Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PociAti

    őstag

    válasz Quent1n #30141 üzenetére

    Lehet, hogy lesz egy látszatidőszak amivel elriasztanak egy csomó rollereset,
    Azokat a bizonyos rollereseket, és ezen van a lényeg. A szabálytalankodókat!

    a magyar rendőrség helyzete jelenleg alkalmatlan arra, hogy huzamosabb ideig rámenjenek a közlekedés 1-1 résztvevőjére.
    A huzamosabb ideig történő ellenőrzésnél léteznek sokkal hatékonyabb módszerek. Szúrópróba vizsgálatok, amikor a szabálytalankodók számára magas a kockázat.

    Abban igazad van, hogy a gyorshajtók mellé az ön- és közveszélyes bérrolleresek is bőven felférnek a dobogóra.
    Na amit linkeltél pad, pont kapufa kicsit, mert nem a rolleres teljes súlyával tesztelték. Innentől kezdve máris torz értéket ad.
    A közlekedési eszköz műszaki paramétereit ellenőrzik.
    Nem azt, hogy szembeszélben, emelkedőnek felfelé, hátizsákos kövér ember alatt mire képes egy félig lemerült roller.
    Ütközéskor (lendület megmaradás miatt) komoly jelentősége van a tömegnek. Ha már ennyire belemész a fizikába, akkor a beleset megelőzése, illetve annak mértékének csökkentése a lényeg. Utóbbit figyelembe véve a nagyobb tömegűek számára alacsonyabb sebesség lenne megengedhető. Örülj neki, hogy nem így van, és a járművet a vezetőjétől függetlenül vizsgálják!

    Egy magánszemély mire asszociál a "tervezési sebesség" fogalma kapcsán, az magánügy. Jogi környezetben számít, ott miként definiálták / definiálják. Nem szokták lespórolni annak részletes kifejtését.

    Közben (a rolleres közösség bevonásával) ki lehetne dolgozni egy normális szabályozást.
    Közel 50 szervezet bevonásával történik az egyeztetés, rolleresek is közöttük vannak.

Új hozzászólás Aktív témák