Fekete pont Ősembernek!
Egy OCZ 2x2Gb Flex II 1150Mhz-es memória szettet rendeltem tőle a November 16-i rendeléssel. Megjött a visszaigazoló e-mail, hátra dőltem és vártam a csomagot. Eltelt a 1,5 - 2 hét amit igért szállitásra, de semmi. Mivel már a vásárláskor felvettem MSN-re próbáltam ott elérni de semmi válasz, na sebaj várok. Pár nap múlva láttam neki kiirva msn-en hogy elküldte a postát. De jó gondoltam, holnap már be is szerelhetem, hát nem igy lett.
Úgy voltam biztos a jó magyar posta, majd talán holnap... Hát ekkor se jött! Irtam neki SMS-t hogy küldje el a csomagszámot, mert lehet elkeverték és utánanéznék. Semmi válasz.
Próbáltam hivni telefonon ami külön tetszett, mert foglalt volt a telefonja, egy perc múlva újrahivtam már nem volt foglalt de nem is vette fel. Négy nap alatt próbáltam kb 8-10x hivni, de egyszer se vette fel, de még csak vissza se hivott. Irtam e-mail-t a rambazár-os emailjére, de irtam a rambazár topicba is... se kép, se hang!
Ma végre sikerült utolérni MSN-en, mire kiderül hogy nem is kapott ilyen ramot, nem is postázta nekem sem... tehát egy hónapig vártam a semmire!
Csak azt nem értem, miért nem lehetett ezt már két héttel ezelőtt is jelezni egy mailben, vagy csupán csak felvenni a telefont.
Külön vicces lett volna ha nem az utánvétet választom, hanem előre utalok...
Lehet hogy nekem volt pechem vele, de ilyen gyenge szervezéssel, és "ügyfélkapcsolattal" még életemben nem találkoztam. Remélem másnak több szerencséje lesz.
[ Szerkesztve ]
Start with a whisper, end with a scream!