Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- MasterDeeJay: ASRock B250M Pro4 coffeetime mod! (DDR4)
- hcl: Olympus E-PL1 nyomozás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ldave: New Game Blitz - 2026
- ricsi99: 6. Genes alaplap tündöklése kontra MS/Zintel korlátozásai
Új hozzászólás Aktív témák
-
MeghaL0L
addikt
Sziasztok! Olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy éppen tv vásárlás előtt állok amit mellesleg monitornak is használnék! Viszont fogalmam sincs h melyik a jó döntés! Nézelődtem és nagyon megtetszett a Samsung LE32D400 ami 81 cm-es HD Ready.... Tovább kutakodtam h milyen lehetőségeim lehetnek még. És Találtam ennek az árába, ami 62.900 Ft-t jelent, kisebb viszont FULL HD Led TV-ket is. De azok csak 48-60 centisek. Melyiket éri meg nekem jobban megvenni? Nagyon amatőr vagyok ebbe és az az igazság én ugy voltam vele eddig hogy, tv-tv... ugyan azt látom rajta!
Viszont most a monitorom és a TV-m is behalt és szeretnék valami ilyesféle megoldást.Tehát az opciók:
1. Samsung LE32D400 81cm HD Ready | 62.990-.
2. ( mondjuk ) Orion PIF 24 D/LED 60cm, full hd, Led | 58.990-.Ft.melyiket érdemes vennem?
Esetleg mondjatok ti valami variációt!
A max amit most erre költenék az 65k ... ez a plafon! Ennél többet egy forintal sem! 
Köszönöm a válaszokat!
üdv.

Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Dobozos Szinte Új HyperX Cloud Alpha Bolti ár:27k INGYEN FOXPOST
- Új RAZER Kaira X For Xbox Blue Bolti ár:15k INGYEN FOXPOST
- Szinte Új Logitech ASTRO A50 Wireless Gen 4. Bolti ár:100k INGYEN FOXPOST
- Ünnepeld a hamarosan megjelenő Star Wars:Mandalorian & Grogu mozit az Astro A30 Mandalorian fülessel
- KERESEM - Sony MDR-MV1 / Edition XV / HEDDphone D1
- iPhone 12 Pro 128GB 100% (3hónap garancia)- ÚJ EREDETI AKKUMULÁTOR - AKCIÓ
- Xiaomi Redmi 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával