Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Aktív témák

  • #41133696

    törölt tag

    válasz kabelmania27 #15954 üzenetére

    Persze, kétségkívül van olyan akinek megéri / megérné - főleg ha a felvázolt krízis helyzetben van jelerősség értékei alapján a vonala, ez pedig éppen megmentené, és nem is lenne tétel ennyiért ,vagy úgyis mondhatnám, hogy maga az Internet megváltás 1000- 2600 Ft-ért de:

    - Nagyon jó eséllyel nem is tud róla
    - Sőt sokszor a szerelő sem

    Aztán amikor x-edjére jön ki a szerelő és nem változik semmi, akkor vált. Biztos vesztett már így el ügyfeleket több kábelszolgáltató is.

    Az egyik ismerősünk az Invitelnél van, anyukámék lépcsőházával szemben lakik egy másik lakótelepi tömbben. Aztán panaszkodott, hogy állandóan szakad a net, alig várja, hogy lejárjon a hűség, de annyira alapszinten mozgott, hogy pontosan azt sem tudta megmondani, hogy milyen Internet hozzáférése van. Csak annyit, hogy 10 Mbps-os, illetve nagy nehezen rájött, hogy telefonvonal "rézdrót" szóval ADSL2+.

    De itt az a lényeg, hogy egyrészt sok ilyen ember van, és sok közülük, fogja magát aztán vált. Utána meg ha ugyanazon a platformon marad (például nem a DNS hiba okozta a gondot, hanem a vonaldiagnosztikából látható egyéb anomáliák), akkor a másiknál is szívni fog.

    A cég szempontjából viszont -1 ügyfél.

    Egyébként akkoriban rákerestem a címre az Invitel oldalán, és csak xDSL-t adott ki a szolgáltató oldala, most viszont kilöki a 60-ast is :)

    Egyébként most ezt töltöttem le a 60-ason, de ha 10-zel jött akkor jó - nyilván az MS szerverek voltak leterhelve, nem az Invitel hibája, csak leírtam :D

Aktív témák