- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Szólánc.
- Win 10 LTSC: hülye vagyok?
-
LOGOUT.hu
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz _adaml21_ #254823 üzenetére
a garancia a termékre vonatkozik, nem a vásárlóra - iStyle nem csinál belőle problémát, vedd nyugodtan
egyetlen helyről, Alzáról tudok, ahol nézik a vásárlót, de ott is csak amiatt kezdték el, hogy visszaszorítsák a PS5 és VGA neppereket
jótállási jegyen eleve nem szerepel semmilyen vásárlóra vonatkozó adat, az csak a termékről szól
3 év garancia csak 2021.01.01 utáni vásárlásra vonatkozik és csak magánszemélyre - céges, egyéni vállalkozóira már nem
Egyre kevesebb fődarab csere van, már rengeteg mindent tudnak javítani, csak akkor cserélnek ha alaplappal, FaceIDvel vagy valami olyannal van probléma ami alaplapcserével járna
[ Szerkesztve ]