Hirdetés

Keresés

Hirdetés

CyberSecurity Connect - blended learning, valódi labor kísérletezésre. Kiberbiztonsági képzés profiktól!
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)

Új hozzászólás Aktív témák

  • PociAti

    őstag

    válasz mézespálinka #10620 üzenetére

    A 300 W körüli érték a már meglévő szabályokhoz történő harmonizáció miatt lesz majd annyi, amennyi. Pedelec, Tornádó és egyén kerékpárúton közlekedő járműveknél ezt szabták meg. Ez a kiindulási alap.

    A fizika halkan azt súgja, az e-roller lehetséges hogy nem való mindenkinek.

    Kérdésedre válaszolva: közvetlenül az ütközés pillanatában mindegy, hogy a jármű 100W-os vagy 10.000W-os járművel érte el azt a statikus 25 km/h sebességet. Ha gyorsulás, azaz lendület változás közben történik az ütközés, akkor már nem mindegy, mekkora teljesítményű járművek ütköznek.

    És nem véletlenül adtak meg sebesség mellett teljesítménylimitet is. A maximális sebességre nagy tömeget sokkal hosszabb úton lehet felgyorsítani. Mondjuk egy kereszteződésektől mentes, egyenes és sima felületű úton 200-250W körül is el lehet érni a 25km/h-t, de ezek nem is veszélyes szakaszok.
    A saját Xiaomi 1S rolleremen, mely 250W-os sem használom a sport módot, mert az már túl dinamikus, kereszteződésekben (amikor igazán számít), sokkal kiszámíthatatlanabb, ezáltal veszélyesebb lenne a mozgásom.

Új hozzászólás Aktív témák