Hirdetés
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- Gurulunk, WAZE?!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
-
LOGOUT
Ez itt, az elektronikával hobbiból foglakozók fórumtémája.
Lentebb összegyűjtötttem néhány elektronikával kapcsolatos, hasznos linket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gubbba
tag
Köszi. Mondjuk akkor ez a kapcsoló jó lehet igaz?
A két bejövő földet meg simán kössem rá a kimenő földre egy-egy vezetékkel?Az elsőt láttam én is, de video jel nekem nem kell. A második már jobb, de nem pont fordítva működik? Azaz két bemenőből választ egy kimenőt? Vagy ez tökmindegy, működik mindkét irányba? Igen ennyire laikus vagyok, bár ha logikusan belegondolok, miért ne lenne mindegy az irány, végülis amit én akarok csinálni, az is menne mindkét irányba.
A házi barkács azért érdekel, mert úgy kisebb, esztétikusabb cuccot lehet csinálni meg legalább ezzel is tanulok valamit.
Köszi még egyszer.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen notebookot vegyek?
- Mennyibe fog kerülni a Steam Machine?
- Bittorrent topik
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- UHD filmek lejátszása
- Újabb koronát kapott a Gigabyte alaplapja
- A középkategória egyik legjobb vétele - Dreame L40 Ultra AE
- Elemlámpa, zseblámpa
- Arc Raiders
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G1i - i5-10GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I W11 I Cam I Gar
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon Gen 9 i7-1185G7 32 GB RAM Iris Xe 4k kijelző törésgarancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X13 G1- i5-10310U I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!