkor senki. De akkor sem találom.

F4 modul

(#615) hhx válasza Thomas$ (#613) üzenetére


hhx
tag

Ha jól emlékszem Logitech kormányt gariztatsz nem?

A "Súgó" menüponton belül találod meg a leírását az adott termék gariztatásáról, hogy kell becsomagolni, legyen egy példány a vonalkódból kívül-belül, és egyebek.
A futár egy picit érdekesen szokott jönni, nálam eddig kettőből kétszer nem küldtek e-mailt, nem hívtak, egyszer csak csengetett a kaputelefonon. :)

(#616) Thomas$ válasza hhx (#615) üzenetére


Thomas$
csendes tag

Már megtaláltam közben de azért köszönöm hogy leírtad:) Most vitte el a futár úgyhogy most már csak várom a csodát :D

(#617) Mate válasza lorincmate (#614) üzenetére


Mate
nagyúr

Ha logitechtől vetted, akkor először nekik írj.

(#618) Mate válasza Thomas$ (#613) üzenetére


Mate
nagyúr

Hogyan fül-t hagyd a fenébe. Hiányos, rosszul fogalmazott. Csináld azt, amit leírtam. Becsomagolod, mellékeled a papírokat, tartozékokat, 1 példányt a vonalkódból majd leragasztod kívülről rárakod a vonalkód másik példányát és kész. Várod a futárt.

(#619) lorincmate válasza Mate (#617) üzenetére


lorincmate
tag

Beszéltem én velük, és jelenleg én is abba a fázisba vagyok hogy várom a futárt. A garanciajegy számra meg beírtam, hogy N/A de végül is elfogadták. Szépen előkészítettem a csomagot ahogy írták, meg ahogy azt te is írtad. Így jöhet az a futár :) addig meg be kell érnem a rég Z323 hangfalammal.

[ Szerkesztve ]

F4 modul

(#620) WalterODim


WalterODim
csendes tag

Sziasztok!

Leírom én is a tapasztalatomat a szervizzel, mert miután olvasgattam a topicban kicsit félve álltam neki... :)

G500-as egerem textil kábele foszlott el több helyen illetve a kábel teljesen megtört közvetlen az egérből kijövet 1 év után. Duplán kattintást is produkálta már több alkalommal, de az nem volt rendszeres.

Jún. 19.-én hívtam a Logitech-et, akkor részletesen elmondták, hogy hogyan kell beregisztrálnom a FixIT-en keresztül, ami aznap meg is történt. Másnap már hívott a futár, hogy jönne érte, de akkor nem értem rá, így következő nap vitte el (21 pénteken), 26.-án kaptam egy e-mailt miszerint megérkezett a rendszerükbe és megpróbálják megjavítani amilyen gyorsan csak lehet. Júl. 2.-án jött az újabb e-mail, hogy futárszolgálattal visszaküldték a címemre a csomagot. Tegnap 3.-án megérkezett és nagy meglepetésemre egy vadiúj egeret kaptam.

Nagyon-nagyon megvagyok elégedve a szervizzel (ha javították volna akkor is ez lenne a véleményem), 2 hét alatt háztól házig teljesen elfogadható, sokkal több időre számítottam.

Miután kibontottam a csomagot felhívtam még egyszer a Logitech-et és megérdeklődtem, hogy a FixIT-től kapott szállítási papír egyenlő-e a garanciapapírral az új egér esetében, a válaszuk igen volt, illetve annyit mondtak, hogy az RMA számot mindenképpen jegyezzem meg hozzá. 10/10.

[ Szerkesztve ]

(#621) vasii


vasii
senior tag

Hali,

külföldön vett logitech cucc, nincs meg se számla, se gari, de elvileg uj..
tudok erre valamit ellenőrizni hogy meddig van rá gari?
vagy lehet igy gariztatni egyáltalán, minden nélkül?

Köszi

(#622) Mate válasza vasii (#621) üzenetére


Mate
nagyúr

Írj logitechnek. Ha tőlük lett vásárolva megoldható a dolog. Ha kiskerben, akkor ennyi volt.

(#623) vasii válasza Mate (#622) üzenetére


vasii
senior tag

Nincs olyan h SN alapjan lehet gariztatni kozvetlenul a logitechnel?

(#624) Mate válasza vasii (#623) üzenetére


Mate
nagyúr

De. Ha náluk vetted.

(#625) Thomas$


Thomas$
csendes tag

Hali! Most néztem milyen állapotban van a g27em gariztatása és az van oda írva hogy felfüggesztve :O ez mit jelent? :(

(#626) Mate válasza Thomas$ (#625) üzenetére


Mate
nagyúr

Passz. Ilyennel még nem találkoztam.

Elvitték már tőled a csomagot?

Lehet papírokkal van valami gond, de nem tudom. Küldj majd nekik üzenetet.

(#627) Thomas$ válasza Mate (#626) üzenetére


Thomas$
csendes tag

Persze...már 2.án elvitték. Megnéztem a státuszt és ott írták...nem tudom mióta van így mert csak ma néztem meg....biztonság kedvéért írok nekik mailt...:S

(#628) Thomas$ válasza Thomas$ (#627) üzenetére


Thomas$
csendes tag

Írtak egy mailt hogy hibátlan a kormányom ami pedig szar....úgy látom nem lesz egyszerű menet...i love magyarország... :W :W :W :W :W :W

(#629) PuffySite válasza Thomas$ (#628) üzenetére


PuffySite
tag

nekem anno ezt játszották az egeremmel.. :U

(#630) Thomas$ válasza PuffySite (#629) üzenetére


Thomas$
csendes tag

És végül mi lett a vége?

(#631) PuffySite válasza Thomas$ (#630) üzenetére


PuffySite
tag

Írtam nekik egy mailt, hogy igenis szar, mert amit vettem és cseréltek még boltban arra amit meg nekik küldtem (azon meg a görgő volt rossz) azon ez jó volt.

Erre azt válaszolták, hogy ez esetben javítják és kicserélik mindkét mikrokapcsolót.

1 nap múlva átállt az állapot készre, aztán elküldték. A visszaküldés is problémás volt, mert a állítólag nem voltam itthon mikor jött a futár, de telefonon meg senki nem hívott, emitt a csomagot is 1 hét késéssel kaptam meg, de ez már egy másik történet..

(#632) lorincmate


lorincmate
tag

Nos akkor én is írnék egy eddigi tapasztalatokat: 4logi termékem van és ez az első, hogy egy elromlott a z623 mély hangszórója egyszerűen torzít, olyan friss, hogy még egy hétig se volt nálam de már meg volt a hiba.
Júli 1. Beszéltem Telefonon az általatok "Botondnak" nevezett személlyel mondta hogy FixIT regisztráljak stb.
Júli 2. Beregisztráltam még aznap el is fogadták az Rma-t.
Júli 3. Jött a futár elvitte stb.
Júli 5. kaptam az e-mailt hogy beérkezett és elkezdtek rajta ügyködni.
nah itt tart jelenleg a folyamat eddig csodálkoztam, hogy milyen gyorsak de most egy kicsit megtorpantak a dolgok, mert ugyebár Júli 5. már 9 napja volt. Fogadni merek, hogy én a mélynyomót 10 percen belül ki tudnám cserélni, de hát ők a szakértők.

F4 modul

(#633) Thomas$


Thomas$
csendes tag

Csak Magyarországon mennek így a garizások ennyi problémával....mit is várhatnánk....putri ország lettünk hurrá.

(#634) Frenky89


Frenky89
őstag

Sziasztok!

Nemrég érkezett meg a friss ropogós G27-em. Nagyon pöpec, de van egy két fura "feature"-je:
- a bal váltópillangó rendesen működik, de egy helyett két pozícióban is ad ki klikkelő hangot,
- a H-váltó gombjának a tetején lötyög a kis műanyag betét,
- szintén a H-váltón a gombok szürke műanyag panelje kb. 1-1,5mm-t lötyög minden irányba.
Utóbbi kettő nem is annyira érdekel (mindenesetre egy ilyen árú kormánynál eléggé gáz), viszont a váltópillangó elég zavaró használat közben is. :W

Már majdnem megkérdeztem, hogy ezzel érdemes-e gariztatni, viszont beleolvasva egy kicsit a topicba kezd elmenni tőle a kedvem... így vagy házi megoldás lesz, vagy hagyom a fenébe.

Viszont érdekelne, hogy mennyire nézik, hogy hozzá lett-e nyúlva a kormányhoz. Amint megérintem az első csavart egy csavarhúzóval máris oda a 3 év gari, vagy azért nem ennyire szigorúak?

(#635) Heffi


Heffi
őstag

Üdv!

Ma lesre futottam Logitech garancia ügyében, ezért szeretném felhívni a figyelmeteket (ha még más nem tette volna), hogy a Logitech csak az első tulajdonossal áll szóba, szóval aki magánszemélytől vesz a termékükből, annak le kell mondani a gyártói garanciáról. (Természetesen ez a saját shop-ból történő rendelésre vonatkozik, magyar üzletben történő vásárlás esetén a garit a kiskereskedőn keresztül lehet érvényesíteni).

(#636) werszomjas válasza Frenky89 (#634) üzenetére


werszomjas
őstag

Hello.

- a H-váltó gombjának a tetején lötyög a kis műanyag betét - nekem is
- szintén a H-váltón a gombok szürke műanyag panelje kb. 1-1,5mm-t lötyög minden irányba - nekem is

üdv

(#637) Fancy-boy válasza werszomjas (#636) üzenetére


Fancy-boy
addikt

Hát ez elég khm... furcsa és még finoman fogalmaztam. :U

(#638) Frenky89 válasza werszomjas (#636) üzenetére


Frenky89
őstag

[link] nem egy Oscar-díjas videó de a lényeg látszik, illetve hallatszik.

Közben kicsit jobban megnézve látszik, hogy a bal oldali pillangó felső rögzítőcsavarja mellett meg van repedve a műanyag. :F

(#639) cila1 válasza Frenky89 (#638) üzenetére


cila1
aktív tag

csaó Frenky rég hallottam rólad.:)
Én is most vettem a logitól G27-et és bizton állíthatom neked,hogy az enyémnek nincsen ilyen problémája.
Kétségtelenül a tied tuti,hogy hibás.
Én biztos felhívnám őket és a videóval bizonyítanám nekik,hogy hibás a 100ezres termékük.
Bátran hívd őket és tuti megoldják és nem a fixiten keresztül ha tőlük vetted.
Csaó

(#640) werszomjas válasza Frenky89 (#638) üzenetére


werszomjas
őstag

Hú, a váltó fül nagyon nem jó, az tutira hibás, már hívhatod is Botondot, bár úgy is a fixIT-hez irányít, számíts rá, hogy néhány hétig nem lesz kormányod emiatt, és majd számolj be kérlek mi van, kíváncsi vagyok, hogy a fixIT ezt hibának veszi-e, saját tapasztalat és az itt olvasottak alapján a G27-eket nem szeretik cserélni / javítani, mondván, ők nem tapasztalják a hibát.

cila1> szerintem az mind1, hogy kitől vetted én is a hivatalos logitech webshopból vettem a kormányom és engem is fix-ithez irányítottak.

Fancy-boy> na igen, nagy csalódás ez, és gondolom akkor Frenky89 már az upgrade verziót kapta, ha most rendelte, úgy látszik a minőség visszafelé halad a loginál :U

[ Szerkesztve ]

üdv

(#641) Frenky89 válasza cila1 (#639) üzenetére


Frenky89
őstag

El vagyok veszve, meg mostanában nem nagyon F1-ezek így nem találkozunk.

Tehát van különbség a logi webshop és a más egyéb helyekről származó termékek gariztatása között? Amennyiben van és pozitív irányba, akkor lehet belefogok, de egyébként inkább keresek valami megoldást, amivel ki lehet küszöbölni a hibákat a gari elvesztése nélkül és megpróbálok együtt élni velük.

Mennyire zavarja őket, ha nem az én nevemen lett vásárolva?

werszomjas: Ha csak az itt leírt fixIT-es szopásra van lehetőség, akkor bele se vágok...

Nem tudom mit jelent az upgraded verzió, de ez már a shift indicator-os G27, ha erre gondolsz.

Amúgy nem értem, hogy egy ilyen árú terméknél miért nem fér bele egy 10 másodpercet igénybe vevő tesztelés még a csomagolás előtt.

[ Szerkesztve ]

(#642) werszomjas válasza Frenky89 (#641) üzenetére


werszomjas
őstag

Az utóbbi időben nem volt kapható, mert elvileg kiadták a G27-nek valami újabb verzióját, arra gondolok.

Ha most vetted, akkor azért egy próbát megér, ez egyértelmű gyártási hiba, azonnal cserélniük kéne, azért próbáld meg, most ha megpiszkálod, elvész a garancia.

Nem tudom mikor vetted át, de ott van még a 8 napos visszavásárlási garancia is, ez azért már mégis csak vicc :W

üdv

(#643) Frenky89 válasza werszomjas (#642) üzenetére


Frenky89
őstag

Olyan mértékben nem akarok hozzányúlni, hogy garivesztés legyen belőle, viszont két hetes b*szakodást se akarok a gari miatt.

"ez azért már mégis csak vicc" - ebben egyetértünk.

E hónap 13-án lett megrendelve, tegnap kaptam kézhez.

(#644) werszomjas válasza Frenky89 (#643) üzenetére


werszomjas
őstag

Én biztos megírnám nekik, hogy most vetted kézhez, és gyári hibás, linkeld nekik a videót, ráadásul úgy tudom, ha gond van egy termékkel, 3 napon belül hiba esetén kötelesek cserélni, de ebben nem vagyok biztos, ez lehet csak személyes vásárlásnál van.

Szerintem ezt így fogják neked cserélni, ha még most írsz.

üdv

(#645) AceR81 válasza Frenky89 (#638) üzenetére


AceR81
csendes tag

Cső!

a váltópanel nekem is mozog oldal irányba, a h váltó teteje is. Ha nem írjátok meg se nézem :D

Most meg idegesít :D Köszi :Y

(#646) Frenky89 válasza AceR81 (#645) üzenetére


Frenky89
őstag

Nagyon szívesen. :B

Mindenki: Amúgy attól félek, hogy amennyiben fixIT-es garira kerül(ne) a sor, akkor tuti, hogy nem csinálnak vele semmit, mivel nem áll fent a klasszikus dupla-klikkelés esete, csak hülye hangot ad ki a váltófül. Tehát, ha szigorúan vesszük, akkor a kormány rendeltetésszerűen működik.

(#647) poli27 válasza Frenky89 (#646) üzenetére


poli27
veterán

akkor hívd fel Botondot, és mond meg neki hogy nem kéred a terméket, 8 napod van erre a törvény szerint!És utána veszel másikat :) ;)
Amúgy nem tudom hogy szelektálnak, de nekem februárban a g500 at (előjött a dupla klikk)cserélte Botond, küldött helyette másikat, most a múlt hónapban meg a G19 et(nem ment a billentyűzet), igaz azt visszavitte a futár, és hozták az újat szval nem tudom :F A közös annyi volt bennük, hogy mind2 darabot már 1x cserélte nekem a Logi garanciában....

[ Szerkesztve ]

(#648) Frenky89 válasza poli27 (#647) üzenetére


Frenky89
őstag

Ez a Botond amúgy honnan jön?

Ő egy cég, mint a Conrad, vagy Egy bot, mint az IKEA-s, vagy Egy ember, akit tényleg így hívnak?

(#649) jozsi252 válasza Frenky89 (#648) üzenetére


jozsi252
veterán

Tényleg így hívják. Én is már vagy 3x beszéltem vele : D Szóval nem egy Urban Legends. :DDD

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max

(#650) cila1 válasza werszomjas (#640) üzenetére


cila1
aktív tag

Én nem azt mondom,hogy máshogyan kezelnek ha náluk veszed.
Én arra céloztam,hogy 1-2 napos kormány és hibás.Az előttem szóló jól mondja,hogy 8 nap.
Eleve ha 3 napon belül visszaviszed a boltba a terméket akkor kötelesek visszaadni minden kérdezősködés nélkül a pénzedet.
Elvégre nem kínai gagyiról beszélgetünk.
Azért veszi ezt az emberke mert ezt mondják a legjobbnak amit mi kisemberek megtudunk venni.Nekem ez is eléggé drága volt.
Remélem ezeket is olvassa a logi mert nekem volt egy olyan hsz amit írtam és Botond a telefonban vissza mondta szóról szóra.
Vagy van egy spion közöttünk és tájékoztatja a logit ezekről az esetekről
Ha ez így van akkor talán most kéne spionkodni mert ez ami Frenky barátommal történt az egyszerűen felháborító.
Remélem veszi a lapot az érintett.
Te meg Frenky hívjad csak fel a Logit és csapjál az asztalra. ;]

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb hardverek  »  Logitech szerviz
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.