Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Hieronymus: Rosszindulatú tevékenységek ellenőrzése IP alapján
- Torda: Így lehet fillérekből prémium okosotthon rendszert építeni 2025-ben
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- juhi11: Karácsony esély, hogy észrevegyük: mások is valakik - még Isten is
- Luck Dragon: Alza kuponok – aktuális kedvezmények, tippek és tapasztalatok (külön igényre)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz
loszerafin
#1135
üzenetére
megcsináltam az alábbi módon
(remélem jól értelmeztem a mondani valódat
)int[] tomb1={25,85,145,25,85,145,25,85,145};
int[] tomb2={50,50,50,110,110,110,170,170,170};
int[] gombtomb={512,2,1024,4,256,32,2048,64,4096};
Random rnd=new Random();
int veletlen=rnd.nextInt(8);
dx=tomb1[veletlen];
dy=tomb2[veletlen];
sprite.next(dx,dy,veletlen);
lm.paint(g,0,0);
flushGraphics();
int keyStates=getKeyStates();
if (keyStates==gombtomb[veletlen]){
pontszam++;
}
else{
if(keyStates!=0){
pontszam=(pontszam)-1;
}
}Apró szépséghiba, hogy az időzítések össze-visszasága miatt a jó billentyűleütéseket is néha rossznak veszi és fordítva, illetve valamiért a 2,4,5,6,8 gombok értéke nulla
Pedig tudomásom szerint azok felveszik a LEFT_PRESSED, RIGHT_PRESSED, UP_PRESSED, DOWN_PRESSED és FIRE_PRESSED értékeit is. A gombtomb[]-ben a gombok sorrendjében tároltam le a koordinátákat, tehát az index maga a gomb száma. Lehet az a gond, hogy a paint és/vagy flushgraphics után tettem a feltételeket?
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Fogyjunk le!
- A piac legerősebb kameráját ígéri a Xiaomi 17 Ultra
- Milyen autót vegyek?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Cyberpunk 2077
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Battlefield 6
- További aktív témák...
- Redragon Kumara K552 RGB Brown Switch magyar billentyűzet
- Lenovo Thinkpad P1 Gen 6 - i9-13980HX, 32GB, 2TB SSD, 16" WQUXGA (3840 2400), RTX 4090
- 15.gen! Intel Core Ultra 9 285K +16-32GB DDR5 RAM +hűtött VRM-es Z890 lap! GAR/SZÁMLA (a Te nevedre)
- OP AudioCodes C450HD Ip Phones - Szines kijelzős - Teams/ Zoom telefon - Új dobozos
- ATEN Cat 5 KVM over IP Switch Altusen KH1508AI - Új ára 284.000Ft
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! LG UltraFine 27" 5K IPS 99% DCI-P3 1 év garancia
- LG 27GX790A - 27" OLED evo / QHD 2K / 480Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync / DP 2.1 / HDMI 2.1
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Új kijelzős! HP ZBook Studio G8 WorkStation i7-11850H 32GB 1000GB Nvidia Quadro T1200
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
(remélem jól értelmeztem a mondani valódat
)
Pedig tudomásom szerint azok felveszik a LEFT_PRESSED, RIGHT_PRESSED, UP_PRESSED, DOWN_PRESSED és FIRE_PRESSED értékeit is. A gombtomb[]-ben a gombok sorrendjében tároltam le a koordinátákat, tehát az index maga a gomb száma. Lehet az a gond, hogy a paint és/vagy flushgraphics után tettem a feltételeket?
