Hirdetés
- vrob: Irány a 32 bit: játékprogramok 1994-1995-ben
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Graphics: Hamis SSD-k az online piactereken, hirdetési oldalakon, hogyan szűrd ki?
- Lenry: Már megint el fog pusztulni a világ
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Graphics: Nothing Phone (3a) - bemutató és kisteszt
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
patomi
őstag
Egy acél sárvédő legyártása 15mp, míg a prés lenyomja. Szénszálast meg lehet kézzel pacsmagolni. Szerintem jó drága lenne. Plusz festés(mindkét esetben). Vagy maradna natúr?
Én Festettem a lököst, nagyon nehéz szépen összehozni az átmenetet, főként nekem full amatőrnek
Szal szerintem jobb elemet telibe festeni. Festők is ezért szeretik és nyilván drágább is. -
patomi
őstag
-
patomi
őstag
válasz
radi8tor #24317 üzenetére
Biza, ahogy rátettem a repedésre az ujjam el is kezdett fulladozni a motor. Nem is tudom(nem értek hozzá) de talán most nyílt ki annyira, hogy már gondot okozzon, mert nem két pillanat alatt lesz olyan a cső amilyen ez. Szinte mállott azon a részen. Pedig nem olajsáros. Ja és a check engine nem gyulladt ki, így valszeg hibát sem tárolt el.
-
patomi
őstag
No ez mi a bánattól lehet? Jelenleg álló helyzetben van a kocsi. Hazafelé kezdte, egyszercsak lámpánál állva megemelkedett az alapjárat és kiírta ezt az üzit. Hibakód nincs. Leállítás után beindít és lehet menni tovább. Majd megint két-harom lámpa múlva megint. Heeeeelp please! .. Ja és fura az alapjárat 750-1000 közt mocorog. Eddig 750 volt kb stabilan. Lehet alapjárat motor?
-
patomi
őstag
válasz
KilgoreTrout #23971 üzenetére
Itt esetleg : [link]
darvinya inkább 5W30 lesz az -
patomi
őstag
válasz
#27070592 #22702 üzenetére
Én egyszer megcsináltam a lámpáim [link]
Védelem végül nem került rá, így bírta sokáig. Mostmár aktuális lesz újra neki esni. De szvsz nem kell túllihegni, mert sok idő így is. (kézzel polírozva) 1000 alatti papírt szerintem ne használj(ha nem nagyon karcos a búra) túl mély karcokat hagy. 1000-1500, 2000, 3000, polírpaszta kb. ennyi. -
patomi
őstag
válasz
7Sony7 #22574 üzenetére
Bosch H280, ez van fent és jó, bár már csere érett. Majd 2 éves. Előtte pont ugyan ezzel szívtam. Amikor függőleges állás felé közelít a lapát, alul össze ér a karral a szélvédő dőlésszöge miatt. Ezzel kiemeli a tetejét.
Szerk, most néztem emailjaim közt közelít a 3 évhez
-
patomi
őstag
Lehet görbe a szár. Emiatt nekem a hátsó törölt hasonlóan, illetve, mikor fordult a kar hozzá ért a lapát alsó részéhez és kicsit kiemelte a tetejét.
(szerk. Mondjuk az első másképp áll mint a hátsó kar)Bosch-t használok én is elől aeroblade. Igaz amazonon vettem nem itthon. Ez az első lapát ami több mint egy éve tökéletes. Volt gyári is az sem bírta sokáig, meg bosoko, hát ez sem volt valami nagy szám.
-
patomi
őstag
válasz
Morales72 #21130 üzenetére
Én is ezt csináltam, és nem bántam meg. Kollégám így vett 2010-11 focus kombit kb. 2 éve. Szerelő(saját) körbe nézte, átvizsgálta, felemelte, megszaglászta és nyalogatta. Megállapította, hogy tökéletes minden ok... Meg is vette.
Két hete a telek előtt neki gurult egy suzuki hátulról. Kívül egy két karc a lökösön semmi gond, de szakszerviz majd átnézi, mert lehet bármi.
Bontás után kiderült, hogy hátul törött volt és valaszeg itthon gányolták(német import) , mert valami merevítők nem "szakszerűen" voltak javítva, hegesztve.
Szóóval lehet bármi. -
patomi
őstag
válasz
Sub-ZeRo #20297 üzenetére
Nálam ilyen nincs. Elvileg nem is kell ezekbe a 95 nél jobb benya.
(#20299) gabor9991
Én nem mondom, hogy kevesebbet eszik a sárga benzinből, pusztán komfortosabb a motor járása. Csendesebb, kicsit kisebb gázadással is elindul. Nekem ez vált be. A fogyim ezzel is olyan 8 körül alakul, mint mondjuk a lyukassal. -
patomi
őstag
válasz
7Sony7 #20231 üzenetére
Nézd meg az izzót, valszeg rosszul van bent. Elvileg ezek elektromosak, nem tudom lehet-e kézzel állítgatni. Kiszedni egyszerű a lámpát. -csavart fent kiveszed, -jobb és bal oldalon a a lámpa és zárhíd között hosszú csavarhúzóval lenyúlsz és óvatosan a műanyag lapot lenyomod kicsit. alul kipattan és húzhatod is előre.
Legalábbis az enyémen így van (2006-os) -
patomi
őstag
Én 150-160 körül mentem vele max. (Óra szerint) semmi gond nem volt, de valóban 6. jó lenne, elbírná.
Egyes foka 1.6-al mentem 200-at(óra szerint, nem tom mennyi lehetett pontosan) de brutális volt, kellett a hooooossssszzzzú egyenes és olyan érzés volt mintha már a kerekek nem érnék az utat.
-
patomi
őstag
Ennyiből már tényleg valami újat és jobbat lehetett volna venni
Újabbat talán, de nem biztos hogy arra nem kell ennyit, vagy többet költeni.
Én a c-maxba 350k körül toltam bele 2016-óta. Pedig semmi komoly gond nincs vele, csak ami kell.
Ok nekem is benne van egy szett gumi+felni. -
patomi
őstag
Vagy nem oda való cső volt, csak a csatlakozás passzolt. Amúgy szvsz olyan nincs, hogy oda megy hűtés de nincs vissza térő. Az csak egy pangó ág lesz akkor. ABS nem nagy gond, ha féked van.(nem árt csekkolni a hatásfokát) Én a kerékcsapággyal nem szórakoznék, ha beáll annyi, tréler. Eszközök nélkül neki se állj a cserének otthon.
-
patomi
őstag
válasz
molnarpeter #18865 üzenetére
Bizony ezért lett sima 1.6, c-max meg praktikussága miatt. (No meg tetszik is)
(#18863) flymi , c-maxban még ott a háromszög ablak is, aminek semmi gyakorlati haszna nincs, csak a latóteret csökkenti. (Nyilván tetőt, karosszériát merevebbé teszi)
-
patomi
őstag
válasz
rongyi #18854 üzenetére
1.6-ban nincs tartalék, hiába nyomogatod. De jó kis mászkálos kocsi. Csomitartó rövid, de magas. Az üléseket egyesével lehet kivenni, viszont dög nehezek és a tárolás is macerás. Fogyi 10-7 lityi között. Sok dugóval benyal a 10-be. Átlag nálam olyan 8-8.5 (95% város). Vezetni jó, de az ülés nem a legjobb. “A” oszlop sokat kitakar, erre figyelni kell. Az enyém 1.6 100 ló 2006-os.
-
patomi
őstag
válasz
SzlobiG #18147 üzenetére
Van itt cégnél egy srác,(külsős) hat éves a fiestája. 1.6tdci évente cserél olajat, jelenleg 430k km. van a kocsiban. Új korától ő használja. Mondtam neki, hogy ez nem túl jó de nem nagyon érdekli. Nincs ideje ilyesmire. A kopó alkatrészeken kívül most volt nem rég turbó csere. Ezen kívül semmi baja a kocsinak(elmondása szerint). Na tőle nem vennék autót.
Egyébként egyet értek én sem húznám ki 20k km-ig az olajcserét. -
patomi
őstag
válasz
sandró60 #17860 üzenetére
Vigyázni kell melyiket veszed, mert van amelyiknek a kerete magasabb és mikor a törlő megy az ablakon a kar és a keret között elfogy a hely.. ezért kiemeli a törlő tetejét ami csíkot hagy fent. Elég zavaró tud lenni az amúgy is "baromi nagy" üvegen. Ha jól emlékszem, pont ilyen törlő van nekem is mint amit linkeltél. Ez jó.Cromaxban kaptam korábban olyat amit előbb írtam, valami utángyártott akármi volt.
-
patomi
őstag
Skacok,
A tetőm vajon miért nem nyílik ki teljesen? Elektromos napfénytető van a kocsin és ha megnyomom a gombot (ugye teljesen benyomom) akkor végállásig hátra kéne mennie. De csak eddig megy hátra:
Viszont ha újra megnyomom a gombot és nyomva tartom, hátra megy teljesen:
Vajon ez mitől lehet? Ha jól emlékszem korábban nem volt ilyen. Lehet valamiért elfelejtette a végállást? -
patomi
őstag
Na éjjel ellopták a disztárcsákat a kocsimról. Marha boldog vagyok
.. Fax vagyok mert már gondoltam rá, hogy le kéne venni. Mióta utcán áll (még nincs kocsibeálló) többször eszembe jutott. Meg is érdemlem..
-
patomi
őstag
Urak, Ismerősöm kinézett egy 2.0 tdci mondeot 2014-es 163 lovas. 280k kilométerrel. Mennyire megbízhatóak ezek? (Manuális váltóval)
-
patomi
őstag
válasz
Sub-ZeRo #16118 üzenetére
Pont 2 éve ugyanígy jártam. Marha lassan döcögtünk sorban. Leneztem az órára, majd fel, addigra megállt előttem a kocsi. Én meg puff neki. Mondjuk nem lett ennyi baj, csak egy horpadàs a lökösömön, +120K kàr az előttem menő astra seggében. Vonóhoroggal együtt össze hajtogattam.
Légzsákkal sikerült valamire jutni? -
-
patomi
őstag
válasz
AxBattler #16115 üzenetére
Ez valami szerencsétlen hét lesz.. Én hétfőn mentem hajnalban műszakiztatni a kocsit. Egy ember lekoccolt hátulról. (balos kanyar, elsőbbség adás én megálltam, ő nem) Félre áll, papíroz. Majd indulok el, egy oszlop volt előttem amit ki is kerültem, csak volt ott egy gödör is, amibe belehuppant a jobb elsőm, és a sárvédő lekoccolta az oszlopot, ahogy megbillent a kocsi. Arra elég volt, hogy megkarcolja. Pár kilóméterrel később egy fás szakaszon elém ugrott valami kisállat, talán róka. Fékre lépni sem volt időm. Első lökös alatti műanyag fenék borítást össze törte. Persze a kisállat nyom nélkül tűnt el. (szerintem lepattant a kocsiról és elszaladt)
"Boldogan" értem oda a vizsga állomásra, majd egy óra toporgás után kiderült, áramszünet miatt ki sem nyitnak aznap..Mindez reggel 9 előtt. -
patomi
őstag
-
patomi
őstag
ha nincs tető alatt akkor se kelljen kapargatni
Nem is kell
szélvédőre teszed a szabályzót, meleg állásba a másikat 3-4 fokozat a venti(nyilván manuális klímás kocsiban). Nekem pár perc alatt leolvasztja a jeget, még nagy hidegben is. Van fűtőszálam is de sajna az elég hézagosan megy és annak sem rövidebb az ideje. Egyébként a gépkönyv is leírja.
-
patomi
őstag
válasz
#31600896 #15235 üzenetére
A kőfelverődés festék vagy lakk hiány, a jégverés meg horpadas a lemezen. Egyiken sem segít a polir. Max a karcokon javít ha nem mély. Egy jó polir kb. 80-100 tol indul, alatta a sufni megy csak és szarabb lesz mint volt. Nézz be az autó ápolós topikba, ott vannak szakik, tanácsot is tudnak adni.
Be is előztek a válasszal
Új hozzászólás Aktív témák
- Alaplap néha sípol
- Építő/felújító topik
- 3D nyomtatás
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Ingyenes magyar EPG szerver észrevételek
- Ragadozó Intel-módra: teszten a Core i7-13700K és a Core i9-13900K
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 12400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman Z1 ASUS TUF 650W
- SAMSUNG DDR4 REG ECC 32GB 2400MHz RDIMM szerver RAM modulok, nettó 12991Ft+ÁFA, 1 év gar., több db
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A54 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- DUALSHOCK 4 WIRELESS Controller PS4 / használt állapotban / 3 hónap jótállással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest