Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#17801) Jarod1


Jarod1
addikt

bakker ma láttam az edzőterembe 1 olyan fickót aki kiköpött Mark Webber volt,
csak a haja volt más...

(#17802) attisx válasza #27441408 (#17798) üzenetére


attisx
addikt

Az új pályák esetében Börni nem azt nézi (legalábbis nem első sorban), hogy hányan fognak a lelátón ülni, hanem hogy az adott rendező országnak mennyit ér meg egy hét intenzív média jelenlét (országimázs), azaz mennyit hajlandóak a rendezési jogért fizetni... ;)

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#17803) Oliverda válasza Jarod1 (#17801) üzenetére


Oliverda
félisten

Kár hogy nem lehetett rá fogadni... :DDD

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#17804) leviske válasza D@ni88 (#17799) üzenetére


leviske
veterán

Börni egy az egyben azt nyilatkozta, hogy az európai pályáknak mélyebbre kell majd nyúlni a zsebükben, ha maradni akarnak. Ezt nem igazán lehet úgy csavarni, hogy akkor más európai pályákra váltanak. A gond annyi, hogy ezt Ő sem gondolhatja komolyan... (az okát már kifejtettük silverrel)

(#17798) silver star: Hát... Én se Afrikában, se Oroszországban nem tudok elképzelni versenyt. Többnyire a mérsékelt öv területén szoktak versenyek lenni, míg Oroszország és Afrika egy teljesen más éghajlat.

Ez minimum a csapatoknak rengeteg plusz pénzbe kerülne, míg ilyen versenyekre külön felkészítik az autókat.

(#17805) #27441408 válasza leviske (#17804) üzenetére


#27441408
törölt tag

Ezaz.... más EU pályákra se vihetik el mert ott ugyanúgy magas árat kérne.

De akkor hova viszi ahol még népszerű is valamennyire ? Amerikát teleteheti pályákkal ott sehogyan se lesz népszerű szerintem mert teljesen más versenyzési formához vannak szokva az emberek., Nekik (soxor nem csak nekik) unalmas az F1. (NASCAR-hoz képest nem csoda /saját vélemény/ ) , és ezen szerintem a saját pályán évi 1 vereny sem sokat segít.

[ Szerkesztve ]

(#17806) attisx válasza leviske (#17804) üzenetére


attisx
addikt

"Többnyire a mérsékelt öv területén szoktak versenyek lenni, míg Oroszország és Afrika egy teljesen más éghajlat."

Speciel Dél-Afrikának hasonló éghajlata van, mint nekünk, lásd foci VB időjárása. Oroszország esetében meg nem Szibériára kell gondolni. Moszkva környékén meg megint csak hasonló, mint nálunk. Egy Abu Dhabi, Bahrein (hőség, sivatag, finom szálló homok), vagy Malajzia (hőség, 80 százalék feletti páratartalom) sokkal szélsőségesebb helyszínek.

(#17805) silver star

Épp ezt írtam eggyel korábban, hogy Börnit k*rv*ra nem érdekli a nézőszám, a jegyeladásokból neki nem sok haszna van, azt a pályák/ rendezők kapják. A FOM-nak a különböző jogok (verseny rendezés, TV közvetítés) értékesítésből van a bevétele.

[ Szerkesztve ]

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#17807) attisx válasza attisx (#17806) üzenetére


attisx
addikt

Folyt. köv.

Attól, hogy USA-ban látszólag nincs igény F1-re egy dolog, valakiknek a dolgok jelen állása szerint mégis megéri külön egy új pályát építtetni, csak azért, hogy ott legyen az USA GP. Legfeljebb majd pár év után csődbe mennek, ha nem lesz elegendő érdeklődés. Börni meg tovább áll, jelentkező úgyis van bőven, végső esetben előveszi a B tervet és újra beenged pár tradicionális EU pályát... :U

[ Szerkesztve ]

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#17808) #27441408 válasza attisx (#17807) üzenetére


#27441408
törölt tag

Ha lesz igény EU-ba az F1-re. Mert szerintem a mérhetetlen népszerűség egyik oka az hogy több mint a fele (ha jól számolok) EU-n belül van. Ergó az emberek közelebbinek érzik magukhoz mint pl a NASCAR-t. De ha elviszi ki tudja hová nem vagyok benne biztos hogy ez a fene nagy mértékű EU-s népszerűség megmarad. És akkor mi lesz ? Hova hozza megint vissza ?

(#17809) TESCO-Zsömle válasza D@ni88 (#17790) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

Kamcsatka GP? :DDD

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#17810) #27441408


#27441408
törölt tag

F1, Magyar Nagydíj: Massa a Hungaroringen köszöntötte "megmentőit"
2010. július 29. 15:44
Csütörtök délután Felipe Massa, a Ferrari brazil pilótája a Hungaroringen köszönetet mondott a Forma-1-es Magyar Nagydíjon közreműködő orvosi stábnak, amiért tavaly kiváló munkával segítették, miután balesetet szenvedett. A 2008-as világbajnokságon második helyen záró pilótát az előtte haladó Rubens Barrichello autójáról leszakadt acélrugó fejen találta az időmérő edzésen, s ezután 190 km/órás sebességgel a gumifalnak csapódott. Koponyatöréssel szállították be az Állami Egészségügyi Központ Pap Károly utcai intézményének intenzív osztályára, ahol megoperálták. Massa végül egy hét lábadozás után hagyhatta el a budapesti kórházat.
(MTI)

(#17811) #70869248 válasza Oliverda (#17794) üzenetére


#70869248
törölt tag

Erre alapozva is kár sarazni, azért mert te azt gondolod, hogy azért mentek a Michelin-hez a csapatok mert a Bridgestone nem korrekt az hülyeség.
Ennyi erővel akkor a MotoGp-ben meg azért mentek el a Michelin-től a Bridgestone-hoz mert a Michelin nem korrekt.
...és ez még igaz is lenne.
A Michelin -nem szállítunk gumit vetélytárs nélkül- aládolgozott az FIA-nak amikor 2004-ben a Ferrari 262 vs 119 arányban verte a másodikat év végén 15 futamgyőzelmet behúzva a 18-ból, akkor sikerült olyan javaslatot odadugni az FIA-nak hogy a következő évben a gyártók bajnokságában a 3. helyre és 2 futamgyőzelemre legyen jó a Ferrari év végén.

A két futamgyőzelemből az egyik pedig Indianapolis volt ahol a Michelin-s csapatok nem tudtak rajthoz állni megfelelő gumi hiányában.

Ilyet azóta sem lehetett látni.

Szóval egy merő hülyeség a Bridgestone-t szidni egy unalmas futamért, mivel nem ez az elsődleges, ahogy ezt a tévében egyébként el is mondta a Bridge'-s arc...azért hozták ezt a két keveréket, mert lefedi a csapatok kívánalmait,...és ahogy látni lehetett a futam felét lehetett teljesíteni a szuperlággyal és a kemény keverékkel is.
Nem tudom ezen mit segített volna két közelebbi keverék...

(#17812) attisx válasza #27441408 (#17808) üzenetére


attisx
addikt

Alapvetően Börni nem hülye (persze vannak érdekes megnyilvánulásai, de ezek is csak felhajtás részét képezik), tudja jól, hogy a hagyományokkal rendelkező európai pályák nélkül nem gondolkodhat hosszútávon. Lásd Monaco esetét, egy hete még az volt a hír, hogy a hercegség nélkül is jól meglesz az F1, és láss csodát tíz évvel meghosszabbították a szerződést. Az angol nagydíjat is már évek óta cseszegeti, és valahogy mégis mindig megmaradt ez is. Szóval szerintem eleve nem kell attól tartani, hogy az új helyszínek bevonása miatt, elveszne az európai törzsközönség. Az a 8-9 állandó európai helyszín továbbra is meg fog maradni, legfeljebb 17-19 futam helyett lesz 20-22 egy szezonban.

[ Szerkesztve ]

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#17813) #27441408 válasza attisx (#17812) üzenetére


#27441408
törölt tag

Azzal nekem nem is lenne bajom, ha vissza olvasol pont ezt mondogattam sokszor hogy én keveslem a versenyszámot, ha növeli az nekem csak jó. :C

(#17814) kisJack válasza #70869248 (#17787) üzenetére


kisJack
aktív tag

Jól van.

(#17815) Thrawn


Thrawn
félisten

Offolok már egyet:

Pagani Zonda R - Nürburgring [Nordschleiffe] (driver - Marc Basseng)
Ha jól tudom ez az új rekord :)

Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł

(#17816) #70869248 válasza Thrawn (#17815) üzenetére


#70869248
törölt tag

sajna nem hivatalos, sima utcai gumin nem futotta volna meg, de bitang jó kör volt...érdemes volt végignézni.

(#17817) -Mike-


-Mike-
addikt

(#17818) Oliverda válasza #70869248 (#17811) üzenetére


Oliverda
félisten

Szerinted kár mert gondolom te valami Briccsztón márketinges lehetsz vagy valami hasonló. :D

Nem tudom és nem is érdekel hogy a MotoGP-ben miért mentek el a Michelin-től. Lehet hogy azért mert nem volt korrekt. Nem számít jelen esetben.

"A Michelin -nem szállítunk gumit vetélytárs nélkül- aládolgozott az FIA-nak amikor 2004-ben a Ferrari 262 vs 119 arányban verte a másodikat év végén 15 futamgyőzelmet behúzva a 18-ból, akkor sikerült olyan javaslatot odadugni az FIA-nak hogy a következő évben a gyártók bajnokságában a 3. helyre és 2 futamgyőzelemre legyen jó a Ferrari év végén."

Majd kicsit olvasgass vissza. A Bridgestone 2000-ben is már szinte csak a Ferrari-ra optimalizálta fejlesztéseit aminek meg is lett az eredménye mert sokat nyertek. Ergo nagy reklám volt nekik. Aztán ez sok csapatnak jogosan elkezdte csípni a szemét. Majd jött a Michelin (Frank Williams könyörgésére), és szépen lassan mindenki átment hozzájuk mert ott minden csapatra nagyjából egyenlő figyelmet és erőforrást fordítottak. 2005-re pedig már csak három Bridgestone-os csapat maradt ebből kettő a Minardi és az erősen leszállóágban leledző Jordan volt. Ennek köszönhetően jelentősen kevesebb tesztkilómétert teljesítettek a tél folyamán Bridgestone gumikkal aminek meg is lett az eredménye. Remekül látszódott hogy mennyi múlik a gumikon és hogy a Ferrari mitől volt olyan jó évekig.

"s ahogy látni lehetett a futam felét lehetett teljesíteni a szuperlággyal és a kemény keverékkel is.
Nem tudom ezen mit segített volna két közelebbi keverék..."

Nem mindenki tudta a futam felét teljesíteni a szuperlággyal és valszeg ezek közül sokaknak elég necces lett volna a lággyal lenyomni mondjuk 45-50 kört. Ennyit.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#17819) pottyantós


pottyantós
aktív tag

Kezd éleződni a helyzet:[link]

!!!!Més que un Club Barcelona!!!

(#17820) #70869248 válasza Oliverda (#17818) üzenetére


#70869248
törölt tag

Nem vagyok :)..pusztán zavar ha nulla megalapozottsággal okoskodsz egy olyan beszállítón aki jól végzi a dolgát.
A kevesebb tesztben is benne volt a Michelin, egyfelől mert az összes csapat kezdte rászorítani a Ferrari-t arra hogy vesse el Fiorano-t, másfelől mert csapatonként 6 szett gumit szabtak meg minden tesztnapra.
Így valóban megtudták lépni azt hogy a Bridge' egyszerűen nem tudta utolérni a Michelin-t, ..az nem volt baj hogy a Ferrari az egyedüli élcsapat a Bridgestone-nak ez nyílvánvaló ha 2004-s évet nézzük ahol csak három futamot nem(!) nyert meg a Bridgestone-s Ferrari.
Nekik az tett be hogy kivették a kerékcserét, és egy specifikációjú gumival kellett lefutni az időmérőt és a versenyt,...egyszerűen nem tudtak eleget tesztelni és fejlődni.
Olyan sarkos fordulat állt be 2005-re ami nyílvánvalóvá teszi hogy tapadáshiánnyal kűzdött a Ferrari, még annak is aki nem emlékszik arra hogy csúszkált MS.

(#17821) shteer válasza pottyantós (#17819) üzenetére


shteer
titán

ez a vicces rovat? :)

..szerintem jónak tűnik

(#17822) hack69 válasza leviske (#17804) üzenetére


hack69
aktív tag

Szingapúrban, Malajziában éjjel nappal kánikula van. :)

Amúgy lehet valahol fogadni arra, hogy Massa nyer és mögötte Alonso a 2.?

Megnézném a szorzót :DDD

[ Szerkesztve ]

(#17823) Vegtor


Vegtor
csendes tag

Hát a Ferrari ezt nem először játsza el.
Csóri Barrichello a legjobb példa a Sumi idején.
De ez sajnos a rendszer hiányossága ki kéne zárni ilyenkor a versenyzőt akit előre engednek.
Tudom ez eléggé drasztikus kijelentés de így tényleg esélyt kapna az is aki csak másod hegedűs.

(#17824) hack69 válasza pottyantós (#17819) üzenetére


hack69
aktív tag

Majd megtanulja hogy hol a helye idén. Aztán ha jövőre nem csak utazik a mezőnnyel, hanem kockáztat, mint Alonso, akkor eljön az ő ideje is. Ha viszont nem csak blöff ez, akkor megint jönnek az ügyvédek és elmagyarázzák Massának, hogy a következő versenyen már olyan csapatnál kereshet munkát, ahol megáll a csapatmunka a boxutcakijáratánál. Ki a 3. Számú pilóta? Régi páros még összejöhet idén? :DDD Durva lenne!!

Vegtor

Akit előre engednek azt (Vettelt kivéve) nem a 2 szép szeméért küldték előre. Massának idén (meg úgy általában) semmi keresnivalója nincs a bajnokságban. 2008 is inkább egy botladozó Hamiltonról szólt, mint róla. Idén már okosabb lett valamivel az angol. A brazil meg a hullámvasúton. Így nem lesz soha bajnok.

[ Szerkesztve ]

(#17825) pottyantós válasza hack69 (#17824) üzenetére


pottyantós
aktív tag

Szerintem csak blöfföl! Úgy sincs már esélye a vb címre, nem tudom mit vergődik... ausztráliában pl alonsonak köszönhette a dobogós helyezést igazán lehetne ebben az évben már a másod számú! Jövőre meg tisztalappal indulhatna! :K

[ Szerkesztve ]

!!!!Més que un Club Barcelona!!!

(#17826) AMD Power válasza pottyantós (#17819) üzenetére


AMD Power
titán

Igaza is van. :U

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#17827) Oliverda válasza #70869248 (#17820) üzenetére


Oliverda
félisten

Engem meg az zavar ha nem olvasod el amit írok. Leírtam az indokaimat de úgy látom, hogy vagy nem vagy hajlandó tudomást venni róluk vagy problémád van a szövegértéssel.

Nem kell ennyire lihegve szépíteni. Ott b@szták el hogy nem volt elég csapat aki tesztelt volna nekik és ezt csak maguknak köszönhették. A saját Ferrari központú politikájuk áldozatai lettek. Aztán szerencsére 2006-ban sem tudtak visszavágni. :))

"..az nem volt baj hogy a Ferrari az egyedüli élcsapat a Bridgestone-nak ez nyílvánvaló ha 2004-s évet nézzük ahol csak három futamot nem(!) nyert meg a Bridgestone-s Ferrari."

Persze. Nem volt baj mert akkor még a Sauber is besegített nekik a tesztelésben. Ez a csapat pedig abban az évben a 2003-as Ferrari-val körözgetett. :)

Mivel 2007 óta nincs viszonyítási alap elég nehéz megmondani, hogy hogyan végzik a dolgukat, de szerintem sz@rul. Mondjuk különösebben nincsenek is rákényszerítve másra. Ilyen szempontból megértem hogy a Michelin-t konkurencia nélkül annyira nem érdekli ez az egész.

Az pedig még vicces dolog, hogy hetekkel a versenyek előtt kihirdetik a keverékeket úgy, hogy még lövésük sincs arról, hogy 20 vagy éppen 45 fokos aszfaltra viszik majd azokat. Mindegy... ezt a pár versenyt már csak elviseljük velük valahogy. :D

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#17828) venember83 válasza AMD Power (#17826) üzenetére


venember83
nagyúr

Fenyegetőzni lehet, de MS se ment vele sokra, útilaput kapott. Amúgy meg nézze meg, hány pontja van neki, és hány a csapattársának. Értem én, hogy szopóágra került mostanság elég gyakran, de ilyen az élet, vagy fogadja el vagy tegyen ellene valamit (a síráson kívül). Személyes véleményt olvasott a tisztelt fórumozó.

(#17829) AMD Power válasza venember83 (#17828) üzenetére


AMD Power
titán

Legyen gyorsabb ezt értem én de őt is megértem valamilyen szinten.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#17830) #70869248 válasza Oliverda (#17827) üzenetére


#70869248
törölt tag

A Sauber volt a Ferrari sikerek kulcsa? :D jó kulcs volt hogy behúzták azt a 15 futamgyőzelmet miközben a Sauber mint csapat begyűjtött 34 pontot és perceket vagy épen köröket kaptak az élmezőnytől.
Nem is egy specifikációjú gumival mentek, ahogy 2005-ben sem a Minardi-val vagy a Jordan-nel.
Az ami jó volt a Ferrari-nak, az nem dolgozott jól annak a csapatnak akik 1.5-2 mp-vel lassabbak voltak.

...arról meg megint csak semmi lövésed nem lehet hogy mire alapozva jelentenek ki bármit is, nyílván vannak bőven adataik pályákról, különböző időjárási és egyéb körülmények között, valamit a saját termékükről is, .....és nem csak a netről levadásszák a várható időjárásjelentést és aludnak rá valamit.

A Ferrari nem b××tt el semmit, meg lettek fogva, ők megvoltak anélkül is hogy bármi más csapat tesztelt volna nekik, egész addig amíg meg nem kellett forgatni az F1-t, mint 2009-re.
Akkor is és most is az volt a recept, radikális változás és tesztcsökkentés.
Amennyiben hamarabb buktázik a Michelin (...és még az is mázli hogy Kimi fejét nem vitte le a saját kreálmányú egy futamos gumijuk), akkor a Ferrari sem fekszik le 2005-ben.

[ Szerkesztve ]

(#17831) Oliverda válasza #70869248 (#17830) üzenetére


Oliverda
félisten

"A Sauber volt a Ferrari sikerek kulcsa?"

Akár. Mondjuk ha nem is a kulcsa de szerintem nem kell hozzá túl nagy logika, hogy valaki kisakkozza mennyit jelent egy erős középcsapat ami besegít a fejlesztésekbe.

"Az ami jó volt a Ferrari-nak, az nem dolgozott jól annak a csapatnak akik 1.5-2 mp-vel lassabbak voltak."

No és szerinted ez érdekelte a Bridgestone-t? Itt a gumi olcsón csináljatok hozzá autót. Akkoriban a Minardi-nak meg a Jordan-nek valszeg nem ez volt a legnagyobb problémája.

"...arról meg megint csak semmi lövésed nem lehet hogy mire alapozva jelentenek ki bármit is, nyílván vannak bőven adataik pályákról, különböző időjárási és egyéb körülmények között, valamit a saját termékükről is, .....és nem csak a netről levadásszák a várható időjárásjelentést és aludnak rá valamit."

Gondolom neked van és nem csak a komolynak beállított bla-bla-bla lapul ott a kútfőben. Na ki vele! :D

"A Ferrari nem b××tt el semmit, meg lettek fogva, ők megvoltak anélkül is hogy bármi más csapat tesztelt volna nekik, egész addig amíg meg nem kellett forgatni az F1-t, mint 2009-re."

Én a Bridgestone-ról beszéltem és nem a Ferrari-ról. Jóreggelt.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#17832) Dumb válasza Motion_Blur (#17723) üzenetére


Dumb
senior tag

Sajnos nincs, én a Williamsre vagyok kíváncsi, Barrichellora konkrétan. Kempinski esetleg?

[ Szerkesztve ]

"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"

(#17833) #70869248 válasza Oliverda (#17831) üzenetére


#70869248
törölt tag

Erős középcsapat? Mi a Sauber?!
Az hogy 10 csapat közül a 6. volt már nem stimmel ezzel, de hogy feleannyi pontja volt mint az 5. csapatnak az már azért szemet kell hogy szúrjon...
Beszélsz össze-vissza.

Detto fogamad sincs milyen szerződésekkel bírtak a Minardi-nál a Jordan-nél...Todt lenyilatkozta hogy nem egy tipusú gumit használnak, de azért nem valami lepattant GT gumit adtak a keményen leperkált pénzükért...azt kapták amire szerződtek.

Kitalálsz hülyeségeket mint ez a Sauber, meg az -itt a gumi csináljatok olcsón hozzá autót- (itt már azért leesett hogy fogalmad sincs hogyan kellene ezt a vitát érdemben folytatni), és persze hogy fogalmuk sem lehet milyen gumikat kellene vinni a versenyekre a Bridgestone-nál,...hát azért lehessen már nekik ha már ők pöppet magasabb szinten űzik ezt a sportot, mint amit te el tudsz képzelni....igaz ezzel nem állítottad őket magas mérce elé, jó éjt :)

[ Szerkesztve ]

(#17834) aesir válasza #70869248 (#17830) üzenetére


aesir
veterán

Hagyd már..., a vaknak hiába mondod hogy pirkad...

Van saját életem...

(#17835) -Mike- válasza Dumb (#17832) üzenetére


-Mike-
addikt

Ez nem tudom mennyire hiteles, csak bemásolom az egyik hozzászólást: Button, Petrov,Kubica a Campinski hotelbe száll meg.

Azt viszont pontosan tudom Szejcinger kisasszony hol hál, itt alattam :D

(#17836) Oliverda válasza #70869248 (#17833) üzenetére


Oliverda
félisten

Örülök hogy sikerült meglepetést okozzak neked némi látszólag ismételten csak új információval. :D

Sauber:

2001: 4th
2002: 5th
2003: 6th
2004: 6th

Ezek az eredmények nyilván egy utolsó utáni sereghajtóra csapatra és nem egy erős középcsapatra utalnak. Legalábbis b-type kis privát álomvilágában biztosan.

"és persze hogy fogalmuk sem lehet milyen gumikat kellene vinni a versenyekre a Bridgestone-nál,...hát azért lehessen már nekik ha már ők pöppet magasabb szinten űzik ezt a sportot, mint amit te el tudsz képzelni...."

Már leírtam vagy háromszor (olvass vissza), hogy olyan gumit visznek ami a leginkább alkalmas a marketing céljaikhoz. Nagyon is tudják hogy ehhez mi való csak éppenséggel minden más szempont sokadrangú náluk. Amennyiben erre nem elég bizonyíték neked, hogy a kínálatukban szereplő leglágyabb keverékkel kíméletesebb stílussal le lehet futni fél versenytávot akkor sorry.

"Detto fogamad sincs milyen szerződésekkel bírtak a Minardi-nál a Jordan-nél...Todt lenyilatkozta hogy nem egy tipusú gumit használnak, de azért nem valami lepattant GT gumit adtak a keményen leperkált pénzükért...azt kapták amire szerződtek."

Mindig úgy adod magadat elő mintha neked dettó fogalmad lenne arról, hogy éppen miről beszélsz. Todt meg sok mindent lenyilatkozott akkoriban amiből nem minden volt maradéktalanul igaz... Ja, és Todt anno még azt is mondta hogy náluk mindkét versenyző azonos technikát kap. :D

Jó éjt oda is és kösz hogy megkímélsz a további üres fals fellengzős sallangtól... még mielőtt az amazon úrnő is elkezdi. :D

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#17837) proof88 válasza hack69 (#17822) üzenetére


proof88
addikt

Márpedig nekem van egy olyan sanda gyanúm, hogy ha a vasárnapi futamon nem lesz eső, akkor Massa lesz az első, Lewis a 2. és Alonso a 3. :D És akkor Lewis biztos nem fogja előreengedni Alonso-t. Mondjuk meglátjuk, hogy Button mit tud kihozni a pályából ... ma sztem lesz eső a met.hu-s térkép alapján.

tegnapi képek

[ Szerkesztve ]

(#17838) shteer válasza proof88 (#17837) üzenetére


shteer
titán

a red bull nem is indul? :D

..szerintem jónak tűnik

(#17839) Kraptor


Kraptor
őstag

Edzésről valakinek live feedje van?

(#17840) proof88 válasza shteer (#17838) üzenetére


proof88
addikt

nem :N :D

(#17841) TESCO-Zsömle válasza shteer (#17838) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

De, csak kilökik egymást. ;]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#17842) proof88 válasza Kraptor (#17839) üzenetére


proof88
addikt

egyelőre itt van 1-2 stream az edzésről, jobbat nem tudok :D katt vmelyik channel linkre!

(#17843) stangli


stangli
senior tag

(#17844) Misi 007


Misi 007
Közösségépítő

Tetszett ez a Ferrari első szárny analizálás.

(#17845) Lauda


Lauda
félisten

Schumacher a Házban

Made in china felirat a korona aljan.... :DD :DDD

(#17846) Zoza24 válasza Misi 007 (#17844) üzenetére


Zoza24
senior tag

jah én is néztem,féktávon nagyon bebólint a Red Bullok orra,szinte súrolják az aszfaltot a szárnnyal...a Mclarenek feszesek a Ferrari meg vhol a kettő között van...érdekes...többiek több mint 1 secre a bikáktól...mi van ezekben?

Forza Italy!

(#17847) Vegtor válasza Lauda (#17845) üzenetére


Vegtor
csendes tag

hahahaha Made in china ez jó :DDD :DDD :DDD :DDD

(#17848) #27441408


#27441408
törölt tag

Hali. A Reanault megtartja jövőre is a Reanault nevet ? Ugye már csak 25% a gyáré, tehát a tulaj meg is változtathatja ha jól tudom. Ezért kérdem köszi.

(#17849) brownus válasza Lauda (#17845) üzenetére


brownus
veterán

ez a smittt... omfg.... és egy ilyen ember lesz a sólyom helyett, fasza....

remélem esni fog hétvégén mintha dézsából öntenék:)

(#17850) Eastman


Eastman
őstag

Játék :)

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.