Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb hardverek  »  Logitech szerviz

Hozzászólások

(#901) keegangerike


keegangerike
csendes tag

Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy a júniusban vásárolt Logi Z906-om néha elkezd zúgni. Felkerestem a Logi supportot, elküldtem gariba a fixitnek, majd visszakaptam ugyanígy, mondván hogy nem tapasztalták a gondot. Ezt megértem, én is csak hetente néhányszor tapasztalom. Az lenne a kérdésem, hogy nem lehet már a régi Logitech módszerrel garanciáztatni sehogy sem?

Esetleg külföldi support?

Köszönöm!

(#902) werszomjas válasza keegangerike (#901) üzenetére


werszomjas
őstag

Hello.

FixIT-nek sztem vágólapra van téve ez a "mi a hibát nem tapasztaltuk" duma és nyomják a CTRL+V-t mindenkinek :W

Keresd fel a logitechet, mondd meg, hogy fixit-es kör megvolt, nem oldották meg a hibát, ami amúgy továbbra is fenn áll, ez után rendelnek majd neked egy UPS futárt, megadod címed, neved, UPS futár felveszi, elviszi Hollandiába és kapsz újat helyette, vagy javítják, ezt nem tudom, de mindezt gyorsabban csinálják majd, mint a fixIT.

[ Szerkesztve ]

üdv

(#903) PuffySite válasza werszomjas (#902) üzenetére


PuffySite
tag

Nekem is ezt írták anno.. :C

Írtam nekik e-mailt, hogy de biza az a hiba ott van.. Fél órára rá jött az e-mail, hogy ez esetben javítják.. :D

(#904) funk648


funk648
aktív tag

Hali!

Ha most rendelnék a Logitech oldaláról, akkor ha jól gondolom karácsony előtt már nem kapnám meg, a kérdésem az lenne, hogy vajon a két ünnep között van kiszállítás?

(#905) VegyesTamás válasza funk648 (#904) üzenetére


VegyesTamás
senior tag

Szerintem, ha szerencséd van kari előtt kijön mivel nem postával hanem csomagküldővel küldik. Ha jól tudom.

Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli

(#906) Frenky89 válasza funk648 (#904) üzenetére


Frenky89
őstag

UPS-szel szállíttatnak, az ő oldalukon szerintem meg tudod nézni, hogy szállítanak-e a két ünnep között. 6-4-4 nap volt amúgy a szállítás Hollandiából házhoz, majd vissza, majd ismét házhoz. Szóval ez nem olyan gáz. A nagyobb baj, hogy 1-2-3 napot ülnek a bankkártyás fizetés, vagy az átutalás feldolgozásán.

(#907) stairmaster


stairmaster
tag

Sziasztok!

Valakinek van logitech 50%-os kuponja? Ha igen dobjon egy pm-t!

Köszi! :R

(#908) poli27


poli27
veterán

Nah újfent meghallt az egerem, most nem a gomb, hanem a görgő adta meg magát, néha rakoncátlan.Írtam a Logitechnek,mondták küldenek másikat,erre én kértem nem lehet e esetleg egy G602 re kicserélni,mert már 2x cserélik a g500 at, azt kapok helyette :) Kár hogy csak utólag tudtam meg hogy nincs benne a szabadon futás és a billentés a görgőbe :S Kipróbálom hátha bejön.

[ Szerkesztve ]

(#909) Velocity válasza Pikkolo^^ (#879) üzenetére


Velocity
aktív tag

nem tudom aktuális-e még a probléma, de nem feltétlenül kell emiatt gariztatni. Nekem a Performance MX-em kezdett el szórakozni hasonló módon. A probléma valószínűleg szoftveres... távolítsd el a logitech setpoint programot és megoldódik a görgő problémád. Legalábbis nekem így volt. Persze az is lehet, hogy nálad hardveres gond van, de egy próbát megér. Jobb mint heteket várni az egérre egy olyan válasszal, hogy "nem tapasztalták a hibát"...

...mert a kamion a miénk és el akarunk menni vele!

(#910) Jim-Y


Jim-Y
veterán

Sziasztok

Nekem is elromlott most a G400 egerem, kicsit visszaolvastam a topikban és látom, hogy ez másnál is probléma volt. Én most csak afelől érdeklődnék, hogy milyen kontakton érdemes felvenni a kapcsolatot a logitechel? A hivatalos support oldalukon keresztül már írtam emailt. Elég ez, vagy fel kéne inkább hívnom valamilyen telefonszámot?

üdv

(#911) SP!T válasza Jim-Y (#910) üzenetére


SP!T
addikt

Jelentsd le: [link]

There's a device that I've been using called a whoop.

(#912) poli27 válasza SP!T (#911) üzenetére


poli27
veterán

Én sose hívtam ezeket a fix hogy szarul szerelik meg bagázst,csak a Logitech oldalán, és mindig cserélták eddig, nem kellett a fixit!

(#913) SP!T válasza poli27 (#912) üzenetére


SP!T
addikt

Nekem a fixit cserélte az M510 egeremet, pedig volt is szétszedve, és meg is repesztettem közbe az egyik csatit... :) Ráadásul nekem nem tartott egy hónapig! 2-2,5 hét alatt meg volt!

De miért, mi más módja lenne még ennek?

[ Szerkesztve ]

There's a device that I've been using called a whoop.

(#914) poli27 válasza SP!T (#913) üzenetére


poli27
veterán

Az hogy közvetlenül a Logitech el veszed fel a kapcsolatot! Nekem is úton van a cseretermékem G500--->G602 re a kérésemre! Szval a fixitet sose használtam, pedig párszor már gariztattam a Logival!

[ Szerkesztve ]

(#915) SP!T válasza poli27 (#914) üzenetére


SP!T
addikt

Ilyenkor ugyan úgy megy, csak te előre postázod nekik a cuccot, majd megvizsgálják és küldenek újat ha tényleg sz@r? Vagy küldenek futárt?

There's a device that I've been using called a whoop.

(#916) poli27 válasza SP!T (#915) üzenetére


poli27
veterán

Volt hogy küldtek futárt elvitte, de nem vizsgálják küldtek újat!Van olyan is amikor csak küldik az újat mint most pl!

(#917) Pikkolo^^ válasza Velocity (#909) üzenetére


Pikkolo^^
addikt

Biztos, hogy az a gond, mert azóta mind a két gépemen új Windows van és a Setpoint egyiken sincsen fent. Azóta ezt a hibát nem tapasztaltam :)

(#918) marec1122


marec1122
senior tag

sziasztok!

valaki nem tud egy magyar email-t a logitech-hez? tudom hogy van telefonszám de email-ben is szeretnék velük értekezni.

Csak megfontoltan :D "Öregember nem gyorsvonat!" John McClane

(#919) XZoli válasza marec1122 (#918) üzenetére


XZoli
aktív tag

Itt az oldal ahol eltudod érni Őket.
[link]

Asus TUF Gaming X570-PLUS (Wi-Fi) AMD Ryzen 7 5700G 3.8GHz Sapphire Radeon RX 6600 XT 8GB GDDR6 PULSE 32GB Ram

(#920) Jim-Y válasza Jim-Y (#910) üzenetére


Jim-Y
veterán

Na, ugye felvettem a logitech supporttal az oldalukon keresztül a kapcsolatot, emailben jelezték, hogy vegyem fel a Fixittel a kapcsolatot, leadtam egy új RMA-t regisztráció után. Másnap jött a futár az egérért. Kb másfél, 2 hét múlva, ma jött a futár az egérrel, egy vadi új G400s-t kaptam helyette :)

üdv

(#921) pluhi


pluhi
tag

Na engem is elért 1 év 10 hónap után a duplabalklikk (G500). Ma fogadták be az RMAt, majd megirom mi, hogyan alakult. Futár automatán ki lesz küldve, vagy külön kell kérni? Irtam mailt nekik, de egyelőrre semmi.

Zárójelben jegyzem csak meg, hogy itt a kezemben egy Microsoft Intellimouse 1.0A, ami alaphangon 15 éves és napi szinten melózom vele és kutya baja (a ház már teljesen elszineződött, de ennyi). Szal a Logitech is kereshetne minőségi mikrokapcsolókat, mert az Omron úgy tűnik gagyesz lett.

(#922) Jim-Y válasza pluhi (#921) üzenetére


Jim-Y
veterán

automatán jön a futár

(#923) stairmaster válasza Jim-Y (#920) üzenetére


stairmaster
tag

Volt hozzá számlád vagy blokkod? Illetve kell hozzá az eredeti doboz? :R

(#924) Jim-Y válasza stairmaster (#923) üzenetére


Jim-Y
veterán

Volt hozzá számlám, bár én a lejárt garipapírt mellékeltem, abból is látszik, hogy normális forrásból vettem xD Én az eredeti dobozába csomagoltam és mellékeltem a szükséges dokumentumokat.

(#925) xPraetoriaNx


xPraetoriaNx
senior tag

Sziasztok (ismét, remélhetőleg most már a jó topicban elővezetve a gondom)!

Eléggé patthelyzetbe kerültem a fülesemmel (direktben a gyártótól vásárolt G930-ról van szó, bár szerintem a probléma általános jellegű, nem modellspecifikus). A bal oldala néha úgy csinál, mintha rossz lenne, aztán mégsem. Érzékelek hibajelenségeket (bizonyos mély hangnál "búgás", illetve magasabbnál "zizegés"), de teljesen véletlen- és alkalomszerűen, melynek következménye, hogy direkt reprodukálni nem sikerült (Windows hangbeállítások tesztje se hozta elő, basszus manuálisan torzításba nyomása se, meg neten talált különféle, az egész ember által hallható hangtartományon végigzongorázó "bass test"-ek sem), csak néha meglepetés szerű szemből hátbatámadás jelleggel előjönnek.

Namost innentől adódik ugyebár a patthelyzet, mert azzal a szöveggel, hogy, "A Mass Effect 2 belépőképernyőjén, az EA lógó és a "Press any key" után néha hallom, vagy a 2013-as Riddick filmben is hallottam, amikor szállt le a második űrhajó" (csak hogy 1-2 közelmúltbéli példát említsek) elég komolytalan lenne visszaküldeni... (Azzal meg hogy "Haverommal beszélgettünk TeamSpeaken, aztán egyszer csak egyik mondatánál bezizegett a füles, majd majdnem beszakadt a dobhártyám, mert tüsszentett egyet, ami a zizegéssel megspékelve elég kellemetlen élménynek bizonyult, de aztán következő mondattól megint minden jó volt", pláne nem.). Esélyes hogy az illetékes Logitech munkatárs csúnyákat mondana édesanyámra amiért fölöslegesen dolgoztatom, aztán visszaküldenék "ennek semmi baja" jelzéssel.

A fülest egyszer nem ejtettem el / vertem le, illetve még az asztalra is olyan gyengédséggel szoktam lehelyezni, ahogy a kisbabákat szokás, szóval ez a hibaforrási lehetőség kizárva.

A füles folyamatosan 7.1 módban megy, szóval azt még nem teszteltem le, hogy sztereóba visszaállítva is csinálja-e ezt, de ha nem muszáj, nem kísérteném a sorsot a "direkt búgatással", nem hinném hogy jót tesz neki.

Tudnátok esetleg mondani valamit, amit magam, a garancia kockáztatása nélkül meg tudok csinálni a helyzet esetleges megoldása végett, vagy tényleg ezekkel az eléggé komolytalan kísérőszövegekkel kell visszaküldenem? A füles amúgy lényegében tökéletesen használható a hibák ritkasága miatt (jelenleg harmadik napja nem jött elő egyik hibajelenség se), de ha egy mód van rá nem várnám meg az intézkedéssel amíg ténylegesen eldobja a kanalat az eszköz.

Tippeket előre is köszönöm!

There is no war. Only the harvest.

(#926) ingalls


ingalls
senior tag

Sziasztok!

Látom, nem pörög a topik, de megosztom egy nagyon idegesítő gondomat:
Van egy Logitech z313 2.1-es hangfalam. Ennek van egy vezetékes "távirányítója" bekapcsoló gombbal, hangerő szabályozóval és egy jack-kel.
Baj a következő: bekapcsolom, és csak a mély jön, az is valahogy tompán. Ha bedugom a fejesem jack-jét, tökéletesen jön a hang. Ha ezt a jack-et félig kihúzom és finoman mozgatom, néha visszajön a rendes(hez közeli) hangminőség, de ha vissza is jön, és próbálom finoman ilyenkor hangosítani, egy bizonyos hangerő után elkezd szaggatni a hang (nem recsegni, hanem szó szerint rövid szünetekkel szaggatni).
Mi lehet a baja, mit tehetnék vele?

Segítségeteket köszönöm!

Ingalls

[ Szerkesztve ]

(#927) headhunter


headhunter
addikt

Sziasztok!

RMA szám kérése után mi a további teendő?

MX5500 HU bill+egér páros az egérnél jelentkezett a hiba mind a kettőt vissza kell küldeni vagy "csak az egeret?

Csomag elkészültekor kell igényelni a GLS futárszolgálatot?

(#928) Vasinger!


Vasinger!
nagyúr

Nem tudjátok, hogyha a Logitech kicserélte gariban egy terméket, akkor arra újraindul a garancia, vagy az előzőé folytatódik tovább?

(#929) poli27 válasza Vasinger! (#928) üzenetére


poli27
veterán

újraindul!

(#930) Vasinger! válasza poli27 (#929) üzenetére


Vasinger!
nagyúr

Ez fura, mert nekem a telefonban mást mondtak. Az lehet nem jött le, de gyári gariztatás volt, nem bolti. Tehát a Logitechen keresztül intéztem.

(#931) poli27 válasza Vasinger! (#930) üzenetére


poli27
veterán

Nekem már többször cseréltek és mindig újraindult, sőt volt mikor már lejárt 2 hónappal előtte mégis cserélték...

(#932) Vasinger! válasza poli27 (#931) üzenetére


Vasinger!
nagyúr

Köszi, akkor ehhez fogom tartani magam. :R

(#933) XmoD


XmoD
aktív tag

Nekem 2 hete ül a fixit a bill eger kombomon... Futar utan 1 hettel irtam rajuk h. hello megerkezett? Akkor kaptam valaszt ra h. megjott nekik de meg nem dolgoztak fel. Ra egy orara mar feldolgozas alatt volt. De most meg mindig ulnek rajta. Mennyit kell vajon varnom h. visszakapjam? A hiba annyi volt h. laggolt a billentyuzet. Volt h. napokig gond nelkul ment. De volt olyan hogy a billentyuleuteseket 1perc utan tovabbitotta a gepre. Tobb gepen kulonbozo oprendszerrel csinalta.

Szerintem ravarok 1 honapot es ha nem tesznek semmit akkor fogyasztovedelem :(((

(#934) headhunter válasza XmoD (#933) üzenetére


headhunter
addikt

Privát üzenet ment...

[ Szerkesztve ]

(#935) neooen válasza poli27 (#914) üzenetére


neooen
aktív tag

Üdv!

Ezen felbuzdulva írtam a Logitechnek (magyarul), mire ezt a választ kaptam: "Sajnálom, de a garanciális ügyintézést Magyarországon a FIXIT Kft. végzi."

Performance MX egerem haldoklik és csak február 8-ig van rá garancia. Az angol supporttal kellene fevennem a kapcsolatot vagy intéztessem FixIT-ékkel?! Egyszer már volt velük dolgom ugyan ezzel az egérrel kapcsolatban (dupla klikkes lett), de elég gány munkát végeztek...

Semleges értékelés oka: Az eladott vidokártyán a HDMI bemenet miniHDMI volt, amit én soha nem használtam és fel sem tűnt, hogy az nem a "hagyományos". Ezt nem jeleztem, ami a vevőnek kellemetlenséget okozott.

(#936) werszomjas válasza neooen (#935) üzenetére


werszomjas
őstag

Hívd fel a Logitechet (a magyart), mondd meg, hogy az egér már megjárta a fixit-et és nem szeretnéd újra elküldeni nekik, mert lassan dolgoznak, de legalább szarul.

Ekkor elkérik az adataidat, másnap érkezik az UPS futár, és elviszi a Holland központba a hibás terméket.

Majd küldik helyette az újat, mindez gyorsabban lezajlik (Magyarország - Hollandia - Magyarország fuvarral együtt), mintha a fixitnek küldenéd el országon belül.

[ Szerkesztve ]

üdv

(#937) ConnorG válasza poli27 (#931) üzenetére


ConnorG
csendes tag

Hivatalosan NEM indul újra.

A Logitech teljes felelőssége és az Ön kizárólagos jogorvoslata a garancia bárminemű megszegése esetén – a Logitech saját belátása szerint - (1) a hardver megjavítása vagy cseréje, illetve (2) a kifizetett vételár visszatérítése, azzal a feltétellel, hogy a hardvert visszajuttatja a vásárlás helyére vagy más, a Logitech által esetlegesen megadott ilyen helyre a vásárláskor kapott nyugta vagy keltezett tételes nyugta másolatával együtt. A szállítási és kezelési költségek esetlegesen felszámításra kerülnek, kivéve ahol ezt az alkalmazandó törvény tiltja. A Logitech saját belátása szerint új, felújított vagy jó állapotban lévő használt alkatrészeket is felhasználhat bármilyen hardvertermék javításához vagy cseréjéhez. Bármilyen csere hardvertermékre vonatkozik a garancia az eredeti garanciális időszak fennmaradó részéig vagy harminc (30) napig, ha ez a hosszabb, illetve bármilyen további időtartamig, amely az Ön joghatóságában esetlegesen alkalmazandó.

(#938) poli27 válasza ConnorG (#937) üzenetére


poli27
veterán

Te garanciáztattál már a Logitech-el?.... ha nem akkor minek szólsz bele, én már 2x is megkérdeztem, meg a hatályos magyar törvények szerint is, ha a termék kicserélésre kerül, újra kell indulnia a garanciának, mivel az megint egy új termék!Nekem cseréltek 3 évvel ezelőtt egy egeret, 3 év és 2 hónap után jeleztem hogy elromlott megnézte a gépben és még garanciálisnak mutatta, kaptam egy másikat szval mindig a hardverre eredetileg vonatkozó garancia kezdődik elölről!

Bármilyen okból a hibás készülék helyett egy új készüléket adnak, újra indul-e a garanciaidő?

A szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

Ilyen esetekben a kötelező jótállási idő egy éves időtartama, illetőleg a szavatossági jogok gyakorlására nyitvaálló két (adott esetben három) éves határideje a kicserélés (az új termék átadásának) napjától újraindul a teljes termék vonatkozásában.

(#939) mitkov77 válasza poli27 (#900) üzenetére


mitkov77
aktív tag

Ezzel foglalkozom, tehát nem írok hülyeséget. Igen, ameddig nem a FIXIT garizta, addig kicserélték gar időn túl is, de ez a jó idő elmúlt. Már csak forduljon a FIXIT-hez válasz van, vagy ha ép szerencséd van az ügyintézővel, akkor segítőkész lesz.

CPU-VGA-SSD összehasonlító teszteket itt találsz http://www.anandtech.com/bench . Ezért feleslege újabb hozzászólást írni. Engem úgy tanítottak, hogy ha hozzám szólnak - kérdeznek, válaszolok. Ha írok egy privát üzenetet te is tedd meg ugyan ezt.

(#940) ConnorG válasza poli27 (#938) üzenetére


ConnorG
csendes tag

Igen poli, garanciáztattam, ezért beleszólok.

Más dolog az, hogy mit tesznek meg és megint más, hogy mit kell megtenniük. Követelőző, vagdalkozó ügyfelekkel biztos nem olyan jószívűek, mint veled voltak.

Pont most beszéltem a Logitech ügyfélszolgálatával, és megerősítettek a fentiekben.
Azt is megemlítette egy Botond nevű úr, hogy nem kellene minden fórumon elhangzott dolgot készpénznek venni, mivel ők rengeteg félretájékoztatott ügyfelet igazítanak el nap mint nap.

A 1959. évi IV. törvényt jól idézed, viszont nem mindegy, hogy mikor és hol lett vásárolva a termék, majd pedig mikor és milyen hibát produkál.

A szavatosság az eladó hibás teljesítésért való felelősségét jelenti, mig a jótállás az, hogy az eladó a termék mindazon hibája miatt helytállni köteles, amely a jótállás időtartamán belül merül fel.

Mivel az esetek többségében nem a logitech.com oldalról vásárolt termékről van szó, ezért a Logitech ezekben az esetekben mint gyártó szerepel, így kereskedői minőségben nem kötelezhető semmire.

Mivel a fogyasztói szerződés nem a Logitech és a végfelhasználó között köttetett, ezért alapesetben a vásárlás helyén, az eladó köteles a garanciális ügyintézést lefolytatni a hazai jogszabályoknak megfelelően.

A Logitech "Logitech hardvertermékre vonatkozó korlátozott garancia" nevü garanciát biztosít a bolti szavatosságon és jótálláson túl.

A fogyasztók a fogyasztói cikkek értékesítését szabályozó alkalmazandó nemzeti jogszabályok alapján törvényes jogokkal rendelkeznek. Ezeket a jogokat a Korlátozott garanciában szereplő garanciák nem módosítják, viszont a Korlátozott garancia szabályainak változtatásának jogát a Logitech fenntartja.

Mindez nem azt jelenti, hogy a Logitech szigorúan követi a fent leírtakat, a tapasztalatom azt mutatja, hogy elég jószívűek és mindig azt hangozatják, hogy segíteni akarnak.

Azt még hozzátették, hogy a visszaélések elkerülése érdekében néha más szabályokat kell követniük, amik az eddigiekhez képest radikális változást eredményeznek.

(#941) Jeep1


Jeep1
csendes tag

Sziasztok!

Január 24.én fel kellett vennem a kapcsolatot a Logitech központtal nekem is.
Karácsonyra vásároltam egy Z906-os hangrendszert.
Mélyládábol 55-60%-os hangerőnél rezonáló hang jön ki.
A Logitech központ a FIXIT-hez küldött.
Január 26.-án rendeltem egy futárt a FIXIT-től, 27.én el is vitték a szettet minden tartozékával együtt.
Azóta 2 mailt kellett nekik írnom, mert annyit nem voltak képesek megírni, hogy a termék megérkezett e telephelyükre vagy sem.
Érdeklődtem, hogy ugyan már mikor bontják ki a csomagomat.
Az emailemre ez a válasz jött:

A hangrendszer jelenleg bevizsgálásra várakozik. A szerviz megrendelés kb. jövőhét közepén vagy vége felé lesz lezárva.
Kérjük szíves türelmét.

Kérdem én, hogy egy 2 perces hiba bevizsgálási folyamaton mi tart ilyen sokáig, miért kell ennyit húzni halasztani?
A FIXIT oldalán a mai napig Kézbesítve státusz van.

Vajon mennyi időt kell még várnom, hogy újra kézhez kapjam a szettet, ha egyáltalán megjavítják.

[ Szerkesztve ]

Attól, hogy valakit nem értenek meg, még nem művész!

(#942) XmoD


XmoD
aktív tag

Helyesirast ne nezzetek. Idegbol irtam nekik. :W

(#943) pluhi


pluhi
tag

3 hét után megjött a G500-asom. A csomagolás jó volt, hiba elhárítva, az alját se barmolták szét. Persze a javítás minősége függ attól is, hogy meddig marad jó. Így negatívumként az átfutást mondanám csak, pláne, hogy a futár másnap jött érte anno.

(#944) Maxtreme válasza XmoD (#942) üzenetére


Maxtreme
addikt

kitalálom. K800?
Nálam az művelt input lagot, már azt hittem hogy a g700 vevőegységével veszik össze, de nem.
Ahogy közelebb tettem a vevőt, megszűnt a hibajelenség.
Ebben csak az a vicces hogy van egy 3500 ft-os trust billentyűzetem, ez még a konyhából is megy tökéletesen..

Hogy on is legyek:
Nálam már 2x volt szervizbe a g700 (bal és jobb is meghalta magát, duplaklikkes lett) és ismét elkezdett szarakodni.
Felhívtam őket, mondván kérek egy cserét.
A hölgy azt mondta g700 nincs, de g700s-et tudnak küldeni. Ha minden ok vele, használjam egészséggel, a másikat kukázhatom.
Kb 1.5 hét alatt meg is jött az S.. :)
Szóval tényleg egy rossz szavam nem lehet rájuk.

/
Mondjuk arra kíváncsi lennék hogy ezeket a töltőkábeleket honnan szedik, olyan merev volt a sima 700-é is mint a bikaszar -20 fokban, ezé meg még durvább.

(#945) XmoD válasza Maxtreme (#944) üzenetére


XmoD
aktív tag

a-a mk220 kombo. de szerintem ugyanaz a vevoje... ujkoraban nekem is meg az erkelyrol is erzekelt. De mostmar semmi. :W Asszem ha visszajon garbol lesz egy jo allapotu logitech billem elado es visszaterek a vezetekeshez

(#946) frici69


frici69
tag

Nekem az M185 egerem (fél éves) bal gomb funkciói rendetlenkedtek. Felhívtam a Logitechet , segítőkészen küldtek egy emailt a FixIT elérhetőségével. Beregisztem az oldalukra az RMA végett. Következő munkanapon jött a futár (3. hétfő) és ma (11.Kedd) javítva visszakaptam az egeret.
Úgy néz ki jó munkát végeztek, külsérelmi nyomok nélkül (remélem nem kiabálom el).
Egyetlen bosszúság : a visszaszállításkor írtak emailt csak a csomag követési számot felejtették megírni és a futár sem jelzett. Még szerencse,hogy számítottam rá,hogy ma jön és mindíg volt itthon valaki!

GigabyteGA-F2A88XM-HD3,AMDA8-6600K,KingstonHyperX2x4Gb1866MhzDDR3,AsusVW202SR,128GbADATASSD,250GbSeagateSATAII,Tevion1.5TbHDD,PioneerDVR-212D

(#947) Maxtreme válasza XmoD (#945) üzenetére


Maxtreme
addikt

:Y
Egyébként hiába is vagyok (most már egyre jobban nem :U ) Logitech párti, tény hogy ennyi problémám még IT eszközökkel nem volt mint a cég termékeivel.
Logitech G5 meghalt a bal klikk, megcsináltam, megtört a kábel, kopik a festés. Élt kb 1 évet.
Logitech G500 - Meghalt a bal kilikk, megcsináltam, meghalt a jobb klikk, már látszik sérülés a kábelen, kopik a festés. kb 2 éves
G700 meghalt a bal klikk, meghalt a jobb klikk--->szerviz, meghalt a bal klikk, megjavítottam. (jelenleg működik) 1 éves

Logitech Z623 hangfal, recsegnek a potik, és a bekapcsoló, nem kicsit. (1 éves sincs)
Logitech K800 billentyűzet - pár méterről iszonyat input lag (25 e forintos klaviatúráról beszélünk)

Szal ja.. Innentől elgondolkozok hogy vásároljak e ettől a cégtől valamit a jövőben, hiába jó minőségűek a termékeik, de az élettartamuk a felhasznált anyagok miatt 1 kalap szar tiszavirág életű.

ps: Ráadásul aki ismer tudja hogy iszonyatosan vigyázok minden műszaki cuccomra (sokszor már tán kicsit betegesen is) szóval azt sem lehet mondani hogy azért mennek szarrá nálam a cuccok mert ütöm-vágom őket.

[ Szerkesztve ]

(#948) poli27


poli27
veterán

Jó nagy tróger banda ez a fixit, 7,én megérkezet a gls szerint az egér hozzájuk, de még semmit se csináltak, még azt se hogy megérkezett kiírás szerint!

(#949) jozsi252 válasza poli27 (#948) üzenetére


jozsi252
veterán

Van egy G930-as fülesem, aminek a fülpárnája elkezdett leválni. Hívtam a logit, adtak egy linket, és megkértek hogy töltsek fel 2 képet a hibáról. Most várom a fejleményt hogy mi lesz.

De a fixit-hez nekem nem volt még szerencsém hálisten. Tesómnak volt már egy F310 gariztatva, de ott nem volt gond. G27-et vagy a Z906-ot már nem biztos hogy el merném küldeni nekik, ha lenne vele valami.

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max

(#950) poli27 válasza poli27 (#948) üzenetére


poli27
veterán

Új fejlemény már bevételezve az állapot, és ehhez majdnem több mint 1 hét kellett ez egy vicc! 6. án vitték el!

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb hardverek  »  Logitech szerviz
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.