Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grafy12
aktív tag
válasz Stihl024 #1318 üzenetére
Üdv mindenkinek!
Árpi azt hiszem egyszerűbb, ha itt folytatjuk a csevejt, legalábbis a technikai részét.....
András vagyok az OleoMac GS451-el
Jelenleg egy 95VPX072X van rajta, ez a gyári lánc. Ha jól értem a SpeedCut lap ellen nincs kifogásod, csak egy 20LPX072E kerüljön rá? -
Grafy12
aktív tag
válasz Stihl024 #1324 üzenetére
Fogadjátok szeretettel ezt a kis galériát! A gépről dióhélyban annak aki esetleg nem ismerné ezt a típust: Ez az OleoMac GS440 utódja, vagy ha úgy vesszük a gyártó szerint tovább gondolt-fejlesztett változata a GS451.Ez a legnagyobb barkács vagy a legkisebb félprofi gép a forgalmazó szerint, határeset.41 cm vezető lap van rajta .325" 72 szemes 1.3mm-es lánccal. A motor 2.9 Le. Azt , hogy ezt mennyire sikerült megvalósítani Árpi megítélésére bíztam, mert felajánlottam a gépet egy videó forgatásához így reményeim szerint olyat is megtudhatok róla, amit egyébként nem. [kép1] [kép2] [kép3] [kép4] [kép5] [kép6] [egészségetekre]
-
Grafy12
aktív tag
válasz Ezekiell #1332 üzenetére
Mindkét fűrészt pontosan ugyanarra a feladatra szánta a saját gyártója, vagyis pont arra amire te szeretnéd használni. A különbség a minőségben van, az EFCO sokkal megbízhatóbb! Igazából úgy gondolom, hogy nem a tartósságot fizeted meg pluszban, hiszen azzal a mennyiségű munkával mindegyik fűrész könnyedén boldogul, hanem a megbízhatóságot! Pár év múlva nem mindegy melyiket veszed le a polcról.... Szerintem is megéri minden forintját felárban! EFCO-t ajánlom!
-
Grafy12
aktív tag
válasz Stihl024 #1356 üzenetére
Sajnos nagy járatás már nem lesz, egyrészt most nincs mit vágni, másrészt időm sincs, vendéglátásban dolgozok éjt nappallá téve.... Remélem ez nem olyan nagy gond. 3 órát ment eddig ebből az utolsó nem volt épp kímélő üzemmód, 60-70 centis cseresznye törzs darabolás , de nem panaszkodott ......
-
Grafy12
aktív tag
A jófogáson láttam ma fenn egy Komatsu-t! [EZT] ! Remélem itt nem tiltott a külső link...
-
Grafy12
aktív tag
Azt hiszem az két úriember a [láncélezés fontosságát ] demonstrálja éppen.....
[ Szerkesztve ]
-
Grafy12
aktív tag
Szereztem ingyen egy AL-KO KB38/40 fűrészt a következő a kiindulási alap:
Igen, cudarul néz ki, de innen szép nyerni!3éve van így szétborítva, a tirisztor nincs meg sajnos. Ezt tenném rendbe úgy hogy ilyet még nem csináltam, így lennének később kérdéseim.Rögtön 2: Hol kapok olcsón membrán készletet és tirisztort ehhez? Az eredeti állítólag húzós árban volt, ezért nem is vettek hozzá.Én viszont apránként rendbetenném, mert hiszek benne, hogy jó kis gépet lehet belőle varázsolni!Árpi videóit megnéztem mind többször is, szerintem minden szerszámom van hozzá!
[ Szerkesztve ]
-
Grafy12
aktív tag
Köszönöm a hozzászólásokat!
Előszöris kissé nyugtalanít a henger kinézete csíkos, de nem tudom milyen mély, lehet érdemes lenne levennem a hengert, de előbb lehúzó szerszámot kell kerítenem.Ilyen a henger:
Mi a véleményetek? Amit biztosan tudok, megszorulva nem volt és indult a gyújtás problémáig mindig!(azért vagyok biztos benne, mert közvetlen hozzátartozómé volt)
A karbi pedig WALBRO WT674 .
Ebbe melyik tömítéskészlet kompatibilis? Pont ilyet nemigen látok sehol. -
Grafy12
aktív tag
Sikerült szétszednem motort! A jó hír, hogy nincsenek árkok, szerintem egy polír eltávolít mindent. A rossz hír, hogy törött volt a gyűrű és az egyik felömlő felső élét lepattintotta. Pirossal karikáztam, a dugattyú pedig a letört darabot beleverte a gyertya mellé, kékkel karikáztam!
Szerintetek mekkora problémát okoz ez?
-
Grafy12
aktív tag
válasz Btamas81 #1507 üzenetére
Az enyém már szép, patika tiszta az egész a gondot az alkatrészek, főként a tirisztor okozza!
A szimering belső átmérője 13mm a külsőn 19.2 mm-t mértem.A csapágyat nem akarom kiszedni mert tökéletes, ez nem futott olyan sokat, még látszódnak a henger falán itt-ott a gyári megmunkálás nyomai! -
Grafy12
aktív tag
válasz Stihl024 #1703 üzenetére
Na megnéztem a videót, igazából jött a papír forma Azt nem tudom számít-e de 4.8mm-es reszelő való hozzá.Ha megnézed azt a kapcsolót azért hálás lennék, nekem nem tűnt ez fel, de érdekes! Így videón is átjött, hogy a STILL lényegesen többet pörög! Tetszett a video gratula hozzá!
[ Szerkesztve ]
-
-
Grafy12
aktív tag
Nem kérdés, hogy nagyon jó vétel!
[ Szerkesztve ]
-
Grafy12
aktív tag
Boldog karácsonyt!
-
Grafy12
aktív tag
Egy alko 38cm3 - es kis gép kipufogócsonk és a kipufogó közt lehet tenni valami szigetelést? Gyárilag csak egy lemez van itt de mindig kifújt és tiszta retek tőle minden! A hőálló szilikon(LOCTITE SI 5910)ide kevés?
-
Grafy12
aktív tag
Egy kis segítséget szeretnék kérni! Az ALKO fűrészem dugattyúján nincs jelezve pozíció, merre kell állnia, akkor ennek mindegy vagy lehet, hogy elcsesztem, hogy random raktam össze? A gyűrűhézag nincs sem a beömlő, sem a kipufogó nyílásnál!
-
Grafy12
aktív tag
válasz Stihl024 #2322 üzenetére
Sziasztok! Árpi, légyszives mondd meg melyik a karbi összerakós videód, mert valamit rosszul rakhattam össze.A primer pumpát ha nyomom, nagyon nehezen megy a benzin pár nyomás után és a gép egy pillanatra felpörög és leáll! Valamit összekeverhettem a karbi szereléskor, de nem jövök rá, hogy mit! Végig kallene néznem megint, de nem találom! Légyszi add meg a linket, vagy a címét! Köszönöm!
-
Grafy12
aktív tag
válasz Stihl024 #2335 üzenetére
Következő probléma: most elindul felpörög elég nagy fordulatra és pár másodperc után elkezd lassulni dadog és leáll...nem értem miért pörög annyira fel, igaz az alapjárati csavart eltekertem, de a többit nem, majd miért áll le?Lehet, hogy még mindig rossz helyen van a cső?Úgy értem esetleg a visszatérőn szív? Mert szerintem mivel megcseréltem most pont rossz cső lehet rajta.
-
Grafy12
aktív tag
válasz Stihl024 #2350 üzenetére
Hát ez azért eléggé szomorú egy 135000Ft-os géptől ennél többet vártam! Árpi 100% szabad kezet kapsz, heréld ki a katalizátort nyugodtan és a karburátor korlátozásától is elbúcsúzunk! Csináld meg úgy, ahogy te jónak látod! Ez egy jó videó alapot ad neked azt hiszem.....Sajnos az EU-s norma, csak a bajt hozza ránk!
-
Grafy12
aktív tag
válasz Grafy12 #2498 üzenetére
Ami bosszantó, hogy ez az egész környezetvédelmi baromság egy humbug! Valaki kitalált egy számot egy irodában és ráerőszakolják a gyártóra, hogy ezt tartsd be! Lehet hogy a kibocsátás csökken, de az üzemidő, munkaidő a két és félszerese(sőt!) a vágási idő majd' 3szorosa és a bemelegítést még nem is számolom ami itt sok időt vett igénybe , az elhasznált benya meg a duplája lesz! Magyarázza el nekem valaki, hogy ebben mi éri meg Európának? És főleg nekem? Ebben a nézetben ez bizony egy rossz vásár volt, főleg ha azt nézzük, hogy a fent említett ms251-en van garancia is!
-
Grafy12
aktív tag
válasz Grafy12 #2501 üzenetére
Ezt persze attól függetlenül írom, hogy most milyen f.... sza lett a gép! Ha nulláról indulnék és azt tudtam volna amit most tudok a fűrészekről, most az ms251 lenne a választás. Így, hogy az Oleo felnőtt a feladathoz Árpinak hála, biztos szeretni fogom, kíváncsi vagyok rá!
-
Grafy12
aktív tag
válasz Deskó74 #2570 üzenetére
Mert nyomorult kis gép le van fojtva egy katalizátorral és ezt a fojtást egy elszegényített keverékkel kénytelen leküzdeni! Azért van elszegényítve, hogy maradjon oxigén az égéstermékben ami a katalizátorban segíti az égést.Ha nem így lenne, csak teleköpné a katalizátort és eldugulna, nem izzana fel. Az energia jó része erre megy el! A háromszoros idő kis túlzás volt, igazából durván két és félszeres a vágási idő. Tehát egységnyi fa vágási ideje ennyivel növekszik és a gép ÜZEMIDEJE is miközben zabálja a benzint! Nekem és Árpinak is feltűnt, hogy nevetségesen kevés fát tudtunk elvágni egy tank benzinnel! Meggyőződésünk, hogy ezeknek a gépeknek nem a kipufogón kibocsájtott károsanyagát kellene időhöz kötve mérni, hanem mondjuk egy köbméter fa felvágásához! Az eredményt [ITT] tudod megnézni!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs