- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Digitális Állampolgárság Program
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Egy újabb érdekes eset [Update HSZ-ben]
- Szólánc.
- Fűtés és hűtés klímával, napelem segítségével
- Fűzzük össze a szavakat :)
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
Új hozzászólás Aktív témák
-
bandika0626
senior tag
válasz Zotyatv #2602 üzenetére
Közbe megnéztem és már bécsbe sem kapni újat. Pedig még 2019be jött ki egy un. ráncfelvarrott verzió. Kicsit másabb volt a hűtőmaszk.
Én is új kia ceed kombit néztem 1.4 t-gdi meg dct váltóval. Aztán kipróbáltam az említett motorral csak 6 sebességes kézi váltóval egy 5 ajtósat de nem voltam elragadtatva a menetdinamikájától. Csendesnek viszont csendes.AMD RYZEN R7 1700, Cooler Master MasterLiquid 240, MSI X370 SLI PLUS, Corsair 2x4GB DDR4 3600MHz,Asus dual 1060 3G , Gigabyte GTX 1060 3G , Coolermasters GX 450, WD Caviar black sata3 500GB, SSD samsung 830 64GB.
-
bandika0626
senior tag
válasz Zotyatv #2602 üzenetére
Én is bécsbe néztem újonnan. Majd fullos volt amit össze raktam természetesen dizel és dct akkor 12M volt.
AMD RYZEN R7 1700, Cooler Master MasterLiquid 240, MSI X370 SLI PLUS, Corsair 2x4GB DDR4 3600MHz,Asus dual 1060 3G , Gigabyte GTX 1060 3G , Coolermasters GX 450, WD Caviar black sata3 500GB, SSD samsung 830 64GB.
-
bandika0626
senior tag
válasz Zotyatv #2600 üzenetére
Gyártják az i40-et. Sőt a sedan változatot itthon is meg lehet venni.
2019 be vettem én is egy 3.5 éves i40 kombit 3.7M volt 1.7crdi 7dct.AMD RYZEN R7 1700, Cooler Master MasterLiquid 240, MSI X370 SLI PLUS, Corsair 2x4GB DDR4 3600MHz,Asus dual 1060 3G , Gigabyte GTX 1060 3G , Coolermasters GX 450, WD Caviar black sata3 500GB, SSD samsung 830 64GB.
-
bandika0626
senior tag
válasz Zotyatv #2544 üzenetére
Szia. 1.7crdi i40 kombink van. 2016.03. gyártás. 132000 vettük.
Ja és ez 7 sebességes duplakuplungos.
Alapvetően egy remek autó. Eddig 10000km mentünk vele 1 év alatt.
Nos nálunk volt egy kis gubanc a kuplunggal vagyis a müködtető mechanizmussal. Leesett az anya a végéről és elment a páratlan sebességek kuplungja csak hátrafele ment. Megcsináltattuk csak rábeszéltek új kuplungra mert nem tudják meddig bírja. 400k került csak a kuplung. Aztán mikor mentem az autóért visszaadták a kiszereltet. Akkor láttam hogy felesleges volt kicserélni.
250000 ig bírni kell neki. Ezt hyundai szervízbe mondták.Szóval ezt leszámítva nagyon jó autó.
AMD RYZEN R7 1700, Cooler Master MasterLiquid 240, MSI X370 SLI PLUS, Corsair 2x4GB DDR4 3600MHz,Asus dual 1060 3G , Gigabyte GTX 1060 3G , Coolermasters GX 450, WD Caviar black sata3 500GB, SSD samsung 830 64GB.
-
hdanesz
őstag
válasz Zotyatv #2546 üzenetére
Nekem is G van, csak 1.4 Twinport, 2006-os évjárat. Ég és föld a két autó...(mármint az i40 és az Astra ) de gondolom ezt nem kell magyarázni.
Az olajbeöntő sapkáját megnéztem, nem látszódott semmi szmötyi. Viszont a dízelekre jellemző fekete olaj azért megdöbbentő volt a nívópálcán. Én az Astrában 10ezer km-ként cserélem és még a 'sz*rbarna' színt sem éri el az olaj.A kereskedő azt mondta, hogy ebben a példányban amit néztem nemrég cseréltek kuplungot. 181ezer km van a kocsiban...kíváncsi lennék hanyadik kuplungot fogyasztja.
A Totalcar Műhelyprn-jában is volt egy i40 taxi...pár kuplungot elfogyasztott már a 300 ezer km alatt.Én az Astrával (holnapután lesz 2 éve hogy nálam van), 33 ezer km-t tettem meg....ha kb. hasonló futásteljesítménnyel kalkulálok az i40 esetében is, akkor ha szerencsém van és 60 ezret kibír egy-egy kuplung, akkor 4 évente kellene kb. megejteni a cserét. A sokkal szomorúbb része az hogy egy dízel autóban még 389429 másik alkatrész van ami kilehelheti a lelkét és méregdrágán mérik.
Valamivel több mint 2 éve nagyon megjártam egy 2.0DHi C5-el....(2009-es évjárat)....persze ez egyedi eset, nem minden C5 szar. És az alkatrészek árai is jóval nyomósabbak mint pl. egy Astránál. Én az Astrára 2 év alatt ennyi pénzt költöttem a benzinen/biztosításon/gépjárműadón kivül: 3 olaj- és szűrőcsere (20-22ezer ft/alkalom....ebből 16-17 volt az anyagköltség, GM Dexos2 olajjal együtt...a többi a helyi szaki munkadíja), volt még szelepfedél tömítés cserélve (komplett szett mindenféle dugókkal meg kitudjamivel) ez volt 4db gyertyával együtt 30 ezer, meg egy benzinszűrő csere...6ezer ft munkadíjjal. És ennyi...ez legyen cirka 100 ezer ft kb.
A C5-nek a két első kerékagycsapágy cseréje majdnem ennyibe került, 1 pár belőle 72 ezer volt....mert csak gyári jó bele. És ezt a pénzt megette egy alkalommal...nem 2 év alatt.
-
hdanesz
őstag
válasz Zotyatv #2544 üzenetére
Hello,
Én is hasonló i40-t (kicsit idősebbet) is nézegetek. Amit eddig találtam: a kuplungja kényes....kicsit alul lett tervezve. Kb. 60-70 ezrenként cserélni kell.
Én pénteken néztem meg egy 2012-es példányt, nagy, kényelmes, csendes (dízelhez képest)...viszont ebben konkrétan a min. jelzés alatt volt a hűtőfolyadék szintje. Persze, ez jelenthet egy sima csőszakadást is...de komolyabb dolgot is akár.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen házat vegyek?
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Huawei Watch D2 - nyomás utána!
- Három kamera lesz a következő Nothing telefonon
- Spórolós topik
- Futás, futópályák
- Elektromos autók - motorok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- EAFC 25
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest