Hirdetés
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- sziku69: Szólánc.
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Victoryus: Rapoo VT9Pro egér
- Gurulunk, WAZE?!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
-
LOGOUT
Interneteléréssel kapcsolatos problémak topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
vitya81
tag
válasz
Gubek-Einste #568 üzenetére
Hali!
A szolgáltató neve Tarr kft., az általa biztosított, és eddig tökéletesen működő Cisco gyártmányú modemet használom, innen egy TP-Link gyártmányú wifi router szórja a lakásban a wifi jelet, de a számítógép közvetlen csatlakozik ehhez. Mi vagyunk az utolsó ház az utcában, csillagponton egyedül vagyunk, így a 'szomszédokról' nem tudok nyilatkozni, de az utcabeli haver (másik csillagponton van) nem panaszkodik. A válaszodból arra következtethetek, hogy arra nincs lehetőség, hogy folyamatosan mérjem a maximális sávszélességet, direkt internet használat nélkül?
ilyen a letöltési sebesség.
telefonnal készült mérések:
-
vitya81
tag
Üdv!
Remélem jó topicba írom le a gondomat, ha mégsem akkor nyugodtan irányítsatok át!
A problémám kb. 1 hónapja kezdődött: adott egy internetszolgáltató, már kb. 4-5 éve van szerződésem velük, az internetszolgáltatás (jelenlegi sebesség: 40Mbit/s - 5Mbit/s) mindig stabil és jól működő volt, néhány kivételtől eltekintve, de ez ilyen hosszú idő alatt bőven belefér, viszont az elmúlt hónapban folyamatosan drasztikus sebességromlást tapasztalok. A letöltés és feltöltés gyakran az 1Mbit/s-t sem éri el. Jeleztem a szolgáltatónak, kijöttek kábelt cseréltek a csillagponttól a házig, házban a csatlakozókat kicserélték, speedtest-tel ellenőrizték, megvolt a sebesség (akkor épp jó volt), végeztek. Persze a probléma ugyanúgy jelentkezett/jelentkezik. A zavaró ebben az egészben nem az, hogy böngészni, vagy letölteni nem tudok max. sebességgel (le is sz.rom), hanem hogy bármilyen internetes telefont (face, viber, skype) szeretnék használni botrányos a minőség, nem hallom a másik felet, zúg, búg, megszakad..... Soha nem volt ilyen gond, mindig tiszta volt a vonal, órákig tudtam úgy beszélni, hogy semmi gond nem volt vele.
Tanácsokat, illetve egy olyan programot keresek, amivel 24 órán keresztül mérhetem a le/feltöltési sebességet, ping-et (mint a speedtest, csak folyamatosan működjön, készítsen statisztikát min., átlag, max. sebesség) NetWorx nevű programot használom, de az csak akkor méri a teljes sávszélességet, ha ténylegesen le-, ill. feltöltök valamit. Kérek tőletek ötleteket, tanácsokat.Üdv: Viktor
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5g 8/256gb - Szép állapot, akár beszámítással
- LG 70UN74003LA Smart LED Televízió, 70" (177 cm) - 4K Ultra HD, HDR, webOS
- TP-Link RE650 AC2600 (RR650) WIFI hatótávbővítő
- BONTATLAN Új Iphone 16 és 16 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- ÚJ Bontatlan iPad Air 6 - 7 gen 11 és 13 Minden szín 1 év Apple Garancia Azonnal Átvehető DEÁK Térné
- Samsung S23 128GB Fekete /+AJÁNDÉK ÜVEGFÓLIÁVAL/normál állapotban / 12 hónap jótállással
- Csomagfeladás Foxpost automataba XS/S/M/L/XL - 2390 Ft egységesen
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Pro Max - White Titanium - Használt, karcmentes
- Lenovo Thinkpad T14 üzleti i5-10310u 10th gen. 8-24Gb RAM 256GB-1TB SSD gar.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest