Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tangerine

    senior tag

    válasz DigitXT #29130 üzenetére

    Persze, én is levettem egy ilyen mutatóujjas szarról a kart, majd a félmarkolatos gázkar vezetékét beforrasztottam a NYÁK-on a hall szenzor helyére, probléma megoldva...

    Nekem igazából nincs problémám a mutatóujjas gázzal, de lehet kipróbálom ezt a félmarkolatost.

    Nyilván nem triviális bekötni egy másik gázkart a gyári helyére, kell hozzá minimum egy forrasztópáka

    Ezzel nem lesz gond, van egy jó pár forrasztópákám. :DDD

    Ha meg tudsz tartani adott gázállást (nyélgáztól eltérőt mondjuk nehéz NEM félmarkolatossal), azt onnantól adott célsebességnek veszi, és csak emiatt kompenzálja, ha emelkedni kezd, mert el akarja érni a célt. Ez semmiben nem változna, ha az Arduino tartaná meg helyetted a gázt.

    Na ezt sem gondoltam. Azt hittem, hogy adott gázhoz adott villany jár a motornak, aztán lejtőn jobban megy vele, dombra fel kevésbé.

    Bizonyos modelleken úgy "kompenzálják" ezt a viselkedést, hogy a vezérlő ugyan érzékeli, hogy lenyelezted, csak van egy felfutási görbéje a gáz jelnek, ami mondjuk 2 mp alatt megy csak végig 0-100% közt, így nem fog hanyatt vágni indulásnál...

    Valami ilyesmi beállítást tud gyárilag a Mantis, hogy mekkora nyomatékkal induljon: "P7 - Initial acceleration. 0=soft, 1=strong"
    Egy darabig használltam a strong-ot, de aztán visszatettem a soft-ra. Jobb az akkunak, gumiknak, meg nekem is. :DDD

    Lehet, hogy a gari megőrzése végett veszek egy másik LT01-es kijelzőt, és azt buherálom. A gyárit félrerakom. Azt esetleg lehet tudni, hogy a km óra állást a kijelző egységben tárolja, vagy a vezérlőből jön? Azaz az új kijelzővel nulláról indul a km, vagy látni fogom a régi óraállást?

Új hozzászólás Aktív témák