Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Somatom #12744 üzenetére

    Annyiban egyetértek, hogy ennyire korlátozott sebességgel nagyon (túl)
    sokat kell rajta állni, úgy meg annyira nem nyerő.:K Viszont, autózáshoz
    hasonlítani költségben: az is irreális.:R Napi 2000 Ft csak a parkolás,
    ha nincs ingyenes. És általában nincs (Bp). (A dugó/benzin/amortizáció
    járulékos veszteség: nekem a parkolás kizárta teljesen az autót. Viszont
    a BKV elég sz*r volt, így tizen pár éve motorral járok dolgozni.:K) A roller
    akkor jött a képbe, amikor 2x7 km-re bulinak tűnt. Végülis: az volt. Aztán
    13 km-re költöztem, azt meg már nem bírta volna egy akkuval, meg fene
    se akart sokáig állni felfelé: dupla motor, tripla akku, teljesen jó volt. Oké,
    segített, hogy 35p körül legyen az út, hogy 40 km/h volt a végsebesség.*
    (Meg hát emelkedőn 1000W alatt nem is érdemes próbálkozni, túl lassú.)

    Ui: anno 350W-tal, külvárosi bicikliúton, kevés lámpával bruttó 24 perces
    köröket mentem ~7.7 km-en, ami közel 20 km/h átlag, úgy, hogy annak a
    vasnak vége volt 25-26 km/h-nál, tehát nem lehetetlen vállalkozás. Annyi
    a probléma, hogy 3x ennyi távon egyszerűen fárasztó, és hát nem 1 óra...

    *: vagy mégsem, hiszen ezt is még a 36V akkuval mértem: 28 km/h max.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés