Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb hardverek  »  Logitech szerviz

Hozzászólások

(#1851) R1200GS


R1200GS
aktív tag

Sziasztok!

Vezeték nélküli eszközökkel akadt egy kis problémám. Egy wierles USB vevőegységen szeretnék használni egy M705-ös egeret és egy K270-es billentyűzetet. Van 3 egyforma Logitech USB Unifying Receiverem. Az M705-ös egér mindegyikkel tud kommunikálni. Viszont a K270-hez másfajtát kaptam, a billentyűzet csak azzal kommunikál.
Az egeret a unifying250 programmal tudom életre kelteni, a billentyűzetet ConnectUtility-vel.
[kép]

A bill mellé kaptam egy kis egyszerű egeret (M185). Nem egy helyen szeretném használni a két eszközt, viszont ezek csak egy vevőegységgel kommunikálnak.

Firmwaret egyik eszközön sem tudok frissíteni.

(#1852) R1200GS válasza R1200GS (#1851) üzenetére


R1200GS
aktív tag

Közben rátaláltam hogy három is van ezekből.
Nekem van a LOGITECH UNIFYING (M705-höz) és van 2.4 RECEIVER (a K270-hez)

Létezik arra megoldás, hogy a K270 és az M185 is UNIFYING-al kommunikáljon?

(#1853) mozesapo válasza Bélaaaa (#1849) üzenetére


mozesapo
tag

Cáfolom, nekem küldtek egy új fülest Hollandiából. :-)

(#1854) Bélaaaa válasza mozesapo (#1853) üzenetére


Bélaaaa
őstag

:R

Vasvellával nem lehet szí'vát asza'ni!

(#1855) laceszgamer


laceszgamer
addikt

LGHUB Agent-el mit lehet kezdeni?
Pár napja kezdte el, fura volt, hogy miért melegebb a proci alapjáraton mint szokott lenni, és néztem ez használja folyamatosan 10-20%-on a procit.
Mellé próbáltam belépni a Logitech G HUB-ba, erre csak a betöltőkép megy folyamatosan.
Agent-et le tudom lőni feladatkezelőből, de elindítok egy játékot, elindítja magát újra, ismét le kell állítani.
Nem is értem miért kellett a régi szoftvert lecserélniük Logitech-nél erre az újra, olyat már csinált egyszer, hogy simán beléptem, aztán a füles megjelent hogy ott van, de nem tudtam rányomni, hogy a beállításaihoz hozzáférjek, utána egyszer csak megjavult pár napra rá.

Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!

(#1856) Bal0924


Bal0924
aktív tag

Sziasztok

Vettem egy G935-öt, amikor felhajtom a mikrofont és vissza, nem működik.
És csak a mikrofon letiltása és engedélyezése után működik.
Beszéltem mással akinek szintén ugyan ez van neki és ugyan ezt csinálja.
Valaki esetleg tud valamit ezzel kapcsolatban?

(#1857) eszakas válasza Bal0924 (#1856) üzenetére


eszakas
senior tag

Ismerősömnek is csinálja. Az elsőt visszavitte kicserélték a másik is ezt produkálja.

Asus rog strix x570‑e gaming alaplap ,AMD Ryzen 7 3800X ,SAPPHIRE NITRO+ AMD Radeon RX 7900 XT Vapor-X 20G,G.SKILL Ripjaws V 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz, Corsair HX1200i Köszönöm szépen. Üdv. eszakas :)

(#1858) Bal0924 válasza eszakas (#1857) üzenetére


Bal0924
aktív tag

Nem talált rá semmilyen megoldást a hibára?

(#1859) eszakas válasza Bal0924 (#1858) üzenetére


eszakas
senior tag

Egyenlőre nem. De más bloototos fejhallgatónál is találkoztam vele. Az apósnak SONY fülese is ezt csinálja. az új blootot strichel.

[ Szerkesztve ]

Asus rog strix x570‑e gaming alaplap ,AMD Ryzen 7 3800X ,SAPPHIRE NITRO+ AMD Radeon RX 7900 XT Vapor-X 20G,G.SKILL Ripjaws V 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz, Corsair HX1200i Köszönöm szépen. Üdv. eszakas :)

(#1860) Gróf...


Gróf...
aktív tag

Tipikus vindózos probléma!
Hasonlít arra, amikor játszom, felállok a játék mellől, a monitorok elmennek aludni és velük együtt az erősítő is. Minthogy fűzve van a HDMI kábelre. Amikor visszajövök és élednek, akkor a vindóz már "leírta" az erősítőt és áttette egy másik hangeszközre a hangot. Ilyenkor a játékban újra ki kell választani az erősítőt, vagy a default hangeszközt és megy minden tovább a maga megszokott medrében.
Valami hasonlót tudok elképzelni: A füles "lejelenti," hogy nincs mikrofon, így a vin letesz róla...

Fogadatlan prókátorokra nem vagyok kíváncsi!

(#1861) nelopj


nelopj
csendes tag

Hello

Logitech G633 fejhallgatóval van gondunk.
Egyszer csak elment a mikrofon!
Valaki,járt már így?
Már próbáltam kábelcserével,de nem javul!
Van szerviz ,ahova érdemes elvinni?
Köszi!
Hello

(#1862) poli27


poli27
veterán

Van valakinek esetétleg egy kuponja a webshophoz? :)

(#1863) poli27


poli27
veterán

A Logitech honlapján sehogy nem lehet Magyar nyelven ügyet intézni élő emberrel már? Elég nagy szar lett az oldaluk...

(#1864) Tense


Tense
őstag

Sziasztok, már a második G935 fejhallgatóval küzdök, egyi 2 és fél hónapig bírta a másik meg másfél, néha elmegy a hang, vagy csak egyik oldalt szól, és ha megmozgatom a bekapcsoló gombot akkor recsegve de megjavul, vagy éppen ki és bekapcsolás oldja meg. Valakinek esetleg van ezzel még tapasztalata?

(#1865) deathtania


deathtania
senior tag

Sziasztok!
Nekem egy Z-533-al van problémám: a kontrollere nem működik a legjobban: alig, hogy bekapcsolom, már üvölt is a hangrendszer, aztán elmegy a hang. Már nem garanciás. Hova lehetne elvinni megcsináltatni Budapesten?
Köszi a válaszokat előre is!
:R

www.brczart.hu

(#1866) atomfal


atomfal
csendes tag

Sziasztok!

Ezer éve használok logitech termékeket, de ami most történt velem felháborító. Vettem cégemre (cégre nincs 14 napos gar) egy G213 Prodigy billentyűzetet. Első napján már gyárilag hibásak voltak a billentyűk. Mondom semmi gond eddig sosem volt probléma a garanciával biztos megint cserélik egyből és kész. A nagykerben mikor vissza vittem jelezték külső garanciás forduljak a logitech ügyfélszolgálathoz. Itt szívéjesen üdvözöltek és azzal a lendülettel tovább küldted a magyarországi szervizhez Fixit-services. Mondom okéééé bár már itt érdekesen néztem javítják a pár napos billentyűt. Elküldtem ennek a profi szerviznek (https://rma.fixit-service.com/) akik tényleg nagyon hamar kb. 4-5 nap alatt vissza küldték, hogy teljes billentyű csere. Mondtam magamban ez még emészthető jó lesz így. DE!! Ugyan csak nem volt jó a billentyűzet így megint vissza küldtem a terméket. Na ezt addig játszottuk míg nem meguntam és harmadikra már írtam nekik, hogy szeretném a pénzemet vissza kapni. Amúgy nem értem, hogy lehet így vissza küldeni terméket egy szervizből, hogy nem is tesztelik. Erre negyedikre kaptam egy új billentyűt, ami angol kiosztású volt. Ezt már ki sem próbáltam egyből vissza küldtem nekik én nem angol kiosztást vettem, de már a termék amúgy sem érdekel ezek után. Innentől én már csak a pénzemet akartam vissza kapni, amire a szerviz válasza az volt, hogy ők nem tudnak vissza térítést forduljak oda ahol vettem. Így vissza kerültem oda ahonnan jöttem itt a kapcsolattartó azt mondta őn csak jóváírást tudnak, de ezt csak a logitech adhat nekik. Jóember módjára követtem az utasÍtást és jeleztem a gyártó felé ismét, akik megint csak a szervizbe akartak küldeni ekkora elpattant az utolsó húr és követelőzni kezdtem. A kapcsolattartó természetesen csak nyugtatgatott és mondta minden rendben....... több mint 3 hónap telt el van egy hibás billentyűzetem és jelenleg ott vagyok, hogy felfogom jelenteni a gyártót. Ezt annak írom aki esetleg cégre vásárolna drágább terméket. Ne tegye!! Megbízhatatlan lett a logitech már messze a régi ügyfélszolgálatától.

ATF

(#1867) ЯΞD válasza atomfal (#1866) üzenetére


ЯΞD
senior tag

Sajnos rossz ezt olvasni. De én is lebeszélek már mindenkit a logiról. Nekem is negatív tapasztalataim vannak az utóbbi időkről. Én teljesen elzárkóztam már tőlük. Kár értük mert a szvsz a legjobbak voltak.

(#1868) Bal0924 válasza Tense (#1864) üzenetére


Bal0924
aktív tag

Nekem is ez a gondom.
Azt hittem azért van mert rosszul tároltam.

ЯΞD
Mit használsz Logitech helyett?

[ Szerkesztve ]

(#1869) ЯΞD válasza Bal0924 (#1868) üzenetére


ЯΞD
senior tag

Asus-ra váltottam kivéve füles abból Sennheiser...

(#1870) DeadmaN89 válasza ЯΞD (#1869) üzenetére


DeadmaN89
csendes tag

Sziasztok!

Nem tudom mit csinálok rosszul, de a Logitech MX billentyűzet valamiért az alábbi furcsaságokat produkálja WIN10 alatt (magyar és us nyelvi beállítással is, amúgy US kiosztás maga a bill)

- t betű leütésére háttérvilágítást növel állandóan, amellett hogy leírja a t-t

- Nem numerikus billentyűzeten az 1-es karakterre 1t-t ír be, tehát dupláz, a 2-esre pedig 21-et.
Nagyon idegesítő dolgok ezek, beállításokkal nem variáltam, nem tudom mi okozza ezeket a problémákat. Valakinek hasonló?

(#1871) Bal0924 válasza ЯΞD (#1869) üzenetére


Bal0924
aktív tag

Köszi.
"Kár érte kiváló márka volt."
[link]

(#1872) ocecica


ocecica
csendes tag

Sziasztok! :)

Logitech Mx Master 2s egerem egyik pillanatban úgy gondolta, hogy a lézer nem érzékel és nem megy sehová, összes többi gomb működik.
Valahogy menthető lehet, vagy érdemes lenne elküldeni szervizbe? Járt már így valaki?
Nincs már rá garancia.

Köszi előre is.

(#1873) RAMy


RAMy
tag

Sziasztok!

Ha valakinek van görgő- és/vagy kapcsolóhibás Logitech egere, billentyűzete, amit a csodás márkaszerviz nem tudott megjavítani, keressen nyugodtan.

(#1874) szakal33


szakal33
újonc

Sziasztok!

Van egy gpro egerem, amiben valószínüleg az akkumulátor belül kilazult és állandóan lötyög benne.
Első próbálkozásra elküldtem az emagon keresztül a fixit szervizbe. Hát igen csodás egy hely... Csatolt videó és részletes leírás alapján megállapították, hogy nem hibás. kb. 4 hetet időzött az eszközöm náluk. Emagot felhívtam, hogy wazzup, most mit csináljak, hiszen az üzletben ahol leadtam a garanciákat intéző munkatárs is konstatálta a hibát... Azt tanácsolták, hogy keressem fel a logitech supportot és ők majd intézik.

Jó felkerestem őket telefonon, elmndtam a hibát, ticketszámmal videót készítettem, elküldtem az emagos számlát, a logiteches lepecsételt szaküzletben kitöltött garanciakártyát, az emag oldaláról letöltött számlát, a FIXIT által írt ostobaságot, egy szóval mindent is....

Nos 4 hete vagyok a supporttal el, tömérdek beszélgetés, telefonhívás, semmi nem vezetett előre...

Indoklás: Nem validálható az emagos számla...

Bárkinek volt bármi hasonló tapasztalata, vagy van tippje mit lehetne csinálni ez esetben?

Köszönöm szépen előre is ! :R

(#1875) csiak válasza ocecica (#1872) üzenetére


csiak
tag

Szia, én múlt héten jártam így pont, mint Te. Egyik pillanatról a másikra a mozgást nem érzékeli. Minden más gomb és görgő makulátlanul működik.
Sikerült valahogy javítani/javíttatni, vagy új egér vásárlása lett a megoldás?

"Sok loot disznót győz!"

(#1876) atomfal válasza szakal33 (#1874) üzenetére


atomfal
csendes tag

Szia!

Azt tudom javasolni, hogy jelezd az emag, magyar szerviz, külföldi szerviz felé, hogy fogyasztó védelemhez fogsz fordulni. Nekem csak így sikerült elintéznem a dolgokat.

ATF

(#1877) gufy


gufy
tag

Sziasztok! Van egy Logitech S510 cordless keyboard+mouse kombóm, viszont az egér szegény sajnos elpesszent, jó lenne másik cordless egérrel pótolni. Azt honnan tudom, hogy az S510 vevővel milyen egerek lehetnek kompatibilisek?

(#1878) jozsi252


jozsi252
veterán

Sziasztok

Van egy Logitech G Pro X mikrofonos fejhallgatóm és szerintem a külső hangkártyája meghalt. A G HUB állandóan azt jelzi ki hogy "beállítás" a füles alatt és ennyi, semmit se lehet vele csinálni, semmi hang nem jön ki belőle. Persze jack csatival összekötve a géppel minden rendben, csak az úgy nem az igazi.
Megpróbáltam már egy csomó dolgot de semmi sem segített.
Mai napom arra ment rá hogy próbáltam keresni egy Magyar nyelvű segítséget hogy legalább csevegésen keresztül kapjak valami infót hogy lehet-e külön rendelnem kártyát, vagy mit tudnak tanácsolni. De kb. esélytelen hogy beszéljek bárkivel is..
Nagyon problémás így hogy nincs már Magyar nyelvű support csak Angol..
Valaki jár esetleg hasonló cipőben?

:R

iPhone 13 Pro Max

(#1879) kishope válasza csiak (#1875) üzenetére


kishope
újonc

Sziasztok! Most kaptam egyet (Logitech MX Master 2S) ugyanilyen hibával. Nem nagy a baj. A hüvelyk ujjnál lefelé van egy gomb, annak a gumi burkolata megtört, és örökké nyomódik. Addig pedig kikapcsolja a lézert. Én sose használtam azt az ablakváltó gombot, kikötöttem, és tadaam! :)) További Segítségképp: a csavarjai a csúszófelületek alatt rejtőznek.

Ahol vagyok, oda jöttem.

(#1880) atty_hor


atty_hor
tag

Sziasztok!
Vettem egy Logitech G305 LIGHTSPEED egeret a https://www.logitechg.com/ ról.
Sajnos rossz a felső illesztés - lötyög - a gombok sem az igaziak.
Sebaj, gondoltam visszaküldöm, az ingyenes. A probléma, hogy az űrlapon bejelentésre semmit sem reagálnak, és nincsen semmi normális kontakt az oldalon.
Intézett velük garanciát valamelyikőtők? Tudtok elérhetőséget.
Előre is kösz!

(#1881) Bal0924


Bal0924
aktív tag

Sziasztok!
Nemtudom hogy ide lehet ez ügyben írni ide.

Ma frissült a G hub, 2004.1.515200.
A Dinamikus világítással kacsolatban lenne kis gond.
Ha be van kapcsolva, hogy a windows kezelje a színeket, akkor a Norton 360 meghülyül és azt írja hogy a "viselkedésalapú védelem" kikapcsolva és nem lehet javítani.
Csak ha kikapcsolom a dinamikus világítást és újraindítom a gépet.

Vagy nem is számít hibának, de elég érdekes.

(#1882) poli27 válasza Bal0924 (#1881) üzenetére


poli27
veterán

EZ a Logitech egy fos... Komolyan gondolkozom a cseréjén (G502LS+G915LS) elköltesz egy kazal pénzt és a szoftverje egy forintot nem ér... Ez volt az utolsó hogy Logitech terméket vette az tuti... Önálló életet él a világítás rajta, nem indul el a Ghub kilép magától, tegnap beállítottam, hogy a Windows kezelje a fényeket rajta, ma már az se működik, és megint megörjít a szinváltásával a billentyűzeten..... Nagyon kezd elegem lenni belőle... :W

[ Szerkesztve ]

(#1883) Bal0924 válasza poli27 (#1882) üzenetére


Bal0924
aktív tag

Próbáltad újratelepíteni a g hubot?
Amúgy szerintem is szar a ghub.
Az elődje sokkal jobb volt (Logitech Gaming Software)
Kár hogy nem működik vele az új cuccok.

Logitech helyett mire váltanál?

(#1884) bandi0000


bandi0000
nagyúr

Sziasztok,

Van egy G502X egerem, azt vettem észre mostanában, hogy jelzi, hogy lemerül, akkor felrakom kábelra, és a HUB-ba nézem, hogy 15-ről 1 perc alatt kb felmegy 50-60ra, aztán X idő alatt 10-20p "feltölt" legalább is nem villog és 100%-ot mutat. lehúzom a töltőről és 10-20p alatt megint 15%-ra esik le

Amúgy nincs 1 éves az egér, és nem is szoktam töltőn tartani, szóval remélhetőleg nem halt be az akkumlátor

Ötlet valakinek, vagy gariztatni próbáljam?

Xbox One: bandymnc

(#1885) poli27 válasza bandi0000 (#1884) üzenetére


poli27
veterán

Nekem már 2x cserélték ezt a fost.... mindig az akku halt meg benne... MOndjuk nekem nem X csak G502LS .... Az tuti soha többet nem veszek Logitech terméket, a szoftverjük egy ócskavas, a hardver meg az árához képest ótvar xar.... Ez már nem a 10-15 évvel ezelőtti Logitech!.....

(#1886) bandi0000 válasza poli27 (#1885) üzenetére


bandi0000
nagyúr

fuck, köszi akkor szerviz

Az a baj nincs vàlasztàs, mert ezt a végtelen görgetést nagyon szeretem, de tény, hogy dràga ennyiért

Xbox One: bandymnc

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb hardverek  »  Logitech szerviz
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.