Hirdetés
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
 - gban: Ingyen kellene, de tegnapra
 - Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
 - weiss: Lakodalom van a mi utcánkban...
 - Syl: Just Works! …. Vagy mégsem?
 - sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
 - hcl: MS Office365 Linuxon
 - btz: Internet fejlesztés országosan!
 - droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
 - LordAthis: RETRÓnia - RETRÓ Mánia - Úton van hozzám egy csodás történelmi darab!
 
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			
						Pano
veterán
válasz
							
							
								kidnou
							
							
								#51358
							
							üzenetére
						Ha van érvényes magyar számlád és hivatalos gyári, sorszámozott jótállási jegyed kitöltve, nem garanciáztathat honlapon lekérhető adat szerint a HP. Max annyit mondhat, hogy azon időszak alatt amit a honlap megjelenít nem kéri a számlát és/vagy a jótállási jegyet a szervizeléshez.
Azért vannak jogszabályok, fogyasztóvédelmi törvények.
 Ne engedd magad megvezetni egy ügyfélszolgálatossal (ő is tudhatja rosszul).  - 
			
			
						wreakz
tag
válasz
							
							
								kidnou
							
							
								#50478
							
							üzenetére
						https://www8.hp.com/hu/hu/campaigns/hpsupportassistant/pc-diags.html
Letöltöd telepíted, majd indításnál F2-es gombot nyomkodod. Ott előjön a diagmenü. Akkumlátor tesztnél pedig a tovább -ra kattintva ír ki pontos adatokat.
 - 
			
			
						npetike1
csendes tag
válasz
							
							
								kidnou
							
							
								#49734
							
							üzenetére
						Szia,
Akitől vásároltad a notebook-ot, nekik kell elkezdeni ezt intézni a reklamációt a disztri vagy gyártó felé.
Ez abszolúlt nem egy problémás dolog, nekik semmibe sem kerül. Egy email fog menni a gyártó megfelelő emberének, hogy javítsa a garidat az adatbázisban a vásárlás dátumához igazítva.. Itt valószínűleg valaki nem regisztrálta fel a gépdre a megfelelő garanciát és SLA-t. Ennyi...
Egyébként pedig, ha személyesen elviszed egy szervizbe, a számlával és a garanciajeggyel, ott a rendszerbe ütött dátumokat a számlád és a garancia jegyed felülbírálja majd.
 - 
			
			
válasz
							
							
								kidnou
							
							
								#49728
							
							üzenetére
						Vidd vissza a boltba, nekik kötelességük elintézni, mivel velük állsz szerződésben (vásárlás). Nekem is volt egy ilyen eset egy medencével. Beszéltem a fogyvédelemmel, és írtam egy emailt az eladó áruháznak ahol vettem, másnap kicserélte a szerviz a medencetestet és a lábakat, amit előtt 1,5 évig nem akart.
 - 
			
			
						Gus
aktív tag
válasz
							
							
								kidnou
							
							
								#49724
							
							üzenetére
						Garancia szempontjából mindig a számlán szereplő vásárlás dátuma elsődlegesen az írányadó, a honlapon lekérdezett dátum, csak tájékoztató jellegű. A vásárlást az eladó nem jelzi vissza a gyártónak, akkor pedig ugyan miből számoljon hiteles dátummal a honlap. A gyártástól számítva van egy átlagos forgalomba kerülési idő, amit rászámol a program a gyártás idejére és indítja a garancia futamidejét. Aztán, hogy az eszköz egy évet áll a kereskedőnél, vagy egy hónapot, arról nem tud. Ha a garijegy ki van töltve, akkor az is elég kell legyen, de sokszor nincs kitöltve, akkor csak a számla dátuma számít.
 - 
			
			
válasz
							
							
								kidnou
							
							
								#49721
							
							üzenetére
						Nem kell menned sehova hogy elintézd. Írd le a boltnak, mi történt, és kérd a segítségüket. Nekem is van most egy ügyfelem, akinek a HP WorldWide Warranty-s gépét szervizelni szervizelnék ugyan, de nem akarnak érte futárt küldeni. Nem is értem, hiszen háztól-házig gari van rá. A garit elfogadják ,de a futáros megoldást nem teljesítik. Majd én elintézem neki, de akkor is nonszensz.
Biztos felvettek valami új képzetlen embereket az ügyfélszolgálatra, azok bénáznak itt. Eddig nem volt ilyen.
Neked azt is javaslom, hogy küldj egy reklamációt nekik, nagy az esélye, hogy elnézést kérnek és mégis érvényes lesz a 3 éved. A reklamáció más helyre kerül, mint egy sima hibabejelentés, más bírálja el. Nem árt, ha ők is tudnak ezekről az anomáliákról.
 - 
			
			
válasz
							
							
								kidnou
							
							
								#49717
							
							üzenetére
						Sziasztok. Bocs, hogy közbeszólok, de én is így jártam, hogy rossz volt a rendszer tájékoztatója, nekem is 11 hónapot írt. De nekem azt mondták, ha 3 év van írva, márpedig az volt írva, ahogy neked is, akkor a vásárlástól számítva 3 év. A HP vállal rá ennyit, nem a bolt. Talán később már jó volt kiírva a rendszerükben is. Amúgy honnan vetted? Esetleg link? Illetve ahol vetted, ha ott 3 év volt, akkor visszaviszed oda és ők is kötelesek intézni. Meccseljenek ők a HP-va, ha te nem szeretnél. 😀
 - 
			
			
 - 
			
			
 - 
			
			
 - 
			
			
 - 
			
			
						Molk
tag
 - 
			
			
						hallador
addikt
válasz
							
							
								kidnou
							
							
								#47654
							
							üzenetére
						Szia,
A Kolléga által említett beállítás a GEN3-ig volt érvényben, illetve azzal egy időben megjelent Pavilionok esetében. Az újabb gépeknél ez fn + bal shift. funkció billentyű. Nem biztos, hogy a Te gépeden is így van, de a ProBook, EliteBook, ZBook, 250-en igen, Gyanítom ott is. Sok sikert a keresgéléshez.
 - 
			
			
 - 
			
			
						hallador
addikt
válasz
							
							
								kidnou
							
							
								#47625
							
							üzenetére
						Szerintem is ez a legtisztább dolog.
Amit alul ír az annyit jelenhet, hogy ha a bolt megveszi a notebookot, és a nagyker beregisztrálta már a notebookot. Az eladás és a garancia termék regisztrálás között van egy türelmi idő, ami pl 1 hónap, ilyen esetben él ez, de itt nyilvánvalóan nem erről van szó. Onnan hiányzik egy CarePack, amit nagy eséllyel ha tényleg jár rá, akkor nem regisztrálták be, amit azért szoktak megtenni, mert kb 20 - 25000 Ft-ot tud rajta spórolni.
Tegyük fel jó indulatú vagyok csak elfelejtették, vagy hibáztak ilyen van, előfordul. Az meg nem korrekt, hogy tulajdonképpen ezzel rád tolják azt a munkát, amit nekik a HP kifizetett nekik. - 
			
			
						hallador
addikt
válasz
							
							
								kidnou
							
							
								#47615
							
							üzenetére
						Ez csalóka. Ha Te valódi HP jótállással állsz szemben, akkor a HP is tud erről.
Így néz ki, ha a dolog hivatalos, ha neked 3 évet mondtak, de nem ezt látod amikor beütöd a gyári számot, azaz HP semmit nem tud róla, akkor szimplán kamu a dolog.
A HP alaphelyzetben:
1 év HP HW Maintenance Offsite Support Manufacturer Warranty
2 - 4 év HP Hardware Maintenance Offsite Service CarePackA Kereskedő hiába mondja, hogy Ő 3 évet ad, arra azért kíváncsi lennék ki fogja szervizeltetni, hogy nem a bolt az biztos. Ha ez nem magyar hanem külföldi multi (Mediamarkt, Saturn, Tesco stb) akkor még hihető a történet, de ha magyar, akkor azért én eleresztenék egy telefont egy hivatalos HP szakszerviz, vagy hivatalos HP kereskedő felé, mert garanciát ingyen nem nagyon szoktak osztogatni sehol a világon, max ezzel adja el a gyanútlan vásárlónak.
Én előbb hiszek a mesében, mint a magyar kereskedőnek. (Igen én is voltam Kereskedelmi, szerviz, és user oldalon is). Ha Te nem nézel utána valaminek, akkor más sem fog még akkor sem, ha ez társadalmilag elvárható lenne tőle. Nincs ennek kultúrája Magyarországon, minek dolgozzon ha semmittevéssel is megkapja ugyanazt, ez van. (Máshol is előfordul, csak máshol seggbe rúgás jár érte Otthon meg mindegy a mellett, hogy addig fontos a vásárló ameddig megvesz valamit, utána meg kolonc, mert hát ha foglalkozni kell vele, akkor az munkát jelent, az meg nem jó.)
 
Új hozzászólás Aktív témák
- Automata kávégépek
 - Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
 - Helldivers 2 (PC, PS5)
 - Apple asztali gépek
 - Billentyűzet gondom van
 - PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
 - Polgári repülőgép-szimulátorok
 - Mindenki bukja a Blackwell chipeket, ha bejön Trump terve
 - Hálózati / IP kamera
 - Arc Raiders
 - További aktív témák...
 
- Bomba áron dobozos új Hp Laptop! /AMD Ryzen 5-7520U/8 GB/256 SSD/FHD/Garancia/
 - Akciós áron, Új Lenovo ThinkPad T14 Intel Core Ultra i7-165U/16GBRAM/512SSD/14" FULL HD+ IPS kijelző
 - HIHETETLEN! DE ÚJ DOBOZOS LAPTOPOK AKÁR FÉLPÉNZÉRT FÉLÁRON !!! ///////// FÉLPÉNZES LAPTOP //////////
 - Szép HP EliteBook 840 G9 "Kis Tervező" Érintős Ultrabook Fémház 14"-40% i7-1265U 32/1TB Iris Xe FHD+
 - Profi! HP EliteBook 840 G9 Hordozható Érintős Ultrabook Fémház 14"-40% i7-1265U 32/512 Iris Xe FHD+
 
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
 - GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3904
 - Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
 - MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
 - BESZÁMÍTÁS! ASUS PRIME H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT OC 8GB CHIEFTEC Libra 600W
 
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
								
							
 
								
 
								
								
								
								
								
								
								
 
								
								
								
								
								
								
								
 Pyttawrx
