Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mauzes

    addikt

    válasz szombatitomi #87647 üzenetére

    Én még soha nem láttam a BDP kizárását semmilyen leírásban, ráadásul jól mondod, a rendelésnél ki is írja, hány pontot fogsz kapni. És pontosan hogy dupla pontértéket írt ki az októberi rendelésnél. Kár, hogy olyan fos a Lego rendszere, hogy a rendelés leadása után soha nem látod többet, hány pont is volt, semmilyen visszaigazolás nincs róla.

    De hogy konkrétat is mondjak, én a BDP első napján feladtam egy rendelést, normál 5%-nyi pont járt rá. Majd pár nap múlva jött a dupla vip időszak, leadtam egy új rendelést pont a dupla pont miatt, kifejezetten figyeltem rá és örültem, amikor a rendelésnél valóban a dupla pontot írta, hogy meg fogom kapni. Ez 100%.

    Tegnap kiszállították, hát mit ad isten, szimpla vip pontot kaptam, nem duplát. Azaz konkrétan hazudott a Lego a rendelésnél. Azért az nagyon kisstílű, hogy még reklámálás alapján sem írják jóvá azt, amit ígértek. A 30%-os profit marzsba nem fér bele, hogy korrektek legyenek.

  • sb

    veterán

    válasz szombatitomi #87647 üzenetére

    Nem írtak ilyet sehol szerintem. Akkor sem és most sem látom nyomát sehol.

    @Kopasz93
    Én a rendelésemről csináltam egy shotot.
    Bár nyul105 írta, hogy neki a képet sem akarták elfogadni és én általában nem nagyon szoktam vitatkozni (most nemrég is kivártam a 2 hónapos rendelés szállítást, meg 1-2 elem törlését menet közben, nem volt kedvem hívogatni őket...), de most ezt nem nagyon van kedvem hagyni. Ha nincs leírva, hogy nem jár, az ellenkezője meg ilyen egyértelmű akkor oldják meg. Felőlem a köv. rendelésnél ki lehet írva piros betűkkel, de így ebben a formában nekem az igazságérzetem kikezdi. Bármennyire is kevés pontról van szó. És amúgy nem csak azt, szerintem jogilag is 100% fail. Fogyasztóvédelemnél iskolapélda megtévesztésre.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés