Keresés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Aktív témák

  • wildrain

    addikt

    válasz Flashcash #49780 üzenetére

    Ez azért nem ilyen egyszerű, mert ugye az is lényeges, hogy mennyire kell lekorlátozniuk a motort, az adott futamon mennyire várható domináns teljesítmény a csapattól. Meg elvileg játszhatnak olyannal is, hogy a pénteki-szombat délelőtti tesztre egy olyat raknak be, ami már a végét járja, így nem kell a versenyre szánttal körözniük. Persze ha az is behal, akkor az szintén szívás és időveszteség.
    Azért ha belegondolsz, bevállalni a büntit, és a jelenlegi mezőnyben a tizensokadik helyről indulni egyenlő azzal, hogy gyakorlatilag esélytelen a pontszerzésre. Ha az időmérőn pole-ra megy a minél jobb rajthelyezés érdekében, akkor kb. egy stratégián lesz az első nyolc-tízzel, de valahonnan a 10-13. helyről indul legjobb esetben is, ahol már ott vannak a nehéztankos versenyzők, neki meg könnyű autója van a Q3-ba bejutás miatt. Ha a jó versenytaktikára megy, és nehéz autóval vág neki a Q3-nak, akkor meg a 17. helynél nem nagyon indul előbbről. Akkor már talán érdemesebb egy jó időmérő után leszabályozva végigmenni a versenyen, és akár a 2-3. helyről visszaesni a 6-7-re.

Aktív témák