Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • Male

    nagyúr

    válasz attisx #37970 üzenetére

    KERS-re szerintem egyáltalán nem kéne időlimit... a súly és hely úgyis behatárolja mekkorára érdemes csinálni az akksi-t (így ezt sem kell előírni), onnantól pedig ezt használják ki úgy, ahogy tudják. Így fejleszteni is sokkal jobban megérné, hiszen nagyon nem mindegy, mennyire hatékonyan tölt vissza... ez jól jön az utcai autókban is...

    Igazából a teljesítményét sem korlátoznám szabállyal, ugyanis ezt szintén korlátozza a súly és hely, illetve hogy mennyi energiát tudnak visszanyerni a fékezések során. Így aztán ezen a téren is lenne fejlődés. A villanymotor súlyát lefaragni, hatásfokát növelni... ami szintén jól jöhet a széria autókban.

    Ebből persze várhatóan az lenne, hogy minden egyes kigyorsításnál nyomnák.... viszont ha valaki előzni akar, akkor az némileg tartalékolhat is, ha elég nagy az akksi, akkor akár körökön keresztül is... elképzelhető, hogy ez az előzésekben is segítene.

  • #70869248

    törölt tag

    válasz attisx #37970 üzenetére

    [szvsz]
    Sztem a legnagyobb baj a pénzel van...vissza kell adni a csapatoknak a pénzt.
    Amikor majdnem szakított a FOTA,..na az lett volna a megoldás, Bernie-nek be is kellett áldoznia Mosley-t.

    Nem olyan emberekhez kellene hogy vándoroljon a pénz akik lfszt sem csinálnak a pályán, hanem akik a résztvevői ennek a cirkusznak.
    Ez pénzügyi és morális szempontból is jót tenne a már itt lévő és az ide vágyó csapatoknak.
    Több pénz több lehetőség.
    Nekem nincs bajom a DRS-l, ha működik, sztem egy egyenesben a régi világban is hátrányban volt az elől haladó...ha valakit utol értek akkor a szélárnyékban meggyorsultak és meg is előzték a célpontot. ..a szélárnyék velejárója az ilyen autósportnak (földi viszonyok között :D ).
    Az hogy az autók aero kialakítása elment olyan irányba ami hátrányba hozta a lekövető autót, az a technika változásával jöhetett létre....ha bele gondolok óriási lepattanó...zavarjuk a lekövető autó leszorítását a lelépő levegővel, így legalább 3 dolgot nyerhetünk:
    -leeshet az ívről.
    -elkophat a gumija.
    -nem tud támadási helyzetbe kerülni az egyenesre.
    Nem hibáztatom a csapatokat, hogy ellépegettek ebbe az irányba is...de ennek következtében...mivel elzavarták a követő autó leszorítását, az valóban nem, vagy nagyon ritkán tudott szélárnyékban 'szippantódni'.
    Ezt próbálták az egyszerűsített szárnyakkal, majd drasztikusabban a DRS-l 'megjavítani'.
    Attól még tény marad, hogy 1mp-re be kell kerülni ahhoz hogy ezt a lehetőséget aktívája valaki, azaz gyorsabban kell mennie mint az előtte haladó.
    ...és utána el is kell tudnia szakadnia.
    Igaz hogy egy ilyen megoldás más kiskapukat és problémákat hoz magával, mint pl. Toro Rosso nagy végsebje keresztbe hosszába alázta a DRS-t aktiváló támadót, és a McLaren-nek áldoznia kellett volna váltóján hogy ne a leszabályzáson mosolyogjon mindenki a Hamilton vs. MS csatában a Monza-i egyenesben.
    ..
    a KERS jó dolog, szabadon használhatóvá kell tenni, miért ne? ...az autó termeli/tárolja...miért ne lehetne korlátlanul használni?
    Lényeg hogy egy körben nullázzon a tárolókapacitás..majd kiforrna hogy és milyen lehetőségeket lehetne még kihozni belőle.
    [/szvsz]

  • Nowhereman

    őstag

    válasz attisx #37970 üzenetére

    Majdnem hasonlóan látjuk. Az 1-2 liter nitrót is be kellene osztani. Viszont az ilyen beosztásossal azok buknak, akik a hátulról előre fuss játékban többet kellene koptatniuk a rendszert. Nem jó ez sehogy se. Max. azon lehetne tenni, hogy a reklám csak az autó festésén legyen, ne pedig a kormányt is az tekerje.

  • Robi BALBOA

    őstag

    válasz attisx #37970 üzenetére

    Így lenne az igazi.

    (#37966)TheChos3nOne: Az elképzelések jók lennének, de a szabályok miatt nagyon rosszul sültek el, főleg a DRS.

Aktív témák