Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Killing
addikt
válasz ZozzHUN #8900 üzenetére
Csak az elsősegély vizsgát és az orvosit tudod ezek szerint kikerülni.
November 1-től Április 1-ig nincs motoros képzés, de télen lezavarhatod az elméletet. A jogsit nem cserélünk, jobban szeretem a 2 kereket, de jó lesz az autó is.Nem akarlak elkeseríteni, de A kat.-nál annyi órát kell vezetni hogy csak nyár vége felé lesz jogsid. De még ennek ellenére is javaslom, nehogy A1-et vagy Ak-t csinálj.
[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
aktív tag
válasz ZozzHUN #8900 üzenetére
Már semmi...
[ Szerkesztve ]
“Keep away from people who try to belittle your ambitions. Small people always do that, but the really great make you feel that you, too, can become great.” - Mark Twain | "PS4 Pro = PS4 Professional" - Alex Battaglia (Digital Foundry - 2021)
-
DigitXT
nagyúr
válasz ZozzHUN #8906 üzenetére
Igen. Vannak külön motorosokra vonatkozó kérdések, szóval ez önmagában
nem is baj, ami inkább, hogy végig kell ülnöd a tanfolyamot (de legalábbis ki
kell fizetned), az meg extra költség, s sok újat már nem tanulsz ott... Én pl.
az egyetlen motoros voltam egy csomó autós között a tanfolyamon. 10 éves
B jogsival. Mondjuk azóta volt egy-két KRESZ módosítás is, szóval ez ártani
biztos nem ártott, csak mint írtam volt, idő és pénz az egész. C'est la vie.Szerk: a korábban hozzászólóhoz annyit, hogy nem kell besz*arni... Nem
olyan hosszú az a képzés szerintem (azon sem tanulsz sokat sajnos): nem
hiszem, hogy el tudnák húzni nyár végéig. Én 2009 május végén vizsgáztam
június elején megvolt a jogsi. Az elméleti tanfolyamot is tavasszal csináltam.
Nyár elejére volt A jogsim. Kisebbet én sem csinálnék, mert minek. Annyival
nem olcsóbb, ha meg már megcsinálod, akkor inkább legyen mindenre jó.[ Szerkesztve ]
-
Killing
addikt
válasz ZozzHUN #8916 üzenetére
Dehogynem!
"Ezek egyikeként a minisztérium az érvényes B kategóriás jogosítvánnyal rendelkező járművezetők számára egyszerűsített képzési és vizsgáztatási eljárást vezet be az A1 kategóriájú (legfeljebb 125 cm3 hengerűrtartalmú és 11 KW motorteljesítményt meg nem haladó), kétkerekű motorkerékpár vezetéséhez szükséges A1 jogosítvány megszerzéséhez. Az elméleti oktatás kötelező óraszáma ebben az esetben három, a járművezetési gyakorlaté két óra, a képzés tehát akár egyetlen délután alatt is elvégezhető. Ezt követően az elméleti vizsga mellett egy összességében 50 perces járműkezelési és forgalmi vizsgán kell a kismotorral való biztonságos közlekedésre alkalmasságot bizonyítani."
Egyszerűsítve csak A1-et kapsz, amivel nem lehet 1150-es BMW-t hajtani. Mellesleg ehhez is Kresz vizsga kell.
2 lehetőséged van:
1. Megcsinálod így az A1-et, vársz 2 évet és kresz vizsga nélkül mehetsz A korlátlanra úgy hogy nem kell kresz vizsgát tenned, csak rutint és forgalmit. A rutin oktatás 2 óra, a gyakorlat 4 óra vezetésből áll. Lényegében ez egy különbözeti vizsga.
2. Beülsz egy korlátlan A kategóriás tanfolyamra és mindent végig csinálsz.
Én a 2.-at választanám, de ha nagyon türelmes vagy akkor csináld az első pontban leírtak szerint, de kresz vizsga nélkül nem úszod meg!
[ Szerkesztve ]
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Tálydi
senior tag
válasz ZozzHUN #8942 üzenetére
Aztak , na ezt jó, hogy leírtad, eddig listán volt a padlogaz, mostmár inkább akkor csiga/mazsola között gondolkodnék, vagy ha tud valaki jobbat.
Azért nem vagy gyenge, ha engem megbuktatnak, kiterek a hitembol, nem egy autót vezettem mar, a 20evestol a 3evesig, turbó/kompresszor benzin/dízel minden volt mar, mindemellett gyanítom többet tudok az autókról mint sok oktató. Összegezve a gondolatokat, a helyedben tuti valami balhé lett volna... Nem is írom tovább, elcsépelt szó, de ez akkor is felháborító!
Eeeeh, what’s up, doc?
-
picur220
veterán
válasz ZozzHUN #8942 üzenetére
Na ez a szar autósiskola mintapéldája. Itt is van 3 ilyen, építettek maguknak új rutinpályát is, stb. Ja, és emellett 2800 náluk a tarifa. Ahol én vagyok, ott 2500, és eddig kaptam számlát is mindenről, szóval tiszták. Emellett normális oktatóm van, tegeződik, nem ordibál, nem ökör nyugdíjas katona/rendőr. 4 éve nem bukott nála senki rutinon, meg vagy 5 forgalmi bukása volt idén. Ja, és nem vetet pluszórát feleslegesen, majdnem mindenki 30 órával ment tőle vizsgázni.
Tálydi: a vizsgán nem a vezetéstechnika a lényeg, ha lefulladsz 10x az se baj, nem vezetni kell tudni, hanem közlekedni. Nekem ezt hajtja az oktató, hogy hiába a kitűnő vezetéstechnikám, ha sietek meg kapkodok, buktatnak.
[ Szerkesztve ]
-
-
Drizzt
nagyúr
válasz ZozzHUN #8942 üzenetére
Egyik volt munkatárcsaj is mondta, hogy neki padlógázos oktató azt mondta 20e esetén talán, de ha biztosra akar menni, akkor 30e.
Én Csigánál voltam, minden ment elsőre, pedig ha nagyon szigorúak akarnak lenni, meg lehetett volna buktatni akár rutinon, akár forgalmin is.
Azóta lassan megvan szerintem a 10e km. Viszont ami nagy hibám még mindig, hogy hajlamos vagyok 1-1 táblát kihagyni figyelmetlenségből. Nagy gond még nem volt belőle, de azért jobban kell figyelnem. Főleg akkor nézem el őket, ha többen vagyunk a kocsiban. Bp.-n meg az útfelfestések gyakran elég kaotikusak sajnos.
I am having fun staying poor.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- Windows 11
- LG LCD és LED TV-k
- Horgász topik
- EA Sports WRC '23
- Társasjáték topic
- Bestbuy játékok
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Politika
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest