Nagyon védi a szakmáját, érthetően a jövőben is aerodinamikai szakemberként akar dolgozni az F1-ben és nem csökkentett aeroval. Csak részben van igaza. Minden területnek kell áldoznia a megoldásért, ő mindent ráken a gumikra meg a kevés vezetői hibára.
Amiben igaza van; a fékutak tényleg nagyon rövidek, sokan követelik a közúti közlekedésre releváns féktárcsákat egy hosszabb, előzéshez kedvezőbb fékútért plusz az F1-es fejlesztések közútra hasznosíthatóságáért. Ezt támogatom én is, acél féktárcsákat az F1-be!
A másik, ami Bahreinben is probléma, hogy csak egy szűk íven kivételesen jó a tapadás. Olyan előzési pontok kellenének, ahol akár meg mesterségesen is felgumiznák a felületet, hogy egy széles sávban legyen terület az előzni próbálónak is elegendő tapadást találni.
Szerintem egy csomó területen sok kicsi sokra megy módon van a hiba, tehát ha több területen javítanának, az aero szakembereknek is csak egy minimális aero nyirbálást kéne elszenvedniük, ami már jövőre is megvalósulhat a diffúzorok 'visszavágásával'.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com