Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb hardverek  »  Logitech szerviz

Hozzászólások

(#101) Gulyopapa válasza GrG1210 (#100) üzenetére


Gulyopapa
addikt

Én telefonon beszéltem velük. Készségesek voltak. Nem volt gond. 4 nap alatt megjött az új kormány.

(#102) GrG1210


GrG1210
aktív tag

Hali , na közben beszart a G15 billentyűm is , felhívtam ,őket , elmondtam mi a probléma... kérdezték mikor vettem? , én mondtam hogy 2010.01.07. , erre ő annyit mondott hogy a G15-ökre csak 2 év garanciát adnak , és ezzel elköszönt.. :O

(#103) cila1 válasza GrG1210 (#102) üzenetére


cila1
aktív tag

Szerintem mindenre 2 évet adnak.

(#104) GrG1210 válasza cila1 (#103) üzenetére


GrG1210
aktív tag

az egeremre pl 3 volt.. (G5)

(#105) cila1 válasza GrG1210 (#104) üzenetére


cila1
aktív tag

Akkor méginkább Logit kell venni mindenből. :K

(#106) Nevano


Nevano
csendes tag

Nah, most beszéltem Logitech-el..

Új G27 kormányt küldenek, a jelenlegit meg meg kell tartanom. A későbbiek folyamán ugyanis történnek majd visszahívások ellenőrzés céljából. Jót röhögtem rajta :)

Mondtam is neki h a szemetet minek tartogassam? Hisz nem kis dobozról beszélünk...

A fájdalom elkerülhetetlen. A szenvedés választás dolga. ... Hirosima '45 .... Csernobil '86 ...... Windows '95 ...

(#107) szimcsi


szimcsi
senior tag

sziasztok.

2-3 hónapos G400as egerem mintha kezdene hibásodni. Ha szeretnék a garanciás cserével élni akkor először kihez kell fordulnom? Üzlethez, ahol vettem, vagy egyenesen a logitech-hez?
z5500-as hangfalam ügyében pár éve már volt garanciális cserém és akkor a logitechet hívtam, csak nem emlékszem, hogy az üzlet, ahol a hangfalat vettem az ajánlotta e, mindegy. Tehát kinél intézzem? köszönöm

XP

(#108) cila1 válasza szimcsi (#107) üzenetére


cila1
aktív tag

Sajnos 1 évig az üzlethez.De szerintem azok eléggé lekezelőek lesznek.

(#109) renaultfan12


renaultfan12
csendes tag

Sziasztok!
Fél éve vásároltam egy g27-et követlenül a logitechtől de az elmúlt pár napba a gázpedálom 80%-ra érzékeli a gázt :O :O most ezzel a logitech mit kezd?Kicseréli vagy szerviz?

(#110) Vasinger!


Vasinger!
nagyúr

Sziasztok!

Egy K300-as billentyűzetet koptatok már kb. 1 éve, de nagyon megviselt lett ez idő alatt. Eléggé nehezen tudom leütni némelyik billentyűt már, iszonyú hangos a billentyűk járása is és a jobb shift gyakran csak az átlagosnál nagyobb nyomásra reagál, kényelmetlen lett rajta gépelés, fárasztó és hangos.

Van rá még garancia Iponba, de valószínű, hogy ennyitől nem fogják legariztatni.

Az lenne a kérdésem, hogy ha ezt így leírnám a Logitechnek, lenne rá esély hogy kicseréljék?
Ha sikerülne rávenni őket, hogy kicserélnék ugyanilyet kapnék vagy mást? Ez a billentyűzet már nincs kint az oldalukon, mit ajánlanának fel helyette?

Ha kicserélnék a billentyűzetem, akkor az újra újból élne a 3 év garancia vagy már csak 2?

A válaszokat előre is köszönöm! :R

(#111) Nevano válasza renaultfan12 (#109) üzenetére


Nevano
csendes tag

Fújj be szájjal vagy valami és rendben lesz.

Amúgy ilyenkor majd elmondják h mi a teendő. De lehet cserélik!

A fájdalom elkerülhetetlen. A szenvedés választás dolga. ... Hirosima '45 .... Csernobil '86 ...... Windows '95 ...

(#112) v!ct0y


v!ct0y
veterán

Hali!
Írtam egy mailt a loginak magyarul(valaki írta, hogy lehet magyar is) visszajött egy angol szöveg amiben azt írják, hogy milyen nyelveken írhatok nekik. Van egy külön magyar mail cím amire kell írni vagy inkább telefon ?

(#113) strabowsky


strabowsky
tag

Sziasztok!
Van egy Logitech Attack 3 joy-m ami egyszerűen nem akar működni a Bf3 -a a Windows létja és a driverben is rendesen lehet kalibrálni.
Valakinek ötlete vagy tapasztalata esetleg a hibára....

(#114) Def26


Def26
félisten

Sziasztok

Logitech 35% -os kupon kód, csak ma él.

qvzow246b

Akinek kell vigye, a logitech.com oldalon lehet vele a kedvezményt felhasználni.

[ Szerkesztve ]

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

(#115) Eddie141


Eddie141
senior tag

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek :) Vásároltam kb fél éve egy G700-at.
Egyre több badarsága jelenik meg. Már kettőt kattint néha a bal klikk (sajnos egyre sűrűbben), illetve a görgő kattintása is néha duplázódik. A görgőt balra döntve nem érzékeli az instrukciókat igen régóta. Pontosan ezt várja el az ember egy ilyen drága egértől, hogy szépen csendben fél évnél kevesebb idő alatt feladja a harcot :)
Sajnos számlát nem kaptam a készülékhez (ha nem így vásároltam volna, nem is tudtam volna kiszorítani a budgetből) Van rá esély, hogy felhívva őket csupán a számok alapján kicseréljék nekem? Vagy mondjam el őszintén a helyzetem, és meg fogják érteni? (ez nagyon hülyén hangzik bevallom, de nagyon sok korrekt dolgot hallottam a Logitech ügyfélszolgálatról, hátha én is beleesem ebbe a vödörbe :) )
Előre is köszönöm a válaszaitokat!

(#116) cila1 válasza Eddie141 (#115) üzenetére


cila1
aktív tag

Egy telefont megér a dolog.50-50%.
Mit veszítesz rajta?
+36 177 74 853

(#117) Cartman002


Cartman002
aktív tag

Nem reg kaptam a Logitechtol garanciaban egy MK520-t, viszont az egere egyszeruen hasznalhatatlan. Nem kepes a finom mozgasokra, borzasztoan laggol, Photoshopban apro dolgokat kijelolni vele remalom. Egy S520-t csereltek, mert a vevoegysege tonkrement, azzal nem volt ilyen problemam, pedig az meg a regi 27mhz-s technologiat hasznalta, ez meg mar Unifying vevovel mukodik. Szerintetek probaljam meg megint a garanciat?

(#118) Eddie141 válasza cila1 (#116) üzenetére


Eddie141
senior tag

Köszönöm a számot!
Előző héten felhívtam őket. Először nagyon tartottam tőle, hogy elzavarnak, hisz nem volt számlám. Egy igen kedves ügyfélszolgálatos hölgy végigkérdezte a megszokott kérdéssorozatot, majd a szokásos lépések után a második hívásom alkalmával tájékoztatott, hogy sajnos nincs Magyar szerviz, és nagyon röstelli, de csak egy teljesen új egérrel tud szolgálni, amely utólag, a mai nappal meg is érkezett! :) Úgy tűnik, hogy nem megszokott az ő ügyfélszolgálatukon a kellemes csalódás kinyilvánítása, mert meglepetésként érte az oromujjongásom, illetőleg a sokszori köszönetmondásom és hálálkodásom :D Másoknak nem ekkora élmény, amikor hirtelen egy teljesen új egerük lesz fél év után ingyen? :DDD
Mindenesetre ezen a fórumon is megköszönném a segítséget, illetőleg a Logitech-nek a hihetetlen korrekt és gyors eljárást! Nagyon nagy élmény volt, amelyben a garanciáztatások tömkelegével a hátam mögött sem volt még soha részem! Mostantól, bár számomra egy kicsit drágák a perifériák, de csak Logitech-et vásárolok! Egy kicsit tovább spórol az ember, és hihetetlen szolgáltatásokat, és privilégiumokat vásárol meg a termékkel együtt! Egy élmény volt! Köszönöm!

[ Szerkesztve ]

(#119) cila1


cila1
aktív tag

Sziasztok.
Van egy G25-öm januárba volt 3éves.Szerintetek ha valami hibával jelentkezek a loginál mert tőlük vettem akkor foglalkoznak velem vagy elhajtanak mert lejárt a 2 év?Számlám megvan.

(#120) Sandor72


Sandor72
csendes tag

Sziasztok!
Változott a helyzet mert Miskolcon nyílt egy szerviz a Logitech mondta nekem tegnap. 2012. Júliustól már nem cserélnek egyből :O hanem Miskolcra viszik a terméket ingyen ha van garancia és vissza is viszik neked amint elkészült a javítása vagy ha nem javítható akkor cserélik neked.
Egy weboldalon kell regisztrálni majd regisztrálni kell a terméket is + leírni a hibát és majd jelentkeznek érte. Ha javítható akkor javítják ha cserés akkor kapsz másikat. Azt hogy mennyi ideig tart a szervizes dolog nem tudni de biztos tovább :W mint az eddigi megoldás hogy 5 - 7 nap alatt kaptunk egy új terméket.

A szerviz linkje amit a Logitech adott nekem: [link]

Bemásolom a Szerviz feltételeket kicsit hosszú lesz.

LOGITECH TERMÉKEK SZERVIZELÉSÉNEK FELTÉTELEI

1. A FIXIT Hungary Kft. Szerviz központ kezeli a Magyarországon értékesített garanciális
RMA Logitech termékeket. A Garanciális szervizelést viszonteladók és végfelhasználók
egyaránt kérvényezhetik.
2. Szállítás előtt, a termékekhez kötelező igényelni egy RMA számot az alábbi internetes
oldalon: http://rma.fixit-service.com. A FixIT-HEZ BEKÜLDÖTT TERMÉKEKET RMA
SZÁM NÉKÜL NEM ÁLL MÓDUNKBAN ELFOGADNI. Részletes leírás regisztráció
után, az alábbi internetes oldalon található: http://rma.fixit-service.com
3. Az RMA címkét a szállítandó csomag külsejére kell ragasztani, illetve a fenálló külső
sérülések veszélye miatt, a csomag belsejében is szükséges elhelyezni egy példányt, a
többi dokomentummal együtt (lásd alább). Amennyiben több csomag kerül szállításra,
minden dobozt külön-külön kell fel címkézni. AZ RMA CÍMKÉK NÉLKÜLI
CSOMAGOKAT NEM ÁLL MÓDUNKBAN ELFOGADNI!
4. A szállítás költségviselője a FIXIT Hungary Kft., amennyiben a csomag beküldése a
szerződött partneren keresztül realizálódik. A szállítás, a GLS Hungary Kft. megbízásával
zajlik.
FIGYELEM: Egyéb szállítmányozási cég által, valamint az RMA szám nélkül beküldött
Logitech terméket nem áll módunkban elfogadni.
A szervizbe küldött csomagokat az esetleges sérülések elkerülése érdekében, kérjük,
gondosan csomagolja be. Ajánlott, a terméket az eredeti dobozában beküldeni.
(Töltőanyag használata erősen ajánlott)
Nem megfelelő csomagolás esetén, illetve a szállítás során bekövetkezett sérülésekért, a
szerviz nem vállal felelősséget!
5. A szerviz, csak a teljes felszereltséggel beküldött termék garanciális ügyintézését tudja
vállalni. Pl. hangrendszer esetében mellékelni az összes hangszórót, a távirányítót; egérbillentyűzet
páros esetében mellékelni az usb vevőegységet, egeret és billentyűzetet stb.
Szükséges, hogy a megvásárolt Logitech termékhez mellékelt összes elem el legyen
küldve a szervizbe.
Amennyiben, az RMA terméket nem a teljes felszereltséggel küldi be, a szerviznek
jogában áll az RMA termék szervizelésének megtagadása.
6. A csomagnak tartalmaznia kell a következőket:
6.1. az RMA számot
6.2. a termék tulajdonosának adait (név, cím, tel.szám, e-mail)
6.3. a hiba pontos leírását
6.4. a nagykereskedelmi számla másolatát a termék hivatalos magyarországi
forgalmazójától és az eladást igazoló számlát (abban az esetben, ha a viszonteladó
küldi be a szervizbe a hibás terméket), végfelhasználó esetében szükséges a
vásárlást igazló számlát mellékelni.
7. A FIXIT Hungary Kft. bevizsgálja a készüléket és miután detektálta a jelzett hibát, úgy
lehetőségéhez mérten a lehető legrövidebb időn belül megjavítja vagy kicseréli azt, majd
díjmentesen visszaszállítja az ügyfélnek.
8. Minden csomag, amit a Fixit Hungary Kft. szállíttat, biztosítva van a szállítás során
fellépő esetleges eltűnésért illetve sérülésért. A csomag átvételekor az átvevő köteles
ellenőrizni a csomag állapotát és annak tartalmát a futárszolgálat képviselőjének
jelenlétében. Bármilyen rendellenesség esetén (a csomag hiányos vagy sérült
stb.) az átvevő köteles jegyzőkönyvet felvenni a futárszolgálat képviselőjével.
Bárminemű kártérítési követelést a futárszolgálattal szemben csak ezzel a
jegyzőkönyvvel lehet érvényesíteni.
A Logitech termékek magyarországi márkaszervizének pontos elérhetősége:
FIXIT Hungary Kft.
Szentpéteri Kapu 80.
3526 Miskolc
Hungary
E-mail: logitech@hu.fixit-service.com

(#121) Mhalacka


Mhalacka
csendes tag

Ha a fixit oldalon belépve, azt tapasztalom az ügymenetemnél, hogy "felfüggesztve" akkor az mit takarhat? Kapok egy vadi újat, vagy dobhatom ki, egy sérült szövetborítású g500-ról van szó ami hibás, elvitte a szerviz de már vagy egy hete, mire számítsak valaki tud valami biztatót ?

(#122) khron78 válasza Mhalacka (#121) üzenetére


khron78
őstag

Írjál nekik az oldalon! Nekem rögtön válaszoltak.

(#123) HXY


HXY
addikt

A rossz, hibás egereket minek viszik el? Minek nekik?

(#124) khron78 válasza HXY (#123) üzenetére


khron78
őstag

Gondolom javítják, ha lehetséges.

(#125) werszomjas


werszomjas
őstag

Sziasztok.

A logitech kormányok szervizével / garanciájával kapcsolatban lenne egy kérdésem.

Vennék most egy Logi G27-et, használtan, elvileg garanciás.

Ha esetleg gond lenne a kormánnyal a garancia csak az adott bolton keresztül megy (egy eléggé névtelen bolthoz szól a gari) vagy kereshetem közvetlen a logitech-et is és ők intézik a garanciát, akárhonnan származik?

Illetve mik kellenek a garancia érvényesítéséhez? Garanciapapír? Számla?

üdv

(#126) Eddie141 válasza werszomjas (#125) üzenetére


Eddie141
senior tag

Bizonyosan keresheted egyenesen a Logitech-et. Legrosszabb esetben (diszpécsertől függően) maximum meg kell kérned őket, hogy direktbe intézhesd az ügymeneted velük. Pontosan az általad felsorolt dolgokra lesz szükséged ( garanciapapír, bár inkább a számla a fontos) illetve a termékkódra, és szerial kódra (P/N, S/N) amelyek a kormányon vannak valahol. Vásárláskor ellenőrizd le, hogy ezek ne legyenek lekopva, mert akkor nagy esély van arra, hogy már le lett garanciáztatva, így te a hibátlan termékedet nem fogod tudni majd egyszer a procedúrán végigkergetni, ha baja lesz, mert a rendszerben kiütközik, hogy már valaki mindezt megtette.

(#127) werszomjas válasza Eddie141 (#126) üzenetére


werszomjas
őstag

Értem, köszönöm, ezek szerint akkor ha rajta vannak a serial kódok és megkapom hozzá a számlát, akkor nyugodtan megvehetem :R

És itt nincs olyan, mint a telefonoknál, hogy vannak a bolti garis telefonok, amik csak az adott boltban érvényesek, ahonnan vettem őket, és vannak a gyártói garanciásak, amiket mindegy hol veszek, ha gond van vele, közvetlen a gyártót kereshetem.
A logitechnél ez akkor minden esetben így van, minden kormányuk úgymond gyártói garis? :R

üdv

(#128) Eddie141 válasza werszomjas (#127) üzenetére


Eddie141
senior tag

Pontosan így van, hiszen ha a termékeddel a céghez mennél vissza, amelytől vásároltad, az szintén a gyártóval venné közvetlenül fel a kapcsolatot szerintem. Korrekt húzás, hogy mindezt lerövidítette a Logitech azzal, hogy direkt velük veszed fel a kapcsolatot.

Szerintem ha a feltételek teljesülnek, akkor nyugodtan megvásárolhatod. :) Minimális kockázat azért van, hiszen nem egy olcsó termékről van szó. Esetleg, ha van rá lehetőséged, akkor írass az eladóval adás-vételit. Ez bebiztosíthatna téged :)

[ Szerkesztve ]

(#129) werszomjas válasza Eddie141 (#128) üzenetére


werszomjas
őstag

Köszönöm :R

üdv

(#130) cila1 válasza werszomjas (#125) üzenetére


cila1
aktív tag

Szia.
Ezt én is szerettem volna eljátszani de előtte megkérdeztem a logit telefonon.
A Logitech csak a számlán szereplő emberkével garanciáztat.Harmadik személlyel nincs garancia.
Ha nem hiszed akkor hívd fel a logit. :K

(#131) Eddie141 válasza cila1 (#130) üzenetére


Eddie141
senior tag

Akkor pedig "elveszítetted" a számlát, vagy leadtad a könyvelőnek. Ha kedvesen közelíted meg a problémát, akkor ők is általában segítőkészek.

(#132) werszomjas válasza cila1 (#130) üzenetére


werszomjas
őstag

Hello.

Köszi ez érdekes infó.

Mindez mikor volt? Régebben vagy mostanában?

Ez elég érdekes azért, nem hallottam még olyat, hogy bárhol a garancia az úgymond személyhez szól :Y

üdv

(#133) cila1 válasza werszomjas (#132) üzenetére


cila1
aktív tag

Ez mostanában volt amikor én is szerettem volna venni egy használt kormányt.
Tudok más infót is.Küldök privátot a számommal.Ha érdekel akkor hívjál fel.

(#134) khron78


khron78
őstag

A fixit nevű céghez futnak be a hibás logitech-ek. Tőlem magányszemélyként számlát kértek.Azt nem mondták, hogy névre szóló kellene.Ez ezért hülyeség, mert ha ajándékba kapsz valamit, akkor se te vagy a vásárló.Vagy sarkított esetben, nem él az illető aki vette, attól még a garancia érvényes kell hogy legyen.

(#135) Mhalacka válasza khron78 (#134) üzenetére


Mhalacka
csendes tag

Sziasztok!

G500-as sztorimank az lett a vége, hogy teljesen kicserélték vadi újat kaptam, fizikai sérülés ellenére, teljesen rendes korrekt cég ez a fixit, ráadásul a javítás 2 hetet azért állt mert a számla nem volt a dobozban, később a fénymásolatot elküldtem emailbe másnap már küldték is az újat. :K

(#136) khron78 válasza Mhalacka (#135) üzenetére


khron78
őstag

Ez a lényeg! :C

(#137) Vasinger!


Vasinger!
nagyúr

Üdv.!

Most szeretnék venni egy Logi bill-t, de az eladó csak a bill-t adná, tehát a vevőt, dobozát, garilevelét nem tudná. Önmagában a billentyűzettel le lehet gariztatni a terméket, ha valamiért visszakérnék kivizsgálásra?

(#138) holodp


holodp
aktív tag

Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata külföldön vásárolt Logitech termékkel való garanciáztatással?
Csak mert tudnék Svájcból szerezni jó áron kormányt, de nem tudom mi van, ha elromlik garanciális időn belül. A fixit kft-s hozzászólásban meg ott van, hogy kell a hivatalos magyar garancia vagy számlalevél. Vajon a központból így is meg tudnák oldani, vagy küldhetném vissza Svájcba a cuccot?

(#139) khron78 válasza holodp (#138) üzenetére


khron78
őstag

Szerintem, így akarja a logitech kiszűrni a szürke importot. Bár, ha hivatalos garancialevél és számla van, akkor a logitechnek kéne vele foglalkozni, ugyanis eu-ban vagyunk.

(#140) holodp válasza khron78 (#139) üzenetére


holodp
aktív tag

Hivatalos lenne rá, csak éppen svájci. Valószínűleg belevágok egyébként, csak remélem, hogy ha akad vele valami probléma, akkor nem kell nekem visszaküldeni Svájcba...

(#141) KicsiUbul válasza holodp (#140) üzenetére


KicsiUbul
őstag

Én nem régiben gariztattam a billentyűzetemet, amit Németországból hozattam (mert számomra érthetetlen okból, az US-International kiosztás itthon nem kapható. S/N alapján megnézte a support, még garis volt, küldtek másikat. De ez még a Fixit -es patkánykodás előtt volt.

Értem én...

(#142) labuwx


labuwx
tag

Sziasztok!

M570-es hanyattegerem minden előjel nélkül egyszer csak nem kapcsolt be. Nem rég lett egy éves, így a boltban már nem tudom gariztatni. Hogyan tudom kérni a cserét a Logitechtől?

(#143) Bordoi


Bordoi
őstag

Nekem a múlt héten kezdett duplán kattintani a G500 egerem. Írtam a Logitech-nek, bekérték az azonosító számokat az egérről.
Egy héten belül, azaz ma megjött a csere egér Hollandiából.
Semmi hazai szerviz, semmi variálás. Tisztán szépen, ahogy a Logitech ezt intézni szokta.
Maximális elismerésem. :R

Ha elengeded a postát akkor vennék két akkut is.---Ha megbeszéled a postával, hogy ingyen elviszi neked, és erről írásos igazolást is hozol, akkor részemről oké a dolog!--by dobozosfiu

(#144) werszomjas válasza Bordoi (#143) üzenetére


werszomjas
őstag

Hol írtál nekik?

A magyar oldalon keresztül?

Volt még garancia az egérre?

üdv

(#145) Bordoi válasza werszomjas (#144) üzenetére


Bordoi
őstag

Természetesen a Magyar oldalon írtam. :K
Még volt rá 2 hónap kisker gari és 1 év gyári gari.
Viszont a garlevelet nem találtam, de nem is érdekelte őket.
Az egéren található azonosító számok, mindent elárultak nekik.

Ha elengeded a postát akkor vennék két akkut is.---Ha megbeszéled a postával, hogy ingyen elviszi neked, és erről írásos igazolást is hozol, akkor részemről oké a dolog!--by dobozosfiu

(#146) khron78 válasza Bordoi (#145) üzenetére


khron78
őstag

Az érdekes, mert már nem közvetlenül a holland logi intézi a cseréket, hanem a magyar szerviz. Számlát is kérnek hozzá!

(#147) Bordoi válasza khron78 (#146) üzenetére


Bordoi
őstag

Igazából bemásolhatnám neked a levelezésemet a Logitech-el, de nem hiszem hogy bizonygatnom kellene bármit is. Amennyiben azt gondolod, hogy nem így történt, írd le te hogy mi volt a csere menete. Én meg elhiszem neked. :U

Esetleg még azt is írd meg kérlek, hogy mi értelme lenne valótlant állítanom.

[ Szerkesztve ]

Ha elengeded a postát akkor vennék két akkut is.---Ha megbeszéled a postával, hogy ingyen elviszi neked, és erről írásos igazolást is hozol, akkor részemről oké a dolog!--by dobozosfiu

(#148) rasky


rasky
senior tag

Nekem a fixitnél van már lassan egy hete az m705-ös egerem, azóta semmi hír róla. :(

(#149) N3gro válasza Bordoi (#145) üzenetére


N3gro
aktív tag

Szia! Meg tudnád mondani, hogy melyik e-mail címre írtál, mert nekem is ugyanez a problémám (sima klikk helyett dupla). Mondjuk ez egy bill-egér páros, nem tudom, hogy ebben az esetben cserélnék-e az egész Mx5500 szettet. Előre is köszi!

(#150) Bordoi válasza N3gro (#149) üzenetére


Bordoi
őstag

Szia!

Itt tudod a kapcsolatot felvenni velük.
Azt nem tudom, hogy az egészet vagy csak az egeret cserélik, ha cserélik.

Ha elengeded a postát akkor vennék két akkut is.---Ha megbeszéled a postával, hogy ingyen elviszi neked, és erről írásos igazolást is hozol, akkor részemről oké a dolog!--by dobozosfiu

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb hardverek  »  Logitech szerviz
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.