Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz GoodSpeed #6413 üzenetére

    Nem is az esztétika fog elvinni 27 kilométerre naponta, hanem a sok akku,
    dupla motorral meg fele úton meg lehet állni azonos tempóról, szóval ennél
    az sem áll, hogy ettől a tuningtól veszélyesebb lenne, sőt: biztonságosabb.
    (Arról nem beszélve, amikor hazafelé az emelkedőn megyek az autóúton a
    sáv szélén, mert a járda nagyon szar. Biztos nem állnék neki 8-10 km/h-val
    vánszorogni ott, de 22-25-tel már bevállalom: ilyesmihez kellenek a wattok.)

    B-L-A-C-K masinájával meredek összemosni, mint írtam volt, próbáltam azt
    a gépet, és egy beteg állat, enyhén félelmetes, ha szabad ilyet mondani.:DDD
    Azért szép gumicsíkot húztam kövér gázra a járdán, mert ki kellett próbálni.

    Amúgy ízlések és pofonok, de kinézetre pont nagyon rendben van az a gép.
    Egyszerűen túl erős (nekem). De biztos meg lehetne szokni. Ha mást nem,
    fognám a gázkart és cserélném hosszabb úton járóra: túl idegesnek tűnt.;)

    Ui: milyen garanciáról van szó? Épített rollernél egyedileg alkatrészre lesz a
    gari, nem egyben a vasra. Nem arról van szó, hogy megveszed a frankót, és
    aztán szétmoddolod, hanem arról, hogy külön veszel elég jó alkatrészeket...
    (Megfigyelhető amúgy, hogy a félmillás rollereken is első a fékcsere, mert pl.
    gyárilag hajlamosak alulméretezni. Pedig annyiért már lehetne "frankó" is...)

    Mad Max Kugoon meg már cserélve volt gariban, ami beszart, minden mást
    meg már magam cseréltem és pótoltam, ha kell javítom is, nem a kínaiak...
    Szerk: nem mindenki játszik ám arra, hogy kamu garizással nyerészkedjen.

  • Gsx-rr

    veterán

    válasz GoodSpeed #6413 üzenetére

    Én nem értek a rollerek-hez de az osszes kozul amit lattam a Black-e nez ki a legjobban

Új hozzászólás Aktív témák