- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- hege8888: Retro Kocka Kuckó 3
- Rap, Hip-hop 90'
- droidic: A fapados NAS tuningolása
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Cypresss #11821 üzenetére
A válaszok.
"Azért még nem nevezném magam expertnek B747 terén, line training közepén járok, de azért nagyjából tudok válaszolni. Ha később kiderül, hogy hülyeséget mondtam, akkor korrigálok...:-)
- két vagy három hajtóműves leszállásnál valamennyi hidraulika kör kap(hat) táplálást? Ha nem, akkor melyiket lehet/kell használni?
Mindegyik kaphat táplálást. Nyilván a leállt hajtóműveknek nem megy a hidraulika szivattyúja, de megy a demand-pump-ja. Ez akkor is megy, ha a hajtóműhöz kapcsolt szivattyú teljesítménye nem elég. Az 1-4 hidraulika kör demand pumpja bleed-röl megy, a 2-3-as elektromos.
3 hajtóműves leszállásnál simán autoland catIII-al, kettőnél már nincs, és az A/T sem megy.- RTO során (nem meghibásodás, hanem forgalmi szituáció miatt) mennyi időt kell kötelezően várni, amíg a fékek visszahűlnek annyira, hogy újra felszállhasson a gép?
Ha valamelyik keréknél 5 vagy a fölé megy a temp, akkor minimum 70 perc a hűtés, de meg kell nézni a QRH-ban. Van egy Break Cooling Schedule nevezetű rész, ahol súly/sebesség/hőmérséklet alapján ki lehet számolni a hűtés idejét, de a 70 perc a minimum. Ha nem ment 4 fölé, akkor egyből lehet menetelni....
- vészsüllyedés esetén mekkora az a vario, amit a gép képes elviselni?
Igazából nincs limit. Vmo/Mmo - val kell süllyedni. 14000 láb körül érdemes 300-ra visszavenni a tempót, úgyis mindjárt 10000-en vagy. Gyakorlati tapasztalattal nem rendelkezem, de limit nincs.
- mekkora az a maximális kitérítő erő, amit a 747-es oldalkormánya képes elviselni? Lehet egyáltalán annyira túlterhelni, hogy leszakadjon egy része?
Ez egy jó kérdés. Az FCTM-ben van utalás arra, hogy nem kell rugdosni az oldal-kormányt. :-) (Annak idején egy airbus is így zuhant le NYC-ban, ha emlékszel rá, nemsokkal 9/11 után). Van két rudder ratio changer beépítve, ami graduálisan csökkenti az oldalkormány kitérítését a sebesség függvényében. Ha mindkettő elromlik, akkor jobban kell vigyázni, de limit nincs.
Az ilyen nagy gépeknél, de már a 737-nél is, normál repülésnél nem nagyon kell használni az oldalkormányt. Inkább csak hajtóműleállásnál, meg oldalszeles leszállásnál, de ott nem tudod lerúgni az oldalkormányt."
Új hozzászólás Aktív témák
- Így VERNEK ÁT a KAMU webshopok!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen NAS-t vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Elektromos autók - motorok
- PlayStation 5
- Bestbuy játékok
- További aktív témák...
- LG 27UP850NP-W - 27" IPS LED - 3840x2160 4K - DisplayHDR 400 - USB Type-C - AMD FreeSync
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro Max 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3063
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z790 i7 14700KF 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4070S 12GB Be Quiet! Pure Base 501 750W
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest