Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mert itt biztos, hogy megmarad.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sidi: Samsung Deskmaster 386s/20n
- sziku69: Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geryson
addikt
Csatlakozom, amúgy Learjeten valóban csak 1 csatorna behangolása szükséges a leszálláshoz. APP = nagy valószínűséggel azért kapta fel az orrát és viselkedett utána furcsán, mert nem jó szögben repülted meg a siklópályát/iránysávot. Ahogy már korábban írtam ezt mindig alulról kell, de nem túlzottan alulról. Azaz ráállsz egy bizonyos magasságra és megcélzod az iránysávot de fontos, hogy itt még a siklópálya magasabban legyen mint Te vagy. Először a gép az iránysávra fog ráállni, azaz befordul (de ez a forduló ne legyen több 40-45 foknál maximum, majd amikor a siklópálya keresztezi függőlegesen a Te magasságodat (azaz felülről "bejön"), akkor szépen elkezd a gép süllyedni is.
Ruczi barátom oldalán van egy régi kis repülés Debrecenből Ferihegyre. Az eljárás nem igazán használatos már, de repüld meg többször is, garantálom megértesz majd egy csomó-csomó mindent a műszerek közül!
A sebességkülönbség abból adódik, hogy a géped valószínüleg IAS-t (Indicated Air Speed = levegőben mért sebesség), az információssáv meg GS-t mutat (Ground Speed = földhöz viszonyított sebesség). Aztán lehet, hogy pont keverem most, de a lényeg, hogy ha mész 100 csomóval a levegőben akkor ehhez hozzájön még hát vagy szembeszél és így jön ki a GS, tengerentúli járatokkal simán fel lehet így menni 1000 km/h óra fölé úgy, hogy Te nem is nyúlsz a gázkarhoz. Amúgy az irányításnál sokszor megkérnek arra, hogy egy bizonyos sebességet tarts vagy kérdezik, hogy mennyivel robogsz. Ilyenkor úgy is kell válaszolni, hogy pl. "220 knots indicated", azaz mindig a mutatott sebességet kell betartani vagy beolvasni, mert majd az irányító kiszámolja ebből a GS-t hiszen ő tudja a legjobban az aktuális szélsebességeket.
-
F/D: flight director. A két kis lila pilinszka kereszt mutatja a követendő, beállított irányt (FMS, LNAV, VNAV, HDG, stb.)
Az A/T nem függ össze az autopilot-tal, mivel manuálisan is irányíthatod a gépet, míg az A/T-vel szabályozod a tolóerőt, hogy tartsa a beállított sebességet.
APP: auto approach. Leszálláshoz beállítod az ILS frekit, de ehhez DC kell, tehát mindkét NAV panelen be kell lőnöd a pálya ILS-ét, és mindkét robotot is be kell kapcsolni. Az irányítás rávisz a pálya irányadóra, a localizer-re, ott megnyomod a VOR/LOC gombot, így a gép ráfordul a final-re,megkéred a clearence-t, és ha megvan, megnyomod az APP gombot, mire a gép az ILS jelei alapján szépen leteszi a gépet.
Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone 12 mini 128GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3467, 94% Akkumulátor
- Apple iPhone 16e 128 GB Black Apple Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A520M R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 8GB GDDR6 ZALMAN S2 TG A-Data 600W
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 256GB Midnight Green -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3370,94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest