Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz demars #35701 üzenetére

    Nem találok képet, de ha a gyári, vagyis 2 ponton megtört a lapátkeret, akkor annyi, hogy a lapátot a karról levéve, és kézbevéve meg kell nézni, hogy a két vége közül melyik oldalról a nyitott(-abb) a befogása. Lehet, hogy mindkét oldalról zárt, de az egyik lezáró fal a gumisínen vékonyabb. Na arrafelé kell megtolni ütközésig, majd óvatosan kifeszíteni a kétoldalon a sínbeilleszkedő műanyag befogók közül (kicsit lefelé, kifelé hajlítva), és ezután óvatosan húzni kifelé. Elképzelhető, hogy a teljes hosszon több ponton is van ilyen elcsúszásgátló vagy rögzítő befogó fül, amiken nyúzódik, feszül a gumi, de 1 ki- és behúzást ki kell bírnia, kis műszaki érzékkel simán ki lehet húzni a lapátból a gumit és az acél merevítőket.

    Az új gumi profilja ugyanilyen kell hogy legyen, másképp nem megy be a helyére. Visszafelé ugyanez a procedúra, de pl vágott gumi esetén annyi a veszély, hogy a végek nem zártak, és nincs közbenső rögzítő. Tehát nem biztos, hogy ez a lapátkeret megfogja a vágott gumit, akkor meg gáz ha oldalra kicsúszik.

    Egyébiránt ha komplett lapát nincs 575-ös, akkor ilyen méretű csak gumi sem biztos. A gyári lapátot egyébként érdemes rendszeresen műanyagápolóval átkenni, mert bár elég jó üvegszálas műanyag, de mégis nagyon eszi az UV, és hamar elöregszik, törékennyé válik.

Új hozzászólás Aktív témák