- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Gurulunk, WAZE?!
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
válasz
btraven #11749 üzenetére
Hat ennyibol csak azt lehet megmondani, hogy vagy rossz az interface design-ja, ha igy kell hasznalni akkor irhatott volna melle kommentet hogy minek, vagy tenyleg hibas a sor duplazasa. Ezen felul vagy felesleges (abban az ertelemben hogy nem okoz semmi elterest), de akkor rossz az elnevezese a fuggvenynek [pl. ha set jellegu, egy par csak 1x lehet akkor ne nevezze add-nak], vagy kimondottan problemat okozhat (pl. memoria), ha egy "add" egy peldanyt fog letrehozni azaz szumma 2-t, de kesobb muvelet csak az egyikkel van (es megszuntetes is 1x).
Es szerintem me'g mindig nem fedtem le az osszes lehetseges kombinaciot... Nyilvan attol is fugg, hogy hol van ez a kodreszlet, ha egy standalone jatek (amire elsore asszocialni tudok), akkor kiszeded es kiprobalod, de prod kornyezetben ez nyilvan egy teljesen mas folyamat (es itt me'g csak nem is arra gondolok hogy forumrol vagy mashonnan szerzel hozza infot).
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest