Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
JavaScript != Java (A JavaScript nem összekeverendő a Javával, két különböző programozási nyelvről van szó!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
válasz
honda 1993
üzenetére
Javascript-el meg lehet irni hozza a tobbit? (tehat hogy ne csak ott legyenn az oldalamon, hanem mukdjon is.)
Vagy ezt csak php val lehet?
Meg lehet JS-ben is írni, ha a szerveren NodeJS fut, és te abban valósítod meg a rendszeredet, de te valószínűleg nem erre gondoltál. A megoldás lehet PHP, Ruby, Python, ASP.NET vagy bármilyen szerveroldali megoldás, az a lényeg, hogy ehhez nem elég a kliensre letöltődő HTML + JS, hanem kell egy kiszolgáló és rajta futó logika.Nem tudom hogy a"kijelentkezest hogy lehet megirni. Vagy ez csak akkor fog latszani ha javascriptel vagy phpval megirom hozza a tobbit?
Session alapú megoldás kell neked, esetleg REST implementációnál ticketek használata. De úgy érzem, mindkettőtől még nagyon messze állsz, előbb a kliensoldali JS-tel kellene képbe kerülnöd, és látni, mi a kliens feladata, mi a szerver feladata, mi fut a kliensen, mi fut a szerveren, a kettő hogyan kommunikál.Sk8erPeter: csak 15 perc, mert egy másik feladványra elkészült előtte egy hasonló stílusú Ascii85 megoldásom, és azt donornak felhasználtam. Jó móka volt az egész, és úgy éreztem, a végeredmény kellően sokkoló lett első pillantásra ahhoz, hogy egy uglifieren ne küldjem még keresztül a kódot

-
DS39
nagyúr
válasz
honda 1993
üzenetére
kevered a szezont a fazonnal.