Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Klaus Duran: Minden drágul. Vajon a fizetések 2026-ban követi minimálisan?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Lalikiraly: Asus Gaming V16 - RTX5050
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- vrob: Próbálkozás 386 alaplap újraélesztésre
- Invázió egy novellában 3-4. (Update) +5. fejezet! (18+ nyelvezet)
-
LOGOUT
A Microsoft Excel topic célja segítséget kérni és nyújtani Excellel kapcsolatos problémákra.
Kérdés felvetése előtt olvasd el, ha még nem tetted.
Új hozzászólás Aktív témák
-
wwhy
veterán
Srácok, látszólag egy rém egyszerű dolgot szeretnék, de nem tudom (fullkezdő vagyok excelben):
- hogyan lehet az excel által megadott sorszámot kitörölni (pl. a második sor kezdődjön az egyessel), illetve
- hogyan lehet egy táblázaton belül a kezdő sorszámokat újrakezdeni? Tehát ami most. pl. 25, az ismét legyen 1, majd a 35-ös sor ismét eggyel kezdődjön stb.
-
wwhy
veterán
Megköszönve a korábbi segítséget, egy újabb "feladvánnyal" jövök, ezúttal vonalkód a téma.
1) Adott a következő formátum: 34533-01-2023.10.25, amiből első körben "sorozatot" kellene generálni úgy, hogy a középső szám változik csak:
pl. 345333-01-2023.10.25 .... 34533-40-2023.10.25
Ezt jó lenne úgy, hogy a cella sarkát húzva töltse ki az oszlopot az adott sorozattal.2) majd ezeknek az adatsoroknak kellene a B oszlopban vonalkódot generálni úgy, hogy a vonalkód felett legyen az adatsor dátuma, alatta pedig a sorszám rész (34533-01), vagy, ha egyszerűbb, akkor a teljes adatsor lehet a vonalkód alatt (345333-01-2023.10.25).
-
wwhy
veterán
Ilyen, amikor egy bölcsész (én) ekszcelül fogalmaz

Semmit nem kell kiszámolni, egyszerűen át kell vinni a sofőr által beírt legnagyobb értéket.