Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
enddav
aktív tag
válasz kw3v865 #2945 üzenetére
Valószínűleg az i30-ban is ez az egység van. A motornak az eddigi 85K km alatt hibája nem volt, a 15ezres olajcserék között nincs mérhető olajfogyasztás.
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz kw3v865 #2945 üzenetére
ha sűrűn kapja az olajcserét és a 15kkm nagyon max sött ha tulnyomó részt rövidtáv város akkor max 7500kmenként és 0w30, 5w30at kap akkor tartós 300-500.000kmet elmegy.
tipushiba:
-lánc+feszítőre rá kell nézni. Amelyiket 10w30, 10w40el toltak már 100.000kmnél ugorhat. Ez elvileg a 2019eseket már nem érinti de inkbb rá kell néha nézni.
-katalizátor összeomlás. Ez ritkán össze tud jönni úgy, hogy visszaszív a motor a porból. Ezek a darabok zabálják az olajat. Aki erre van ráizgulva annak ajánlott cserélni egy katalizátort 150.000km környékén és ne gyárit vegyen...Összességében nem rossz darab sokkal tartósabb mint jópár új turbós, de nem is egy régi örökélet+1nap legendás toyota/vw/nissan... motor.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
- Honda Accord - 2009/04. havi - 2.2 dízel - 150LE magyarországi - 265 ezer km, 2025/02.-ig műszaki
- ÚJ ASUS ROG Chariot Core gamer szék SL300
- OPTIDESK - Állítható Magasságú Elektromos Asztal (Garanciális)
- ÚJ Razer Iskur gamer szék
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt// ingyen foxpost
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen