Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Gurulunk, WAZE?!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Meggyi001: Eldugott helyek Párizsban, amiket jó eséllyel még nem láttál...
- Meggyi001: Eldugott helyek Párizsban, amiket jó eséllyel még nem láttál... 2. rész.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
bajnokpityu
#16068
üzenetére
A Ninebot Max G30 a legnagyobb a pálcikarollerek között, 65km-es a hatótávja.
Hátsó kerekes a hajtása. Ez emelkedöknél jól jön, nem kell "ránehezedni" a roller elejére, nem tud a kerék kipörögni.
350W-os a motor, és dobfék van elöl.
A kollega feljebb nem jól írta, a G30LE sem tárcsafékes, azon is dobfék van.
De egyébként ez a dobfék tökéletesen teszi a dolgát, ha erősebben fogna be, fejreállna a roller, szóval kb felesleges ide a tárcsafék.Idehaza a G30E "II"-t lehet megvenni, ez annyiban tér el, h a kormányoszlopon plusz fényvisszaverő matricák vannak, plusz a hátsó sárvédön nagyobb a hátsó lámpa, ill. rendszámtábla tartónak van kialakítva hely, (fel lehet csavarozni).
Ezek vannak belöle:
G30D német verzió 20km/h
G30E EU verzió 25km/h
G30P global (USA) verzió 20mph20mph =~ 30km/h
Az L verziók (G30LD, G30LE, G30LP) pedig ezeknek a kisebb akkus verziója (picit rövidebb, és a platni is rövidebb), 45km-es hatótávval.
Létezik még gen1, és gen2 motortípus.
A G30D, G30E kapja a gen1-et, a G30P a gen2-t.Különbség:
Gen 2: végig tartja a 30km/h-t, mindegy, h az akksi meddig van töltve.
Gen 1: az akksi töltöttségével összefüggve csökken a végsebesség 25-ről fokozatosan 18-ig (30%-os akksinál).A G30P idehaza nem vásárolható meg, csak külföldi oldalakról kuponokkal kb 250ezerért.
Tehát nincs rajta pluszban nagy akksi a kormányon, az másik típus volt, nem ez.
Az F40 ezzel szemben tárcsafékes, és elsö kerék meghajtású.
A Segway is áttért az elsőkerék meghajtásra, legalábbis sz F sorozat, D sorozat már ilyen.A töltőcsatlakozó nyilván jobb helyen van, de hát ez a legkevesebb.
Az F30 és a G30/G30LE is tömlő nélküli kialakitású levegős kerekű. Pneumatikus, ahogy a kolléga is írta feljebb.
-
ρσгτσ
addikt
válasz
bajnokpityu
#16068
üzenetére
Pneumatikus.
G30LE -nél a motor IPX7 vízállóság.
Továbbá F40 -nel szemben ő hátsókerekes, hátul elektronikus, elöl tárcsafékkel.Szerk.:
Jah és szintén tekerős csengő van, amiért én sem vagyok igazán oda a G30E II -n...de ez legyen a legnagyobb probléma. Sokan panaszkodnak rá, hogy elkezd zörögni. Nálam is így történt, lassan utána kell néznem hogy kell leszerelni.F40 -es szerintem jobb a töltő csatlakozó elhelyezése. Nekem jobban tetszik a taposó része, és 100 helyett 120 kg a terhelhetősége.
Nagyobbik G30 -asnak nagyobb a taposó része is, mint az LE -nek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- sziku69: Szólánc.
- Heroes of Might & Magic: Olden Era
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Íme az új Android Auto!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- BESZÁMÍTÁS! MSI H310M i5 9400F 16GB DDR4 240GB SSD 2TB HDD RTX 2060 6GB THERMALTAKE VERSAH17 600W
- AMD AM4-es HP OMEN 25L GT12 alaplapok - B550 chipset
- LG 49SE3D-B 49" FullHD LED Monitor
- 2db UK billes (146 / 147) - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő

