Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SeniorTilla

    veterán

    válasz gatto_ #54572 üzenetére

    Igen, és sok üzleti gépért is futárt küld. Ez a garancia típusától függ.

    PÉLDA: Zbook Firefly - ez ugye az üzleti gépek egyik csúcsa, workstation

    Szolgáltatás szintje
    Std Office Hrs Std Office Days
    Std Office Hrs Std Office Days
    Global Coverage
    Standard Material Handling
    Standard Parts Logistics
    Pickup by HP
    10 Business Days Turn-Around
    No Usage Limitation
    HP Ships to Customer Site

    Világgarancia, a HP veszi fel (futárt küld érte), max. 10 munkanap alatt javítják, és a HP küldi vissza a vevőnek, szintén futárral.

    Közép-Európa (egyik) legnagyobb HP szervize itt van Magyarországon, és itt javítják a Pavilionokat, Omenekt, stb-ket is a nem üzleti vonalról. Az üzleti gépeket beviheted helyi kis szervizekbe is, a nem üzletiket pedig mindig futárral intézi a HP. Ezért nem javítanak a helyi szervizek konzumer gépeket, mert ezeket mindig a központi márkaszerviz csinálja. Én mondjuk jobban is bíznék ebben, mint XY kft-ben, ahová leadom az üzleti gépemet, bármennyire is szerződött partner.

    LINK

    Nem tudom milyen cégnél dolgozol, de valami infó neked félrement. Csehországnak köze nincs ehhez, de ha lenne is, mit számít? 1-2 nap alatt Európa bármelyik országából bármelyik másikba elviszi a futár a csomagot, már nem a XIX. században élünk.

    Pont most volt egy ügyfelem, elromlott a töltője (HP Envy x360 15-ös gép), és egy telefonálás után a HP küldte neki az új töltőt. És ez nem üzleti vonal.

    Arra kérlek, hogy ne terjessz téves információkat a HP garanciális ügymenetéről, mert más tagokat negatívan befolyásolhatsz velük.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés