- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Sol4r: DDR2-es Processzorok összehasonlítása "azonos" órajelen
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GAI: Retro GPU-k mindörökké: a végleges koncepció, és a szereplők bemutatása
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- V.Milán: Aktív tag lettem 🥳
- V.Milán: 04.15. Ki mit csinál ma?
- sziku69: Szólánc.
-
LOGOUT
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kecsotam
tag
Én egy szóval nem mondtam és más se, hogy ellocsoltam azt a pénzt. Eddig minden terméket kifizettek, ami nem jött meg. Még az Aliexpress is.
Telefont pedig csak olyan helyről rendelek, ahol tudok rá biztosítást kötni és paypal-el fizethetek.
Így nem sok esélyt adok annak, hogy elbukhassam a pénzem.Viszont egy ilyen meg nem érdekezett rendelés rengeteg nyűg és idő.
-
Kecsotam
tag
Bangoodról is folyamatosan rendelek. Eddig ott nem volt probléma. És gyorsabb is általában.
Félreértés ne essék, tisztában vagyok vele, hogy nagy valószínűség szerint kilopják a csomagokat. De akkor miért nem tesz ellene?! Volt róla szó, hogy keresnek másik útvonalat Hollandia fele. Erre, amikor megkaptam a trackszámot és láttam a DE végződést, már fogtam a fejem.....Az utolsó 2 rendelésemből úgy néz ki, hogy mindkettő eltűnik. Ráadásul az első egy nagyon komoly flagship volt. Ez már csak egy olcsóság, mert tanultam az esetből.
De ha engem elvesztenek, vásárlók százait, ezreit vesztik el. Mert ha nekem eltűnt kettőből kettő csomagom az elmúlt pár hónapban, akkor sok ezer másik is. -
Kecsotam
tag
Sziasztok!
Ez esetben újra elnyelte a bermuda háromszög nagy valószínűséggel ugye?
Kimenő küldemény beérkezése a kicserélőbe - 2019.03.15. 4:01 - DENUEB
Küldemény előkészítése nemzetközi szállításra - 2019.03.15. 6:38 - DENUEB
Küldemény előkészítése szállításhoz - 2019.03.15. - 8:00 - DENUEB
Küldemény átadása nemzetközi szállításra - 2019.03.15. 8:00 - International office of exchange
Ez már csak azért siralmas, mert novemberben is ugyanígy veszett el az előző telefon, amit onnan rendeltem.
Ez újra egy féláron elcsípett telefon volt. Lassan felmerül bennem, hogy nem is véletlen vesznek el ezek.Mihelyt visszakaptam a pénzem újra, teljesen átpártolok Bangoodra.
-
Kecsotam
tag
Sziasztok!
Csak, hogy ne csak a sok negatív tapasztalatot olvassák a fórum új látogatói:
Néhány levélváltás után visszautalták a novemberben rendelt, majd Feucht-ban elveszett gerbestes teló árát.
Kellett neki pár levélváltás és a biztosítási díjat én sem kaptam vissza, de ez már nem is fontos.Két kérdésem lenne:
- Légyszi jelezzétek ha az új ÁFA mentes holland postás szállítással rendben megérkeznek a telefonok, nagyobb értékű csomagok. Tudjunk róla, mikor áll vissza a rend és mikortól lehet újra nyugodtan rendelni.- Másik kérdésem már nem annyira tartozik a fórum témájához, de erősen gondolkodom, hogy a Bangoodról rendelem meg a Gearbest után a készüléket. Itthon még mindig 30.000-el drágább. Van bárkinek bármi tapasztalata az ÁFA mentes szállításukkal kapcsolatban?
-
Kecsotam
tag
válasz
Silent77 #33998 üzenetére
Köszönöm!
Még egy esélyt kapnak. Nem fogadom el, bizonyítom nekik, hogy volt biztosításom és az egész összegre igényt tartok. Illetve megerősítem, hogy nem szeretném ha a paypalhoz kellene fordulnom, bízok az együttműködésben.És ha ezután se akarják a teljes összeget visszaadni, keresni foglak, köszönöm szépen Silent77 a lehetőséget.
-
Kecsotam
tag
Sziasztok!
Én lecsúsztam Silent77 segítségéről. Egy Mi 8-ast rendeltem és éppen pár napja járt le a 60 nap. Tegnap el is küldtem a levelet, hogy jó lenne ha rendeznénk most már. Kiemeltem, hogy Paypallel fizettem és volt biztosításom.
Erre azt írják, hogy nem volt és 40-50 dolcsival kevesebbet is akarnak visszafizetni....
After reviewing your order in detail, we have found that you haven't purchased any insurance during the check-out. Please understand that in such case we can only compensate you partially.
The shipping company is actually responsible for this loss which is sadly beyond our control.
1) We can't resend the package to you because the item is currently back ordered.
2) Partial refund to your Wallet as store credit.
We can refund 319.99 USD as a gesture of good will to your Wallet and exceptionally reward you with extra points(You will receive 1 points for every 1 USD. e.g. 1 USD=1 points, 3 USD=3 points etc.).
3) Partial refund to your original payment account.
Szerintetek inkább fogadjam el és menjek a biztosra, vagy inkább írjam meg, hogy ez esetben a Paypalhez fogok fordulni. Mit javasoltok?
Amúgy van egy ilyen printscr-em is a biztosításról: [kép]
-
Kecsotam
tag
Nekem is a héten jár le a 60 nap az Mi8-amra. Mivel volt biztosításom így nagyon reménykedem benne, hogy nem fognak próbálkozni.
Viszont engem inkább most az érdekelne, hogy változott valami az EU Express szállítás? Mintha valahol azt láttam volna most már a holland posta végzi a DHL helyett. Ez esetben gondolom nem megy át a bermuda háromszögön. Vagy az a holland EU az valami más? -
Kecsotam
tag
válasz
PepeDon #33330 üzenetére
Hát ezaz és akkor most jön a nagy kérdés, hogy bepróbáljam még egyszer? Az újrakézbesítést válasszam, vagy a pénzvisszafizetést? Nagyon kéne a telefon, mert a mai napig nem láttam ilyen áron sehol. De hiányzik nekem, hogy 2 hónapig megint várakozzak?! És mi van ha megint így járok?!
Nem tudom, mit fogok majd választani...... -
Kecsotam
tag
válasz
gabor231 #33318 üzenetére
Ne viccelj. Te valamit megvásároltál bízva az eladóban, hogy megoldja, hogy eljusson hozzád gond nélkül.
Az alap, hogy kifizeti neked ha nem tudja bizonyítani, hogy te átvetted. Nem kell hagynia magát senkinek. Az alapfelállás, hogy mindenki visszakapja a pénzét. Csak néha egy kicsit dolgozni kell érte. -
Kecsotam
tag
válasz
havri1 #33217 üzenetére
Elméletileg November 12-én már feladták és az a november 27-es felvétel a feladótól már a DHL feladása a Magyar Posta részére. Vagyis január 12-én jár le a 60 nap.
Eddig még sosem jött ilyen levél a Gearbesttől, ezért gondoltam, hogy hátha történt valami. De akkor valószínűleg csak eddig mindig hamarabb ideért. -
Kecsotam
tag
Sziasztok!
Ma kaptam egy levelet a Gearbestől. Ez valami sablon, mindenkinek küldik, vagy tényleg tudnak valamit és érdeklődjek a postánál? Bár nem tudom elképzelni, hogy a világ másik végéről többet látnának, mint én a posta rendszerében.
A posta rendszerében ez az utolsó bejegyzés:
Felvétel a feladótól 2018.11.27. 12:29
DE-04158 SzállításKimenő küldemény beérkezése a kicserélőbe 2018.11.28. 6:02
DENUEB SzállításKüldemény zsákba helyezése 2018.11.28. 6:33
DENUEB SzállításKimenő küldemény továbbküldése 2018.11.28. 8:00
DENUEBGearbest levele pedig a következő:
Your package for 18111000952310000XXX has arrived and is awaiting collection, please contact your local post office or shipping company to pick up your package.Kindly collect your parcel as soon as possible, as they may not keep the package for long.
Please confirm the receipt of your delivery via your GearBest account.
If you have any further questions please contact our Support Center.
Best regards,
GearBest Customer Service
http://www.gearbest.com/
-
Kecsotam
tag
-
Kecsotam
tag
válasz
Ghostdog77 #33037 üzenetére
Majd jelezd légyszi, mit reagálnak, vagy ha történik valami változás.
Gondolom a magyar posta oldalán neked sincs semmi találat.
Elnézést, hogy ezt mondom, de ennek örülök, mert hátha ez csak azt jelenti, hogy valami késés van némelyik csomaggal és majd megérkeznek.. Nem létezik, hogy ennyit lenyúljanak. -
Kecsotam
tag
Én úgy látom alapból ezután a bejegyzés után:
The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage online shipment tracking: https: www.posta.hu nyomkovetes nyitooldal?searchvalue=CY140...981DE)
2 nap múlva jönni kellene a következő lépésnek. Mivel neked december 3-án volt még nincs gond.
Viszont nekem november 28. óta áll ezen a ponton a dolog... Láttam már 5-6 trackinget mindenhol 2 nap után jött a következő lépés. -
Kecsotam
tag
Persze nem az idő miatt aggódom, hanem, hogy pont hol hallottam róla utoljára.
Nem első bálozó vagyok, hozzászoktam a hosszú kézbesítési időhöz. Rengeteg mindent rendeltem csak eddig pont ez a legnagyobb értékű rendelés. Illetve látom, hogy valszeg ugyanabban konténerben utazó csomag meg már kiért. Persze ezt sem tudhatom biztosra. Mint ahogy írták előttem is már gyanús, hogy a különböző számokat ugyanabban az időben olvassák le. -
Kecsotam
tag
Sziasztok!
Végig olvastam az elmúlt pár hét történéseit és nem is tudom, hogy megnyugodtam, vagy jobban aggódom.
Én is rendeltem egy Mi 8-as telót Gearbestről EU Priority Line szállítással. A megrendelés 2018. 11. 11-én történt. A feladással nem volt gond, pár nap alatt fel is adták. Érdekes, hogy a posta rendszerében múlt héten még megtaláltam, de most azt írja, hogy nem létezik ilyen csomag. Viszont megnyugtató volt olvasni, hogy több embernek is van ilyen gondja, vagyis a rendszerrel lehet baj.
Már az összes létező trackingben rákerestem, sőőt még ilyen tracking progit is feltelepítettem, ami figyeli és szól ha változás van, de semmi.
Az utolsó bejegyzés:
2018-11-28 05:33:00 The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage online shipment tracking: https: www.posta.hu nyomkovetes nyitooldal?searchvalue=CY140190...DE)
Vagy egy másikon:
28.11.2018 08:33 Célországba elküldve (Export) Feucht, DeutschlandLáttam most nagyon hasonló track számokat, mint az enyém és Feucht-ig ugyanazok a tételek szerepelnek, ugyanazon dátumokkal és időpontokkal. Viszont az az érdekes, hogy azt a track számot megtaláltam a posta rendszerébe.
Kicsit kezdek aggódni emiatt a Feucht miatt és, hogy azóta változás se történik és, hogy sok eltűnt csomagot ott láttak utoljára.
Hála istennek volt biztosítás is és paypallel fizettem. Ha jól értelmeztem 60 napig semmit nem tehetek ugye?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 128GB Natúr Titán Független
- Dell Latitude 5430 i5 és i7 12.gen CPU 16GB RAM 256GB SSD 13,3" FHD, HUN bill, Win11 laptop notebook
- Dell Latitude 5320 i7 11.gen CPU 16GB RAM 256GB SSD 13,3" FHD, HUN LED bill, Win11 laptop notebook
- Dell Latitude 5410 i5 10.gen CPU 16GB RAM 256GB SSD 14" FHD, HUN LED bill, Win11 laptop notebook
- Dell Latitude 5310 i5 10.gen CPU 8GB RAM 256GB SSD 13,3" FHD, HUN LED bill, Win11 laptop notebook
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RX 7700XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Csere-Beszámítás! Huawei Matebook D15 R7 3700U / 8GB DDR4 / RX Vega 10 / 150GB SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32 RAM RTX 4060Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2680v4 (28c/ 56t, 2.4/3.3GHz), 128GB RAM, 10G, áfás szla
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest