Hirdetés
- bambano: Bambanő háza tája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Megszorítások a Max előfizetésnél.
- sziku69: Szólánc.
- sh4d0w: Az Oracle hack
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- vrob: 1991 - játék a PC-n
Új hozzászólás Aktív témák
-
csibe1
addikt
Nagy változás jön a magyar jogosítványoknál
"A két kategóriához úgynevezett gépjárművezetői képesítési igazolvány (GKI) megléte is szükséges, ötévente pedig kötelező jelleggel ismétlővizsgát kellett tenniük a hivatásos sofőröknek, a rendelettel azonban eltörölték a megújító vizsgát. Ez az intézkedés jelenleg 40-50 ezer embert érinthet Magyarországon, a könnyítés után megjelenő új belépőkkel pedig ez a szám tovább emelkedhet."
Akkor ezután már nem kell 5 évente GKI-ból újravizsgázni?
-
csibe1
addikt
válasz
Avicularia #18911 üzenetére
Sok sikert hozzá, ezután majd hátha még kevesebben akarnak arrafelé menni, és aki kiment hozzájuk dolgozni az is jó eséllyel elhúz máshová.
A másik verzió, hogy a napsütés miatt mindenki rendesen le fog lassítani... -
csibe1
addikt
"Ez meg sok magyar embernek egy heti nettója."
Az ingázóknak meg talán két napi bére vagy kevesebb.
Az meg már más kérdés, hogy miként állapítják meg ki az ingázó."A díj két évre szól, ebből 140 euró levásárolható az osztrák boltokban"
Szóval akkor két évre 20 euró, az havi 0,8 euró.
Viszont ha bárki épp az ismerőshöz menne át látogatóba, két faluval arrébb...Ez a része már érdekesebb:
"Az új szabályok július 3-ától lépnek életbe, az átkeléseket a díj megfizetése mellett engedélyeztetni kell az osztrák hatósággal, a kérvények indokoltságáról egy osztrák szakértői tanács dönt. A polgármester szerint az lehet a megoldás, ha új átkelőhelyeket építenek."Ezt lehet fordítva is játszani, ez főleg Sopronban volt divat ahogy mondták.
A "kedves sógorok" egy csomó magyar autóst megbüntettek valami apróságért.
A soproniak meg az összes osztrák rendszámost akit megláttak, hogy azért ők is érezzék a törődést.Azt viszont nem írták, hogy melyik osztrák hatósággal kellene egyeztetni.
Meg minek is??Amúgy meg menjenek a csába, ha nálunk is ezt csinálnák tuti mindjárt rosszul lennének.
-
csibe1
addikt
"Szerény véleményem szerint azért érdemesebb kívülre rakni, mert a fényben az uv a legfőbb energiaszállító.
Ez simán átmegy az üvegen, beleütközik az akármibe, ott az energiája egy részét leadja, ettől megnyúlik a hullámhossz (eltolódik infra felé) aki viszont már nagyrészt beleakad az üvegbe. Nyilván segít, hogy egy eleve fényes felületre jön a fény, és nem a fekete függönyre, de ha már át sem tud jönni az ablakon, az a legjobb."Ebben igazad van, de inkább csak akkor érdemes kívülre tenni ha a napi vagy a hétvégés pihenőre állsz meg. Amikor otthagyod a személykocsit 2-3 hétre a telepen akkor nem olyan jó megoldás.
Előfordult, hogy a második hétvégén én szedtem össze valakinek a fóliát a telep másik sarkából, mert elvitte a szél. Az autó felső részét takaró ponyvával hasonló a helyzet, azt is le tudja szedni a szél. -
csibe1
addikt
Sok sikert, hozzá, hogy a tróger cég, diszpó egyebek helyett te oldjad meg a problémát; totál ingyen.
Pár jelző beugrott erről...
Lassan majd csak kapsz egy idegösszeomlást, szélütést, infarktust, akármit.
Aztán majd rájössz; ha túléled, meg lesz még annyi eszed, hogy fel is fogjad.
Ezen meg is sértődhetsz, de sajnos nem egy embert láttam akivel nem foglalkoztak a balesete után, hiába csinált meg mindent is... -
csibe1
addikt
válasz
HoTaZo #18378 üzenetére
"Azokat sem értem, akik a kezükkel köszönik meg, ha helyet adok nekik. A láb intés sokkal logikusabb."
Nem vagyok nagy fizikus, de szerintem ha kézzel intenek akkor sokkal könnyebb kompenzálni a kilengést, mint ha lábbal integetnek.
Aztán lehet, hogy tévedek.
Én tuti nem állnék neki "lábbal integetni" senkinek.
Aztán meg ha elcseszi, és véletlenül megrúgja a váltót vagy a féket, akkor meg odaesik eléd az útra. -
csibe1
addikt
válasz
Avicularia #18196 üzenetére
"Csodálom, hogy nálunk még nem terjedt el ez, mert itt nincs minimálbér, annyiért dolgoztathatnak legálisan amennyibe megegyeztetek."
Ezt kifejthetnéd kicsit bővebben.
A végén még kiderül, hogy havi 1 forintért is lehet Magyarországon dolgozni. -
csibe1
addikt
válasz
Qtya123 #18121 üzenetére
"Hát eddig az van, hogy mindenhol megy a huhogás a 400-450e Ft nettó bérigényemre... (nettó 400 egyébként a jelenlegi helyemen). "
Igen, dolgozz fele annyiért négyszer többet, és akár még hétvégén is.
Vicces cégek vannak...
A másik kedvencem, hogy adj meg egy bérigényt. Hmm, ha megadom a végén még infarktust kap a HR-es
Aztán csodálkoznak ha pár hónapig nincs senki a hirdetett állásra.
Azért az valahol csufi, hogy úgy kell licitálni a fizetésre; és aki a legkevesebbet mondja azt veszik fel a végén? -
csibe1
addikt
válasz
Somatom #17270 üzenetére
Pedig annyira tolják ezt az automatizáljunk amit lehet dolgot.
Akkor meg majd csak pislognak ha túlméretesre pakolja az okos emberke az önvezetős kamiont, és a lerakón az automata átvevő meg nem szedi le; a kamion meg ott áll pár napot, mert érzékeli, hogy még mindig nem szedték le. -
csibe1
addikt
Linkeld be a késes topikba!
-
csibe1
addikt
válasz
Freiherr #16367 üzenetére
Te hány dafossal beszéltél?
Amúgy vehetsz akármilyen kamiont, ha ugyanaz a gyárilag típushibás blokk van benne; ugyanúgy megadja magát, tökmindegy milyen lógó van az elején.Szerintem nem a te véleményed támasztja alá, hogy a Scaniával nem volt gond.
Az avatar ugyanaz, de azért néha olvasd el a betűket is a képek alatt.
-
csibe1
addikt
válasz
Qtya123 #15977 üzenetére
"Ja, nagyszerű, 23 napra, ha átmész háromszor az angolokhoz, plusz 2000 km-el túlteljesíted az elvárt futást, akkor akár 775e Ft-ot is kaphatsz.
De ha nincs benne angol és nem tiprod túl a kilométert, akkor 23 napra 690e Ft. Míg nálatok fele ennyire 700e. Jó nyilván magyar vs német cég."Akkor ha jól értem, a plusz 2 ezer km-re és 3 angol fuvarra adnak 85 ezer forintot?
Remélem vicc, mert komolynak elég durva lenne
Ezt melyik barom találta ki? -
csibe1
addikt
Már ezelőtt 2 évvel is divat volt, mert nem találtak embert.
A cégtől kirúgott full alkesz barmot pár hónap múlva egy zsír új Volvoban látták.
Most erre mit mondjak, hogy ha nekik nem tűnt fel akkor nem gond?
A baj csak az, hogy nem egyedül megy az úton.Anno volt egy olyan személyautó prototípus (lehet BMW, de nem biztos), ami csak akkor indult el ha megfújtad a gyárilag beépített alkoholszondát.
Ha ezt bevezetnék elég sok fuvar megkésne, rendesen meglepődnének pár helyen.Amúgy tényleg nem kell sok a balesethez; rossz helyen, rossz látási viszonyok között félrenézel 2-3 másodpercre, és meg is van a baleset.
Pár éve volt ilyen itthon, mert a sofőr a rádiót akarta állítani, a leállósávban meg éppen igazoltattak.
A leállósávos igazoltatásért meg simán járna a az alulról indított mandulacsiki a kitalálójának. -
csibe1
addikt
válasz
Qtya123 #14975 üzenetére
Fél éve voltam a kormányablakban, már nem tudom mit intéztem.
Kártya nuku, telefonon csekkbefizetés opcióval azonnali utalás nuku, gyerünk a postára csekket befizetni, mert csak azt fogadják el.
Majdnem mondtam valami rondát az ügyintéző csajnak.
A postán persze nem voltak sokan, ááá dehogy.
Éppen csak rengetegen, majd egy óra alatt sikerült eljutni az ablakig, hogy fizethessek.
A vicc, hogy igazából a hivatalban se tudták megmondani, hogy miért csak a befizetett csekk a jó?
Ütni kéne a marhát aki kitalálta. -
csibe1
addikt
A kamionos lány esete a drága üzemanyaggal
Megszűnik a GKI megújító vizsga 2022 nyarától? Utánajártunk
3000 eurós, egész Európára érvényes kamionos minimálbér bevezetését javasolják
79 indiai gépkocsivezetővel bővíti csapatát a Waberer’s, az első 19 ember a jövő héten érkezik
2025-ben már a német autópályákon közlekedik a MAN önvezető teherautója
Remélem az indiai sofőrös meg az "önvezető" kamionokon lesz matrica, éjjel is világítós, hogy fel lehessen ismerni őket a sötétben.
-
csibe1
addikt
válasz
HoTaZo #14539 üzenetére
"Az Európában uralkodó parkolóhiány gyakran arra kényszeríti a gépjárművezetőket, hogy nem biztonságos parkolókban álljanak meg, amelyek nem őrzöttek és nem is beláthatók. Gépjárművezetői nem tudják pihenésre használni a megállást, mivel folyamatosan fennáll a veszély, hogy megtámadják őket."
Előfordult már olyan is, hogy az őrzött parkolóban vágták végig a ponyvát.
Az csak véletlen volt? -
csibe1
addikt
válasz
philoxenia #14306 üzenetére
Attól függetlenül vicc a 3ezer napidíj, az havi 90ezer.
Annyi a minimálbér Magyarországon?[link]
A szakmunkás bér nettó 173ezer, az egy napra 5760ft.
Érdekesen számolnak egyes helyeken, mit ne mondjak...
Azért persze kamionozz, és itthon, mert az tök jóóó... -
-
csibe1
addikt
válasz
Qtya123 #14060 üzenetére
"De amúgy, ha belegondol az ember a kamion is arról szól, hogy felkelsz az ágyból és kormány mögé ülsz. Majd parkoló és minden nap ugyanez. Ez is ugyanúgy, ugyanolyan, valahogy mégis más."
Embere válogatja ugye, kinek mi unalmas.
Inkább a melóhelyre való viszonylag hosszú utazás idegesítő, szerintem.
Menet közben hallani a sok blabla dumát, páran útközben elmesélik az életüket (van aki kétszer is)
Másrészt ha úgy van akkor napi két óra megy el utazással, hogy robotolhass.
Persze, hogy elege lesz az embernek, 2 óra a semmibe, ha nem tudod magad elfoglalni közben. -
csibe1
addikt
"Hát, az angol tudósok is bebizonyították már, hogy egy munkahelyen kb 7 évnél van az a határ, ahol megunja az ember, és váltani érdemes."
Uhh, ez szép volt.Aztán Kanada meg már smafu?
[link]Bécsben is betiltották a kötelező oltás elleni "szabadságkonvojt"
Folytatódnak az oltásellenes tüntetések Kanadában
Kanadában a keletitől a nyugati partig, mindenhol tüntetnek az oltásellenesek
„Szabadságkonvoj”: kanadai kamionosok a kötelező oltás ellen
-
csibe1
addikt
-
csibe1
addikt
Ez a topik szupertitkos, 87 féle azonosítóval, minimum a fél falu kezességével, a rokonság jóváhagyásával, a bárakármilyen láma tanusítványával (aki a tibeti hegyek tetején lévő kolostorban található, és 2 mázsa keksz lekaszálása után adja meg a papírt), és a kanadai jegesmedve megfejése után láthatják csak, hogy ide meg más hasonló kamionos topikokba mit írtak.
hehehehehehhe
Ezt súgták vagy magadtól jött, jósdában mondták, megálmodtad?Nyugodtan fuss neki megint: az egész már ott megbukik; hogy minimum 2 hetet kint kellene lenni külföldön, távol a családtól, meg egyéb forró nedves dolgoktól.
"ennek tökrében döntenek"
Ez azt jelenti, hogy a töködnek döntött tükörrel szemben lévő tükörben lévő kép alapján? -
csibe1
addikt
válasz
HoTaZo #14021 üzenetére
"Viszont, mi van akkor, ha a váltást várod, de az késik, vagy ő visz haza, mert az útba esik, s így több lesz a heti pihenőd 45 óránál?"
Ez miért gond? Inkább több legyen, mint kevesebb.
A nem is olyan kedves francia elvtársak rendszeresen nézik az előző pihenőket, és ha csak 9 órás pihenőket találnak akkor simán megbüntetnek.
Akkor mi a helyzet? -
csibe1
addikt
válasz
Qtya123 #13829 üzenetére
Mondasz valamit.
Nem mindenki áll át olyan könnyen, főleg ahogy telnek az évek.
Ismertem olyan sofőrt aki megmondta, hogy az éjszaka alvásra való; alszik a diszpó meg a főnök, és ő is azt teszi. Neki amúgy se sok volt nyugdíjig, úgy gondolta ő már nem fog éjjel is hajtani akármelyik hülye tipródik vele. -
csibe1
addikt
"Lesz egy új dolog, ami a huszonnyolcadik féleképpen fog bimbammolni."
Amikor már annyira fáradt az ember le se füttyenti, hogy mi bimbammol, nyivákol, sípol vagy éppen visít mellette.
Elbólint akár csak pár másodpercre is, aztán jónapot...
Utána meg ha baj van akkor megy a csodálkozás, hogy miért volt a csatt.
Biztos üde, és tök fitt mindenki két hét hét összevissza alvás után. -
csibe1
addikt
Mindig azt a lovat ütik amelyik a legjobban húz...
Lehetőleg minél kevesebb pénzért.Múltkor beszéltem ismerőssel, ott osztrákban 40 órás munkahét van, ha 3,5 nap alatt van meg a 40 óra akkor annyi alatt. Utána pakolás, és irány haza.
Egyik helyen kérdezték, hogy hová mennek csütörtökön délután 1-kor, még nincs vége a munkaidőnek.
Mondja, hogy letelt a 40 óra, túlórát meg nem fizetnek.
A fószer meg csak lesett, hogy de meg hát.
Elköszöntek aztán jöttek haza.
Senki sem szeret ingyen dolgozni, a sztahanovista hülyéket kivéve. -
csibe1
addikt
válasz
Somatom #13712 üzenetére
Ákkcijós csáján gumikacsa jó lesz?
Blekk frájdéjbú maratt, állandóan belebotolnuké a rakktárrba.
Occsóóóó, vigyed, kamijonna gyüssz kapó kedvezmínyt ha eviszed a maradék raklapt, kiscsiség tört, ajándík.Amúgy ez is valami kurrens méret, ez a 220x90cm, hogy ennyiért osztogatják?
Autóguminál is van olyan méret ami drágább, és van olyan autó amire nem tehetsz más méretet, mert meghülyül a fedélzeti komputer az eltérő méret miatt.
Megnéztem pár helyet, de 200 hosszú volt mindenhol.
Jysk találat a 220x90-re: [link]
Esetleg írj a DAF-nak, hogy akkor küldjenek hozzá lepedőt, ha már ilyen elcseszett méretet hoztak össze. -
csibe1
addikt
válasz
Somatom #13576 üzenetére
Jó kérdés!!!
Attól függ mennyire kötődsz azokhoz a könyvekhez. Ha nem igazán akkor hirdesd meg őket, lehet valaki még jó pénzt ad értük.
A terepasztal az gondolom érzelmi értéket is képvisel, annak kellene helyet találni; ezt igazából te tudod.
Az is egy verzió, hogy szerzel valami kisebb tárolót a könyveknek, terepasztalos dolgoknak meg egyebeknek (kivinnéd a konténer mellé), hogy kiadhasd a lakást ha nem ott laksz.
Utána kellene nézni az áraknak, mert lehet jobban járnál, és a konténernek meg a lakókocsinak bérelt placcot is meg tudnád venni a végén. -
csibe1
addikt
-
csibe1
addikt
válasz
HoTaZo #13571 üzenetére
Szerintem azért valamennyit mégis spóroltál; főleg azzal, hogy nem vettél meg igazából felesleges dolgokat csak azért, mert akciós volt.
Anno vettem csomó kütyüt, mert épp olcsó volt; aztán eltűnt, elhagytam, elajándékoztam, ott maradt valakinél (végülis ez is az ajándékozás egy formája).
Egy ideje igyekszem csak azt megvenni ami tényleg kell, és lehetőleg hasznos is.
Nagyobb részben sikerül is, szerencsére. -
csibe1
addikt
válasz
Somatom #13565 üzenetére
A műszaki osztály, meg a lámpák, meg ez, meg az...
Egy ideje igyekszem mindig ötször átgondolni, hogy tényleg kell-e az a hirtelen megtetszett kütyü.
Elsősorban, mert nincs mindenre keret; másrészt meg ha lenne keret, akkor a végén külön raktár kellene a cuccoknak.
Most is vettem két lámpát akkuval, meg két bitkészletet.
Ez volt az önmegtartóztató verzió
Pedig csorgott a nyálam pár akciónál
Meg az itt mutogatott sajtoknál is, bár mostanában ritkábban eszek sajtot. -
csibe1
addikt
válasz
KAMELOT #13500 üzenetére
Pontosan, a legjobb amikor Angliában keresed a címet.
Meguntam, aztán megkérdeztem egy ép útba eső cégnél (pedig minimáis az angol tudásom), aztán kiderült, hogy már kétszer is elmentünk a célnek megjelölt cím mellett. Ahová bementem érdeklődni, ott simán megkeresték, felhívták az adott céget; nem volt semmi gond, meg is mutatták térképen.
Ez a céges diszpónak nem jött össze. -
csibe1
addikt
válasz
Somatom #13495 üzenetére
A diszpót sok helyen nem értik, az egy külön állatfajta.
Senki se tudja, hogy igazából miként került oda; és az miért lehet, hogy miért nincs tisztában a vezetési időkkel.
A másik, hogy miért is titkolózik a heti programmal kapcsolatban (már ha van), ha már ennyire nem ért hozzá. -
csibe1
addikt
Azt hittem, hogy te saját autóval mész.
A retarder az tényleg nagyon jó, én csak párszor vezettem Iveco-t, de a retarder az nagyon jó volt a hosszú lejtős alagutaknál, nagyobb lejtőknél; mert nem kellett attól félni, hogy túlmelegszik a fékbetét.Az a baj, hogy nem néznek előre bizonyos cégeknél, a lényeg a havi bevétel.
Nem számít, hogy a költségként is leírható kiadással hosszabb távon mennyit lehet megtakarítani.
Inkább megveszi az olcsóbb gumit, mert jó lesz az is. Aztán a sofőrök meg csodálkoznak, hogy a traktor kidobja a hátulját, mert a havas úton a felhajtón nincs normális tapadás.
Legjobb élesben tesztelni, főleg ha nem az illető vezeti a kamiont.
Jobb helyeken az ilyeneket már elküldték volna Szibériába.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Azta! Dell Latitude 7440 -65% "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 14" i7-1365U 16/512 FHD IRIS Xe
- Asus Rog Thor II 1000W Platinum OLED RGB Moduláris Tápegység
- Enermax Revolution 1000W Gold Moduláris Tápegység
- ASUS ROG STRIX 750W GOLD Moduláris Tápegység
- ASUS TUF Gaming 1200W Moduláris Tápegység PCIE 5 ATX 3 2x 12VHPWR
- Bezámítás! HP ZBook Firefly 14 G9 üzleti notebook- i7 1255U 32GB RAM 512GB SSD nVidia T550 4GB Win11
- Csere-Beszámítás! Számítógép játékra! R5 5500 / RX 5700XT / 32GB DDR4 / 480 SSD + 1 TB HDD
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G1 - i7-4GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W10 I Gari!
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest