- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- ATI vs. NVIDIA kezdetektől napjainkig
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- Boss81: Halott Torrentek keresése, törlése egyszerűen.
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- WhrlpoolMind: Az eredeti lemez utánozhatatlan illata
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kakumix
senior tag
válasz
Carlo009 #10759 üzenetére
Elsősegély csomag kell, de a sünök ellenőrzéskor nem büntethetnek a hiánya miatt. Viszont, ha balesetet szenvedsz, okozol vagy csak elsősegélynyújtásra kötelezett helyzetbe kerülsz és nincs nálad, akkor büntethetnek.
Égő egyáltalán nem kell (azért jó ha van) a háromszög pedig kötelező, ahogy előttem is írták. Kukásmellény pedig, ha jól tudom a lakott területen kívül kiszálló személyen kell lennie (ha mindenki kiszáll pl. egy baleset miatt, akkor mindenkin), ill. minden gyalogosnak aki lakott területen kívüli úton (padkán, leállósávon, stb.) tartózkodik/közlekedik. -
Kakumix
senior tag
válasz
Telomanikus #10647 üzenetére
Passz, de egyszer láttam egy oldalára borult Csigavéres Ignist, de az lehet felment a járdaszegélyre is és onnan borult (jobb kanyarban a jobb járdaszegély "nagy" sebességgel). Ezért nem kanyarodom kis ívben ~35km/h-nál nagyobb sebességgel és max. 3-asban, hogy ki tudjak "gyorsítani" és a kontroll meglegyen (legalább az érzés).
-
Kakumix
senior tag
válasz
albiosz #10609 üzenetére
Nem nagy ördöngösség,de sajnos egy tanfolyamon, nem lehet még a kötözést sem úgy megtanulni, hogy arra akár fél év múlva is emlékezzen a tanuló, nemhogy évek múlva. Sajnos azt hiszem az oldalfektetésen, bukó levételén (amit nem is szabad) és a lélegeztetésen kívül semmire nem emlékszem a tanfolyamról, amit korábban ne tudtam volna, pedig még 3 éve sem volt.
-
Kakumix
senior tag
válasz
albiosz #10596 üzenetére
Mikor hogy, mikor én voltam az előttem lévők kb. fele bukott, a velem bejövők mindketten. Ennek ellenére szerintem nem volt szívatós, az egyszerű kérdésekre könnyen lehetett válaszolni. Állítólag a mentő(s?)tisztek valóban szívatósak (az enyém nem az volt).
ui.: egyszerű kérdések => mind az volt, nem volt semmi extra, pl. a velem lévők nem tudták mi a teendő epilepsziás roham esetén vagy ha savat iszik valaki. Az egyik a bábú hasát nyomogatta, a másik bele sem nézett a szájába.
-
Kakumix
senior tag
válasz
Carlo009 #10382 üzenetére
Ha nincs kerékpárút-átvezetés felfestve a zebra mellé, akkor nem kerékpározhatsz át a zebrán - akkor sem a zebrán, hanem mellette felfestett átvezetésen. Egyébként nem is kerékpározhatsz a járdán, így a zebrához sem érhetsz oda
. A járdára felfestett vagy kiépített "kerékpárút" - elvileg - a zebra mellett jelölt/felfestett kerékpárút-átvezetéssel rendelkezik.
Szóval, ha elvi a kérdés, akkor a válasz egyszerűen és egyértelműen: nem.
Ha meg egyébként is a járdán kerékpározol a KRESZ-t megszegve (12 éves kor felett), a zebrán átgurulás, már nem oszt és nem szoroz. Van pár útvonal, ahol én is a járdát használom. Például keskeny út mellett széles és gyalogokkal ritkán ellátott járda, ahol természetesen a gyalogokkal előzékenyen viselkedve - akár beállva az ő tempójukhoz (pl. ha ketten elfoglalják a 2m széles járdát nem csengetek rájuk) - haladok és a zebrán csak akkor gurulok át, ha szabad jelzésem van és autó nem érkezik vagy elsőbbséget ad. Ez azt is jelenti, hogy a zebrához közeledve, attól már 20-30m-re vizsgálom, hogy egyedül, vagy autóval együtt érek-e a zebrához és lassítok, keresem a szemkontaktust az autóssal és ha az jelzi, hogy elsőbbséget ad, akkor megyek, egyébként megállok.
szerk.: nem kerékpározhatsz a járdán: elfelejtettem, hogy ez nem igaz, mert, ha az úttest alkalmatlan a kerékpáros közlekedésre vagy ott tilos, akkor felnőttként is kerékpározhatsz a járdán. De, hogy mi minősül alkalmatlannak, arról nem sikerült többet kiderítenem.
-
Kakumix
senior tag
válasz
Stauffenberg #10372 üzenetére
Nem kell lelépnie a járdáról, már az előtt meg kell neki adni az elsőbbséget, mikor kinyilvánította a szándékát, hogy át akar kelni.
Vagyis a KRESZ-ben még a szándék kinyilvánítása sincs benne, csak annyi, hogy elsőbbsége van, azt meg kell adni és kész.KRESZ 43. §
(1) Kijelölt gyalogosátkelőhelyen a járművel a gyalogosnak elsőbbséget kell adni. Útkereszteződésnél a bekanyarodó járművel - kijelölt gyalogosátkelőhely hiányában is - elsőbbséget kell adni a gyalogosnak, ha azon az úttesten halad át, amelyre a jármű bekanyarodik.KRESZ 21. §
(5) A gyalogos az úttesten a kijelölt gyalogosátkelőhelyen, ha pedig a közelben kijelölt gyalogosátkelőhely nincs,a) lakott területen levő főútvonalon az útkereszteződésnél (a járda meghosszabbított vonalában), valamint a menetrend szerint közlekedő jármű megállóhelyén levő járdasziget és az ahhoz közelebb eső járda között (a járdasziget teljes hosszában),
b) egyéb helyen bárhol,
a legrövidebb áthaladást biztosító irányban mehet át.
(6) A gyalogos az úttestre akkor léphet, ha meggyőződött annak veszélytelenségéről. Az úttestre váratlanul nem léphet, köteles az úttesten késedelem nélkül átmenni és tartózkodni minden olyan magatartástól, amely a járművek vezetőit megzavarhatja vagy megtévesztheti.
(7) A kijelölt gyalogosátkelőhelyen áthaladó gyalogosnak a járművekkel szemben elsőbbsége van. Ugyancsak elsőbbsége van - kijelölt gyalogosátkelőhely hiányában is - az útkereszteződésnél áthaladó gyalogosnak azokkal a járművekkel szemben, amelyek arra az útra kanyarodnak be, amelyen a gyalogos áthalad. A megkülönböztető jelzéseket használó gépjárművekkel szemben azonban a gyalogosnak elsőbbsége ezeken a helyeken sincs.
A 6-os bekezdés kiemelt mondata, már csak a baleset után érdekes, amikor a helyszínelőnek meg kell állapítania, hogy a gyalogos mennyire okolható a balesetért - ill. természetesen minden gondolkodó lénynek e szerint kell eljárnia - , de az autósnak akkor is meg kell adnia az elsőbbséget.
-
Kakumix
senior tag
válasz
jerry311 #10369 üzenetére
Nekem nem megy. ~2 éve vezetek, de 2x jöttek belém hátulról anélkül, hogy hirtelen fékeztem volna és egyszer pedig az előttem álló hölgy 1-es helyett hátramentet kapcsolt lámpaváltásnál
Szerintem nem az én hibám volt egyik sem, bár a belémtolatásnál, ha lett volna hely mögöttem elkerülhettem volna, mert vagy 2 métert tolatott egyre gyorsulva mire "utolért" -
Kakumix
senior tag
válasz
Carlo009 #10362 üzenetére
Ha neked nincs pirosod (lámpa, rendőr), akkor elég jelezned, hogy át akarsz kelni a zebrán, még nem is kell lelépned, már meg kellene kapnod az elsőbbséget. Ez persze csak a könyvekben van így
ui.: A kanyarodó autóval szemben egyébként is elsőbbsége van a(z egyenesen tovább haladó?) gyalognak, zebra nélkül is.
-
Kakumix
senior tag
válasz
Oracle #10262 üzenetére
Több emberrel is beszéltem erről és páran - főleg ~10 évesnél fiatalabb autóval rendelkezők - ugyanezt tapasztalták, egyikőjük még a szerelőjét is benyögte, hogy tőle hallotta.
Tavaly mikor váltócserém volt, az én szerelőm is ezt mondta. Sajnos én egyáltalán nem értek ahhoz, ami a motortérben van (olajszint, ablakmosó és világítás kivétel) így nagy csoda minden ami ott van és könnyű megvezetni.
Azért egy hozzáértő szakvéleményét meghallgatnám ez ügyben.
-
Kakumix
senior tag
válasz
mephi666 #10249 üzenetére
32 éves koromban kezdhettem, rá egy évre fejeztem be.
Nekem a kuplungot kinyomva kényelmesebb volt a pirosnál várakozni, oktatót kérdeztem, ez miért zavarja. Válasza annyi volt, hogy üresben kényelmesebb és a rugó nem nyúlik.
Akkor ennyiben maradtunk és még annyit mondott, hogy vizsgán párszor azért tegyem üresbe, mert az magabiztosságot sugall a vizsgabiztos felé, hogy ilyet is tudunk
Tiltva nem volt. Azóta rájöttem, hogy a kuplung kinyomása nem vagy nem minden esetben szakítja meg az erőátvitelt - egyesben és kettesben érezni az autón/pedálon, hogy kicsit remeg, ezért a kinyomott kuplungról leszoktam.
-
Kakumix
senior tag
válasz
Bati0501 #10213 üzenetére
45-nél gyorsabban még lejtőn lefelé sem mehet
Elvileg már a tervezőasztalról úgy kell lejönnie, hogy 45km/h-nál gyorsabban önerőből ne tudjon menni, ha gyorsabban tud menni annál, akkor az már nem smkp (a magyar hatályos KRESZ szerint vagy valami más szerint ami alapján a járművek be vannak sorolva). -
Kakumix
senior tag
Szintén Csigavér, ~3 éve az első órán (dupla óra) kikérdezi a pedálsorrendet, a váltót, majd pár szó még a kuplungról és egyéb gombokról, tekerentyűkről, pár kör a Népligetben és utána irány rutinpálya. Tiszta víz lettem, mire kiértünk
Előtte, életem ~30 évében, éves átlagban talán, ha kétszer ültem autóban, akkor is nagyrészt taxiban
Nálam a max. maszekolás a tankolás volt, semmi több. Egyébként minden óra 45 perc volt (szinte másodpercre) utána 15 perc szünet és jött a következő 45 perc. Nagyon utáltam a rutinpályán azokat az üres 15 perceket.
szerk.: Ja, és persze próbáljam tartani legalább a 40km/h sebességet az Üllőin
Nem mondom, hogy ez a jó módszer, de ez szokott lenni. A rutin 5*-ös lett, de a forgalmira vettem plusz 10 órát és így sem sikerült, csak a következő évben, mikor visszamentem. Akkor még 10-15 óra és az is meglett. -
Kakumix
senior tag
Ezt meg kellene nézni a biztosítási szerződésben, mert vannak feltételek, amikkel olcsóbban lehet megkötni a biztosítást. Nálam például 30 vagy 35 éves kor alatt nem vezetheti más az autót.Továbbá pár éve mikor kollégám kölcsönautóval ment külföldre, neki külön biztosítást kellett kötnie arra a két hétre (de hogy ez kötelező volt vagy csak valami extra arra nem emlékszem).
jerry311: Másrészt viszont a tulajdonos adatait kérik be az autóén kívül és azok alapján számolják a biztosítási díjat (lakhely, kor, nem, okozott balesetek, B/M besorolás, stb.). Szerintem ezért nem ennyire egyértelmű, mire érvényes a biztosítás (mármint, hogy csak a rendszám szerepel a csekken).
-
Kakumix
senior tag
-
Kakumix
senior tag
válasz
Kakumix #8012 üzenetére
És egyébként egyetértek, a Nem mindig a rendőr hülye című friss Totalcar-os cikkben leírtakkal
-
Kakumix
senior tag
Múlt héten valószínűleg összeszedtem a 2. gyorshajtásos büntetésem, Budapesten
Az elsőt a Nagykőrösi úton sikerült összeszednem egy ilyen haladjunk a forgalommal esettel (a második is ilyen).
Szitu: Nagykőrösi úton jövök befelé 70 a megengedett, ezt nem is lépem túl. A Nagysándor József utca egy felüljárón keresztezi és előtte van egy feloldó- és felette egy 50-es korlátozó tábla. Úgy emlékeztem, hogy a felüljáró után újra 70-nel lehet menni így nem lassítottam, mentem a gyér vasárnap délelőtti forgalommal és persze egy bokor után látom a tükörben, hogy traffiznak. Egyébként lehet, hogy nem lehet a felüljáró után újra 70-nel menni, mert nem találtam meg a táblát a Norc-on. Itt ráadásul az oktatómmal többször elmentünk és még szólt is majd minden alkalommal, hogy szeretnek pénzt gyűjteni a rendőrök. Így 30000Ft hozzájött még az autó éves fenntartási költségéhez. 67km/h a fényképen és 65-től büntetnek. Nincs mit vitatnom, lusta voltam a fékre lépni a motorfék meg lassan lassított.
A második nemrég történt az Üllői úton kifelé közvetlenül a Nagyvárad tér után. Külső sávban daruskocsi lent a földön a 30-as korlátozó tábla, előttem egy nem átlátszó furgon így a korlátozást csak a szemem sarkából látom éppen felgyorsultam 60-ra, mert ott (odáig) már annyi volt a megengedett. Nagy forgalom és az óra szerinti 60-nal még lassúnak is számítottam, ezért és mert a táblát már akkor láttam meg amikor szinte már a daruskocsi mellé értem nem lassítottam. Biztos nem mondok váratlant, de a daruskocsi mögött 10-20 méterrel a forgalommal szemben a járdán parkol járó motorral egy rendőrautó benne két álmos rendőrrel a szélvédő mögött a traffival. Biztos sok balesetet előztek éppen meg ezzel a húzással. Nem tudom mióta "dolgoztak" ott, de percenként biztos elment ott 30 autó és ezek közül még az sem lassított, aki időben megláthatta a táblát. Ez valószínűleg 30000-45000 forintomba fog kerülni. Remélem szép ajándékot kapnak a rendőrbácsik belőleNa, ezeket csak azért írtam, mert a sebességkorlátozó táblák figyelmen kívül hagyása következményekkel járhat még akkor is, ha csak a forgalom ritmusát követed! És igen, jól érzed, hogy hülye vagy ha egy kint felejtett táblánál betartod a korlátozást, mert csak egy hülye tábla, mindenféle jogos ok nélkül ott hagyva. De éber rendőreink csak a saját zsebük (törvény által rájuk kényszerített) tömésével vannak elfoglalva ilyen esetekben és nem nézik, hogy van-e értelme ott annak a táblának!
ui.: Még mielőtt nekem támadnának a hívők, csak a második esetben érzem kicsit gáznak a büntetésem az elsőben teljesen megérdemelt (főleg akkor, ha a felüljáró után nincs újra megengedve a 70).
ui2: Még valamikor dél körül nyitottam meg a topikot és nem frissítettem, így csak most látom, hogy már páran már írták, hogy a KRESZ táblák szentek és nem okosak. Tőlük sem kívánok ilyen értelmű reakciót a hozzászólásomra
-
Kakumix
senior tag
válasz
eddie17 #7384 üzenetére
Már csak azért sem jó a prohardveres statisztikát alapul venni, mert itt sok a kocka. A hülye autókban meg kormány és pedálok vannak joystick helyett. Bezzeg, ha joystick lenne, sokkal jobban menne az itt az országos átlagot tekintve erősen felülreprezentált kockáknak.
-
Kakumix
senior tag
Nekem tavaly a csigánál közel volt a 120-hoz, plusz órákkal és egy forgalmi ismétléssel, mellesleg az első héten a jogsival többet tudtam meg a forgalomról és az autóról, mint a suliban és a gyakorlati oktatáson. De ezt már korábban kitárgyaltuk, hogy a suli csak a jogsi megszerzésére kell és hogy ne halj meg rögtön az első kanyarban.
-
Kakumix
senior tag
válasz
Adok--Veszek #6758 üzenetére
Mikor én voltam ott, négyesével mentünk be a vizsgáztatóhoz és minden előttem kijött csoportban volt 1-2 ember akit meghúztak. A csoportomból is meghúzta az egyik hölgyet, de ő az oldalfektetésen kívül semmit nem tudott, hiába próbált az orvos segíteni neki.
ui.: a kérdésre válaszolva pedig, kicsit lassú volt, mert sokan voltak én pedig csak a vizsga kezdete előtt pár perccel érkeztem meg, így vagy harmincan voltak előttem. Más gondom nem volt ott. A vizsgáztató orvos segített, nem arra ment, hogy buktasson.
-
Kakumix
senior tag
válasz
tibi666 #6591 üzenetére
Az ötlet jó, nézegettem is őket, de nem tudtam eldönteni, hogy az ausztriai 2 napos vagy a svédországi 4 napos tréninget válasszam
Komolyabban pedig, árban nem egy kategória és nem is igazán tudom, hogy egy BMW 320d-vel megtanultak (vagy inkább csak pár próbált helyzet megoldása), mennyire segítenének az Ignisem úton tartásában. -
Kakumix
senior tag
Sziasztok! Már fél éves a jogsim, levezettem 6000+km-t. Gondolkodom egy olcsó vezetéstechnikai tréningen. A Magyar Autóklub tréningje árban jónak tűnik [link]. Volt már innen valaki ezen vagy hasonlón? Tapasztalat?
-
-
Kakumix
senior tag
Más. Hosszú egyenes felvillantom a távolságit, hogy mégiscsak messzebb lássak. A szembe jövő szintén villant. Gondolom nem nézelődött mint én, hanem csak védekezett, hogy ez a bunkó mit villog nincs is neki felkapcsolva. Bőven több mint 10mp után értünk egymás mellé, ilyen messze egymástól zavaró a távolsági?
Amin meglepődtem, hogy nem a teherautósok, kamionosok nem kapcsolták le a távolságiukat mikor kellett, mert ők kivétel nélkül mind megtették - akkor is mikor megelőztem őket -, hanem a személygépkocsisok (márkától függetlenül). Talán, ha a fele lekapcsolta. Azért nem erre készültem, mikor a történeteket hallgattam az országútra kiszabaduló kamionosokról
-
Kakumix
senior tag
válasz
AMD Power #5496 üzenetére
Nem is neked, hanem Eagl3-nek akartam válaszolni.
Különösebben csak a villogtatás és két villogtatás közti folyamatos reflektorozás zavart, ezért akartam jelezni, hogy elmehet. Kihúzodtam jobbra, de nem ment el ennyi kevés volt neki. Persze gyakran volt előzni tilos tábla és záróvonal. Mikor végre elment a többiek nem jöttek rám (sem egymásra) és később sem mentek el mellettem és én is felgyorsítottam amikor lehetett. Ezért úgy gondolom nem velem volt a gond, de a jobbra indexelés teljesen kiment a fejemből ezért kérdeztem van-e valami általánosan elfogadott (és kultúrált) jelzés amivel jelezhetek neki, hogy menjen, ha menni akar.
-
Kakumix
senior tag
válasz
AMD Power #5491 üzenetére
Úgy érzem védekeznem kell
Valóban kevés, de mentségemre szolgáljon az este 9 óra (sötét), viharos szél, eső és a kanyargós mecseki út, ami már kezdett felöltözni a szegélyező fákról leesett falevelekkel és ágakkal. Azon az estén 3x kellett nagyobb faágat kikerülnöm, a szembejővő sávba áttérve. 2x nem kockáztattam meg a kiszállást a harmadiknál volt lehetőségem megállni az út szélén és lehúzni az útról. -
Kakumix
senior tag
válasz
Winner_hun #5482 üzenetére
Kösz. Jobbra index, ez jó. Biztos vannak még jó dolgok abban a könyvben
, nekem sajnos nincs meg, de azért naponta 1 tesztet még kitöltök.
Próbáltam a féklámpát használni, nem használt. A vészvillogót csak gondolati szinten kapcsoltam be, ha a féklámpára nem szakadt le gondoltam arra sem igazán reagált volna. -
Kakumix
senior tag
válasz
jerry311 #5474 üzenetére
T, mint "Told le!"
Ez tapasztalatom szerint nem így működik (már kb. 3 hete vezetek). Legalábbis nem vettem még észre, hogy valaki a T betű miatt így viselkedne velem. Persze pénteken BP-Pécs oda-vissza a 6-os úton volt pár sietős ember, de szerintem nem a T betű miatt mentek el mellettem és vágtak be elém.
Pécsről este 9 után indultam vissza, eső, viharos szél. Én persze 50-60-nal "vánszorgok" keresztül a Mecseken, beesik mögém egy sietős ember és villog a távolságival! Előzni persze fosik. Van valami szokás, hogyan jelez az elöl haladó, hogy most el lehet menni mellette?Értem ezt úgy, hogy ha én belátok egy akkora szakaszt ahol szerintem gond nélkül megelőzhet. Lassítani már nem mertem, mert szerintem a T betűt vakarta le a kocsimról, annyira rám jött (és még villogott is, hogy jól lássak).
-
Kakumix
senior tag
válasz
proof88 #5380 üzenetére
Befizetheted a régi csekken is és majd a vizsga előtt helyben kell befizetned a különbözetet.
Szerk.: én mondjuk bementem az Arany János utcai vöröskereszthez és ott fizettem be, gyorsabb, mint postán sorba állni és arrafelé is dolgozok
És nem kellett telefonálgatni sem, hogy mikor és hova mehetek vizsgázni.
-
Kakumix
senior tag
Negyedórával kezdés előtt illik odaérni. Találkoztok az oktatóddal, felmentek bejelentkeztek. Jön a vizsgáztató, kölcsönösen bemutatkoztok. Ellenőrzi az adataid és aláíratja a vizsgalapodon, hogy nem vagy kábítószeres és/vagy alkoholos befolyásoltság alatt, ill. gépjárművezetésre alkalmas állapotban vagy. Előtte/utána kihúzatja az útvonalad amin vizsgázni fogsz, elmondja hogy lesz (pl. az oktató fog irányítani, visszakérdezni szabad ha nem értetted, ill. nem mondja, de ha nem egyértelmű az útvonal kérdezni kell, pl. ha az utca végén nincs kijelölve a kötelező haladási irány, jobbra és balra is lehet fordulni). Ezután a kocsihoz mentek, itt el kell végezni a napi első elindulás előtti ellenőrzést (gumik, lámpák, kormány, stb.). Itt hajlamosak kérdezni párat a gumikról, különböző fajtájú gumikopásokról (kagylós, két szélen, középen, egy oldalú), mekkora nyomás kell bele, stb. Beállítod az ülést, kormányt?, tükröket és elindulsz. Jön a fékpróba, ez egy egyszerű megállás az úton, nem blokkolós a fékpedált az aszfaltig nyomós, mert az oktató és a vizsgabiztos hajlamos nem bekötni magát és szedheted le a szélvédőről őket (lehet egy ilyen incidens sem segített az oktatómmal jó viszonyt kialakítani
). Ha sikerült megállni akkor mondod, hogy a fékpróba sikeres volt és tovább cammogsz a kijárat felé. Én a Vas Gerebenben voltam ott balra meg kell kerülni az épületet, sorompónál stop tábla vagy csak meg kell állni - már nem emlékszem, van már egy hónapja is hogy ott jártam
- , majd ha sorompó fent akkor mész tovább az instrukciók alapján. Ha minden jól megy, a végén a vizsgabiztos gratulál és elmondja milyen "jajdenagyon" rossz voltál és csak azért enged át mert nem akar még egyszer mögéd ülni. Persze ezt már nem igazán hallod
[link][link]ui.: Sokáig írtam, született közben pár hozzászólás.
-
Kakumix
senior tag
válasz
Kakumix #5256 üzenetére
Ekkor voltam másodjára forgalmi vizsgán. Rögtön induláskor lefulladtam
, naná hogy elfelejtettem utána a fékpróbát.
Múlt héten vettem autót is (már 200km Budapesten és környékén) és szinte szárnyakat kaptam, hogy nem ül mellettem az oktató és nem az ő autóját kínzom (valahogy nem passzoltunk).Szerintem korrekt volt a vizsgáztatóm, az oktató szerint túlságosan elnéző. A lényeg hogy teljesen másként ülök be az autóba, sokkal jobban figyelek ami nem volt amíg az oktató lába is a pedálokon volt. Ja, és vizsgán is piszkálta a lábam alatt a pedálokat!!!
Csak azért nem szedtem le a vizsga után a fejét a nyakáról, mert átmentem, és mert nem tudtam eldönteni, hogy segíteni vagy ártani akart
-
Kakumix
senior tag
válasz
varga911 #5104 üzenetére
Állj be rendesen padka mellé és próbálj találni a szélvédőn, motorháztetőn, ablaktörlőn egy pontot amihez a járdát tudod kötni.
Egyébként a tükörállítást én is megcsináltam, de az oktatóm nem szólt ellene semmit csak annyit mondott: látom okosították a hétvégén (pedig saját főből jött az ötlet).
Egyébként addig sosem vezettem annyira "profin", mint a rutinvizsgán (és talán azóta sem).
-
Kakumix
senior tag
válasz
AMD Power #4111 üzenetére
Én a X. kerületben illetve onnan kifelé vezettem, még azt a kopott felfestésű zebrát is láttam amit ma nem vettem észre (persze van tábla is, de sajnos nálam az már gyakran pályán kivűl van). A látásban segített, hogy az oktatóm piszkált valamit a kormányon és utána időnként lesöpörte valami az ablakról a vizet, te próbáltad már úgy?
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- Melyik tápegységet vegyem?
- Call of Duty: Black Ops 6
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Ford topik
- Házimozi belépő szinten
- Milyen házat vegyek?
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Trump vámjai miatt hiány lehet az elektronikai termékekből az USA-ban
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- Kugoo Kirin G1
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- Új Cosori Premium Air Fryer / forrólevegős sütő, 5.5L (CP158-AF-RXB)
- Smart Fortwo - 600 Benzin - Kabrió - Klíma - Nagyon szép állapotban
- AKCIÓ! MSI Z690 i7 12700K 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Phanteks P600S Cooler Master 750W
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad T540P - i5-4GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" HD I Cam I W10 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bezámítás! Dell XPS 13 9305 üzleti notebook - i7 1165G7 16GB DDR4 512GB SSD Iris Xe IGP Win11
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest