- Gurulunk, WAZE?!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- urandom0: Új kedvenc asztali környezetem, az LXQt
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 6 – Néhány egyszerű tésztaétel
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sh4d0w: Tele a hócipőm
Új hozzászólás Aktív témák
-
2018
senior tag
Tisztelt Homár!
Csatlakoznék egy újabb Lenovo-s, pontosabban Telemaxos/TMXes történettel - feltéve, hogy befér még a többi mellé.
Az Ideapad Y510p laptopomat tavaly Novemberben vettem meg; a laptop május végéig bírta, amikor is az alaplap feldobta a talpát.
Először egy pénteki napon próbáltam meg felhívni a Telemax futárszolgálatát - hiába: összesen egy órán keresztül tartottam a telefont, válasz nélkül. Írtam több mailt is, hogy szeretnék futárt rendelni; automatikus válasz, persze-persze majd jelentkeznek. Hétfő, kedd semmi… Szerdán egy újabb próbálkozás keretében, egyhuzamban tartottam a telefont egy órán keresztül válasz nélkül.
Megelégelve a dolgot írtam a Lenovo (regionális) complaints management teamnek, akiktől 10 percen belül választ kaptam. Felveszik a szervízzel a kapcsolatot. Rövidesen hív a Telemax egyeztetni; ők már küldenék akár másnap is a futárt. Egyeztetés után Június 6-án elvitte a futár a gépet (előtte lefényképeztem stb. Homáros sztorikból tanulva). Futár búcsúzóul mondja, "egy héten belül jó eséllyel hozom is vissza", szuper.
Szóval 2 hét volt csak a futár megrendelése - segítséggel. Ezután kezdődik csak a java.
Eltelik egy hét, gondolom rákérdezek mi a helyzet a géppel. E-mailben persze, nincs kedvem órákon át hiába tartani a telefont. Válasz 2 munkanappal később sem érkezik, gondolom megpróbálom telefonon is - úgy néz ki csak a futárrendelés ilyen nehéz, mert a másik melléken elég hamar felvették. Diktálok nevet, gyári számot… Nem találják a gépet. Hogyhogy nem találják. Hát nem tudja mi történt, de rákérdez a futárszolgálatnál, majd jelentkeznek. Újabb e-mail a complaints management teamnek - azonnali válasz, odaszólnak a Telemaxnak.
Eltelik két nap újra hívom a Telemaxot. Még mindig nem találják, de biztos megvan, csak valami gubanc van a garancia körül. Megjegyzem az ügyfélszolgálatosnak, hogy mellesleg online le lehet ellenőrizni gyári szám alapján hogy van rá érvényes garancia - erre válaszként csak értelmetlen szabadkozás. De persze, majd jelentkeznek. Kérdezem mikor, hát, ő ezt nem tudja ígérni. Magyarul ott tartunk, hogy két héttel a gép elvitele után nemhogy nem látta szervízes a gépet, de még csak azt sem tudják, hogy hol van.
Újabb két munkanappal később, már valamennyi megkönnyebbülés ér, amikor mondja, hogy megvan a gép, szervízesnél van, az alaplap füstölt el, Június 20-án meg is rendelték az alkatrészt, hurrá. Általában egy-két hét amíg kihozzák - veszem tudomásul.
Másfél héttel később még mindig alkatrészre várnak - azt javasolja az ügyfélszolgálat, hogy ha a Június 20-ai dátumtól számítva eltelik 30 nap, kiállítanak egy csereutalványt, és kaphatok egy új gépet - onnét ahonnan vettem. Mondom nekem oké ha beszerelik, de mondjon egy becslést legalább, az alkatrész mégis mikorra várható. Erről sajnos semmit nem tud mondani. Nem teljesen értem, hogyhogy nem tudnak ennek utánakérdezni a beszállítónál, de hát sajnos "ez van". Mindegy, várok még egy hetet.
Egy hét elteltével újra hívom az ügyfelest, de most már jelzem, a Lenovo honlapról idézve, hogy "A garanciális javítások törvényileg megengedett maximális időtartama 30 nap", amit a futártól számítva már határozottan túlléptünk. Utánakérdezés - rendben, ezt tekintetbe véve, ha szeretném, kiállítanak egy csereutalványt, amit beválthatok ott, ahol vettem a laptopot.
Nos a gépet a lenovo.com-on vettem, még külföldön - akik Magyarországra nem vállalnak szállítást. Mivel nemzetközi garancia szól a gépre, ez nem kellene gondot okozzon, úgyhogy kérem őket, hogy javasoljanak valami megoldást. A Telemax ebben persze nem (pontosabban sem) tud segíteni. Oké, ha ők nem, akkor ezt hogyan tudnám a magyar Lenovoval megbeszélni? Ezt az ügyfeles nem tudja megmondani, de írjak csak a Telemaxnak egy e-mailt erről, majd ott megmondják.
Nosza hát, megírom az e-mailt. Az informatív válasz szerint:
-a Lenovonak nincs Magyarországon telefonos ügyfélszolgálata,
-a Lenovohoz az elérhetőségeik valamelyikén fordulhatok - egy postai levelezőcímen.
Egy újabb levélben kérem a Telemaxot, hogy vagy járjanak ők el az ügyben, vagy adjanak meg valami értelmes elérhetőséget (e-mail, telefon). Erre a levelemre (ahogyan a többségükre) válasz azóta sem érkezett. Bónusz: Egy héttel miután idéztem az ügyfelesnek a Lenovo honlapot ("törvényileg megengedett időtartam blabla") a honlapról eltűnt az egész szövegrészlet. Akit érdekel pl. wayback machine-ből megnézheti mi állt ott.
Vagyis a Telemax részéről ennyit az ügyfélszolgálatról. Szerencsére párhuzamosan a Lenovo complaints management csapattal is tartottam a kapcsolatot, akik segítőkészebbek voltak - ugyan ők is azzal kezdték, hogy ebben sajnos nem tudnak segíteni, de végül utánajártak a dolognak. Felajánlották, hogy visszafizetik a gépet, a csere ugyanis bonyolult lenne - külföldről beszállítatni stb.
Slusszpoén: az ajánlat után egy nappal (Július 22) felhívott a Telemax. Állítólag megérkezett hozzájuk az alkatrész - cirka másfél hónappal azután, hogy elvitték a gépet. Ha szeretném, megcsinálják. A választás nem volt túl nehéz, természetesen visszakértem a pénzem.
Összesen 2 hónapom, legalább 30 levelem, és sok-sok órám ráment az ügyre, ami végül nem oldódott meg. Örülök persze, hogy legalább a pénzemet visszakaptam, de kizárólag a Telemax segítségével azt gyanítom még mindig javításra várnék. -
2018
senior tag
Miert ne kellene egyutt emliteni a szervizt a geppel ? A ketto szorosan osszefugg. Nem csak gepet hanem melle szerviz szolgaltatast is kapsz. Na az nagyon nem mindegy milyen. Ne legyenek illuzioid itt a topicban is irtak legion 5 elfustolt alaplap par naposan. Szoval az ordog nem alszik sajnos. Osszebaszva adjak vissza a gepeket sokszor nem javitott allapotban. Tele a homar cikkekkel a melyen “tisztelt” szervizukrol. Ha nem az alza gariztatja felejtos a lenovo.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● A topikban hirdetni TILOS!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mégis marad a Windows 10 ingyenes frissítése
- OLED TV topic
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Plazma TV topic
- Steam topic
- Gyúrósok ide!
- Kijelző került a kamerasávra a Xiaomi 17 Pro és 17 Pro Max hátulján
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- További aktív témák...
- Lenovo IdeaPad Y700 17"3 17ISK i5-6300HQ, GTX 960M 4GB, 32GB DDR4 2133MHz
- DELL Precision 5540 Workstation i7-9850H Nvidia Quadro T1000 16GB 512GB 15.6 új akksi 1év garancia
- DELL Precision 5560 i7-11850H 32GB 1000GB T1200 FHD+ 1 év garancia
- DELL Precision 5560 i7-11850H 16GB 512GB T1200 FHD+ 1 év garancia
- HP ZBook Firefly 14 i7-1165G7 16GB 512GB Nvidia Quadro T500 4GB 14" FHD 1 év garancia
- Samsung Galaxy A56 5G / 8/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Bontatlan
- Részletre elviheted akár 365 napra Bankmentes , azonnal elérhető ASUS ROG Strix G18 32GB/2TB
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3139, 95% Akkumulátor
- Lenovo Tab M10 HD 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE A520M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman ZM-T7 Corsair 550W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest