Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Segway-Ninebot Kickscooter Max G30E II elektromos roller
- LDNIO A6140C 140W GaN Super Fast Desktop Charger
- Hiányzik a gamer érzés
- Szólánc.
- Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- E91 blog 2. rész
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Mindent a StreamSharkról!
Aktív témák
-
Muton
addikt
régebben említette valaki, h van Bp-en olyan bolt, ahol odaadják a nyerget kipróbálásra. melyik ez a bolt?
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
szóval akkor bemegyek a boltba és kérhetek tesztülést?
amúgy ahogy nézem honlapjukat, a nyergeiken nincs túl nagy anatómiai nyílás. pl a speci alias-on szélesebb is, illetve sokkal előrébb nyúlik. 4-5 órás túrákra nem lenne jobb egy anatómiaibb?
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz sestertius #39143 üzenetére
én nemrég vettem 520-at, eddig rendben van. illetve 200 HUF-ért lehet hozzá kapni műanyag leszedő izét, szóval 520+speckó kulcs+söröshordó=540
mód.: amúgy még jó, hogy nem dobtam ki a taposó pedált, mert meg akarok tanulni megállni álló helyzetben. gumiszobám me(')g nincs
[ Szerkesztve ]
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
meg szeretnék tanulni egyensúlyozni, hogy álló helyzetben se dőljek el. van erre módszer? a nyergen ülve, vagy kiállva érdemes elkezdeni? egyből álló helyzetben, vagy egyre lassabban gurulva? gondolom az spd-t cseréljem vissza taposóra, úgy kevésbé fájdalmas
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz Narancs #39691 üzenetére
ha csavarhúzót raksz a mélyedésbe és kalapáccsal ütöd a végét, (persze úgy, h minél jobban közelítse a csavar síkját és legyen merőleges a sugárra) akkor sem jön le? én kiskoromban leszedtem ezzel a módszerrel a sort (meg másik kalapács nyelével kitámasztottam, h ne forogjon)
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz Vasinger! #39744 üzenetére
én diákként anno hordtam újságot, és néha kellett valami tojáslapra nyomtatott reklámújságot is kivinni. na az olyan kurva nehéz volt, hogy az első kukáig alig bírtam elvinni az elosztótól, nem hogy kihordani.
szóval qkázd ki az egészet, ha nincs ellenőrzésjobb módszer, ha az egyik oldalon kezdesz, majd vissza a másik oldal. ez gyorsabb, mint a cikázás. persze csak akkor, ha _mindenhová_ kell dobni. pl napilapnál már cikázni jobb.
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
sajnos 2 hét kihagyás után ma volt a 3. tekerésem. alig bírok menni 20-as átlagot, a régebbi 24 helyett. az a baj, hogy nem bírok huzamosabban úgy tekerni, hogy megemelkedjen a pulzusom, mert egyből meghalok. és még így is gyakran van hányingerem. szerintetek két hét kihagyás következménye (és kisebb távokat kellene mennem bemelegítésképp), vagy azért lehet, mert most kevesebbet eszem, tekerés előtt se nagyon?
szerk: vagy a meleg?
[ Szerkesztve ]
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
minden érdekeltnek:
tegnap letakarították Szentendre felé az ártérben lévő bicikliutat. persze elég érdekes eredménnyel
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
egy új nyerget kb hány kilométer/idő után illene megszokni, ha feltesszük azt, h méretben és formában passzol?
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz szatocs #40340 üzenetére
ilyenem nekem is volt, azt hittem, h középcsapágy, de nem, mert kapott új csapágyat, és folytatta a hangot. a hátsó agy is szét volt szedve, nem volt gond azzal sem. szóval vagy a küllőkkel volt gond, vagy a pedál csapágyával, de egyszer fogta magát és megszűnt a hang
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
A Bátori úttól a Kossuth utcáig milyen átlaggal mentek fel a Hidegkúti úton?
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
hány kilót veszíthet az ember a súlyából, ha dehidratáltan jön haza egy 3:21-es tekerésből?
a ~1 kiló reális lehet?Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
Ariadne, Tamoo, Xantomas:
akkor hozzátok képest is sokkal kevesebbet kell innom, mert vérharc megy az albiban, h ki éri el először a 80 kg-ot a győztes kap egy hordó sört, ha produkál egy fotóval hitelesített mérlegelést. azzal majd lehet pótolni a folyadékhiányt
de ha reggel (hajnalban), tekerés előtt mérlegelek, akkor az valós értéket ad, nem? mert jó lenne, ha zsír-csökkenést is előidézne a tekerés, nem csak dehidratációt...
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz Ariadne #40497 üzenetére
félreérthető voltam. alapjában én is sok vizet iszom, itt arról az alkalomról van csak szó, h ha pl már 82 vagyok normális esetben és egy tekerés során kihagyom a megfelelő vízivást, h pl 79-re essen le a túlzott dehidratáltság miatt, ekkor jól megnyerem a sört, és visszaiszom magam 82-re
de normál, nem határ közeli tekerésnél iszok rendesen, literszámra.
csak azt nem gondoltam, h 3-5 kilókat is lehet veszíteni tekerés alatt.amúgy haladok szépen, 105 körülről indultam, most 87 táján vagyok. ja, és ha meglesz a valós 80 (valós: megfelelő kajálás, folyadékbevitelt követő reggel, wc után ), akkor meglepem magam egy normális bicajjal. idővel majd én is tudok veletek menni tekerni
bpogta: sikerült egy 3 éves postra válaszolnod
[ Szerkesztve ]
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
ez de ismerős
megyek le lépcsőn, fékezem és kanyarodok, erre majdnem lejött a külső a felniről 1 báron volt. most felfújtam 2,5-re, egyből tudok 28-30-al tekerni aszfalton. viszont pattog rendesen, ma sikerült a hátsó kerékbe egy jó kis 8-ast beletenni, pedig vigyázok rá. szóval hátránya is van. ja, eddig homokon viszonylag stabilan ment, most meg felfújva csúszkál oldalra, mint állat.Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz #56474624 #40585 üzenetére
egy 17-18 éves exage agy, alap felni és acél küllő kombótól az is jó, h eddig kibírta.
amúgy már érik egy új bicó, szóval csak kiszedem a 8-ast addig, és még jobban vigyázok rá, új kereket nem fűzetek.
de ki van már nézve egy 24 küllős mavic kerékszett, szóval az új bicaj kerekeinek a napjai is meg lesznek számolva
szerk: jut eszembe, lehet, h csak a külső figyelt meg, bár erre kicsi az esély. megyek is le megnézni
[ Szerkesztve ]
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
-
Muton
addikt
pff. nekem csak a vizes ballon volt 8k, táskával 25. és még jöhetnének rá 11-ért a hőtartó thermo-borító elemek. szóval 3500-ért örülj a gumivíznek is
amúgy régen a szar műanyagból készült cuccoknak volt meg az a tulajdonságuk, h megjegyezték a beléjük töltött cuccok ízét. ezért lehetett csak vizet rakni beléjük, mert pl egy tea után nem lehetett kimosni a tea ízét. csak felülírni mássalde azért 'lassú víz, ballont mos' elven ugorj neki párszor mosogatószivaccsal, hátha helyrejön
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz #56474624 #40606 üzenetére
nem gond az ára. a gong az, hogy a fogaskerekek oldalán van, szóval szedhetem ki a kereket, le a sort, h be akarom rakni az újat. majd centrírozás. az ilyen projekteket meg legjobban elkerülni szeretem, hideg sörrel felszerelve is. bár már bovdent is kell cserélni, láncot mosni, szóval majd rászánok egy fél napot. valamikor addig meg bírja ki 31 küllővel
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz #56474624 #40628 üzenetére
jó kérdés majd ma megszámolom, h 32 vagy 36. de szerencsére csak 1 küllő figyelt meg. eddig, mert ma meghajtom, ahogy tudom, mert vasárnap megyek nyaralni, szóval lesz kiesés rendesen
amúgy a kinézett 24 küllős mavicról írták, h simán össze lehet hozni a küllőelhagyást, szóval tartok tőle picit, viszont qva jól néz ki. az meg ugye fontosabb
az aeronak örülök, sokkal könnyebb így tekerni. lehet, h kiveszek még hármat, meg négyet az első kerékből is
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz Oracle #40638 üzenetére
dupla
szerk: Undoroid
én meg vagy 2 hete mentem kempingel, anyukámnak még az van
nagy feeling. csak most nem mertem szétnyitni, mert már régi a bicaj nagyon, de gyerek koromban mindig félig szétnyitva közlekedtem vele, király volt nagyon
amúgy szerintem elég masszív bicajok, sokat erősíteni nem hiszem, h kell rajtuk. azokban még volt anyag[ Szerkesztve ]
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz Undoroid #40641 üzenetére
na igen, a kanyarodás volt a legjobb rész. régi szép emlékek
külső ügyben: két katalógust néztem át, de olyan mintájút nem láttam. lehet, h ideje lenne váltanodOracle: én pont azért hagynám ki. ki tudja mennyit és mekkorát kapott már. az meg nem a legjobb, ha letörik a kormány menet közben és az ember feje meg belecsapódik a kormánycsapágyba
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz Ariadne #41177 üzenetére
csak elvileg nem ér a hátadhoz a táska. ha a 3 literes ballont teletöltöm, akkor egy vékony csíkban az emberhez ér. persze ez nem baj, mert a hűtött víz a hátnak is kellemes.
amúgy tényleg nem nagy a táska, de azért pakolható. én nemrég beleküzdöttem egy asztali ventilátort a dobozával együtt (ami lapra volt hajtogatva) szerencsére a varrás kitartott, de látni rajta, h az ilyen terhelést huzamosabban nem viseli elés a hálós távtartó megoldása tényleg zseniális. ha szétmegy, újra race exp air-t fegok venni, nincs alternatíva
max annyi upgradet talán elviselne a cucc, hogy a beépített sárga esőkabátját ki lehetne cserélni egy neon-zöld-re, de ez sem életbevágó
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
mennyi a kerék felfújásától eltelt idő mondható 'normálisnak' a 3,5-ről 1,5 bar-ra való nyomáscsökkenéshez?
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
át lehet rakni az új sport trackerbe a régi edzéseket valahogy?
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz Vasinger! #41706 üzenetére
én általában meg szoktam. tegnapelőtt már azért is megérte, mert egy olyan egyedi rugózással szerelt bicót láttam, h csak na. a villája merev volt, de a kormánycsapágy alatt volt valami cucc, ami miatt mégis rugózott, és nyilván hatékonyabb a rendszer, mint egy becsúszós, mert ott tuti, h nem volt torzulás/súrlódás.
de amúgy az eseteim 90%-ban külföldiekkel hoz össze a sorsmiért, Te nem a fényezés alapján veszel biciklit?
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz venember83 #41707 üzenetére
egy ilyen biciklihez ott is kevés lennék, ahol el tudnék vele menni
az a fő problémám, h a star sx (az am, nem ami a képen van) az nem kényelmesebb-e? szóval ha eladom pl a tesóm kocsiját titokban, akkor nekem, mint hobbi biciklisnek melyik lenne jobb? hétvégi tekerésekre, esetleg egy-egy versenyre (amin nem eredmény-centrikusan indulnék)
amúgy a vázuk nem ua, csak más a tag és a teló?
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
nem olyan volt, mert ott talán valami rombusz alakban voltak pici lengőkarok, de az elv kb ilyen volt. meg volt hátsó rugózása is, de még olyat sem pipáltam. legközelebb fotózni fogok, ha ilyen bicajt látok
Ariadne: idővel össztelós kell, mert anélkül a laikus ismerősnőim azt sem nézik ki belőlem, h a leendő gyerekeimet meg fogom tudni tanítani biciklizni
meg hát az eye candy-nek sem rossz[ Szerkesztve ]
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz venember83 #41713 üzenetére
szóval azt mondod, h a 100-as első út az elég lenne egy merészebb (Mo-i) hegyről lejövetelhez is? mert akkor meg is lenne a befutó
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz venember83 #41717 üzenetére
köszi! akkor megvárjuk az Ő véleményét is.
bár talán csak akkor lenne égető a probléma, ha egy nullát lecsípnének az árbólMuton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
-
Muton
addikt
ilyet már láttam. valami orosz megoldás, amiben van egy 6-os váltó, ha jól emlékszem
Manitou: ezek azért jók, mert nem torzul a rugó fékezés közben. a bmw csinált még anno érdekes bicajokat, ott a motorjaikon alkalmazott agymenéseket használták
minap láttam egy régi bmw bicajt meghirdetve 600-ért. egy olyan is lehet megoldás, ha van az embernek pénze
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest