Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #15464 üzenetére
Es miert azzal? Mert akkor volt az autoban a legkevesebb benzin, es tartalekolni kellett a lagyat a Q3-ra, ami overkill lett volna a celnak, megha duskalhatnanak is benne.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #15460 üzenetére
Massa min futotta a polet?
Az option-on, a lagyabb gumin, ami a Bridgestone palettajan a medium compound. Magatol ertetodik, hogy a jelenlegi futammal kapcsolatos hsz-eimben a medium/option (=csikkal jelolt) gumikra utalok a lagy szoval.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Vistaboy #15458 üzenetére
Csuszkalt? Ezt ugy nevezik hataron autozas, ebben o a legjobb. 1 tizeddel maradt el kemenyen Kova lagygumis idejetol. Hoppa! Vedd mar eszre, hogy ez mekkora teljesitmeny volt. A lagygumit 3-6 tizeddel gyorsabbnak minositettek a szakertok es sok csapat mernoke. Sajnos Lewist felrevezettek a sajat kepessegei, a brilians Q1-es kore, amit kemenyen futott. Lewisnak meglehetett volna a pole, ha nem huz 19-re lapot, es nem ketelkedik a lagy gumiban a rivalisai peldajat kovetve.
Q: (Frédéric Ferret – L’Equipe) I have two problems for Lewis: first of all about qualifying. You seem quite unhappy with your lap, any mistake or was it because of the handling of the car or traffic or something else?
LH: I chose the wrong tyre. It didn’t give me the performance and the car didn’t feel great, no.www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
(Kolombusz) #15447 üzenetére
Magyar ido szerint 14:00-kor, (helyi ido 15:00).
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #15441 üzenetére
A superlicense horribilis evi dijaval (ami pontszerzes fuggo is) is fizet a biztonsagert, tovabba a csapatoktol is sok penzt vonnak le a biztonsag fejeben. A GPDA a javaslataival tehet a biztonsagert, nem penzzel, es az sem problema, hogy nem az osszes pilota a tagja: a hianyzok is csak ugyanazt tudnak elmondani mint a tagok. Az egy dolog, hogy adna penzt nekik vagy se, de nem is kertek meg ra. Csak a tagsagra kertek fel, amire csak Kimi belepese utan mondana igent, vagy azutan sem. A ket srac jol eszrevehetoen rivalizal a dologgal kapcsolatban is, egyikuk sem akar nyuszinak tunni, tovabba nem ertekeli tul a GPDA erdemeit. A biztonsagi intezkedeseket az FIA hozza, es nem csak a GPDA javaslataira.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #15438 üzenetére
he rubbished suggestions he had relented and agreed to donate £15,000 to it
Kimi sincs benne, de ő legalább fizeti Ezt honnan veszed, ilyen nincs is a cikkben. some guys in the past were not interested but they paid their way (Egyesek a multban..., a 'paid their way' meg nem is szuksegszeruen csak penzfizetesre utalhat.)
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
AMD Power #15429 üzenetére
A magyar 'ujsagirok' meg ossze-vissza ferditenek/forditanak. Egy ujabb rosszindulatu cikk hazugsagokkal a lejaratasa vegett megirva.
Ezt nyilatkozta a GPDA dologgal kapcsolatban.
Nem igaz, hogy megkertek, hogy adomanyozzon (a GPDA-nak nincs is ra szuksege, nem igy mukodik).
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Bocsi a tudatlansagomert, de neked tulajdonkeppen ki is a (leg)kedvenc(ebb) pilotad? Magamtol el nem tudom donteni, hogy Kimi vagy Massa. Massara tippelnek.
1. Massanak olyan rapszodikus versenytempoja van (gyakorlatilag mindig), hogy azt meg Liszt es Gershwin is megirigyelne.
Ezt nem rosszindulat mondatja velem, hanem a szabadedzesek es a versenyek koradatai.
2. Lewis nem tud ugyanugy belemenni Heikkibe, mint Alonsoba, mert a McLaren nem csigakent gyorsul, mint a bahrein-i Renault.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #15403 üzenetére
Miert is? Lagyon Lewis meg a polera is eselyes lett volna, (rosszul dontott, hogy nem azt tette fel legvegul) de kemenyen is kivalo kort ment. Az a ket pilota, aki leginkabb szereti es birja ezt a palyat, az Massa es Hamilton. A Meki most egesz jo formaban van ezen a palyan, Lewis versenytempoja pedig tobb mint igeretes. Ha Massa elkovet egy-ket kisebb-nagyobb hibat, vagy hozza a rapszodikus versenytempojat, Lewisnak meg a gyozelemre is eselye van.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #15378 üzenetére
Annyira, mint Massae Kimiehez kepest?
Szerintem Lewisnak ugyanannyira meg kell kuzdenie a csapattarsaval, mint Kiminek. Sem Massa, sem Kovalainen nem lenne hajlando segitoi szerepbe degradalodni, nem is lehet toluk ezt elvarni, mikor meg ok is eselyesek a cimszerzesre.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #15373 üzenetére
Tipp (az Atlas F1 forumon ez az altalanos velekedes), ami a tobbi pilota lagygumis es a kemenygumis idoinek osszevetesebol es leginkabb abbol ered, hogy Lewis maga is siratja a rossz donteset. Valszeg a lagyon kozel lett volna Massa idejehez.
Szerintem is jo versenytempo varhato Hamiltontol, pont ezert baj neki, hogy Kova elorebb rajtol.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #15368 üzenetére
Kimi's comments on finnish MTV3:
"I did couple small mistakes in my qualifying lap. They costed too much."
"4th slot isn't the end of the world though. I believe Felipe will be my toughest opponent here as his car is in good shape."
Lewis is benazott, az utolso repulokorere is a kemeny gumit valasztotta, nem jott be neki. Marpedig az nem lesz jo, ha Kova az utjaban lesz. Valoszinuleg Lewis a konnyeb egy/ket kornyi benzinnel, es mindharom szabadedzes koradatai azt mutatjak, hogy Kovanak harmatos a versenytempoja. Ha Lewis nem fogja lerajtolni csapattarsat, pont egy McLaren fogja feltartani a gyozelemre is eselyes McLarent.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Ricardo #15364 üzenetére
Szerintem elbeszelunk egymas mellett.
En csak azt nem ertem, hogy kit miert zavar az, hogy kit hanyszor mutatnak a kozvetitesben, es hogy kozvetlenul az idomero utan miert Lewis faterjanak a keprekerulese a fo tema?
Miert nem pl. az a tema, hogy Lewis bakot lott a gumivalasztassal?
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Ricardo #15349 üzenetére
Az apjara utaltam a Hamilton nevvel. Tulzott tomjenezes? Ismetlem magam, mert muszaj: a kozvetitesek rendezoinel tessek reklamalni azugyben, hogy kit es hanyszor mutatnak.
Fél évadban Alonso beállításával ment = urban legend, ilyet meg Alonso se mondott. Ellenben tudok par futamrol ahol Alonso ki se dugta az orrat penteken, csak pihentette magat es az autojat es lenyilatkoztak, hogy Lewis munkaja volt az alapbeallitasok tesztelese. De ez is leragott csont, minden csapatnal megy a kozosbe, ha megtalaljak az optimalis beallitasokat es mindket pilota ezt finomitja a sajat stilusahoz.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Latom temanal vagytok.
A kozvetites rendezojenel tessek reklamalni, kezdem ruhelleni a Hamilton fobiatokat. Ennyire nem birjatok a fekete szint? Multkor Kimi papajat hanyszor mutattak? Es semmi bajom nem volt vele, Massa papajaval ugyszinten. Meg szep hogy Anthonyt is mutatjak, a fia elpilota. Es, hogy mas pilotak papajat miert nem mutatjak? Mert nincsenek jelen a boxban.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #15299 üzenetére
A harom 1:27 vege ido azert bizakodasra adhat okot, lehet hogy csak nagy volt a forgalom korulotte, ezert ideztem Massa etapjat, mert neki volt egy hosszabb es tisztabb.
Az idomeron lehet, hogy gyengelkedni fog a Ferrari, a hideg aszfalt miatti gumifelmelegitesi problemaik miatt, de a versenytempojuk erosnek tunik.
A Meki hatarozottan eselyes a polera.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Practice 3
Lewis, long stint:
03 1:29.144
04 1:29.032
05 1:29.008
06 1:28.862
07 1:33.832
08 1:28.169
09 1:28.070
10 1:28.711
11 1:27.960
12 1:27.658Massa, 'shorter'
stint:
2 1:32.630
3 1:28.284
4 1:33.378
5 1:28.338
6 1:27.663
7 1:27.530www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #15257 üzenetére
Nade 1:28.3-mal kezdte el, ez itt a nagy bibi. Szerintem altatott, konkretabban uriasan ismerkedett a palyaval es megelegedetten konstatalta, hogy 'ezzel az autoval gyerekjatek lesz nyerni, de ezt el ne aruljuk a Mekinek, hadd bizzak el magukat'.
Massa villanasaibol is latszik, hogy a Ferrarinak sokkal jobb lesz a versenytempoja a Mekienel. De Massa koreibol az is eszreveheto, hogy az igazan jo koridoket nem tudja konstansan hozni.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Practice 2
Kimi, long stint:
21 1:28.321
22 1:29.057
23 1:28.888
24 1:30.230
25 1:30.352
26 1:30.004
27 1:29.738
28 1:29.188
29 1:29.139Hami, long stint:
07 1:29.552
08 1:28.466
09 1:29.237
10 1:28.665
11 1:28.776
12 1:28.470
13 1:28.387
14 1:28.364Ebbol mit olvastok ki? Megjegyzem Kimi hosszu etapjai nagyon almosnak tunnek Massahoz kepest is.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Fortissimus #15243 üzenetére
Mozog, mert brutalis erohatasok erik. De egy bizonyos tureshatar meg is van engedve, es nem valtoztat dolesszoget! Eddig direkt nem fejtettem ki, hogy ez miert lenyeges, mert ez egy autotechnikat szereto es ismero forumozonak alaptudas. Egy dolesszogre flexi szarny mit csinal? Sebessegfuggoen valtoztatja a leszoritoerot. [Ezt mar viszont nem fejtem ki, hogy miert jo, ez 'altalanos iskolai anyag' ebben a topikban.] A Meki pont ezt nem csinalja, ezert a kutyat nem zavarja.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Fortissimus #15231 üzenetére
Tudod miert nem 'jelenti fel' oket a tobbi csapat? Azert mert ertenek az aerodinamikahoz. A szarny csak le-fel mozog, nem valtoztatja a dolesszoget.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #15193 üzenetére
A valtonak negy versenyhetveget kell kibirnia, de nem a pentekinek, az kukazhato. Szombatra ugyis kicsereltek volna a versenyre valo motor+valto komboval.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
c.zsolti #15190 üzenetére
Acsi! De ez penteki cucc (motor es valto), erre nem ervenyes. Az a szabaly a szombaton es vasarnap hasznalt 'versenyhetveges' valtora vonatkozik. Legrosszabb esetben Kimi kihagyja a ma delutani szabadedzest, ha nem tudjak megjavitani a penteki cuccot. Azt nem tudom, hogy ez cserelheto e.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
PazsitZ #15148 üzenetére
Mert?
Mar mashol olvastam, hogy a tudatlan forumozok el is kezdtek tamadni a McLarent, miutan lenyilatkoztak, hogy a kerekfelni anyaghibas volt. Valaki addig ment a tudatlansaggal, hogy Hami tavalyi nurburgringi balesetet is ugyanilyen felnihibanak minositette. (Az kerekrogzitesi hibabol eredt egyebkent.) Mar regebben is megjegyeztem, hogy nehany specko alkatreszt kulso cegek gyartanak, nemcsak a McLarennel, hanem mas csapatnal is. A kerekfelni pl. tipikusan ilyen alkatresz. Nem art ha ezt masok is tudjak, en csak ezert hangsulyoztam ki.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Attol meg, hogy idezek valakitol, meg nem szuksegszeruen ertek vele egyet. Az az egesz hsz kepestul es idezetestul poennak volt szanva, kifejezetten a Ferrarisok es vagy az antihamiltonoidok konnyed cukkolasara.
De a stilusotvozodeseket ne zarjuk ki. Olyan nincs, hogy X teljesen ugy vezetne, mint Y, de egy pilota egyedi stilusat hasonlithatjuk sok mas pilota stilusahoz is. Bernienek is igaza lehet valamennyire, meg nekem is.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Lewis nemreg nyilatkozta, hogy nem Superman. De most racafolt.
(Lewis 'vendegszereplese' a Trojaban.)
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #15131 üzenetére
Mi rosszat csinalt Barcelonaban? Ennyi volt a 'pusztulat' McLarenben, es ehhez is kompromisszumok aran kellett beallitani. Kimi is megvedte meg Bahrein utan is, hogyha nem olyan jo az auto, de a pilota nagyon igyekezni akar az hibakhoz vezet, illetve egy rosszabb, kezelhetetlenebb autot nem lehet latvanyosan szepen vezetni. Lewis kulonben is szeret hataron ralizni az autoval, jol erzi az autot, ahhoz hogy megcsusztassa vagy megfogja, amikor kezd kitorni. En kifejezetten dijaztam es dijazom az ilyen stilust. Sennat es Montoyat is az aggressziv stilus miatt kedveltem.
Verszivo meg nem kell neki, jobb ha a penz a csaladban marad. A legtobb menedzser csak verszivo, nem rajtuk mulik a pilota teljesitmenye. Az eddigi bajnoki cimei bizonyitjak, hogy az apja nem rossz menedzser (sem szerelo, ha a gokartot nezzuk).
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #15128 üzenetére
Mert jobb az aeroja. A Mekinek bevalottan problemai vannak a csucssebesseggel is, Barcelona utan nyilatkoztak. Aerora kell gyurniuk, de nagyon, ha fel akarnak zarkozni.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #15119 üzenetére
Megneztem a futamot, figyeltem az onboardokat is, amennyi a kozvetitesben volt. A 3. szektort felejtsuk el ugy ahogy van, mert botranyos volt. Annyira az elso ket szektorra, a gyors reszre es kanyarokra volt beallitva a Meki, hogy a 3. technikas lassu szektorban nagyon szenvedett, oda nagyon keves volt a leszorito ero, es a mechanikai tapadasa sem fenyes a jelenlegi Mekinek (ez volt a jobb gumikezeles ara). Amit a Ferrarikhoz kepest osszeszedett az elso ket szektorban, azt a 3.-ban el is szorta es meg tobbet. Plusz mig Hamiltonnak hataron kell autoznia, hogy nehany tizedre legyen a Ferrariktol, addig azok csak kenyelmesen setakocsikaznak. A Ferrari kezelhetosege sokkal jobb (a legjobb a mezonyben, az aerojuk szinten a legjobb, a gumikezelesuk szinten a legjobb), illetve nem kell vele hataron autozni a jo eredmenyert.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Hamilton meg letekert motorral futotta a leggyorsabb koret. Ne ragozzuk a semmit, Ausztraliaban sem a Ferrari auto sem a pilotaik nem nyujtottak azt, amire kepesek lettek volna [a kesobbi versenyek tukreben, amit ugyanazzal a valtozatlan konstrukcioval nyertek konnyeden].
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #15113 üzenetére
Nem a Ferrari motorhibakra utaltam, hanem a beallitasi hibaikra. Motorhiba nelkul sem nyertek volna.
A motorhibajukkkal kapcsolatban meg mar azota konkretan kiderult, hogy mi volt a hiba. A benzinadagolo rendszer tulmelegedett (talan az a koruli uj motorboritas miatt), elkezdett szivarogni, es a felgyulemlett benzin beegette a szivoszelepeket. a konstrukcios hibat kijavitottak. A MES ECU-nak koze nem volt a dologhoz, de ez minden csapatnak uj volt es meg kellett tanulniuk. Szerencsere a szabotazsrol szovogetett osszeeskuves elmeletek azota is elkerultek az F1-et, pedig volt meghibasodas boven, de nem az ECU miatt, ami jol bizonyitja, hogy a MES a legjobb a piacon ebben a technologiai szegmensben, ezert valasztotta oket az FIA meg a kemugy ellenere is.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
7Heads Drago #15105 üzenetére
Hagyjuk mar az Alonsos mitoszokat. Nezd mar meg a Renault-t. Alonso tervezi az uj aero csomagokat? Nem, a mernokok, es koppintjak ezerrel. Uj lengescsillapitojukat ki tervezte? Alonso? Koppintottak ezerrel a McLaren doksibol, nyilt titok. Alonso csak pattoghat es nyafoghat; 'ha nem lesz jobb ez az atkozott auto, itt hagylak benneteket'.
A Mekit a Ferrarihoz szoktuk viszonyitani. A Ferrari pedig szinten valtozo tempoban es hatekonysaggal fejlodik folyamatosan. Nem lehet, hogy az idei Ferrari nagyon jora sikerult plusz brutalisan fejlesztik jelenleg is? (Mar tavaly ev vegen is siman verte az Alonsos Mekit, tehat a kiindulasi alap is jobb volt.) Kovetkezeskeppen a Meki relative visszaesik, ha a fene fenet eszik is, pilotaktol fuggetlenul, meg ha a tavalyinal is jobban fejlesztenek, mert van egy masik csapat amelyik megdinamikusabban fejlodik, es elonyben volt es van. Marpedig a cimvedo Ferrari most ilyen. (Tovabba -100 millio USD, kihat a fejlesztesre is. Meg szerencse hogy a jelenlegi pilotaparosnak kifejezetten szereny fizetese van. Pozitivum, hogy nincs Alonso a maga horribilis fizetesi es irrealis kiszolgalasi igenyeivel.)
Elegge informalt vagyok a McLarennel kapcsolatban, tudtad, hogy az idei konstrukcioval (finomhangolas) sulyos mernoki hibakat vetettek, amire nemreg jottek ra es tizedeket jelent? Hangsulyozom, pilotaktol fuggetlen mernoki hibarol van szo. Ez utkozott ki Malajziaban es Bahreinben is, egyebek mellet. Es valami hasonlot bakizhatott a Ferrari is Ausztraliaban.
Szerencsetlenek, mint csapat, es a pilotak is egyenileg (hatrasorolas, balesetek, stb.). Ez is kemenyen visszakoszon a ponttablazaton. Mindezek ellenere Hamilton masodik. Ez is mutatja, hogy mind a pilotakban es az autoban benne van a lehetoseg a jo eredmenyekre. Peldaul a torok palya kifelyezetten fekudhet nekik, es Hamilton egyik kedvenc palyaja, itt futotta eddigi legnagyobb versenyet (GP2, 2006), ami Schumit annyira lenyugozte, hogy azt mondta Lewisnak a futam utan, hogy a 'versenyzesed inspiral engem'.
Ha meg kell nevezni, hogy melyik csapat van a Ferrari sarkaban, en hatarozottan McLarent mondok, a BMW csak a McLaren sarkaban van. A Mekitol mar a bevadult es dinamikusan fejlodo BMW-t tartani es a Ferrari mogott loholni is szep teljesitmeny. Es hiba lenne meg leirni az idei MacLarent es az eselyeit.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
A Ferrari nem veti be az új orrkúpot Törökországban
Luca Baldisserri: Az elem sokkal hatékonyabban működik az olyan helyszíneken, ahol közepes és nagy leszorító erővel haladunk, de Törökországban az alacsony leszorító erőt részesítjük előnyben.
Valoszinusitem, hogy Monacoban ujra hasznalni fogjak.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Ha az angol neven hivatkozunk ra magyar szovegben. De tobb portal is magyaritotta a nevet. Az, hogy ez nyelvtanilag mennyire helyes azt nem tudom es nem is erdekel kulonoskeppen.
Mindenesetre nagyon varom mar az isztambuli futamot, ami az Istanbul Park Circuiton lesz. Es ezzel most az ekezetektol eltekintve nyelvtanilag helyes voltam.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #15019 üzenetére
Atolvastam az eredeti angol hirt is, ez igy van ahogy mondod, de ez beallitasfuggo is vagy talan ejtsuk az eddigi hires mechanikai tapadast es elonyeit a a McLaren jellemzesebol?
A Meki jelenleg gyenge vegsebessegben illetve aeroban, ezert kevesebb leszorito erot alkalmaznak ennek ellensulyozasara, igy meg gyengek a lassu kanyarokban (egy atlagos palyan). De ez palyafuggo es ketlem, hogy Monacoban igy lesz, oda nem kell a speed, es a gyors kanyarvetelekre lesznek kihegyezve a beallitasok.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #15013 üzenetére
Szerintem tavaly is igy volt csak azota kozeledett egymashoz a ket konstrukcio. De meg mindig ervenyes, hogy a Meki a mechanikai tapadasban eros (ami kedvez a lassabb/elesebb kanyarok gyors vetelehez; Monacoban emiatt dominalhatnak), mig a Ferrari aerodinamikaban kiemelkedo, ami a gyorsabb nagyobb ivu kanyarokban elonyos.
Ron Dennis (aprilis 28.) "There's some things the car does very well, and generally it's really well balanced and handles well. But we need a bit more speed. We're pushing hard on aerodynamics and those things that can give you a tenth or two."
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #14998 üzenetére
Nem.
Monacot meg ne kiabaljuk el, az idei Ferrarinak mar az is fekudhet, a rovidebb tengelytav miatt. Meg talan az atvagott orrkup is hozhat elonyt ott is, de ez kerdeses.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
A Török Nagydíj a Bridgestone-nak is kihívást jelent
A Bridgestone a két legkeményebb keveréket bocsátja a csapatok rendelkezésére a Török Nagydíjon, ...
Barcsak ez egy kis elonyt jelentene a McLaren szamara.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Koszonom a jokivansagokat es a segitseget!
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
proof88 #14936 üzenetére
Nem akarlak farasztani benneteket a problemaimmal. Ma jottem haza a korhazbol (sebeszet). Hab a tortan, hogy az aramtalanitott szamitogepem elromlott a kenyszerszunet alatt. Valoszinuleg a videokartya a ludas, ami mar fagyogatott egy ideje. (Most a batyam angol billentyuzetes laptopjarol netezek.)
Tudna valaki adni egy letoltesi linket a barcelonai futamrol (RTL Klub felvetelt), szeretnem megnezni.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #14315 üzenetére
Végül is konkrétan nem tudjuk mennyi időt és energiát fektettek bele. Szerintem, mivel már januárban beszámolt egy újság az ötletről, régóta kész lehet, csak az első futamokon illetve a szezon előtti teszteken nem akarták még bemutatni, főleg, mert e nélkül is Ferrari dominanciára lehetett számolni a tesztek alapján, és ez be is igazolódott. Valószínüleg ezt az európai nagy updatere tartogatták. Szerintem Massa és a szóvivő nem hazudott, hogy annyit jelent mint egy új kis szárny, és hogy "az orr-rész valamint más új elemek együtt jelentenek előnyt".
Úgy gondolom, hogy koppintva is lesz az ötlet, Toyota, Renault. A McLarennek ott eléggé keskeny az orra (vagyis kevesebb levegő marad alul a szárnyról távozva, vagyis az ő konstrukciójuk nem annyira könyörög egy ilyen megoldásért), meg csak lejáratnák magukat vele. De, ahogy a Renault e heti updatejét elnézem, nekik ez nem lesz probléma.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz
D@ni88 #14305 üzenetére
Hát ez az ötlet nem fogja jobban kímélni a gumikat, épp ellenkezőleg.
A Ferrari legfőképpen ezzel ért el némi javulást, a többi csapat meg mással. A kérdés az, hogy ki mekkorát lépett előre.
Én úgy érzem, hogy a McLarenben benne van a villantás lehetősége, egyszerűen azért mert az utóbbi két futam alatt közel sem mutatták a valós formájukat és maguk alatt teljesítettek, úgyanúgy mint a Ferrari Melbourneben.
Vagyis előbb vagy utóbb eljön majd az a futam is amikor mindkét csapat kihozza majd magából a képességeit, és remélhetőleg ez nagy csatákat eredményez majd.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
(Kolombusz) #14300 üzenetére
Webber még reggel az eső előtt érte el azt az időt. És csakis neki van száraz pályás ideje, jelenleg még vizes a pálya.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Times at 14:30.
1. M. Webber Red Bull Racing RB4 1:21.953 8 pit
2. R. Kubica BMW Sauber F1.08 1:34.873 +12.920 7 pit
3. K. Nakajima Williams FW30 1:38.907 +16.954 12 pit
4. N. Piquet Jr. Renault R28 1:38.939 +16.986 10 pit
5. J. Button Honda RA108 1:40.121 +18.168 6 pit
6. H. Kovalainen McLaren MP4-23 1:40.175 +18.222 5 pitwww.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Barcelona, 4. tesztnap
McLaren: Kovalainen.
Renault: Piquet.
Ferrari: Raikkonen.
Honda: Button.
BMW: Kubica.
Toyota: Trulli.
RedBull: Webber.
ToroRosso: Vettel (pending). (ez még bizonytalan, talán mert még össze kell rakni a Toro-t)
Williams: Nakajima.www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Mint akinek elvették a játékát.
Hát gyerekek, ezen még lesz mit javitani!
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
Bourdais összetörte az új Toro-t.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #14257 üzenetére
Szó mi szó a Red Bullnak és a Toro-nak jobban áll, már pusztán a sötét (kicsinyítő optikai hatás) festés miatt, nade a Reanault-n ott pont a lehető legrosszabb fehér szín van, ami terjeszkedő-növekedő hatású.
Ha a rondaság gyorsítana, most egész jól állnának.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Zé_Mester #14254 üzenetére
Biztos nem felejtett el vezetni, de jegyezzük meg, hogy 2008df+slick-es idő.
Érdekesség, hogy zárt hagyományos orrkúp volt eddig fenn, és valószínűleg ezt veti majd össze a nyitottal később. A slickgumis tesztkilóméterek pedig nem számítanak bele a korlátozott tesztmennyiségbe plusz 2009-cel kapcsolatosan is ad visszajelzéseket, ezért tesztel slicken, de idei aeroval. Két legyet egy csapásra.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Barcelona, 3. tesztnap
McLaren: Hamilton
Renault: Alonso
Ferrari: Schumacher
Honda: Barrichello
BMW: Kubica
Toyota: Trulli
RedBull: Webber
ToroRosso: Bourdais
Williams: Rosberg
Force India: Sutilwww.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #14233 üzenetére
A BMW már megint altat.
Azzal a 17 századdal ki is egyeznék, ami ma volt a Ferrari és a McLaren között.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Bandit21 #14227 üzenetére
Nincs live timing.
Atlas F1 (az autosport.com fóruma); F1 testing thread 2008 Informatív.
motor21.com közvetítés Friss, spanyol, de Google Translate rulez.
F1today.nl (időeredmények, kommentek lassabb frissítéssel + fotók)
racefreaks.nl (fotók)
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Times of 12:00
1.- Fisichella-1 :19.721-33 laps
2.- Massa-1 :20.326-44 laps
3.- Hamilton-1 :20.452-36 laps
4.- Alonso-1 :20.632-52 laps
5.- Rosberg-1 :21.033-24 laps
6.- Heidfeld-1 :21.391-33 laps
7.- Barrichello-1 :21.726-35 laps
8.- Glock-1 :21.731-35 laps
9.- Coulthard-1 :22.253-7 lapsFisico - "May The Force India Be With You"
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
1.- Massa - 1:20.326 - 32 laps
2.- Hamilton - 1:20.452 -18 laps
3.- Alonso - 1:20.632 - 30 laps
4.- Fisichella - 1:21.072 - 17 laps
5.- Heidfeld - 1:21.391 - 23 laps
6.- Rosberg - 1:21.465 - 15 laps
7.- Barrichello -1:21.732 - 19 laps
8.- Glock - 1:21.741 - 22 laps
9.- Coulthard - 1:22.253 - 7 lapswww.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
10:10
1.- Hamilton-1:20.661 - 8 laps
2.- Alonso-1:20.855 - 19 laps
3.- Massa - 1:20.913 - 9 laps
4.- Heidfeld - 1:21.538 -13 laps
5.- Barrichello-1:21.732 -15 laps
6.- Glock - 1:21.741 - 9 laps
7.- Rosberg - 1:22.039 - 8 laps
8.- Couthard - 1:22.253 - 7 laps
9.- Fisichella - 1:22.979 - 8 lapswww.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Renault, a tekintet mindent elárul.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
2. tesztnap pilótái:
McLaren: Hamilton.
Renault: Alonso.
Ferrari: Massa.
Honda: Barrichello.
BMW: Heidfeld.
Toyota: Glock.
RedBull: Coulthard.
Williams: Rosberg.
Force India: Fisichella.www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
Massa flies on slicks at Barcelona
Massa az élen az első tesztnapon
1. Massa Ferrari (B) 1:18.339 77
2. Wurz Honda (B) 1:21.059 75
3. de la Rosa McLaren-Mercedes (B) 1:21.566 113
4. Heidfeld BMW-Sauber (B) 1:21.679 105
5. Piquet Renault (B) 1:22.125 69
6. Coulthard Red Bull-Renault (B) 1:22.197 59
7. Nakajima Williams-Toyota (B) 1:22.431 72
8. Glock Toyota (B) 1:22.590 92
9. Liuzzi Force India-Ferrari (B) 1:22.846 91www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #14164 üzenetére
Egész pofás. Nem olyan ronda lett mint a fantáziarajzokon volt.
Slick lesz az!
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
17:53 Massa 1:18.33
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #14153 üzenetére
"It was reported massa was using slicks earlier when he sat the 1.18.8..."
Mérget nem vennék rá de remélem, hogy slicken repesztette az 1:19 alatti időket. De legrosszabb esetben is hozhat az az új orr jónéhány tizedet a barázdált gumival is, majd kiderül.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #14150 üzenetére
Az még kérdéses, én is olvastam (Atlas, F1 testing thread).
"Massa 1.18.81" Több mint 2 mp Wurz (slick+2008aero) idejéhez mérve.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Motion_Blur #14146 üzenetére
Túl komoly!
Amennyiben beválik, a többi csapatnak is muszáj lesz valamennyire lemásolni, bár ez nem biztos, hogy olyan egyszerű. A csapatok január óta tudnak, magáról az ötletről, és pl. olvastam is, hogy egy Red Bull mérnököt meg is kérdeztek róla, hogy ez mire lehet jó, az meg lazán el is tudta mondani, úgyszintén a mezei szakértők is. Kérdés, hogy volt e egy olyan merész csapat, aki szintén elkezdett foglalkozni az akkor még pletykának tűnő ötlet kivitelezésével már január óta, ha nem, mindenki le fog maradni, mint a borravaló. A Ferrarinak is több hónap kellett a megvalósításhoz.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
hunnylander #14143 üzenetére
'Nyitott orrkúp': Massa 1:19.36
Úgy tűnik, vége a 2008-as szezonnak!
mod: Állítólag slick+2008 aero-s idő, szóval még van remény, hogy a nyitott orr nem hozza a rebesgetett 5 tizedet.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz
Zoza24 #14140 üzenetére
Nem igazán a 2009-es aero csomag vagy szabályok szerinti autó, hanem egy többnyire még 2008-as autó van úgy módosítva és beállítva, hogy a leszorító erő annyi legyen rajta, mint amennyi a 2009-es szabályok szerint lesz majd.
Ilyen csekély szárnyfelület és leszorító erő mellett ez az időeredmény még slick gumival is figyelemreméltó.
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós topik
- Mesterséges intelligencia topik
- Folyami kavics ihlette az ASUS hordozható SSD házát
- Formula-1
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Akciógombban gondolkodhat az Oppo is
- Akciókamerák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest