Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#951) .LnB válasza JoinR (#950) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Kezdésnek megteszi?! Ohh ezt kicsit szomorkodva olvastam :(
És a 3hónap után pedig dönthetek, hogy szeretnék e tovább előfizetni ugye?
Kölcsön acc-al még nem szeretnék senkit terhelni. Először csak ki szeretném próbálni.
És mi a teendő? Írok a fórumba, hogy szeretnék kérni trial-t és ennyi? Vagy van valamilyen kötelezettség?

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#952) JoinR válasza .LnB (#951) üzenetére


JoinR
senior tag

Nincs kötelezettség. Csak írni kell ide.
A tájékoztatóban meg sok kérdésedre választ kaphatsz.
Nyugi, Momo-val is lehet WR időket futni :) A többség szerintem DFGT-t (ami ~DFP) meg G27-et használ, úgyhogy nem kell megijedni (de azért sokan vannak komolyabb cuccokkal is).

[ Szerkesztve ]

(#953) Met válasza .LnB (#951) üzenetére


Met
nagyúr

Én egy piros Momo-val tolom de szar is vagyok :DDD

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#954) .LnB válasza JoinR (#952) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Írtam, most várok. De amiket olvastam összegeket azok már most riasztóak!

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#955) ozoli78 válasza .LnB (#954) üzenetére


ozoli78
tag

szerintem az árak rendben vannak,ez is egyfajta szűrő,
ezért is ilyen a közösség mindenki komolyan veszi
ha az akciokat kihasználod sporolhatsz 10-20-30 % ot is
3 hónapod van rá hogy eldöntsd maradsz vagy sem
online versenyezni hidd el sehol máshol nem fogsz ilyeneket :D

OSW SimuCUBE & Alcantara & Dtm style Rim & Heusinkveld pro pedal

(#956) .LnB válasza ozoli78 (#955) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Meg is kaptam a 3honapos trialt. Délután kipróbálom, kicsit félek attól, hogy túl élethű és nem fog menni. Épp csak most csoppenek bele a szimulátoros világba.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#957) JoinR válasza .LnB (#956) üzenetére


JoinR
senior tag

Annyira élethű, amennyire lehetséges, de a többi szim is pont annyira próbál az lenni, úgyhogy ha a többi megy (rF2, LFS, AC, stb.), akkor itt sem lehet akkora probléma.
A többi szimulátorral ellentétben viszont itt valamennyire rád van erőltetve egy valamilyen szintű fokozatosság (kivéve az ingyenes Cadillac-et), komolyabb autókkal max gyakorláson tudsz menni, amíg nincs licenszed hozzájuk (meg persze amíg meg nem vetted őket :DDD ).
A karrier nem arról szól, hogy végigviszed a singe player-t a hulladék AI-k ellen, hanem hogy (jó esetben tudatosan) lépésről-lépésre felépíted az online szimes pályafutásod...ami nem lesz mindig leányálom (nincs restart gomb), de a valóságban is ritkán történik minden terv szerint :U

(#958) Met


Met
nagyúr

Jól értem hogy valaki beadott egy protest-et ellenem?

I’m writing to inform you that another member has filed a protest against you for what they believe was a violation of the iRacing.com sporting code. I want to stress that this is merely a notification that a protest has been filed, and that no decision has been made on the merit of the protest. Let me also assure you that, in the vast majority of cases, the issues surrounding protests are addressed by a combination of communication, coaching and other suggestions to one or both parties involved.

No further action is required by you at this time. However, if we need additional information, we will be in contact to arrange a convenient time to review the incident with you. For future reference, the protest has been assigned the following identification numbers:

Case #: CAS-82017-C0R4B4

Session Info: https://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?subsessionid=13102566

I apologize for the formality of this notice, but experience has shown an orderly process like this is the best way to resolve the issues that occasionally arise in the heat of competition.

I’ll be in contact as the process moves forward. In the meantime, good racing!

Azon a versenyen én is beadtam az egyik ellen mert keresztbe állt a pályán és lazán kitolatott elém és még másik 3 autó elé.

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#959) JoinR válasza Met (#958) üzenetére


JoinR
senior tag

Igen. Majd ejtik, hogyha nem volt semmi...persze ha csúnya szöveggel reagáltál, akkor valszeg amiatt panaszkodtak...egyszer én is kaptam warn-t miatta :)

(#960) Met válasza JoinR (#959) üzenetére


Met
nagyúr

Verseny közben csak egy gg retard volt, privátban megy Tell me idiot, why not wait till all cars go on?
Ez csúnya?:)

De mást nem csináltam, nem löktem ki senkit, nem szorítottam le vagy ilyesmi.

Azt nem lehet megtudni hogy ki volt?
Milyen büntetések vannak? Kapok róla értesítést?

[ Szerkesztve ]

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#961) JoinR válasza Met (#960) üzenetére


JoinR
senior tag

Megtudni nem nagyon lehet, hogy ki volt, de ja ezek szerintem már elég csúnyák :)) A retard egy elég durva kifejezésnek számít. De ha télleg ő volt a hibás, szerintem csak egy figyelmeztetést kapsz, aztán annyi...majd írnak ha aktuális. De léteznek keményebb büntik, többhetes szabadság, stb...

(#962) Met válasza JoinR (#961) üzenetére


Met
nagyúr

A retard az durva? hmmm WOT-ban majdnem hogy kötőszóként használjuk :D

[ Szerkesztve ]

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#963) ozoli78


ozoli78
tag

amit nagyon szigorúan vesznek az a szándékos kilökés bosszúból 6.10.3 :D
azért 1 honap pihenő :DDD
anyázásért chat ről letiltanak

OSW SimuCUBE & Alcantara & Dtm style Rim & Heusinkveld pro pedal

(#964) JoinR válasza Met (#962) üzenetére


JoinR
senior tag

Nyilván nem anyanyelvűként beszélve az ember nem tudja egyes szavak komolyságát, mélységét átérezni. Annyira sosem merültem el a témában, de tudtommal a retard egy elég gonosz és durva szó, kb. mint magyarban a nyomorék...persze azt is sajnos sokan használják, de alapvetően elég komoly tartalma van, ami nemcsak a sértett személyt inzultálja, hanem az összes valódi fogyatékkal élő embert is.
Én semmiképp nem javaslom a használatát, de iR-ben egyébként a legenyhébb személyeskedést sem tolerálják, mindenképp úgy érdemes írni a csúnya szavakat, hogy azok a kérdéses szituációt, vagy cselekedetet célozzák, nem pedig az elkövetőt :U Illetve lehet voice chat-ben nyomatni, mert azt nem lehet printscreen-elni ;]

(#965) -Mike- válasza JoinR (#957) üzenetére


-Mike-
addikt

Nagyon jól hangzik ez a marketing szöveg, hogy építsd fel saját online versenyzői karrieredet meg a többi bullshit, nem tudom ki mit szólna hozzá, ha zsinórban 10 versenyen forgatják ki oválon daytonában, mint engem, első helyről, belülről, kívűlről, első körben, első kanyarban, minden szituáció volt már. Vesztene 700iratinget, -1.0 SR-t, vagy pl roadon, gt3 spa ez is megtörtént, class b-ből class d pár futam alatt az is, utána már gt3azni sem tudna a class d miatt, pedig ha pont emiatt vette volna meg spat meg egy gt3as autót...
Ilyenkor azért elgondolkozom hogy vegyek-e 1000euróért fanatec szettet. De felteszem a kérdést mindig, EZÉRT?
Kritikán aluli ez az egész, a régi rfactoros publicos időknél is rosszabb ez az egész.

(#966) JoinR válasza -Mike- (#965) üzenetére


JoinR
senior tag

Bár én nem megyek oválon, ezekre mindig azt mondom, ha 10x egymás után kiforgatnak, akkor érdemes lenne a szitukat átnyálazni, hogy talán véletlen esetleg netalántán nem-e volna lehetséges, nincs-e rá egy minimális esély, hogy mégiscsak te csináltál valami váratlant..
A GT3-ról annyit, hogy nem véletlen nem mentem még egyetlen hivatalos futamot se :DDD
A színvonalas/élvezetes iR futamokat nem ott futják, amikor az én véleményem kérdik (nem szokták :D ), kimondottan inteni szoktam az embereket a GT3-tól...de nyomatja mindenki, egészségükre. Azért olyan szintű licenszvesztés elég extrém, főleg ha azt nézem, hogy Class A-ért se kell sokat tenni, onnan azért belefér pár balul sikerült futam. Az iR meg nem kéne, hogy érdekelje az embereket...ismerek olyat, aki 1 nap alatt bukott 500 iR-t, pedig 1 körön az egyik leggyorsabb volt a HPD-vel a mezőnyben...csak versenyen mindig becsúszott egy kis baki.
A kérdésre válaszolva...dönts pénztárcád szerint :)

[ Szerkesztve ]

(#967) -Mike- válasza JoinR (#966) üzenetére


-Mike-
addikt

10x egymás után sincs semmi minimális esély, nincs mit átnyálazni sem amikor 10szer eléd forgatnak valakit akkor mit nyálazol át rajta? Pl most volt 2perce megint egy verseny, harmadik helyen külső íven, belül alul a 2. kiforgatja az elsőt elém. Ezen mit elemeznél? Mindegyik ilyen volt egytől egyig.
A sok sorryval már tele van a padlás, be fog indulni a protest gépezet.

[ Szerkesztve ]

(#968) JoinR válasza -Mike- (#967) üzenetére


JoinR
senior tag

Mindenki karrierje (bocs a marketing bullshitert :B ) soran vannak hullamvolgyek, ezeket valahogy at kell veszelni...mindig nem lehet a toppon lenni, persze sokkal frusztralobb, ha az ember onhibajan kivul esik ki..nekem tobb bajnoksag 1-2. helyezese is ment mar el onhibamon kivul, ugyhogy elhiheted, tudom mirol van szo.
Mondjuk annyit mindenkepp levonnek a tortentekbol, hogyha egy auto-palya kombon egymas utan 3-4x balesetbe keveredek, nincs ertelme tovabb eroltetni a dolgot, inkabb keszulnek a kovetkezo heti futamokra.

(#969) -Mike- válasza JoinR (#968) üzenetére


-Mike-
addikt

Az biztos, hogy nem fogok félni használni a protest gombot ezentúl. Eddig úgy voltam vele, hogy ne csesszek ki mással, jó van lenyelem máskor majd más lesz, figyelni fog stb. Nem, elég volt. :)
Lehet az akciós daytonának volt hatása ez a sok amatőr bár ehhez még meg kellett venniük silveradot is, nem tudom mi volt ezen a héten.
GT3 Bathurstban gondolod mi volt, a viselkedést ott sem értettem, ugye ott is kijön eléd a pitből t1 után, jól láthat, ott mész mögötte közelíted és nem enged el, pedig ahhoz csak egy minimális gázelvét vagy helyzetfelismerés elég, oké hogy practice de ne csesszek már ki a másikkal. És semmi. Csak megy csak nyomja előtted. Nagyon buta emberekkel sikerült eddig találkoznom iracingben. De a legjobbak azért még mindig mx5ben vannak. 800oldalas esszét lehetne azokról írni. :)

De biztos, hogy nem csak én vonzom a hülyéket, Papp Attila tviccsén is olyan 3perces velős káromkodásokat hallani minden 2. versenyen, hogy öröm hallgtani. :D

[ Szerkesztve ]

(#970) -Mike- válasza -Mike- (#969) üzenetére


-Mike-
addikt

Tegnap este még belenéztem a twitchbe mert ők is mentek daytonaban, jó pár kötőszó repült, úgyhogy kissé megnyugodtam hogy nem csak én szenvedek oválon. Nincs egy tiszta futam, onnan indul, hogy 4x.

(#971) ozoli78


ozoli78
tag

Oválozni kezdtem en is , de minek :)
Gondolkoztam hogy lehetne elkerulni a bajt es ra jottem sehogy ,ha az van megirva hogy jo futamod lesz akkor meg a porgo forgo autok kozott is elmesz csont nelkul de ha szar futam van megirva akkor ugy is jarhatsz ahogy en tegnap vissza valtottam ilyedtemben T 2 ben es felrobbantottam a motorom:)
Amugy meg ezen mindenki atesik, gt 3 ban zandvorton mentem 10-12 futamot volt osszesen kb 12 incidensem
Nem lehet kiszamolni vannak jobb es rosszab idoszakok,a baleseteket mindig erdemes vissza nezni nem egyszer volt hogy ugy ereztem belurol hogy kiloktek egybol ment a wtf aztan nem gyoztem elnezest kerni, ha jogos siman protestelj

OSW SimuCUBE & Alcantara & Dtm style Rim & Heusinkveld pro pedal

(#972) -Mike- válasza ozoli78 (#971) üzenetére


-Mike-
addikt

Én is mindig mindent visszanézek, néha csak azért hogy még egyszer felb'szam magam. :D

(#973) Met


Met
nagyúr

Na, megjött a válasz a protestre amit beadtam After reviewing the replay, we understand your frustration, but we do not feel either driver caused the accident intentionally or with malice.
Persze mert az tök természetes hogy a falra merőlegesen állt autóval kitolatunk a pálya közepére. :W

-Mike- Nagyon óvatosan kell oválozni, főleg Daytonán, a draft miatt mindenki azt hiszi hogy kurva gyors és már furakszanak. Én kedden indultam a 13. helyről, 18-an voltunk és a 3.-ra sikerült a végére feljönnöm.
Két incidens ponttal -0.04 :U

[ Szerkesztve ]

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#974) knbs


knbs
senior tag

Meg lett a C-liszenszem. Merre erdemes elindulni? Radical tetszik de meg nem vezettem. Az alap tartalmakon kivul a ruf meg van es palyakbol SPA es Philipp.
Gondolkozom egy 6-os akcios pakkon, csak jo lenne kitalalni milyen kocsival.... GT3 tetszik de a sok mazdazas utan nekem meg tul gyors. Nem emlitve a sok rosszat amit hallottam rola. (T1 divebomb warriors)
Aki vezeti mindkettot elmondana erzesre milyon mondjuk a radical a ruf-hoz kepest.
Szivesen fogadnek egy 5-os palya kombo listat, a kocsit majd meg kitalalom.

A bugyi nem a legjobb dolog a világon. De közel áll hozzá

(#975) ozoli78 válasza knbs (#974) üzenetére


ozoli78
tag

Szerintem azt döntsd el milyen irany kasztnis vagy open wheel
Radical nagyon jo termeszetesen teljesen mas mint a ruf merevebb nehezebb is vezetni
Viszont a ruf nal kapsz 4 autot amivel 3 sorozatban is indulhatsz
gt3 at leszoljak pedig jo kis sorozat es ha mar van egy baleset fuu ez a gt3 stb stb
Pedig ott is lehet nagyon jo versenyeket menni
A nagy bevasarlassal varj 2 het mulva mar latod a köv szezont es akkor nem tevedhetsz palya vasarlas téren
Auto kiprobalasban tudunk segiteni , nekem szinte minden road auto es palya meg van,ha gondolod este gyere fel Ts re es megbeszeljuk,
iracers.hu n megtalalod a ts adatokat

OSW SimuCUBE & Alcantara & Dtm style Rim & Heusinkveld pro pedal

(#976) Met


Met
nagyúr

I'm writing to inform you of the outcome of the protest filed against you on 2/22/2015 12:51 PM

After reviewing all of the available information we do find that there is abusive language or extreme negativity aimed at a fellow member which is not tolerated on the iRacing service. Even if you did not start the altercation, responding with abusive language is still against the sporting code. We certainly understand how frustrating an incident and/or a disagreement with another member can be. We respectfully ask in such a situation going forward that you do not use abusive language or berate another driver while on the service. Our goal is to simply try and avoid this situation in the future. Your understanding in this matter is greatly appreciated.

For future reference, the protest has been assigned the following identification numbers:

Case #: CAS-82017-C0R4B4

Session ID #: https://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?subsessionid=13102566

Sporting Code Section:2.3. - Voice & Text Chat

I apologize for the formality of this notice, but experience has shown an orderly process like this is the best way to resolve the issues that occasionally arise in the heat of competition.

(I)On behalf of iRacing, best of luck in your future races!(/I)

Ez csak valami figyelmeztetés ugye? Nem látok semmi büntetést.
Eszembe nem jutott hogy ilyenért valaki óv, a kis f@szopó francia köcsög

[ Szerkesztve ]

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#977) JoinR válasza knbs (#974) üzenetére


JoinR
senior tag

Ha már megvan a Ruf, inkább pályára költenék.
A Radical se lényegesen lassabb a GT3-nál, ráadásul az egyik legnehezebb autó; Mazda után semmiképp nem ajánlanám. A mezőny kb. 2 részre van szakadva, az alienek és lassúak..a kitörési lehetőség nagyon nehéz, érteni kell egyrészt a setuphoz, másrészt ebben kell a legjobban érezni a fizikát, hogy mi történik alattad, elég alattamos..és akkor a progresszív fékezésről még nem beszéltünk. Meg persze az egyik legélvezetesebb is, de csak egy szint után, addig inkább csak küzdelem és kudarc :DDD
A Ruf Cup jó a Mazda után tempóban, ráadásul könnyebben tanulható, az elemi dolgokat jobban el lehet sajátítani, mint a sok aeróval rendelkező GT3-mal vagy SR8-cal. Amíg az alapokat nem ismeri valaki, addig csak langyos lábvíz lesz a mezőnyben, még ha tempóban nagyjából fel is ér a nagyokhoz. Nemcsak a crash-partyk miatt, hanem ezért sem szoktam ajánlani senkinek a GT3-at az elején, azon teljesen félresiklik egy versenyző fejlődése (persze ez csak az én véleményem, 1 a sok közül)..Ruf Cup-ról is persze idő kell átállni egy aerós témára, de ha az elektronikázott, butított GT3-at nyomatja valaki 24/7, nagyon-nagyon nehezen fog tudni később mással menni.

Pályákról annyit, hogy szerintem is várd meg az új naptárt, de ezekkel nem nagyon lehet melléfogni:
Montreal
Road America
Road Atlanta
Sebring
Silverstone
Suzuka
Továbbá Bathurst, Zandvoort, VIR, Watkins Glen ill. az összes angol pálya. :)

(#978) -Mike- válasza Met (#976) üzenetére


-Mike-
addikt

Nahát tiszteljük a franciákat ő is a legjobb tudása szerint építi szimes versenyzői karrierjét ahogy a többiek.
;]

(#979) painkillerx


painkillerx
tag

Mikor lehet látni a köv. szezon verseny naptárat? Például a Star Mazda es GT3 érdekelne. Fórumban szavazást láttam, de már le van zárva. Kik döntik ezt el egyáltalán?

(#980) knbs válasza JoinR (#977) üzenetére


knbs
senior tag

Koszi Feri/Zoli a tippeket!

Fontosnak erzem a fokozatossagot, ugyhogy akkor Ruf cup lesz a kovetkezo par szezonra. Megvarom a ket hetet aztan megnezem, hogy milyen palyakat kell bevasarolni.

Mellesleg gondolkodom a 3-monitoron, de meg nagyon keplekeny az egesz. Az erdekelne JoinR hogy milyen a DK2?
Lattam a videod es kivancsi vagyok, hogy mi a velemenyed. Inside sim-es Darin eleg negativan velekedett a cuccrol. Nyilvan meg fejlesztes alatt van a dolog, en is inkabb csak a veglegesre ruhaznek be inkabb.
Tenyleg nem alkalmas meg a komolyabb sim rajongoknak? Vagy van ertelme varni a fejlesztessel es megpsorolni a 3 monitort.
Sokat beszelnek errol a forumokban, de gondoltam megkerdezem a velemenyed.

A bugyi nem a legjobb dolog a világon. De közel áll hozzá

(#981) zzeN


zzeN
aktív tag

Pár kép a Ring-ről:

A héten jön egy Monza videó. A sorrend: Monza -> Ring -> Imola

(#982) JoinR válasza knbs (#980) üzenetére


JoinR
senior tag

Ha érzékeny vagy a grafikára, meg szereted a csili-vilit, akkor nem neked való. De akkor a végleges verzió se lesz az, hiszen a 2k felbontás se jelent majd megváltást, egy monitor élességével nem lehet majd összehasonlítani.
Nem tudom mitől ne lenne alkalmas "komolyabb" rajongóknak (mondja ezt a whiner Darin a kb. 2500-as iR-jével? :DDD - no offense a lassabbaknak, de ezek a tesztelők, mint Darin szeretik magukat annyira mindenttudónak beállítani, és azt mondja hogy nem indulna vele egy hardcore versenyen...hát 3 monitorral se indulhatna egy hardcore versenyen, mert nincs meg a tempója hozzá...ez kb. olyan mint az 1500-as iR-gel készült, top split-nél sok mp-cel lassabb mesteremberek által megosztott setup-ok..le se szabad tölteni), nálam hibátlanul működik...nem hallottam még olyanról, aki visszaváltott volna 3 monitorra, én gyakorlatilag az 1. kipróbálás után szereltem le a monitorokat, és sose fogom őket visszarakni. Ha új monitorokról van szó, árban se versenyképesek, nem beszélve a helyigényről vagy fogyasztásról (ha optimálják majd még jobban, a hardverigény se lesz annyival durvább idővel). És akkor a monitorok még mindig csak 60Hz-en mennek, ami egy "komoly" rajongónak tényleg a komolytalan kategória.

[ Szerkesztve ]

(#983) JoinR válasza JoinR (#982) üzenetére


JoinR
senior tag

De objektívnek maradva, azért érdemes megemlíteni a valódi hátrányait is a Rift-nek (amiket részben Darin is említett):
- hosszú távon kényelmetlenebb a monitornál, főleg ha még van a fejen egy többszáz grammos fejhallgató
- a lencse könnyen koszolódik, nem lehet úgy levenni, hogy ne érjen hozzá valamihez, zsíros lesz, stb...törölgetni kell. aki ráfeszül a versenyekre, és izzadós, annak párásodási gondjai is lehetnek
- a buttonbox tényleg neccesen használható, bár én ki tudom tapogatni a G27 összes gombját (a H-váltón is), illetve a saját buttonbox-omat is tudom használni, megszokás kérdése
- mások nem nagyon látják élvezhetően, hogy mit csinálsz (OBS-sel ki lehet küldeni a képet monitorra, de azért nem az igazi)
- a grafika tényleg rossz, a távolságjelző táblák tényleg nehezebben látszódnak, de ezeket meg lehet szokni, és a SweetFX sokat segít az olvashatóságban, távolra látásban
- meg persze ott van a támogatás, ami kb. csak az iR-ben, LFS-ben és RBR-ben működik hibátlanul, mindenhol máshol egy szenvedés, az AC-vel az élen.
- chat-et olvasni se jó, de írni még rosszabb
- alapvetően a környezet átlátása nehezebb, hiszen a 110-es FOV-val azért kell mozgatni a fejet a rendes oldalra látáshoz...ahogy igaziban is (egy zártabb bukósisakkal pl.), ez egy jól elhelyezett 3 monitoros rendszernél nagyon felhasználóbarát, hogy perifériából is lehet sokmindent látni.

Nekem egyáltalán nincs ilyen véletlenszerű recenter, amitől félreorientálódik a kép...pontosabban 1x volt múlt héten, valszeg az 1500 Ft-os Ebay-es kamera volt a ludas, amit mikrofonnak használok, az tűnt fel néha meghajtóként, az aktív ablakot is inaktívvá tudja tenni :)
iRacing-ben nincs judder, csak ahhoz kell minimum 150 FPS, AC-ben van, akármennyi FPS-sel is, nekem LFS-ben sem volt emlékeim szerint (nem értem miről beszél Gangi), de el tudom képzelni, hogy nincs beállítva cap frame queue, és a túl sok FPS is tud ilyet okozni.

[ Szerkesztve ]

(#984) knbs válasza JoinR (#983) üzenetére


knbs
senior tag

Akkor meg varok a fajlesztessel es keresek lehetoseget kiprobalni a DK2-t, hogy eldonthessem nekem milyen az erzes.

Most volt, hogy 1 eve kezdtem el igy oreg fejjel a szimulatorozast.
Nincs ra temerdek idom, ha atlagot kene mondanom heti lebontasban talan 12 oram van a hobbymra.
Egy ev alatt nem eroltettem nagyon mast csak a mazdat es nyilvan a rookie kupat.
Most majd atterek a Ruf cup-ra. Mivel keves az idom csak egy jarmure koncentralok.
A kerdesem, hogy a raforditott idot ami nekem van, van ertelme arra szanni, hogy megtanulni autentikusan vezetni?
Tehat heel-toe es a ruf-nal szekvencialis valto?
A Simpit-es kopasz srac csinalt egy jo kis tesztet 4 kulonbozo “valtasi modrol” es itt az jon ki, hogy korulbelul 1 masodperccel lassab a 100% autentikus heel-toe-s valtas.
Ezt tobbszor is megtalaltam az iracing forumban, hogy igy lassabb az ember valamennyivel, ami engem annyira nem is zavar, nem celom, hogy elso legyek.
Ami inkabb izgat, hogy olvasva a ruf-rol a hell-toe igen is segit az auto kezeleseben. Marmint a hatso kerekek megzabolazasaban visszavaltaskor es egyebek.
Nekem itt picit ellentmondasos az egesz, de lehet rosszul ertem vagy keverek valamit.
Ha ennyi idot tudok forditani a vezetesre van ra esely elsajatitani az autentikus valtasi technikat vagy inkabb koncentraljak a palyak megtanulasara inkabb es majd egy ev mulva a valtas?

A bugyi nem a legjobb dolog a világon. De közel áll hozzá

(#985) JoinR válasza knbs (#984) üzenetére


JoinR
senior tag

Nevetségesnek találom ezt az összehasonlítást, nyilván ha általában nem heel'n'toe-zik valaki, akkor lassabb lesz, most Shaun is azt hiszi, hogy az ő tempójával biztos mérvadó lesz egy olyan teszt, ahol a határon kell menni (amikor egy top szimulátorozó az első mért körében adna neki 1 mp-et).
Természetesen a h'n't semmivel sem lassabb (jó pár WR-t futottam már úgy, ez volt az első :') ). Ha olyan autóról van szó, ami alapból H-váltós lenne, ott még gyorsabb is az auto-blip-nél.
Heti 12h nem olyan kevés, szerintem érdemes megtanulni, bár amit iR-ben lehet h'n't néven csinálni, az a valóságban elég sok javítási költségbe kerül (tapasztalat :DDD ).

[ Szerkesztve ]

(#986) knbs válasza JoinR (#985) üzenetére


knbs
senior tag

Jujj mi tortent az MR2-vel?
Tenyleg akartam is kerdezni, hogy mennyire realisztikus az iracingben a h'n't'?
Ahogy olvasom nem teljes mertekben , de gondolom ez kocsitol is fugg.

A bugyi nem a legjobb dolog a világon. De közel áll hozzá

(#987) zzeN


zzeN
aktív tag

Monza videó

8 konfiguráció, ovál rész is benne lesz:)

(#988) JoinR válasza knbs (#986) üzenetére


JoinR
senior tag

Semmi komoly, egy 2-es szinkron-csere :) (csak szét kellett szedni rendesen)
Gyári motor nagy tehetlenséggel, sokszor túl lassan pörgött fel, de már dobtam rá a kuplungot, viszont akkor még nem volt azonos fordulaton a váltóval, aztán azt nem nagyon szerette (reccsent). Persze utcán bőven használható lett volna még, csak magasabb fordulatra (5-6 ezer) leváltva szinkronizált lassan.

iR-ben túlzottan megengedő a váltó, ilyen szempontból az AC mindenképp jobb, ha be van kapcsolva a sérülés, a nem elegendő gázfröccsnél, vagy a túl durva váltásnál egyből kezd besárgulni a váltó (Ruf-fal szoktam menni, igaz Riften nincs ilyen HUD, ami mutatja, de emlékszem, amikor próbáltam monitoron).

Monza nagyon kellemes meglepetés az ovállal, alapból nem vettem volna meg, nekem nem különösebben kedvencem egyik olasz pálya sem (igazából csak AC-ból ismerem őket), de ez a régi oval rész elég izgalmasnak tűnik. Azt nem tudom hogy oldják meg ami a videóban elhangzik, hogy kombinált konfig is lesz, ott át lehet menni az oválra rendesen? Majd meglátjuk, de így már várom.

[ Szerkesztve ]

(#989) -Mike- válasza JoinR (#988) üzenetére


-Mike-
addikt

A rajt cél egyenes ilyenkor hosszában ketté van osztva (videoban is látszik az a zöld mobil fal szerűség) ha belül mész akkor az megy a belső ovál részre majd mész azon egy ovál kört, annak a vége kijön a parabolicanál majd mész a külsőn a gp pályán egy kört. Volt a gtl-ben ez a konfig mentünk anno rajta historic kocsikkal, jó pálya hangulatos, az ovál rész nagyon ramaty állapotban van az dobál rendesen.

(#990) ozoli78


ozoli78
tag

Season 2 :DDD lehet vásárolni

OSW SimuCUBE & Alcantara & Dtm style Rim & Heusinkveld pro pedal

(#991) JoinR válasza -Mike- (#989) üzenetére


JoinR
senior tag

Majdnem megkérdeztem, hogy azt nekem kell-e észben tartani, hogy milyen körre menjek, de közben megértettem, hogy meg lehet ezt oldani :)) És még használták is régen ezt a kombót, 10 km így a pálya, nem rossz :)

(#992) JoinR


JoinR
senior tag

Holnap futam! Fórumon a set letölthető.

(#993) zzeN


zzeN
aktív tag

(#994) knbs válasza zzeN (#993) üzenetére


knbs
senior tag

Ha jol sikerul az implementacio akkor a sim-ben is csak 6-8 kort lehet majd vele menni es megall a palya szelen? ;]

Trefat felreteve, szerintem nagyon jo hir. Ezzel a huzassal megnyerhetnek jopar embert maguknak.

A bugyi nem a legjobb dolog a világon. De közel áll hozzá

(#995) JoinR válasza zzeN (#993) üzenetére


JoinR
senior tag

Na erre biztosan sokan harapnak majd; mondjuk engem még az eredeti McLaren-Honda se hozna különösen lázba, nemhogy a mostani, de pár új user tuti érkezik majd miatta, úgyhogy jó lesz ez :K
Már ha egyszer kész lesz, az NGTC Civic-et is várjuk vagy 2 éve...illetve nem tudom jó hatással lenne-e az igazi versenyre, ha az egyik gépről egy ilyen viszonylag pontos másolat publikálásra kerülne; talán 1 év múlva ilyenkor kikerül, amikor már új kocsival mennek (vagy visszavonultak a sikeres fellépésük után :DDD)

[ Szerkesztve ]

(#996) zzeN válasza JoinR (#995) üzenetére


zzeN
aktív tag

Késő nyárra datálják a megjelenést, még idén.

Soon(TM)

(#997) knbs válasza JoinR (#985) üzenetére


knbs
senior tag

Most, hogy tobb mint egy hete gyakorlom ( heel and toe) elmondhatom ajanlom barkinek, megeri a raforditott idot es szenvedest!
Eleinte nagyon nehezkes, nehez megtalalni a pontos fekerot es melette a gazpedalt is tolni, de egy ido utan automatikusan megy, szinte eszre sem veszi az ember.
Biztos kinevetnek a jobbak, de en meg gyorsultam is vele.
A szenvedes valos, nem birtam zokniban tovabb a dolgot, nyilvan eleinte a sok gorcsos buta mozdulat miatt.
Gondoltam megnezem a mestert, hogy is csinalja Szoval a frottir zokni+makkos cipo kombobol kiindulva felkaptam egy regebbi utott kopott, jo vekony talpu utcai cipomet, es isteni!!! Csak ajanlani tudom mindenkinek a viseleset azoknak is akik kormanyrol valtanak.
Tudom, hogy volt itt mar a forumban a ciporol szo, en csak megerositeni tudom, sokkal jobb mint mezitlab.
Termeszetesen ki mit szeret. Vannak ALIEN arcok piros MOMO-val FFB- nullara, 17 colos monitor WR ido.
Ugy erzem a ketto kozott vagyok. Szeretnek gyors lenni, de ezt nem a valosag/ szimulator rovasara.

A bugyi nem a legjobb dolog a világon. De közel áll hozzá

(#998) Met válasza knbs (#997) üzenetére


Met
nagyúr

Nekem csak két pedálom van (piros momo :P ) nem kell a cipő:)

"If in doubt, flat out!" Colin McRae

(#999) zzeN


zzeN
aktív tag

(#1000) -Mike- válasza zzeN (#999) üzenetére


-Mike-
addikt

Jó kis aszfaltozott parabolica bukótér... ;]

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.