Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Azt egész jó áron vette - ha a C osztályhoz hasonlítjuk.
Egy-két hete olvastam valahol, h egy év alatt több mint 12%-al mentek feljebb az új autó árak Magyarországon. És ki tudja, h hol van a vége?! Az infláció még csak most fog igazán belendülni. A forint árfolyamot mondjuk nem merném megtippelni, azon akár még "nyerhetünk" is valamennyit. -
-
Beárazták Magyarországon az új Mercedes C-osztályt - HVG
Meglepően vastagon fogott a ceruza Mercédeszéknél, 15,4M az új C osztály indulóára (1.5 benzin). Összehasonlításképp a hármas BMW 10,5-től az A4-es Audi pedig 11,5-től indul. Konfiguráltam is magamnak gyorsan egy C300-at AMG csomaggal, villámgyorsan 20M felé kerültem - 23.8M lett a vége. Durva árak vannak azért...
Ami még meglepett, h a Mercedes milyen sokféle műbőrt kínál az ülések kárpitozásához. Úgy látszik ez lesz az új trend a prémium gyártóknál.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
válasz
molnarpeter #195082 üzenetére
És Szada85: Köszönöm!
-
válasz
6030D #195078 üzenetére
Ez jó hír, holnap beszélek is a helyi BMW guruval. Ő biztos lecseréli majd nekem.
Az M4-en ilyen egyébként:
Látszanak a csavarok az alján.Snoop-y: Nem vagyunk egyformák, ezek közül nekem egyik sem.
Sportos vonalon AMG/RS/M, illetve természetesen egy Porsche. De nagyon jó lenne egyszer hosszabban tesztelni egy nagy német luxuslimuzint is például. Illetve talán később jöhetnek majd az SUV-k is. De azok csak a sor végén vannak jelenleg.
-
válasz
6030D #195074 üzenetére
Köszi!
Mondjuk kicsit furcsa, h majdnem 45 fokban van levágva a vége. Most nézem, h az AC Schnitzer is gyárt ilyet, szval csak nem lehet olyan nehéz lecserélni.
-
válasz
focvis #195065 üzenetére
Az ég világon semmi gond nem volt vele! Az egy hibátlan autó, az eddigi legjobb nekem, nagyon sajnálom, h elvitték.
De a remek tavalyi év ráébresztet arra, h talán jobban tenném ha minél előbb minél több autót kipróbálnék. A kupét egyébként egy S5 kabrióra akartam cserélni, de lecsúsztam róla. És mivel nincs normális eladó darab a piacon, ezért bevállaltam ezt a visszalépés a 330e-vel. De nem bánom (egyelőre
), mert egy plug-in hibrid már évek óta ott van a bakancslistámon. Az S5 előtt is nézegettem már az 530e BMW-ket.
Más: Srácok, szerintem megvan a legjobb autó-pornó YT csatorna. Mai friss: 2021 BMW M3 Competition - Wild Sedan!
-
-
-
Az ötlet jó, de sajnos úgy tűnik, h nem megvalósítható. Az előbb rákérdeztem a festékboltos haveromnál, azt mondta, h ne akarjam ezt.
A krómon szerinte nem fog megmaradni semmilyen festék: lehet próbálkozni, de valószínűleg csak bajt csinálnék vele.
tboldi: Pár nappal ezelőttig én is így voltam ezzel, de olyan szép kombókat láttam (fényes) fekete felnikkel, h komolyan elgondolkodtam rajta. Pedig régebben kimondottan elleneztem ezt a trendet. Sőt, nem is igazán értettem azokat akik bevállalták. Amúgy velem az audis Nardo Grey kedveltette meg ezt az irányt.
-
válasz
AMD Power #195034 üzenetére
Gondolom, h elég jelentős különbség van a technikában. Én amúgy elsőre is azt gondolnám, h faxa lesz.
Egyik haverom faterjának van több mint tíz éve egy ilyen autója (tégla-metál színben), még mindig nagyon jól néz ki, haverom szerint elpusztíthatatlan.
kátú: Köszi a tippet, rákerestem, szerintem nekem ez nem lenne jó. Fényes feketét szeretnék.
tboldi: Szeretnék minden kis apróságot "befeketíteni". Még a fekete típusjelölésen is elgondolkodtam. Plusz fekete felnik - pedig olyanom még soha nem volt. Egy nagyobb felnit mindenképp vennem kell, szval az nem lenne plusz költség.
-
válasz
molnarpeter #195031 üzenetére
Köszi! Nekem is ez volt az első gondolatom, de a mostanira (a mérete miatt) tuti, h nem tudsz egy ilyet ráhúzni. Ma jobban megvizsgáltam és olyan mintha gyárilag is egy ilyen kipufogóvég lenne "rácsavarozva". Viszont csavart nem találtam alatta, és az értékesítő azt mondta, h nem lehet cserélni. Holnap utánajárok kicsit, mert szerintem nem lehet egy bonyolult művelet.
focvis: Köszi Neked is! A szétvagdosás nem opció, ez egyértelmű.
Legjobb lenne azt is fóliázni, de nem hiszem, h létezik olyan hőálló fólia anit oda lehet ragasztani.
-
Jaja, majd leírom a tapasztalataimat pár hét múlva. Én sem igazán tudom, h mire számítsak, eléggé izgatott vagyok.
Bár sajnos sanszos, h kb két hét múlva vehetem csak át az autót.
"Kipu egyszerűbb, nem pucolod aztán szép fekete lesz egy idő után magától." - csak nem nálam. Egy-másfél évvel/max 20k kilométerrel tervezek ezzel az autóval, ráadásul nagyobb rész tisztán elektromosan.
AMD Power: Lecserélted az Astrát?! - ha jól emlékszem az volt Neked.
Mit vettél helyette?
Szerk.: Közben megtaláltam, gratula!
-
Az nagyon nem az én stílusom. Plusz nem is az én pénztárcámnak való.
Visszaléptem egyet és az ötös helyett egy 330e-t választottam végül. Ez most érzelmi döntés volt, annyira megtetszett kívülről egy bizonyos színkombóban. Mondjuk az 50% nagyobb elektromos hatótáv is mellette szólt (az 530e-hez képest).
"...bármikor visszaalakítható gyárira." - ez a fóliázásnál is igaz.
Az a baj, h a vesén belül zárhatóak a lamellák, és nem tudom, h egy utángyártott hűtőrácsnál rendesen működne-e ez a funkció?! A gyári elég durván van árazva, szval azt inkább kihagynám.
A kipufogóra viszont nincs is gyári megoldás - legalábbis a szalonban ezt mondták.
-
Krómozott veséből (BMW) szeretnék feketét csinálni, szerintetek hogy érdemes nekiállni? Rendeljek egy újat, vagy megoldható fóliával? Illetve ugyanez a kérdés egy krómozott kipufogóvégre: hőálló fekete festék vagy inkább csere? Fólia gondolom felejtős...
Úgy tűnik, h megvan az új kiválasztott (kopp-kopp), de ez a két dolog nagyon bántja a szememet, ezért szeretném mihamarabb orvosolni. Köszi!
-
-
-
válasz
CactuS #194544 üzenetére
Nekem egyre jobban tetszik. Minden irányból.
#194598: +1. A BMW-nél sokszor kritikán aluli a beltér minősége. Korábban volt egy négyes kabrióm, amiben volt bőven kopogós gagyi műanyag elem. Plusz abban az autóban a Dakota "bőr" is elég olcsónak hatott. Viszont szerintem az új hármas/négyes sokat lépett előre ilyen téren (is). Pont ma ültem egyben, meglepően korrekt volt a belső tér minősége. Az Audinál egyébként jóval kisebb a különbség a kategóriákon belül.
Más: Megint meg kellett tapasztalnom, h mennyire nehéz minőségi használt autót vásárolni Magyarországon. Telis-tele van a piac áfacsalt fiatal prémium autókkal, a sérültekről már nem is beszélve. Mai "sérülésmentes":
Röviden: kitört mindkét jobb oldali kerék, plusz sérült a bal hátulja is. Köszi CarVertical! -
válasz
Tsebacsi #194519 üzenetére
Ez igen jó vételnek tűnik, nekem is megakadt már rajta a szemem!
Csak én a mai napig 530e-t kerestem. Amúgy most egy kívülről tök ugyanilyen autóra alkudozok, ami egy kicsit fiatalabb/felszereltebb, de árban nagyon odébb van. Szval elgondolkodtató... Plusz tegnap megcsodálhattam egy pont ugyanilyen M pakettes 330i-t is, úgyhogy most már az is birizgálja a fantáziámat.
Az új (M-es) hármasok mellett a "előző ötösök" kicsit elavultnak tűnnek már nekem.
-
válasz
MC Pite #194482 üzenetére
A garancia kiterjesztésnek semmi köze ehhez!
A BMW Service Inclusive Plus szolgáltatás lényege az, h ne fizess semmit az időszakos szervizekért (5 év/100.000 kilométerig). A "sima" Service Inclusive (ami a legtöbb használt autóhoz jár) ezeket tartalmazza ingyenesen: "Motorolaj-szerviz, ideértve az utántöltést is * Járműátvizsgálás a hivatalos BMW szervizprotokollnak megfelelően * Légszűrőszerviz * Üzemanyagszűrő-szerviz (dízel járművek esetében) * Mikroszűrő-szerviz * Gyújtógyertya-szerviz (benzines járművek esetében) * Fékfolyadék-szerviz"
-
válasz
Tsebacsi #194438 üzenetére
Napok óta használt BMW-kkel szemezek, elég nagy választék van a hivatalos márkakereskedőknél a Premium Selection-ös autókból (2 év teljes körű gari). Plusz ezeknél az autóknál nagyon gyakori a 100.000km/5 év Service Inclusive szolgáltatás is - ami miatt jó eséllyel 2-3 évig a szervizköltségek miatt sem kell aggódnod ha ilyen autót veszel. Szerintem elég jó deal.
Nézz szét a BMW Magyarország honlapján! És ha már BMW: az új hármas nem tetszik Nektek?
-
-
válasz
brumi1024 #194339 üzenetére
A karbon kagylóülés tényleg nagyon jól néz ki. 1.3M-ért ajándék!
Múlt héten láttam az M4 tesztjét a Carwow YT csatornáján, ott azért nem volt vele maradéktalanul elégedett a tesztelő. -
-
-
-
válasz
BigBlackDog #194095 üzenetére
Világos szőnyeg mellé szerintem én is bedobnék az autóba egy váltócipőt.
rbalint88: Nekem fel sem tűnt, h ilyen téligumi van rajta. Ez azért elég kínos egy ilyen autón.
Az M-Packet egyébként nekem bejön ezen az autón. Főleg a hátsó lökhárító plusz a kipufogók. De elég kicsi az esélye, h kifogjak egy ilyet, szval valószínűleg simát fogok venni. Holnap reggel indul a túra, öt vagy hat autót fogok megnézni.focvis: Igen, szombaton elvitték az Audit.
-
Én eléggé rend és tisztaságmániás vagyok, ezért legszívesebben levenném a cipőmet mielőtt beülök egy ilyen autóba.
brumi1024: Megnéztem már kb 100 ilyen autót a hahun és a mobilén, de még nem láttam olyat amiben ne lett volna egy csomó zongoralakk elem.
Középen a szellőzőnyílások körül, a klíma és az audiovezérlő körüli rész és talán a váltó mellett is - ezek a részek szerintem minden általam nézett ötösben zongoralakkosak voltak.
-
OK, megtörtént.
Tsebacsi: A héten megnéztem ezt az autót a debreceni BMW kereskedésben, kívülről eléggé visszafogott, de a belseje nagyon tetszik. Annak ellenére, h full koszosan árulják. Nem tudom, h kinek akarják így eladni?
Egyébként ilyen világos szőnyeggel nem nagyon merném bevállalni. Igazából csak azért néztem meg, mert épp arra jártam, és korábban még nem ültem ilyen autóban. Azt mondjuk nem értem, h miért nem gyártják zongoralakk panelek nélkül ezt az autót?! Audi A6 ugyanez.
MunezXBK: Köszi, megnéztem!
-
válasz
brumi1024 #194009 üzenetére
Köszönöm a gyors választ!
Rákerestem itt az 530e-re, láttam hogy Tsebacsinak volt szerencséje tesztelni egyet, de igazából hosszútávú tapasztalatokra lennék kíváncsi. Illetve esetleg G30 tulajok tapasztalataira. Az a baj, h a BMW Magyarország alapból csak 2 év garanciával értékesíti itthon az új autóit - ami finoman szólva is "megmosolyogtató". Én egy-két és fél éves használt autókkal szemezgetek, de nem mindegyikhez vásárolták meg a plusz 1-3 három év teljes körű garanciát. Ezért lennék kíváncsi arra, h mennyire fontos szempont ez vásárláskor?! Ha jól sejtem eléggé fontos lehet.
-
Sziasztok,
Rég jártam erre.G30-as BMW-t használ valaki közületek? Ma vitték el az Audimat, egy 530e lenne a következő kiszemelt (nyilván használtan). Van más opcióm is, de régóta szeretnék kipróbálni egy plug-in hibridet. Az az igazság, h (elvileg) eléggé passzolna a felhasználói szokásaimhoz egy ilyen autó. Kicsit tartok a BMW-től, mert a legutóbbival nem voltam maradéktalanul elégedett, ennek ellenére hajlok rá, h újra beleüljek egybe. Köszi!
-
-
NDK versenyautó: 100 lóerős rali Wartburgot kínálnak eladásra
A mobile.de-s link a cikkből. Csodálkozom, h ennyiért még nem vette meg senki. -
-
-
-
válasz
kisza25 #176256 üzenetére
Ezekről az autókról jut eszembe! Kb egy hete osztott meg Várkonyi Gábor egy német cikket a FB oldalán: "Egy igazán remek Spiegel cikk arról, hogy a késő nyolcvanas/korai kilencvenes évek képviselték az autózás csúcsát minőségileg. Nem hiába mantrázzuk ezt azóta. Az autók már mindent tudtak, amit kényelmi szempontból tudniuk kellett, a rozsdavédelem és az anyagtechnológia adott volt ahhoz, hogy sok százezer kilométert bírjon egy ilyen autó, és a mérnökök még nem hagyták, hogy a közgazdászok vigyék keresztül az akaratukat a tervezés kárára. A kilencvenes évektől aztán jöttek a Lopez típusú kontárok, és elindult a lejtőn pár évre a minőség, szinte mindenhol, amit a korai kétezres évekre stabilizáltak. Akkor még volt pár arany év, amikor már a mai szempontból nézve is erős, és nem utolsó sorban a kilencvenes évekhez képest lényegesen biztonságosabb autókat csináltak. A 2008-as válsággal, illetve talán még 1-2 évvel előtte lévő évekkel jött meg a végleges fordulat. A könyvelők, a globalizmus és a politika legyőzte a mérnököket. Azóta sokkal többet tudnak az autók, de azt sokkal kevesebb ideig adják nekünk komoly számlák benyújtása nélkül. "
A cikk tényleg nagyon érdekes, és simán olvasható Google Translate-tel (németül sajnos nem tudok): Autos für die Ewigkeit
-
válasz
kisza25 #176244 üzenetére
Köszi!
Hja, kis ráfordítással ebből nagyon faxa belsőt lehet "varázsolni". Nagyon jól sikerült utastér volt ez anno, ez meg is látszik a dizájn öregedésén. Nekem ebből a szériából volt egy ugyanilyen háromajtós A3-asom, több mint 160 ezerrel vettem, de még eladáskor is hibátlan állapotban volt. Nagyon jól bírták ezek az autók. A maiak ezzel szemben... -
-
-
válasz
MasterMark #176216 üzenetére
"Porsche soundtrack"?! Kíváncsivá tettél.
-
-
válasz
MasterMark #176212 üzenetére
Az egy komoly verda! Haladós, gondolom. Hangja milyen? "Morcos"?
-
válasz
MasterMark #176209 üzenetére
Ezt bebuktam, Te nyertél!
Milyen autó, milyen motor? -
válasz
MasterMark #176145 üzenetére
-
válasz
BigBlackDog #175007 üzenetére
Azért nem kis mázli, h nem lett komolyabb baleset ebből! Illetve, h megúsztátok sérülés nélkül... Mielőbbi jobbulást az autódnak!
-
-
-
-
-
-
Várkonyi G. FB oldaláról loptam:
"Mely autó típusokkal szedik össze a legtöbb büntetőpontot a német hatóságoknál? A top 10-ben öt (!!) Audi. Egy Volvo, az nem tudom, hogy kerül ide, dobogós a Superb, érthető, sietnie kell a cégvezetőnek, egy Mercedes, ráadásul pont a CLK, ami egy nyugodtabb autó, és két BMW. Nincs súlyozva a lista előfordulási gyakorisággal, de azért bizonyos szempontból reprezentatív "
-
-
-
-
válasz
CactuS #173813 üzenetére
"Az ilyenekkel amúgy mennyire szívás télen járni?" - én már túl vagyok két keménytetős kabrión (Astra TT és 4-es BMW), szerintem semmilyen szinten nem szívás a téli használatuk! Kb észre sem veszed, h kabriód van, szval ez alapján én simán ajánlanám első számú autónak is! Egy dologra kell nagyon figyelni vásárláskor: mindenképp sérülésmentes legyen az autó. Sajnos baráti körben két ismerősömnek is sérült a keménytetős kabriója (az egyik csak egy nagyobb koccanás volt), és a káresemény után sehogy sem tudták "beázásmentesre" visszaállítani az autóikat. Ennek sajnos a tesztelése sem túl egyszerű feladat..
-
válasz
parandroid #173722 üzenetére
Köszönöm a kimerítő választ!
Ez nagyon komolyan hangzik, egy ilyen sztoritól csak még parásabb leszek.Hiába van casco, hiába csinálják meg, sztem egy ilyen autó soha nem lesz már olyan mint a káresemény előtt volt. Esztétikailag még talán, de ha bontani kell a komplett belteret is, akkor annak később mindenképp következményei lesznek... Azért az érdekes, h 500 hupszlit ki tudnak úgy húzni, h ne maradjon semmi nyoma. Úgy gondolnám, h egy ilyen "igénybevételnek" kitett acéllemez már soha nem lesz gyári állapotú, és mindenképp maradnak majd benne "hullámok". De lehet, h tévedek. Őszintén fogalmam sincs arról, h hol tart most ez a technológia?!
-
De ha jobban belegondolsz ez a legtöbbször óriási kib***ás velük szemben. Azért mutatott pár CV-os adatlapot amin igencsak kikerekedett a szemem nekem is. Plusz azért nem kell mindig márkaszervizben javíttatnod ahhoz, h hibátlan legyen a végeredmény. Sőt!
Persze abban abszolút igazad van, h a legtöbb ilyen kereskedő rászolgált a velük szembeni teljes bizalmatlanságra.#173701: EU-s autókról nincsenek képek. Nem is lehet - ha jól tudom.
-
-
Jaja, azt tudom, h kisebb méretű jég után még megoldható a "kihúzás", de azt már nem vágom, h mi történik a komolyabb károk után?! OK, nyilván cserélnek egy motorháztetőt plusz két sárvédőt, de mi lesz a többi karosszériaelemmel (tető, a-b-c oszlopok, stb)? Kigittelik és telibe fújják? Mert egy nagyobb értékű autónál ez eléggé nagy értékcsökkentő tényező lehet. Szval szerintem elég nehéz (vagy nem is lehet) a gyári állapotot visszaállítani. Ezért lennék kíváncsi arra, h 6k euróért mit csináltak vele?!
-
válasz
parandroid #173667 üzenetére
A legnagyobb félelmem a jégkár az autómon. 6000 euró?! Az nagyon sok! Bár gondolom itthon ennek a töredéke, de akkor is. Hogy hozták helyre egyébként?
-
-
válasz
#89309696 #172923 üzenetére
És kisza25: Köszi! Nem is a halogatás miatt, ez végül is nem kötelező szerviz. Sőt, nem is gyári ajánlás tudtommal! Csak mintha valahol olvastam volna korábban, h az új autókban speciális olaj van, amit nem érdemes lecseréltetni 5 ezer után. Viszont sok helyről meg ennek az ellenkezőjét hallom.
-
Srácok, új autónál az első 5 ezres (köztes) olajcseréről mi a véleményetek? Ma takarítottam faterom Ceed-jét és láttam, h már 4 ezer végénél jár. Januárban elején lesz esedékes az első kötelező szerviz, addigra szerintem max 8-9 ezer lesz benne. Vigyem most vagy ráér akkor?
-
-
-
válasz
rbalint88 #171829 üzenetére
Lehet abban valami amit írtál, de szerintem ez nem mentség a részükről. A Mercedes már 98-ban a W220-ba is színes LCD kijelzőt szerelt, pedig akkoriban még alig volt elterjedve az a technológia. Ha jól emlékszem az első Ericcson mobil színes kijelzővel csak 2000 után jelent meg. Szval akkoriban az autóipar bátrabban nyúlt a legújabb technológiákhoz. Akkor most miért nem?
Szerk.: Meg is van. Ericsson T68 (2001)
-
válasz
brumi1024 #171813 üzenetére
+1. Én sem értem ezt! Mobiloknál, tévéknél, monitoroknál már szinte alap a milliméteres káva, de az autókban még mindig "repülőgép leszállópályák" vannak a kijelzők körül. Ez egy 100k euró pluszos (2020-as) autóban különösen kínos.
Ja, még valami ami az érintőkijelzőkről! Valamelyik nap találkoztam olyannal is (már nem emlékszem, h melyik gyártó remek ötlete), h a kormány fizikai gombok helyett kapacitív gombokkal is rendelhető már.
Agyrém, komolyan!
-
-
válasz
gergo5991 #171793 üzenetére
Az a szélvédőre vetítő kijelző!
Mondjuk tényleg elég "furán" néz ki ebben a méretben. Ismerek olyan csajt aki simán bedobná oda a táskáját!
Itt egy részletes videó róla.
Fehér Farkas: Tényleg nem túl szép ebben a formában.
Aggregátor: Az a baj, h ez szép lassan le fog csúszni az alacsonyabb osztályokba, és max 10 éven belül (de inkább jóval hamarabb) minden autóban ez lesz az alapfelállás.
-
-
-
-
válasz
CactuS #170430 üzenetére
Jaja, olvastam pár napja. Szerintem is kevés amit kapott, de ne legyünk telhetetlenek!
Én annak is örülök, h egyre gyakrabban van következménye egy ilyen idióta ámokfutásának.
"...nem tudom lehetséges-e, de jó lenne ha másodfokon súlyosabb ítéletet kapna." - simán van rá esély! Ez igazából csak az adott bírón múlik.
-
-
válasz
bandus #170425 üzenetére
Nagyon jónak tűnik amit linkeltél, szerintem sanszos, h nem fogsz ettől jobbat találni (bár az árazását nem láttam). Én sokszor kötöttem már utasbiztosítást hosszabb külföldi út előtt, és a legtöbb biztosítónál lehet kérni az autóra is assistant szolgáltatást. Szval szerintem ebben az irányban is érdemes lenne keresgélned! Ha a Netrisken csinálsz kalkulációt utasbiztosításra, akkor be tudod jelölni, h kérsz-e asszisztencia szolgáltatást az autódra!?
-
válasz
gergo5991 #170185 üzenetére
Ér valamit!
Én csak akkor kapcsolom be ha 10-15 percnél tovább ülök az autóban, szval városban szinte soha. Derékfájós vagyok ezért nekem nagyon fontos a jó ülés. Elég sok félét próbáltam már, és tapasztalatom szerint az ülés ergonómiája és beállíthatósága fontosabb mint maga a masszázsfunkció. Az eddigi legjobb ülésen egy 2005-ös A3-as Audiban volt (sima szövet ülés gerinctámasszal). Abba beültem Miskolcon fájós derékkal és kiszálltam Amszterdamban úgy, h semmi bajom nem volt. Az előző BMW-ben a legfullossabb ülés volt ezerféle állítási lehetőséggel, mégsem tudtam úgy beállítani, h 3-4 óra után ne legyen kényelmetlen. Az Audi ülésével most tök jól elvagyok - bár még nem toltam vele egész napos távot.
-
-
Hiányzott az autó elejének fele, gyermekeivel az anyósülésen mégis elindult a férfi - mindig van lejjebb?!
kisza25: Azért a két szín nem ugyanaz a kategória!
rbalint88: Hja, ebben az esetben már mindegy..
vilike: Durva. Pedig annyira nem oda való.
-
-
-
-
válasz
pető bá' #170142 üzenetére
Most tudtam csak megnézni, az eddigi legkorrektebb adás szerintem! Abszolút kedvenc autóm, ettől számomra már nincs feljebb. Amúgy ők is elmondják többször is, h ez igazából egy versenyautó - nem mintha nem tudná mindenki.
Rá is kerestem gyorsan a mobilén, van fent pár korrekt ajánlat. Nyilván számomra ezek elérhetetlenek, de ennyi pénzből nem kérdés, h egy ilyet vennék. -
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Motoros topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen egeret válasszak?
- World of Tanks - MMO
- Star Wars rajongók
- Fotók, videók mobillal
- Xbox Series X|S
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes konzol extra játékokkal garanciával hibátlan működés
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
- Csere-Beszámítás! Olcsó Számítógép PC Játékra! R5 1500X / RX 570 8GB / 16GB DDR4 / 250SSD + 2TB HDD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest