Hirdetés
Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #12549 üzenetére
"közhiedelemmel ellentében nem kizárólag Webber követ el disznóságokat a pályán, hanem az agyonsztároltak is, csak őket nem büntetik..."
Mert Webber-t hányszor büntették?
"Nem gyűlölöm én Lajoskát, de el ne találja valaki, hogy bemagyarázza nekem azt a gyengeelméjűséget..."
Itt csak egy valaki próbált meg gyengeelméjűséget bemagyarázni, mégpedig azt hogy tulajdonképen Hamilton hibája volt az amiért Webber nekicsúszott Ausztráliban.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #12551 üzenetére
"Mert Webber-t hányszor büntették?"
- No hirtelen amnézia lépett fel? Eddig átok jól soroltad...
"Itt csak egy valaki próbált meg gyengeelméjűséget bemagyarázni, mégpedig azt hogy tulajdonképen Hamilton hibája volt az amiért Webber nekicsúszott Ausztráliban."
- ezt pedig ne felejtsd el az a5 szerkeztőségének is közölni a görbetükörrel kapcsolatbanUtánam a kondenzcsik!
-
JJános
addikt
válasz Nowhereman #12552 üzenetére
Láthattad, amikor Hamival akcióztak, hogy tud az öreg. Csak ezt nem tudja egy versenyen át, mert elkopik a gumi.....satöbbi. Ez pedig az autó hibája is lehet.
Remélem visszahozzák a tankolást. És nem kell tevéket gyártani autó helyett.
2007-05-06 óta itt!
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #12553 üzenetére
Nem soroltam semmit mert nem volt mit sorolni. Az amnézia az nem nálam lépett fel szerintem.
Az A5 hol írt konkrétan ilyet?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Nowhereman
őstag
válasz JJános #12554 üzenetére
A korábbi autói nagy része sem volt jobb, de mindig roppant gyorsan rátalált arra, hogy hogyan vezesse őket a megváltozott körülmények közt. Most erre nyersen fogalmazva : képtelennek tűnt... A gumi mindenkinél fogyott. Még a vajkezű gombos gumijai is simára koptak a végén./érdekes, hogy mikozben az új inter akár 4 másodperccel is gyorsabb volt, mindenki kettő interrel kínozta magát végig a távon, holott az új készlet 5-6 kör alatt kifizetődhetett.../
Utánam a kondenzcsik!
-
Peat;)
veterán
válasz JJános #12554 üzenetére
Szerintem ez az autó a rossz egy üres duma. Rosberg jó pilóta de nem ennyivel. Igenis használható az az autó, csak nem tud rászokni Schumi. A helyett hogy ezt közvetítené a csapata, inkább ők is az autót szólják le. Nekem nem Schumival van bajom, mert mindenki látja, hogy próbálkozik. Nekem a csapat tűnik totál idiótának, ahogy megpróbálják levenni a terhet az öregfiú válláról, de olyan túlzásokba esnek hogy inkább rárakják azt. Nekem az jön le a csapat nyilatkozataiból, hogy az elsődleges cél nem egy vb autó összerakása, hanem egy Schuminak maximálisan kedvező autó összerakása. A kettő meg nem biztos hogy ugyanaz, de lehet. Nem értek hozzá, de a kommunikáció már szánalmas, így az autó úgy a gumi, meg nyerhetett is volna..Schumi közben meg totál korrekten viseli a gondot. A csapata csinál bohócot belőle.
-
lacos001
senior tag
Jujj
Nekem ez az okos beszélgetés kimaradt a legutóbbi futamból , nem is emlékeztem rá........kockázza a kanyart Gyuszi
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
-
c.zsolti
őstag
Szerintem Schuminak a legfőbb gondja mégis a gumi lehet... Ok, hogy mindenkinek új a keskeny első gumi, de a többiek már tavaly is slicket használtak. (ami valszeg közelében sincs a régi slickeknek) Sőt ezek a gumik leginkább már a 2005-ös egy szett gumi / versenyre kezdenek emlékeztetni. (persze száraz körülmények között) Keményen nem lehet hajtani őket, ezt láthattuk Bahreinben Alonso esetében, óvatosan meg szinte egy egész versenyt végig lehet velük menni. Szóval ezen kéne változtatni szerintem, akkor talán inkább lehetne a határon autózni, és szerintem ez Schuminak is jobban feküdne.
...
-
hunnylander
őstag
- 670 lóerő körüli
- turbófeltöltős
- (Ferrari vágyai szerint) GDI; közvetlen benzinbefecskendezés
- +KERS (100+ lóerő), remélhetőleg idővel TERS is2013-tól.
Más; a Ferrari 599XX bement 7 perc alá a Nordschleifén és ez ebben a kategóriában (ami szériaautóból származtatott sportautó, amely versenyszériában nem résztvevő és hivatalosan nem versenyautó) új rekord.
www.HunnyF1.com
-
Iron Funeral
őstag
válasz hunnylander #12561 üzenetére
Ami azt illeti egész jónak tűnik, remélhetőleg a KERS nem lesz megint röhejes módon lekorlátozva mint tavaly Mert bár az a ~80LE szerintem elég turbó volt a kocsiknak, csak 6,7mp mint felhasználható idő... LoL legyen legalább egy 15-20sec és úgy tényleg meg fog látszani a KERS hatása
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #12561 üzenetére
670bhp four cylinder turbo engine. (1500cc - 1600cc) with a 100kW (135bhp) KERS unit.
Mondjuk a 4 henger nem hangzik valami jól... és lehet hogy a szó legszorosabb értelmében sem fog jól hangzani...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #12561 üzenetére
Az 599xx egy prototipus, az alapja az majd egy perccel ment itt rosszabbat..7:47-t, és az alapautó kétszer annyiban van mint egy Radical sr8 ami alapon tud 6:55-t
Én Radical fan vagyok, amióta megszülettek és az autó magazinban olvastam róluk,
Azóta olyan profik, hogy üres időmben kocsikat rakok össze az oldalukon:
egész jól el lehet lenni vele
road legal autók, de persze mint ilyen, ebben a minőségben erős fenntartásokkal kezelendő, mindenesetre közúti forgalomra alkalmasak, vagy ha a kiválasztott modell alapból nem az akkor azzá teszi a gyár kérésre.
Messze elvertek mindenkit Nordschleife-n...illetve hát önmagukat, mivel 2005 óta övék az abszolut idő (sr8 6:55 majd sr8 LM=6:48).[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz #70869248 #12564 üzenetére
Senki nem beszélt abszolút rekordról. Road car derived non competition sports car, magyarul kb. közúti autóból származtatott nem versenyautót jelent, de ezen felül itt csak a Ferrari saját rekordjáról lehet szó, mert ez a kategória elég promó gagyi.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #12565 üzenetére
dehogy nem, én.
Én úgy beszéltem róla, hogy az absz. időt egy olyan autó éri el ami 18 és fél milla, miközben a 599 gtb ami 1 perccel lassabb Nordscleife-n az 63 milla....ez az átépített brutál verda meg nem is tudom számszerűsítve mennyi lehet 80 milla kb..
Egyébként szép kör volt végignéztem.[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz #70869248 #12566 üzenetére
Az 599XX csak ebben lett rekorder: non-series/road-legal vehicles
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz Peat;) #12567 üzenetére
Én nagyon remélem, mondom ezt annak ellenére hogy benzinbuzi vagyok illetve annak tartom magam, imádom a szagát...és ahogy egy benzines motor üzemel, egy benzines sportkocsi hangját ahogy emelkedik a fordulat, és ahogy leesik, ahogy ugrál gázfröccsön és ahogy hörög motorféken.
oda vagyok érte.
De uez a forgalomban araszolva nem csak felesleges de kicsit szánalmas is, útálom a benga mittoménminek városi terepjárókat ami persze gyorsulnak akkorát mint személyautó mert az is fontos a drága vevőnek.
Szal útálom azt ami a benzines autó prosztó (számomra) kategóriában képvisel, szal benzines autónak maradjon a versenypálya...sok sok nyíltnappal, olcsó versenyzési lehetőséggel.
A közúton meg olyan autó menjen ami a lehető legkevésbé szennyezi a környezetet és mellé ember és közlekedésbarát.
Mert autót már tudunk, de környezetet még nem....bírom ahogy hegyeket robbantanak szét, a tájat átformálva..pedig azt sem tudunk (max szemétből, salakból, meg veszélyes hulladékból)
Na mindegy, szal egy szavazat mellette, nekem tetszik (a cikk is jó) -
Oliverda
félisten
Bár nem olyan látványos mint a Hamilton-os volt de a lényeg szvsz ugyanaz. Annyi különbséggel hogy itt de la Rosa nem követte le.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #12571 üzenetére
Csak 2 hétig. Mert 2 hét múlva szombaton már máson fogunk vitázni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #12571 üzenetére
Ez két percig sem lesz vitatéma. Mivel csak Petrov csinálta.
Bevallom én még a videot sem néztem meg, azt sem tudom miről van szó.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Peat;)
veterán
válasz Oliverda #12570 üzenetére
Hát én most megnéztem, a lényeg szerinted ugyanaz.. ok, maradjunk annyiban hogy nem annyira látványos. Másrészt érdekes hogy pont az csinálta "nem olyan látványosan" akivel szemben csinálták "látványosabban".
Egyébként sok büntit kiosztottak volna még 1-2 éve. Most hogy nem osztanak ki kb ugyanannyi a fórumozók között a vita, de legalább a pilóták vállalkozó kedvűbbek lettek.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz Peat;) #12567 üzenetére
Csak tudnám, mi értelme van az elektromos autóknak. Az elektromosságot is meg kell ugyanúgy termelni, és azt leginkább szénerőművek meg atomerőművek végzik, így nem az autók fogják szennyezni kipufogógázokkal a levegőt, hanem hatványozottan az erőművek a megnövekedett áramigény miatt. S akkor még az akkumulátorok jelentette plusz tömegről, ezek természetkárosító előállításáról és drága, valószínűleg meg nem történő, semlegesítéséről nem is beszéltünk. Nyomorult zsákutca szvsz több szempontból is az akkumulátoros elektromos autó, inkább fejlesszék az üzemanyagcellás, hidrogént égető járműveket, valamint dolgozzanak azon, hogy hidrogént tudjanak minél kevesebb energiabefektetéssel kivenni a vízbűl...
-
#70869248
törölt tag
válasz venember83 #12575 üzenetére
mert a víz sem jó....tök úgy tűnik hogy sok van, de valójában ha kevesebb lenne akkor gondban lennénk (közvetve és közvetlenül).
az áram az valóban elég hálátlan módon születik, de már ezen a területen is van fejlődés, és még lehet is.
A víz jó helyen van ahol van, bolygónk egyik legfontosabb összetevője, és a múltban (meg a jelenben is) bebizonyosodott hogy ha nagyon megabajgatjuk ezeket, akkor akkorát üt vissza hogy évszázadokra meghatároz. -
wildrain
addikt
válasz venember83 #12575 üzenetére
Egy erőmű károsanyag kibocsátása egész más, mint egy autóé, mivel sokkal hatékonyabb szűrőket lehet tenni a kéményekre, és ami kijön rajta, az sem a várost teríti be, hanem attól távolabb, kevésbé lakott területeken szennyezi a levegőt. De pl. egy atomerőmű ha nem játszik csernobilost, akkor szerintem jóval kevésbé szennyezi a környezetet, mint egy szén (igaz, hogy az a mennyiségre relatíve kevés szennyező cucc jól elrejtendő a föld alá), de vannak pl. vízerőművek is, ahol ugyan a tájat elrondítják vele, de emiatt nem fog senki rákot kapni. Nem beszélve a szél- vagy naperőművekről, stb. stb.
Az akksik újrafeldolgozása persze gond, de ha beindul a dolog, akkor erre is kitalálnak valamit (gondolom).A lényeg, hogy összességében mindenképpen jobbak az elektromos autók, de hogy mennyivel azon persze lehet vitatkozni. Én számokat nem tudok, úgyhogy nem velem.
-
Pá
addikt
válasz Nowhereman #12578 üzenetére
mondom, hogy nem néztem meg a videot
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
bdav
őstag
válasz venember83 #12575 üzenetére
atom (maghasadás elvű erőművek) az OK azért; Csernobil tervezési hiányosságok + a biztonsági automatikák szándékos emberi kikapcsolása miatt lett para. nagyobb gond hogy urán sincs végtelen mennyiségben... hosszabb távon talán a fúziós mókát kéne erőltetni, csak sajnos macerás és sok pénz kéne hozzá... (üzemanyag tekintetében passzolok)
[ Szerkesztve ]
10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
-
venember83
nagyúr
Igen ám, de minél több van, annál nagyobb a valószínűsége a katasztrófának, én sok országban nem engedélyeznék atomerőművet, mert egyszerűen olyan a mentalitás és a képzettség, hogy nincs kire ilyen felelősséget bízni. Ugyanakkor energiára mindenkinek szüksége van, és ha az autók is elektromossággal működnek, akkor még inkább. Különben az atomerőművekbe való üzemanyag miatt nem aggódok, minden anyag hasadóanyag, csak kérdés, mennyi energiát szabadít fel.
wildrain: Az alternatív forrásokkal az a baj, hogy nem tudják megbízhatóan termelni az áramot, ha nincs szél, akkor is kell áram, ha nem süt a nap, akkor is...
Végülis mindegy, hiába osztjuk a semmit, nem rajtunk múlnak ezek. De sajnálnám, ha a formula 1-es autókból száműznék a motorpörgés hangját. Részemről offnak vége.
Egy kis on, jön a Pirelli?
[ Szerkesztve ]
-
stvnppp
senior tag
válasz venember83 #12582 üzenetére
(gumitéma) Egyébként hogy van meghirdetve (gondolom pályázaton), egyedüli beszállítót keresnek, vagy jöhet, aki csak akar?
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
attisx
addikt
válasz #70869248 #12584 üzenetére
A Stara Pazova mellett felépíteni tervezett, világszínvonalú Stefan Technology Center-ben biztosan lesz hely Gumi fejlesztő részlegnek is...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
Peat;)
veterán
válasz venember83 #12575 üzenetére
Ez csak egy lépcső semmi más. Ilyen "akksis" autókba is egyre több olyan technológia fog bekerülni ami rásegít az utántöltésben, így egyre kevesebb akksira lesz szükség. Aztán majd kitalálják a többit, a Williams féle lendkerék pl működik a gyakorlatban is.
De amit belinkeltem ott nem is ez a dolog fogott meg igazán, mert bár szép és érdekes számomra, de leginkább az elektromotor jelenlegi értelmes felhasználást látom benne. Tipikusan kis ördögzsákokba kellene pakolgatni, azokat nem annyit használják hogy az akkuk elhalljanak, teljesítményügyileg meg nincs náluk jobb.Az elektromosság és benzin/dízel összevetése azért is bukott ügy, mert magát az energiát is sokkal tisztább előállítani. Olajnál már maga a kitermelés is környezetszennyezőbb a tornyokkal. Utána el is kell szállítani ami szintén szennyezi a dolgot, fel kell dolgozni ami szintén, megint szállítani a kutakra, majd a felhasználás is szennyező hatású.
Az elektromos csodáknál az akksi és előállításuk az ami szennyező hatású, az az árammennyiség amit meg felöltéskor kell még kérdőjel, van hogy azt írják alig kajál és sokkal olcsóbbra kijön egy km mint benzinnel, van ahol azt írják hogy sokat kajál és megtöbbszörözi a villanyszámlát. -
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #12578 üzenetére
Na majd ha már egy kicsit jobban fog menni a matek akkor fuss neki újra.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #12588 üzenetére
Ez egy irányváltoztatás volt, akárhogy számolom. Angol logika szerint : elindul befelé(ez az eredeti iránya) - majd ezt az irányt megváltoztatva kifelé. Jó hogy nem olyanokat linkelgetsz, amikor a száradó pályán tócsában hűti a kereket valaki... Eddig amiatt aggódtam, hogy beköltözött hozzád az éjjeli műszakos német takarítónő, de hál égnek csak a szerecsenmosdatás kezdi ködbe burkolni az itélőképességedet...
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #12589 üzenetére
Jó, ezt ne erőltesd inkább szerintem.
Mondjuk aki szerint Hamilton volt a hibás azért mert vakWebber hátulról beletolta a kavicságyba attól nem is lehet túl sokat várni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
Megbízhatósági statisztika 4 verseny után
Első a McLaren 100%-kal, utolsó a Sauber 25%-kal.
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #12592 üzenetére
Nem is gondoltam volna, hogy a HRT ennyire megbízható
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
raczger
őstag
válasz hunnylander #12592 üzenetére
Szerintem a megbízhatósági statisztikába nem kellene beleszámítani a baleseteket, hisz nem az autón múlott az egész, ettől nem lesz megbízhatatlan (persze kivéve ha úgy van számolva, hogy csak az olyan balesetek számítanak ami műszaki meghibásodásból adódtak).
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
hunnylander
őstag
válasz raczger #12594 üzenetére
Auto Motor und Sport-tól vettem a statisztika struktúrát.
Mivel a két pilóta által teljesíthető versenytávok összege a 100%, így muszáj benne lennie a 'baleset' miatti kiesésnek is, mert az is lecsökkenti a távot, de ki van táblázva, tehát megnézhető, hogy milyen eredetű a verseny feladása.
Továbbá a versenyzőnek is lehet megbízhatósága.
www.HunnyF1.com
-
Pá
addikt
válasz raczger #12594 üzenetére
Viszont bele lehetne venni azokat, amikor volt probléma, de annak ellenére mégis befejezte a versenyt, pl Vettel első nagydíj.
A mostani táblázat alapján sztem a Ferrari és a Red Bull is jobban mutat, mint amilyen valójában.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
raczger
őstag
válasz hunnylander #12595 üzenetére
Ja értem, nem voltam benne biztos hogy te állítottad-e össze.
Csak ugye így nézve a táblázatot mindenképp az a megbízhatóság esik le először az embernek, hogy az adott csapat autója mennyire az, ezért gondolom hogy nem jó ötlet beleszámolni a versenyzők hibázásait. (Persze lehetne külön statisztika a versenyzők megbízhatóságáról, kiegyensúlyozottságáról, tehát mennyire stabilan tudja hozni az eredményeket).
Pá: Az is jó ötlet! Valóban sokszor adódik úgy is műszaki probléma, hogy attól még be tudja fejezni a versenyt. Bár ez már mindenképp bonyolítaná az egyenletet, de érdekesebb is lenne.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Nowhereman
őstag
válasz raczger #12597 üzenetére
Sőt, lehetne olyat is, hogy a szerelők hány kerékcseréből hányat csesznek el, és mondjuk átllagboxidő. Idén a Red Bull Webbernek 3x rontott./tavaly csak kétszer eresztették ki a foglalt boxutcába/. A kinai fiaskónál ráfogják, hogy nekiment az emelőnek, de mikor Ferrarinánál a szerelő is repült, akkor is gyorsabban végeztek, a jobb első keréknél lévő szöszmötölésnek meg aztán kevés köze van az emelőhöz...
Szóval lehetne egy ilyen statisztika is, elvégre össze lehet ezzel is hozni annyi hátrányt, mint egy rosz gyertyával...Utánam a kondenzcsik!
-
stvnppp
senior tag
A vonórudas felfüggesztés a Red Bull titkos fegyvere?
Newey-faktor? Azt szorította háttérbe, amire a többiek koncentráltak? Vicces lenne[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen